Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, haHa είπε Τι εκανε ακριβως ο Χαμ; Επισης: συμφωνεις οτι ο Λεκλερκ δεν αφησε χωρο ενος μονοθεσιου στην ευθεία πριν την στροφη οπως νομιζε οτι αφησε; Ο Λεκλέρκ μια χαρά οδήγησε, ο Χαμ από εκεί δεν προσπερνούσε ούτε του Αγίου Βεζουβίου. Του βγάλανε εκεί πέρα μια σημαία να μην έχει να λέει ο Τοτός και ο Λούης, πάμε, επιτέλους παρακάτω; Είδαμε μια φορά αγώνα, που το έχουν σκίσει το άθλημα, μπόρεσε κι έτρεξε κι ο καημένος ο Μπότα. Επίσης: συμφωνείς ότι είναι επιεικώς απαράδεκτο ο παγκόσμιος πρωταθλητής να λέει πως ενώ μπορεί να αποφύγει τη σύγκρουση θα έπεφτε στον άλλο επάνω γιατί του πήρε το μπιφτέκι του; 1
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Snoob είπε Ο Λεκλέρκ μια χαρά οδήγησε, ο Χαμ από εκεί δεν προσπερνούσε ούτε του Αγίου Βεζουβίου. Δεν θα ελεγα οτι οδηγησε μια χαρα ο Λεκλερκ, μιας και ο ιδιος νομιζε οτι αφησε χωρο για ενα μονοθεσιο, κατι που δεν ισχυει. Και επειδη βλεπω οτι δεν απαντησες, ξαναρωταω: Συμφωνεις οτι ο Λεκλερκ δεν αφησε χωρο ενος μονοθεσιου στην ευθεία πριν την στροφη οπως νομιζε οτι αφησε; Ο Χαμιλτον μια χαρα ηταν εκει που ηταν, προετοιμαζε την προσπεραση για μετα, αλλα του στερηθηκε η δυνατοτητα γιατι τον πεταξαν εκτος πιστας. 9 λεπτά πριν, Snoob είπε Επίσης: συμφωνείς ότι είναι επιεικώς απαράδεκτο ο παγκόσμιος πρωταθλητής να λέει πως ενώ μπορεί να αποφύγει τη σύγκρουση θα έπεφτε στον άλλο επάνω γιατί του πήρε το μπιφτέκι του; Δεν ειπε οτι θα επεφτε πανω στον αλλο, οπως λανθασμενα γραφεις. Ειπε οτι θα κραταγε την γραμμη του. Ο Λεκλερκ ηταν αυτος που θα επεφτε πανω στον Χαμιλτον, γιατι ο Λεκλερκ ηταν που εκανε την κινηση προς τα αριστερα πετοντας εκτος πιστας τον Χαμ. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Εσύ δεν θα το έλεγες, εγώ το λέω. Οι αγωνοδίκες είδαν, έκριναν, τελείωσε. Όπως τελείωσε σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. Άντε μπας και ξεκολήσει το ρημάδι το νήμα και πάμε στην ουσία, για την απαράδεκτη δήλωση ενός παγκόσμιου πρωταθλητή πως θα προκαλούσε σύγκρουση για το γινάτι του, λες κι είναι κανάς πιωμένος νεοέλληνας στα φανάρια της Βάρης. Που, όπως βλέπω, καμία διάθεση δεν υπάρχει να συζητηθεί, αλλά γυρνάμε και ξαναγυρνάμε στους αγωνοδίκες που όταν αποφασίζουν όπως μας αρέσει είναι καλοί, κι όταν αποφασίζουν έχοντας πλήρη πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία ενός αγώνα όπως δεν μας αρέσει, "χαρίζονται". Ένα πράγμα, να δεις πώς το λένε; Α, ναι: Μονά-ζυγά δικά μας. 3 1
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, Snoob είπε Εσύ δεν θα το έλεγες, εγώ το λέω. Και ο ιδιος ο Λεκλερκ βεβαια ειπε οτι νομιζε πως αφησε χωρο ενος μονοθεσιου, αλλα εσυ λες τα δικα σου. 25 λεπτά πριν, Snoob είπε Εσύ δεν θα το έλεγες, εγώ το λέω. Οι αγωνοδίκες είδαν, έκριναν, τελείωσε. Οι ιδιοι οι αγωνοδικες παντως ουσιαστικα θεωρουν οτι η κινηση δεν ηταν σωστη και απλα την επετρεψαν μια φορα, δινοντας προειδοποιηση. 25 λεπτά πριν, Snoob είπε Όπως τελείωσε σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. Άντε μπας και ξεκολήσει το ρημάδι το νήμα και πάμε στην ουσία, για την απαράδεκτη δήλωση ενός παγκόσμιου πρωταθλητή πως θα προκαλούσε σύγκρουση για το γινάτι του, λες κι είναι κανάς πιωμένος νεοέλληνας στα φανάρια της Βάρης. Για πολλοστη φορα: ο Χαμιλτον ειπε οτι θα κραταγε την γραμμη του, οχι οτι θα προκαλουσε συγκρουση. Η συγκρουση θα προκαλουταν απο τον Λεκλερκ λογω της κινησης του στα αριστερα, που πεταξε εκτος πιστας τον Χαμ. Συνεχιζεις βεβαια να γραφεις τα δικα σου για προφανεις λογους. Εντυπωσιακο επισης πως 2 φορες δεν απαντησες σε αυτο: Συμφωνεις οτι ο Λεκλερκ δεν αφησε χωρο ενος μονοθεσιου στην ευθεία πριν την στροφη οπως νομιζε οτι αφησε; 25 λεπτά πριν, Snoob είπε Που, όπως βλέπω, καμία διάθεση δεν υπάρχει να συζητηθεί, αλλά γυρνάμε και ξαναγυρνάμε στους αγωνοδίκες που όταν αποφασίζουν όπως μας αρέσει είναι καλοί, κι όταν αποφασίζουν έχοντας πλήρη πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία ενός αγώνα όπως δεν μας αρέσει, "χαρίζονται". Ένα πράγμα, να δεις πώς το λένε; Α, ναι: Μονά-ζυγά δικά μας. Εχει ξανασυζητηθει αυτο, αλλα ειναι ενδιαφερον οτι επιλεγεις να αγνοεις τι εχει γραφτει και προχωρας σε strawman argument. Το ξαναβαζω εδω ελπιζοντας οτι δεν θα υπαρχουν παρανοησεις μελλοντικα: https://www.insomnia.gr/forums/topic/697595-formula-1-2019/page/136/?tab=comments#comment-57344505 Αναφορά σε κείμενο ΔΕΝ θεωρω οτι οι αγωνοδικες ειναι πανσωστοι. Εχουν κανει λαθη στο παρελθον και θα κανουν λαθη στο μελλον ή δεν θα ειναι consistent(χαρακτηριστικο παραδειγμα οτι στον προηγουμενο αγωνα πρωτη φορα ειδαμε unsafe release με επαφη να μην τιμωρειται με time penalty). Θεωρω οτι ομως εχουν ολα τα δεδομενα και για αυτο διαβαζω το σκεπτικο τους και κρινω αυτο. Πχ, στον Καναδα (Vet-Ham) διαβασαμε το σκεπτικο τους και ειπαν οτι εχοντας δει την τηλεμετρια, εδωσαν ποινη επειδη ο Vettel ειχε αποκτησει ελεγχο του μονοθεσιου(κατι που επιβεβαιωσε ο greg4) και μετα εκανε δεξια πετωντας εκτος τον Χαμ και για αυτο εδωσαν ποινη. Εμεις δεν ειχαμε προσβαση σε αυτα τα δεδομενα της τηλεμετριας(η Φερραρι ειχε και δεν τα παρουσιασε), οποτε βασει του σκεπτικου τους ηταν σωστη αποφαση. .... Για να καταληξουμε: δεν θεωρω οτι δεν κανουν λαθη οι αγωνοδικες, θεωρω ομως οτι ειναι οι μονοι που εχουν ολα τα δεδομενα και για αυτο διαβαζω με προσοχη την αιτιολογηση της καθε αποφασης τους. Προσπαθησε να ξεχωρισεις αυτα τα 2 πραγματα και να μην τα συγχεεις. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa 3
TheGrisGrisMan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, haHa είπε To μονο κακο ειναι οτι δημιουργει κακο προηγουμενο και επιτρεπει στους αμυνομενους να πετανε εκτος πιστας πριν την στροφη τον επιτιθεμενο(μια φορα μονο, παιρνοντας μαυρη-ασπρη σημαια πριν παρουν ποινη για την παραβαση), εναντι στον σαφεστατο κανονισμο. ... ελπίζω να συνυπολογίζουν και το τι ακριβως συμβαίνει σε κάθε περίπτωση, πχ άλλο αν είναι οριακά «αγωνιστικό συμβαν» και άλλο αν είναι εξόφθαλμο κλείσιμο Μέχρι τώρα υπηρχε μόνο το άσπρο/μαύρο (δηλ «όχι ποινή»/«ναι ποινή»). Τώρα στις , γκρι περιοχες (δλδ οριακά αγωνιστικό συμβαν), απο ότι κατάλαβα τώρα μπαίνει και η λευκή/μαύρη σημαία. Οι διαιτητές κρίνουν βέβαια, αν καταφέρουν να είναι αντικειμενικοί και ακριβοδίκαιοι, θα είναι καλό για το θέαμα πιστεύω. 2
Narayan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Snoob είπε Ναι, είναι τόσο "ώριμος" ώστε αν δεν κυνηγούσε τον τίτλο (που σιγά από ποιον κινδυνεύει να τον χάσει, σίγουρα όχι από το δουλάκι το Μπότας, οι άλλοι είναι 100 βαθμούς παραπίσω, ανέκδοτο και ως δικαιολογία) θα πήγαινε να τρακάρει σε αποφεύξιμη κατάσταση γιατί... έτσι. Να μάθει ο άλλος. Δεν αντέχεται τόση ωριμότητα, ειλικρινά. Αν αναφέρεσαι σε αυτό που έγραψα, αυτό ακριβώς εννοούσα. Δεν είχε νόημα να ρισκάρει να εγκαταλείψει ενώ είναι τόσο μπροστά στην βαθμολογία, συμβιβάζεται και με τους πόντους που ανοίγουν τη διαφορά από Φερστάππεν και Φέτελ. Βεβαίως και φάνηκε ότι είναι ώριμος οδηγός, γι'αυτό και βγήκε εκτός όταν τον έκλεισε ο Εκλαίρ. Ο Μαξ στην ίδια περίπτωση θα κράταγε την πορεία του και θα είχαμε επαφή. Και ας αφήσουμε επιτέλους την καραμέλα πως ο Χάμιλτον είναι "κλάψας", είδαμε τα καμώματα 6χρονου του Φέτελ στον Καναδά αλλά και την αντίδραση του Εκλαίρ όταν του πήρε την κουδουνίστρια ο Μαξ ένα γύρο πριν το τέλος. Όλοι οι οδηγοί όταν αισθάνονται πως αδικούνται βγάζουν αντίδραση, το να επικρίνουμε μόνο μερικές από αυτές και να δικαιολογούμε τις υπόλοιπες αν μην τι άλλο δείχνει τυφλό οπαδισμό. 1 1
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε ... ελπίζω να συνυπολογίζουν και το τι ακριβως συμβαίνει σε κάθε περίπτωση, πχ άλλο αν είναι οριακά «αγωνιστικό συμβαν» και άλλο αν είναι εξόφθαλμο κλείσιμο Μέχρι τώρα υπηρχε μόνο το άσπρο/μαύρο (δηλ «όχι ποινή»/«ναι ποινή»). Τώρα στις , γκρι περιοχες (δλδ οριακά αγωνιστικό συμβαν), απο ότι κατάλαβα τώρα μπαίνει και η λευκή/μαύρη σημαία. Οι διαιτητές κρίνουν βέβαια, αν καταφέρουν να είναι αντικειμενικοί και ακριβοδίκαιοι, θα είναι καλό για το θέαμα πιστεύω. Συμφωνω πως σε πολλες περιπτωσεις θα ειναι καλο για το θεαμα. Οι αγωνοδικες θεωρω οτι ειναι αντικειμενικοι, αλλα οπως ολοι, καμια φορα μπορει να κανουν λαθη. Εντωμεταξυ, ο Masi(racing director) ειπε οτι δεν εδωσαν ποινη γιατι δεν υπηρχε επαφη οπως υπηρξε σε παρομοιο συμβαν στο παρελθον. Επαφη δεν υπηρξε ακριβως επειδη εκανε ελιγμο αποφυγης ο Χαμ(επιτιθεμενος) και βγηκε εκτος πιστας. To οτι ο Leclerc δεν αφησε χωρο ενος μονοθεσιου στην ευθεία πριν την στροφη και πεταξε εκτος τον επιτιθεμενο, δεν αμφισβειτειται. Και ο κανονισμος ειναι σαφης. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, Narayan είπε Αν αναφέρεσαι σε αυτό που έγραψα, αυτό ακριβώς εννοούσα. Δεν είχε νόημα να ρισκάρει να εγκαταλείψει ενώ είναι τόσο μπροστά στην βαθμολογία, συμβιβάζεται και με τους πόντους που ανοίγουν τη διαφορά από Φερστάππεν και Φέτελ. Βεβαίως και φάνηκε ότι είναι ώριμος οδηγός, γι'αυτό και βγήκε εκτός όταν τον έκλεισε ο Εκλαίρ. Ο Μαξ στην ίδια περίπτωση θα κράταγε την πορεία του και θα είχαμε επαφή. Και ας αφήσουμε επιτέλους την καραμέλα πως ο Χάμιλτον είναι "κλάψας", είδαμε τα καμώματα 6χρονου του Φέτελ στον Καναδά αλλά και την αντίδραση του Εκλαίρ όταν του πήρε την κουδουνίστρια ο Μαξ ένα γύρο πριν το τέλος. Όλοι οι οδηγοί όταν αισθάνονται πως αδικούνται βγάζουν αντίδραση, το να επικρίνουμε μόνο μερικές από αυτές και να δικαιολογούμε τις υπόλοιπες αν μην τι άλλο δείχνει τυφλό οπαδισμό. Τα περί τυφλού οπαδισμού είναι παντελώς ανάξια σχολιασμού. Αν βρεις μισό μήνυμά μου που δικαιολογώ τον οποιονδήποτε κλαίγεται, σε παρακαλώ να το παραθέσεις εδώ. Αλλιώς, περιμένω μια συγγνώμη. Ώριμος οδηγός που αποφεύγει σύγκρουση με μόνο κριτήριο (μόνος του το δήλωσε, άλλωστε, έχει μπει σύνδεσμος παραπάνω) την "εξασφάλιση" του πρωταθλήματος, για μένα δεν είναι ώριμος οδηγός. Είναι φοβερό και μόνο σαν σκέψη, ότι δεν θέτει τον εαυτό του σε κίνδυνο (ας πούμε από 100% λάθος του άλλου) με μόνο κριτήριο το πρωτάθλημα. Βρήκα τη δήλωση απογοητευτική. Αυτά τα ολίγα. 29 λεπτά πριν, haHa είπε Και ο ιδιος ο Λεκλερκ βεβαια ειπε οτι νομιζε πως αφησε χωρο ενος μονοθεσιου, αλλα εσυ λες αλλα. Οι ιδιοι οι αγωνοδικες παντως ουσιαστικα θεωρουν οτι η κινηση δεν ηταν σωστη και απλα την επετρεψαν μια φορα, δινοντας προειδοποιηση. Για πολλοστη φορα: ο Χαμιλτον ειπε οτι θα κραταγε την γραμμη του, οχι οτι θα προκαλουσε συγκρουση. Η συγκρουση θα προκαλουταν απο τον Λεκλερκ λογω της κινησης του στα αριστερα, που πεταξε εκτος πιστας τον Χαμ. Συνεχιζεις βεβαια να γραφεις τα δικα σου για προφανεις λογους. Εντυπωσιακο επισης πως 2 φορες δεν απαντησες σε αυτο: Συμφωνεις οτι ο Λεκλερκ δεν αφησε χωρο ενος μονοθεσιου στην ευθεία πριν την στροφη οπως νομιζε οτι αφησε; Εχει ξανασυζητηθει αυτο, αλλα ειναι ενδιαφερον οτι αγνοεις τι εχει γραφτει και προχωρας σε strawman argument. Το ξαναβαζω εδω ελπιζοντας οτι δεν θα υπαρχουν παρανοησεις μελλοντικα: https://www.insomnia.gr/forums/topic/697595-formula-1-2019/page/136/?tab=comments#comment-57344505 Το μόνο εντυπωσιακό εδώ είναι η ζηλευτή ικανότητά σου να υποβάλλεις τα μηνύματά σου σε 600 επεξεργασίες. Κατά τα άλλα, σου απάντησα: Ο Λεκλέρκ για μένα οδήγησε σωστά, οι αγωνοδίκες είδαν το περιστατικό, έκριναν, για μένα ορθά έκριναν και, όπως είπε και μια ψυχή εδώ μέσα (κι από τότε έχει κάνει αμέτρητες επεξεργασίες στα μηνύματά του) πάμε παρακάτω. 1 2
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Snoob είπε Το μόνο εντυπωσιακό εδώ είναι η ζηλευτή ικανότητά σου να υποβάλλεις τα μηνύματά σου σε 600 επεξεργασίες. Κατά τα άλλα, σου απάντησα: Ο Λεκλέρκ για μένα οδήγησε σωστά, οι αγωνοδίκες είδαν το περιστατικό, έκριναν, για μένα ορθά έκριναν και, όπως είπε και μια ψυχή εδώ μέσα (κι από τότε έχει κάνει αμέτρητες επεξεργασίες στα μηνύματά του) πάμε παρακάτω. 3η φορα που δεν απαντησες σε αυτο: Συμφωνεις οτι ο Λεκλερκ δεν αφησε χωρο ενος μονοθεσιου στην ευθεία πριν την στροφη οπως νομιζε οτι αφησε; Εντυπωσιακο οπως λες και εσυ. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa 2
tommy^ Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, haHa είπε Ειναι 3η φορα που γραφεις την παραπανω ανακριβεια, ηδη γραφτηκε οτι δεν εγινε κατι τετοιο, αλλα ας προσπαθησουμε για μια ακομη φορα: Καταλαβαινω την αγνοια(εδω προηγουμενως εμπλεξες συμβαντα που το ενα εγινε στο apex και το αλλο στην εξοδο της στροφης, αλλα οταν καταλαβες οτι δεν ισχυουν οι ιδιοι κανονισμοι σε διαφορετικα σημεια, αρχισες τα δικα σου), αλλα το να εφευρισκεις/παραποιεις γεγονοτα που δεν εγιναν ποτε, ειναι νεο! Ποτε δεν εγινε περυσι στην Μοντσα "παραβαση που δεν εφαγε ποινη περσι ο Μαξ στην πρωτη στροφη της Μοντσα οπου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα σε ΒΟΤ". Προσπαθησε να μην μπερδευεις την εισοδο με την εξοδο της στροφης και να μην παραποιεις γεγονοτα για να υποστηριξεις κατι που δεν ισχυει. Eχουμε και λεμε: Τραβα στο 3:33 και δες οτι στην εισοδο της στροφης ο Μαξ κανει ο,τι ο Σαρλ προχτες παλι στην εισοδο της στροφης. Δεν ανοιγει ρουθουνι σε Μαξ (κακως), ενω σε Σαρλ δινεται λευκη-μαυρη σημαια (ορθως).
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 4 ώρες πριν, tommy^ είπε Δε μας ειπες για ποιο λογο αφου ειναι παραβαση δεν εφαγε ποινη περσι ο Μαξ στην πρωτη στροφη της Μοντσα οπου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα σε ΒΟΤ. 3 ώρες πριν, haHa είπε Ποτε δεν εγινε περυσι στην Μοντσα "παραβαση που δεν εφαγε ποινη περσι ο Μαξ στην πρωτη στροφη της Μοντσα οπου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα σε ΒΟΤ". 36 λεπτά πριν, haHa είπε Εντωμεταξυ, ο Masi(racing director) ειπε οτι δεν εδωσαν ποινη γιατι δεν υπηρχε επαφη οπως υπηρξε σε παρομοιο συμβαν στο παρελθον. Εδω και το συμβαν που αναφερθηκε ο tommy^ 4 φορες παραποιοντας την πραγματικοτητα(ειπε οτι δεν τιμωρηθηκε ο Μαξ): Φυσικα και τιμωρηθηκε περυσι ο Μαξ οταν δεν αφησε χωρο ενος μονοθεσιου στον Bottas στη Μοντσα: https://www.formula1.com/en/latest/article.penalty-not-fair-says-verstappen-after-losing-podium.jNpHRtbzWgcsQeaqwiEoM.html Αναφορά σε κείμενο “The second time, I was going to the outside, as he was defending on the inside and there’s a very clear rule that says you have to leave a car’s width on the outside but he didn’t so we touched. He got a penalty for that, which for me is fair enough.” ------------ 23 λεπτά πριν, tommy^ είπε Eχουμε και λεμε: Τραβα στο 3:33 και δες οτι στην εισοδο της στροφης ο Μαξ κανει ο,τι ο Σαρλ προχτες παλι στην εισοδο της στροφης. Δεν ανοιγει ρουθουνι σε Μαξ (κακως), ενω σε Σαρλ δινεται λευκη-μαυρη σημαια (ορθως). Μην γραφεις ανακριβειες για να υποστηριξεις κατ που δεν ισχυει. Ο Μαξ πηρε ποινη για το παραπανω συμβαν. Στο ειπαμε τοσες φορες οτι δεν ισχυε αυτο που εγραφες, αλλα συνεχιζεις να γραφεις ανακριβειες και να παραποιεις την πραγματικοτητα.
tommy^ Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, haHa είπε Εδω και το συμβαν που αναφερθηκε ο tommy^ 3 φορες παραποιοντας την πραγματικοτητα(ειπε οτι δεν τιμωρηθηκε ο Μαξ): Φυσικα και τιμωρηθηκε περυσι ο Μαξ οταν δεν αφησω χωρο ενος μονοθεσιου στον Bottas στη Μοντσα: https://www.formula1.com/en/latest/article.penalty-not-fair-says-verstappen-after-losing-podium.jNpHRtbzWgcsQeaqwiEoM.html Ε πες το απο την αρχη οτι τιμωρηθηκε! Εγω θυμομουν οτι δεν τιμωρηθηκε! My bad!
Narayan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Snoob είπε Ώριμος οδηγός που αποφεύγει σύγκρουση με μόνο κριτήριο (μόνος του το δήλωσε, άλλωστε, έχει μπει σύνδεσμος παραπάνω) την "εξασφάλιση" του πρωταθλήματος, για μένα δεν είναι ώριμος οδηγός. Είναι φοβερό και μόνο σαν σκέψη, ότι δεν θέτει τον εαυτό του σε κίνδυνο (ας πούμε από 100% λάθος του άλλου) με μόνο κριτήριο το πρωτάθλημα. Βρήκα τη δήλωση απογοητευτική. Πρώτον, δεν βρήκα κάποιο μύνημά σου που να κατακρίνει τον Φέτελ για την στάση του στον Καναδά. Αν υπάρχει και μου διέφυγε, θα την έχεις τη συγνώμη. Δεύτερον, διαφωνώ με την ερμηνεία της δήλωσης. Αλλά προς χάρην της κουβέντας, αν υποθέσουμε πως το εννοούσε ακριβώς έτσι, και χρησιμοποιώντας την ίδια λογική, να εικάσω πως θεωρείς ανώριμο και τον Σουμάχερ αλλά και όσους άλλους έχουν πάρει πρωτάθλημα με εσκεμμένη σύγκρουση; Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από Narayan 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 23 λεπτά πριν, Narayan είπε Πρώτον, δεν βρήκα κάποιο μύνημά σου που να κατακρίνει τον Φέτελ για την στάση του στον Καναδά. Αν υπάρχει και μου διέφυγε, θα την έχεις τη συγνώμη. Δεύτερον, διαφωνώ με την ερμηνεία της δήλωσης. Αλλά προς χάρην της κουβέντας, αν υποθέσουμε πως το εννοούσε ακριβώς έτσι, και χρησιμοποιώντας την ίδια λογική, να εικάσω πως θεωρείς ανώριμο και τον Σουμάχερ αλλά και όσους άλλους έχουν πάρει πρωτάθλημα με εσκεμμένη σύγκρουση; Έχω γράψει κάτι για τον Καναδά και απέφυγα να σχολιάσω το Φέτελ; Ρωτάω, γιατί μέσα στα άλλα απίθανα που διαβάζω εδώ μέσα περί τυφλού οπαδισμού κτλ., φοβάμαι πως θα κληθώ να απολογηθώ και για το ότι δεν έγραψα κάτι σε μια συζήτηση όπου δεν είχα συμμετοχή. Τέλος πάντων, επειδή μάλλον καλούμαι να πω τα αυτονόητα: Μέγας μίρλας και ο Φέτελ. Ειδικά φέτος που ζορίζεται, θα πει και θα κάνει πολλά ακόμη. Αυτό, δεν καθιστά λιγότερο μίρλα τον Χάμιλτον βέβαια. Δεύτερον, ναι, όποιος προκαλεί σύγκρουση εσκεμμένα (ο Μαξ, που αναφέρθηκε για παράδειγμα, ταλεντάρα αλλά και "τέρας ωριμότητας") προφανώς δεν μπορεί να επαινεθεί γι' αυτό. Δεν θα πω ποτέ μπράβο σε οδηγό που είναι τόσο αναίσθητος ώστε να βγει και να δηλώσει φόρα παρτίδα πως το μόνο κριτήριο αποφυγής μιας σύγκρουσης είναι το αν τη δεδομένη στιγμή είχε ή δεν είχε στα χαρτιά σίγουρο το πρωτάθλημα. Απλά, ήταν τσατισμένος και -για μένα- πέταξε και μια ωραία απειλή στον πιτσιρή, "μη σε βρω μικρέ μπροστά μου με το πρωτάθλημα γκαραντί, θα φιληθούμε". Εγώ έτσι το ερμήνευσα. Σε κάθε περίπτωση, το δεδομένο είναι πως το μόνο κριτήριο που περιέγραψε στη δήλωσή του γιατί απέφυγε τη σύγκρουση ήταν το πρωτάθλημα. Ούτε η ασφάλεια του ίδιου, ούτε το αντιπάλου του, ούτε όσων ακολουθούσαν. Το πρωτάθλημα. Ωριμότητα, όχι αστεία. Μικρό διάλειμμα για να σταματήσουν οι διαρκείς επεξεργασίες μηνυμάτων. Θυμίζω: αν θεωρείτε πως ένα μήνυμα παραβαίνει τους όρους χρήσης: 1. Στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό. 2. Αφήνετε ένα επαρκές χρονικό περιθώριο ώστε να παρέμβει συντονιστής. 3. Δεν στέλνετε αναφορά ένα λεπτό αφότου έχετε απαντήσει ήδη. 4. Δεν επεξεργάζεστε τα μηνύματά σας 100 φορές αλλάζοντας ελαφρώς τη διατύπωση για να "περάσει" η μπηχτή σας. Παρακαλώ για τη συνεργασία όλων. Τυχόν απορίες, αντιρρήσεις κτλ. σε ό,τι βλέπετε με μπλε χρώμα (που σημαίνει συντονιστική παρέμβαση) αποκλειστικά και μόνο με προσωπικό μήνυμα, είτε στον αρμόδιο συντονιστή, είτε απευθείας στο διαχειριστή. 4
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, Snoob είπε Έχω γράψει κάτι για τον Καναδά και απέφυγα να σχολιάσω το Φέτελ; Ρωτάω, γιατί μέσα στα άλλα απίθανα που διαβάζω εδώ μέσα περί τυφλού οπαδισμού κτλ., φοβάμαι πως θα κληθώ να απολογηθώ και για το ότι δεν έγραψα κάτι σε μια συζήτηση όπου δεν είχα συμμετοχή. Τέλος πάντων, επειδή μάλλον καλούμαι να πω τα αυτονόητα: Μέγας μίρλας και ο Φέτελ. Ειδικά φέτος που ζορίζεται, θα πει και θα κάνει πολλά ακόμη. Αυτό, δεν καθιστά λιγότερο μίρλα τον Χάμιλτον βέβαια. Δεύτερον, ναι, όποιος προκαλεί σύγκρουση εσκεμμένα (ο Μαξ, που αναφέρθηκε για παράδειγμα, ταλεντάρα αλλά και "τέρας ωριμότητας") προφανώς δεν μπορεί να επαινεθεί γι' αυτό. Δεν θα πω ποτέ μπράβο σε οδηγό που είναι τόσο αναίσθητος ώστε να βγει και να δηλώσει φόρα παρτίδα πως το μόνο κριτήριο αποφυγής μιας σύγκρουσης είναι το αν τη δεδομένη στιγμή είχε ή δεν είχε στα χαρτιά σίγουρο το πρωτάθλημα. Απλά, ήταν τσατισμένος και -για μένα- πέταξε και μια ωραία απειλή στον πιτσιρή, "μη σε βρω μικρέ μπροστά μου με το πρωτάθλημα γκαραντί, θα φιληθούμε". Εγώ έτσι το ερμήνευσα. Σε κάθε περίπτωση, το δεδομένο είναι πως το μόνο κριτήριο που περιέγραψε στη δήλωσή του γιατί απέφυγε τη σύγκρουση ήταν το πρωτάθλημα. Ούτε η ασφάλεια του ίδιου, ούτε το αντιπάλου του, ούτε όσων ακολουθούσαν. Το πρωτάθλημα. Ωριμότητα, όχι αστεία. Χωρις να διαφωνω στην βαση αυτου που γραφεις, αυτο ειναι κατι που θα εκανε η πλειονοτητα των οδηγων. Οταν μαχονται με καποιον που εχουν παρομοιους βαθμους και οι βαθμοι για την ομαδα δεν ειναι τοσο σημαντικοι, τοτε ειναι πιθανο να μην επιλεξουν να αποφυγουν μια απλη επαφη, οταν για την επαφηθα ευθυνεται ο αλλος οδηγος. Πχ περυσι ο Bottas δεν απεφυγε την επαφη με τον Verstappen οταν δεν του αφησε χωρο για ενα μονοθεσιο και ετσι ο Verstappen τιμωρηθηκε. Ποιος ηταν ο ευνοημενος; Ο Bottas που τερματισε μπροστα απο τον Verstappen λογω της ποινης. Θα μπορουσε βεβαια καλλιστα ο Bottas να ειχε αποκτησει προβλημα απο την επαφη, αλλα οταν δεν κυνηγανε πρωταθλημα και μαχονται με καποιον με παρομοιους βαθμους, τοτε συνηθως κανουν αυτο που εκανε ο Bottas: Δεν αποφευγουν την επαφη για την οποια ευθυνεται ο αλλος. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα