eMike Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Η κίνηση του Leclerc στον Hamilton με το γράμμα του κανονισμού, είναι ξεκάθαρη ποινή. Βέβαια, είδα στο vlog του Roseberg μετά τον αγώνα (εγώ δε το ήξερα) ότι μετά το περιστατικό του Καναδά, όλες οι ομάδες και οι οδηγοί συμφώνησαν σε μια πιο χαλαρή εφαρμογή του κανονισμού ώστε να επιτρέπεται λίγο και το hard racing. Το συγκεκριμένο περιστατικό, είναι από τις περιπτώσεις που νομίζω όλοι συμφωνούμε ότι δεν ήταν για ποινή, παρόλο που αυτό ορίζει ο κανονισμός κατά γράμμα. 1
Diinekis21 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Εν τω μεταξύ κοίταζα τα penalty points και ο Hamilton δεν έχει λάβει για το γερμανικό gp! Ο Vettel αν λάβει 3 πόντους στα επόμενα 3 gp, τρώει ένα gp στη πλάτη και θα ρίξει ζάρι η Ferrari για να δει αν θα κατεβάσει Salo, Badoer ή Fisico! 1
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Narayan είπε Απλούστατα μετά τις γκρίνιες του Καναδά και την προοπτική να χάσουν ΠΟΛΛΟΥΣ τιφόζι στην τηλεθέαση, θυμήθηκαν πως υπάρχει και η μαυρόασπρη σημαία και δεν χρειάζεται να δίνουν χρονική ποινή σε κάθε παράβαση. Καταλαβαινω, αλλα αυτο δεν ηταν hard racing, ηταν ο ορισμος της παραβασης. Hard racing ειναι αν επιτρεπουν κινηση στο φρεναρισμα ή διπλη κινηση στην αμυνα οπως επιστρεφεις στο racing line(συμβαντα για τα οποια οι κανονισμοι δεν ειναι τελειως ξεκαθαροι) κλπ. Το να επιτρεπουν να στριμωχνεις και να πετας τον επιτιθεμενο(που πρεπει να κανει ελιγμο αποφυγης συγκρουσης) εκτος πιστας στην ευθεια οπως προσεγγιζεις την στροφη δεν ειναι hard racing, ειναι απο τις πιο γνωστες παραβασεις και θεωρω οτι δημιουργει κακο προηγουμενο για μελλοντικα συμβαντα. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa 1
tommy^ Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 47 λεπτά πριν, haHa είπε Καταλαβαινω, αλλα αυτο δεν ηταν hard racing, ηταν ο ορισμος της παραβασης. Hard racing ειναι αν επιτρεπουν κινηση στο φρεναρισμα ή διπλη κινηση στην αμυνα κλπ. Το να επιτρεπουν να στριμωχνεις και να πετας τον επιτιθεμενο(που πρεπει να κανει ελιγμο αποφυγης συγκρουσης) εκτος πιστας στην ευθεια οπως προσεγγιζεις την στροφη δεν ειναι hard racing, ειναι απο τις πιο γνωστες παραβασεις και θεωρω οτι δημιουργει κακο προηγουμενο για μελλοντικα συμβαντα. Δε μας ειπες για ποιο λογο αφου ειναι παραβαση δεν εφαγε ποινη περσι ο Μαξ στην πρωτη στροφη της Μοντσα οπου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα σε ΒΟΤ. Επισης δε μας ειπες αφου η αλλαγη πορειας στο φρεναρισμα ειναι hard racing και οχι ποινη, γιατι 2 αγωνες πριν που το εκανε ο Albon, του υπεδειξαν μαυρη-ασπρη σημαια.
Narayan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Πάντως πολύ ώριμος και μυαλωμένος αγώνας από τον Χάμιλτον. Είδε πως ο Εκλαίρ θα τον πέταγε έξω αν δοκίμαζε κάτι, ήταν φαγωμένα και τα μεσαία ελαστικά, λέει ας κάτσω να πάρω μια θέση στο βάθρο και ταχύτερο γύρο, καλύτερα 16 βαθμοί για τη συνέχεια παρά μηδέν. Εκεί είναι και η διαφορά του από Εκλαίρ και Μαξ, αυτοί για μερικά χρόνια ακόμα θα πηγαίνουν βουρ στον πατσά χωρίς να σκέφτονται τι έχουν να χάσουν σε κάθε περίπτωση, ο πραγματικός πρωταθλητής βάζει το εγώ του σε δεύτερη μοίρα.
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Δε μας ειπες για ποιο λογο αφου ειναι παραβαση δεν εφαγε ποινη περσι ο Μαξ στην πρωτη στροφη της Μοντσα οπου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα σε ΒΟΤ. Ειναι 3η φορα που γραφεις την παραπανω ανακριβεια, ηδη γραφτηκε οτι δεν εγινε κατι τετοιο, αλλα ας προσπαθησουμε για μια ακομη φορα: Καταλαβαινω την αγνοια(εδω προηγουμενως εμπλεξες συμβαντα που το ενα εγινε στο apex και το αλλο στην εξοδο της στροφης, αλλα οταν καταλαβες οτι δεν ισχυουν οι ιδιοι κανονισμοι σε διαφορετικα σημεια, αρχισες τα δικα σου), αλλα το να εφευρισκεις/παραποιεις γεγονοτα που δεν εγιναν ποτε, ειναι νεο! Ποτε δεν εγινε περυσι στην Μοντσα "παραβαση που δεν εφαγε ποινη περσι ο Μαξ στην πρωτη στροφη της Μοντσα οπου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα σε ΒΟΤ". Προσπαθησε να μην μπερδευεις την εισοδο με την εξοδο της στροφης και να μην παραποιεις γεγονοτα για να υποστηριξεις κατι που δεν ισχυει. ---------------- 1 ώρα πριν, Narayan είπε Πάντως πολύ ώριμος και μυαλωμένος αγώνας από τον Χάμιλτον. Είδε πως ο Εκλαίρ θα τον πέταγε έξω αν δοκίμαζε κάτι, ήταν φαγωμένα και τα μεσαία ελαστικά, λέει ας κάτσω να πάρω μια θέση στο βάθρο και ταχύτερο γύρο, καλύτερα 16 βαθμοί για τη συνέχεια παρά μηδέν. Εκεί είναι και η διαφορά του από Εκλαίρ και Μαξ, αυτοί για μερικά χρόνια ακόμα θα πηγαίνουν βουρ στον πατσά χωρίς να σκέφτονται τι έχουν να χάσουν σε κάθε περίπτωση, ο πραγματικός πρωταθλητής βάζει το εγώ του σε δεύτερη μοίρα. Δεν ειναι μονο θεμα ωριμοτητας ομως. Ειναι οτι εχουν και διαφορετικη θεση στην βαθμολογια. Αλλωστε ο ιδιος ο Χαμ ειπε οτι δεν πηρε ρισκο γιατι σκεφτοταν τον τιτλο. Πιθανοτατα αν δεν κυνηγουσε τον τιτλο(οπως ουσιαστικα δεν κανουν ο Λεκλερκ και ο Μαξ), τοτε να μην απεφευγε την συγκρουση πηγαινοντας εκτος πιστας. Hamilton only avoided Leclerc collision because of title race Αναφορά σε κείμενο Asked if he would have dealt with Leclerc the same way if the title was resolved, Hamilton said: "I wouldn't have moved. And we would have collided." Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa
TheGrisGrisMan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε Εν τω μεταξύ κοίταζα τα penalty points και ο Hamilton δεν έχει λάβει για το γερμανικό gp! Ο Vettel αν λάβει 3 πόντους στα επόμενα 3 gp, τρώει ένα gp στη πλάτη και θα ρίξει ζάρι η Ferrari για να δει αν θα κατεβάσει Salo, Badoer ή Fisico! Δεν κατεβάζει καναν αλονσο να γουστάρουμε; 😜 1
eliasjuve Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Marc Gene να κατεβάσει, από τον παλαίμαχο πολύ καλύτερα θα τα πάει.
Narayan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, haHa είπε Δεν εινα μονο θεμα ωριμοτητας ομως. Ειναι οτι εχουν και διαφορετικη θεση στην βαθμολογια. Αλλωστε ο ιδιος ο Χαμ ειπε οτι δεν πηρε ρισκο γιατι σκεφτοταν τον τιτλο. Πιθανοτατα αν δεν κυνηγουσε τον τιτλο(οπως ουσιαστικα δεν κανουν ο Λεκλερκ και ο Μαξ), τοτε να μην απεφευγε την συγκρουση πηγαινοντας εκτος πιστας. Hamilton only avoided Leclerc collision because of title race Μπορεί κάποιοι να γελάνε, αλλά μέχρι το 2021 που θα αλλάξουν οι κανονισμοί έτσι θα πηγαίνει. Δεν είναι όλες οι πίστες ευθείες για να επωφελείται ο κινητήρας της Ferrari. Άρα δεν υπάρχει και λόγος να ρισκάρει ο #44, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου το φετινό ντάμπλ έχει κλείσει και το 2020 ξεκινάει πάλι με αβαντάζ. Το μόνο που θα αλλάξει είναι πως ο Εκλαίρ θα είναι εκεί που ήταν ο Φέτελ στην κατάταξη.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Ναι, είναι τόσο "ώριμος" ώστε αν δεν κυνηγούσε τον τίτλο (που σιγά από ποιον κινδυνεύει να τον χάσει, σίγουρα όχι από το δουλάκι το Μπότας, οι άλλοι είναι 100 βαθμούς παραπίσω, ανέκδοτο και ως δικαιολογία) θα πήγαινε να τρακάρει σε αποφεύξιμη κατάσταση γιατί... έτσι. Να μάθει ο άλλος. Δεν αντέχεται τόση ωριμότητα, ειλικρινά.
greg4 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Έλα παιδιά, ο Hamilton ακολούθησε την γνωστή τακτική του. Ήξερε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει εκεί (12 χρόνια οδηγάει τώρα, ξέρει τι γίνεται), πήγε χώθηκε, έκανε και ένα Outbreak στον εαυτό του και λέει είτε θα του δώσουν πέναλτι είτε θα έχω κάτι να γκρινιάζω μετά. Έτοιμο το είχε το team - radio. Είτε στα qualify που αμέσως κατηγόρησε τις Ferrari ότι το έκαναν επίτηδες, ενώ ήταν ο Vettel που προσπαθούσε να περάσει. Ευτυχώς μετά το sh!tstorm του Καναδά φαίνεται αυτά ότι δεν περνάνε γιατί έχει κουράσει πλέον με την γκρίνια του. 5
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, greg4 είπε Έλα παιδιά, ο Hamilton ακολούθησε την γνωστή τακτική του. Ήξερε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει εκεί (12 χρόνια οδηγάει τώρα, ξέρει τι γίνεται), πήγε χώθηκε, έκανε και ένα Outbreak στον εαυτό του και λέει είτε θα του δώσουν πέναλτι είτε θα έχω κάτι να γκρινιάζω μετά. Έτοιμο το είχε το team - radio. Δεν εκανε outbreak τον εαυτο του ο Χαμ οπως λανθασμενα γραφεις. Ο Hamilton φρεναρε νωριτερα(πριν το φρεναρισμα ηταν σχεδον διπλα-διπλα με τον Λεκλερκ): και εδω στο φρεναρισμα(που ειναι πιο πισω) και τον πεταει εκτος πιστας: Και ο Leclerc ειπε οτι ο Χαμ φρεναρε νωριτερα(ο οποιος Λεκλερκ δηλωσε οτι νομιζε πως ειχε αφησει πλατος ενος μονοθεσιου, κατι που ειδαμε οτι δεν ισχυει) : Leclerc: “I thought I left a car width” for Hamilton Αναφορά σε κείμενο “To be completely honest, obviously I knew he was on the right, he braked a little bit early which I think was probably on purpose because he didn’t want to try around the outside,” Leclerc explained. “I thought I had left a car width. “I haven’t seen the images to be honest. But I was pretty sure there was a car width.” Οπως και να εχει, λαθος εκτιμηση απο τον Leclerc που νομιζε οτι αφησε πλατος ενος μονοθεσιου, ομως πεταξε εκτος πιστας τον Χαμ που απαγορευεται, του χαριστηκαν. Article 2b στο apendix L to the ISC, Chapter IV. Αναφορά σε κείμενο Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner. Το οτι αυτο που εκανε ο Λεκλερκ απαγορευεται δεν χρηζει αναλυσης( ο ιδιος ο Λεκλερκ ειπε οτι νομιζε πως αφησε χωρο ενος μονοθεσιου), ειναι εναντια στον κανονισμο και μαλιστα η μαυρη-ασπρη σημαια απο τον race director επιβεβαιωνει οτι ειναι παρανομο και απλα αυτη ηταν η τελευταια προειδοποιηση: αν το ξαναεκανε, θα ετρωγε ποινη ακριβως γιατι ηταν παρανομη κινηση. Του χαριστηκαν αυτην την φορα, παμε παρακατω. To μονο κακο ειναι οτι δημιουργει κακο προηγουμενο και επιτρεπει στους αμυνομενους να πετανε εκτος πιστας πριν την στροφη τον επιτιθεμενο(μια φορα μονο, παιρνοντας μαυρη-ασπρη σημαια πριν παρουν ποινη για την παραβαση), εναντι στον σαφεστατο κανονισμο. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Άριστα έπραξαν οι αγωνοδίκες, σε κανέναν δεν χαρίστηκαν. Πάμε παρακάτω. Και στις δεπαπέντε επεξεργασίες, εύχομαι. Κατά τα άλλα, "πάμε παρακάτω". Αυτό είναι, άμα λέμε κάτι... Ο Χάμιλτον το έκανε για να έχει να γκρινιάζει. Τα εξήγησε ωραιότατα ο @greg4 παραπάνω. Σεσημασμένος μίρλας ο Λουδοβίκος όλα αυτά τα χρόνια, ήρθε ο πιτσιρής που φωνάζει από μακριά πως είναι γρήγορος και ικανός, έπιασε ο μίρλας την τέχνη του. "Με έκλεισε, μπουχουχού". Πρώτη "αντίδραση", να κλαφτεί στο team radio, να έχει και ηχητικό ντοκουμέντο για μετά. Βγαίνει ο μίρλας και δηλώνει πως θα προκαλούσε αποφεύξιμη σύγκρουση αν δεν τον ένοιαζε το (καρασίγουρο) πρωτάθλημα γιατί τον έκλεισε (έστω "παράνομα", τρίχες, αλλά λέμε τώρα) και το έχουμε κάνει γαργάρα ότι ο πρωταθλητής της F1 δηλώνει φόρα παρτίδα πως θα προκαλούσε σύγκρουση ενώ μπορούσε να την αποφύγει (το γιατί θα φερόταν σαν νεοέλληνας γκαζμάς που του κολάνε στην παραλιακή κι αυτός φρενάρει, ας πούμε, δεν ασχολούμαστε, γιατί είναι ο Λούης και δεν κάνει...) Ξεχείλησε ο Τάμεσης από τα σάλια του BBC από το γλύψιμο που του ρίχνουν εκεί πέρα τα Αγγλάκια. Αμάν, πια, δικό του είναι το πρωτάθλημα, δεν χρειάζεται να δηλώνει βλακείες. 3 1
haHa Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 44 λεπτά πριν, Snoob είπε O Χάμιλτον το έκανε για να έχει να γκρινιάζει. Τι εκανε ακριβως ο Χαμ; Επισης: συμφωνεις οτι ο Λεκλερκ δεν αφησε χωρο ενος μονοθεσιου στην ευθεία πριν την στροφη οπως νομιζε οτι αφησε;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα