Diinekis21 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Υπάρχει και το equal status παιδιά, όχι μόνο Νο1-Νο2... Ο Leclerc δεν είναι No2 material, έχει πάρει/στείλει τα μηνύματα του ήδη. Δεν έχει και νόημα να έχεις νο2 κάποιον που νουθετείς για πρωταθλητή. Και του Leclerc το συμβόλαιο λήγει το 2020, θα έχει και αυτός τις επιλογές του τότε.. 2
~mxls~ Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, Diinekis21 είπε Υπάρχει και το equal status παιδιά.. Αυτά δεν είναι για Φερράρι ωστόσο.
Diinekis21 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 4 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Αυτά δεν είναι για Φερράρι ωστόσο. Στις χρονιές που συζητάγαμε 2007-2008 μια χαρά equal status εφάρμοσαν μέχρι τα τελευταία gp.
~mxls~ Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 4 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Στις χρονιές που συζητάγαμε 2007-2008 μια χαρά equal status εφάρμοσαν μέχρι τα τελευταία gp. Κάτσε, μια σεζόν καθαρά νο1 ο Κίμι. Υπήρχε και διαφορά σε ατομικό επίπεδο. Στην επόμενη ο Φελίπε, μετά το Σπα αν θυμάμαι σωστά, και σε αγώνες που έβλεπες fastest laps σερί από Κίμι, ο Μάσσα έπρεπε να πάρει μέγιστους βαθμούς. Υ.Γ για του λόγου το αληθές ,όντως έτσι ήταν: Υ.Γ 2 θα ξαναρίξω power rankings, να δω τι θα έχει αλλάξει στο τέλος της σεζόν, πάντα με απόλυτα κριτήρια.
Diinekis21 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Κάτσε, μια σεζόν καθαρά νο1 ο Κίμι. Υπήρχε και διαφορά σε ατομικό επίπεδο. Στην επόμενη ο Φελίπε, μετά το Σπα αν θυμάμαι σωστά, και σε αγώνες που έβλεπες fastest laps σερί από Κίμι, ο Μάσσα έπρεπε να πάρει μέγιστους βαθμούς. 44 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Στις χρονιές που συζητάγαμε 2007-2008 μια χαρά equal status εφάρμοσαν μέχρι τα τελευταία gp. Τώρα με "αναγκάζεις" να κάνω quote τον εαυτό μου.. Ο Kimi ως Νο1 ήρθε στη Ferrari μεν, ίση αντιμετώπιση είχαν στη Ferrari δε μέχρι τα τελικά gp. To 2007 o Massa νομίζω μόνο στο τελευταίο gp, έκανε το νο2 Το 2008 o Kimi νομίζω στο προτελευταίο στη Κίνα. Χωρίς φαρσοκωμωδίες στο ενδιάμεσο. Τώρα με μπερδεύεις λίγο.. Από τα fastest laps βγάζεις το συμπέρασμα σου ότι ήταν νο2 ο Kimi το 2008; Έκανε το νο2 στο τέλος του 2008 γιατί πετούσε χαρταετό (για δεδομένα Kimi) κατά διαστήματα στη χρονιά και είχε μείνει πίσω βαθμολογικά σε σχέση με τον Massa. Να σου πω δε το ήξερα ότι είχε τόσα fastests laps ενώ παράλληλα συνολικά υποαπέδιδε. Τι φάση έκανε fastest lap και μετά έτρωγε παγωτά στα pits;.. Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2019 από Diinekis21
eri77 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε Ε καλά εννοείται, μελλοντικά ναι, αυτό έλλειπε. Το συμβόλαιο του Σεμπ τελειώνει το 2020, όπως και του Ρικάρντο στην Renault ο οποίος αν δεν κάνει κάτι φοβερό η Renault του χρόνου που δύσκολο το κόβω θα φύγει και αυτός. Αν πάει στην Φερραρι θα είναι αυτός πρώτος, αν ανανεώσει ο Σεμπ θα είναι λογικά αυτός πρώτος και πάλι. Έτσι θα πάει πιο πίσω του Λεκ για πρώτος οδηγός.. Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Ο leclerc σίγουρα θα είναι πρώτος οδηγός. Μένει να δούμε αν ο Ricciardo θα το δεχτεί αυτό. Όπως είναι και σίγουρο ότι δεν θα ανανεώνουν στον vettel
~mxls~ Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 35 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Τώρα με "αναγκάζεις" να κάνω quote τον εαυτό μου.. Ο Kimi ως Νο1 ήρθε στη Ferrari μεν, ίση αντιμετώπιση είχαν στη Ferrari δε μέχρι τα τελικά gp. To 2007 o Massa νομίζω μόνο στο τελευταίο gp, έκανε το νο2 Το 2008 o Kimi νομίζω στο προτελευταίο στη Κίνα. Χωρίς φαρσοκωμωδίες στο ενδιάμεσο. Τώρα με μπερδεύεις λίγο.. Από τα fastest laps βγάζεις το συμπέρασμα σου ότι ήταν νο2 ο Kimi το 2008; Έκανε το νο2 στο τέλος του 2008 γιατί πετούσε χαρταετό (για δεδομένα Kimi) κατά διαστήματα στη χρονιά και είχε μείνει πίσω βαθμολογικά σε σχέση με τον Massa. Να σου πω δε το ήξερα ότι είχε τόσα fastests laps ενώ παράλληλα συνολικά υποαπέδιδε. Τι φάση έκανε fastest lap και μετά έτρωγε παγωτά στα pits;.. Ήταν στα 7/10 των αγώνων ταχύτερος σε ρυθμό αγώνα του Μάσσα (και των υπολοίπων) στη σεζόν, αλλά είχε 2 καίριες εγκαταλείψεις + το άδοξο τέλος στο Σπα. Στη "πίστα του" χάθηκε ο τίτλος του πρωταθλητή. Οριστικά τελείωσε Ιταλία (εκεί που ο Σεμπ είχε νικήσει με Τόρρο Ρόσσο !!!). Μετά είχαν κυκλοφορήσει κάτι φώτο με Κίμι λιάρδα. Ε, έπρεπε η Φερράρι να μαζέψει βαθμούς με Μάσσα. Ο Λιούις πάντως είχε κάνει φοβερή σεζόν τότε, το άξιζε.
Diinekis21 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, eri77 είπε Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Ο leclerc σίγουρα θα είναι πρώτος οδηγός. Μένει να δούμε αν ο Ricciardo θα το δεχτεί αυτό. Όπως είναι και σίγουρο ότι δεν θα ανανεώνουν στον vettel Από που προκύπτουν όλα αυτά; Θεωρείς αυθαίρετα ως δεδομένα 4 πράγματα: Ότι μαγικά/ξαφνικά θα βαφτίσουν νο1 τον Charles το 21 ενώ θα τον ταλαιπωρούν μέχρι τότε;.. Ότι θέλουν να συνεχίσουν στη Ferrari οι Vettel/Leclerc. Ότι ο Rici θα μπει σε διαδικασία διαπραγματεύσεων για νο2, ενώ έφυγε από το σπίτι του (τη Red Bull) μόνο με την σκέψη ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα ευνοήσουν τον Max. Ότι η Ferrari δε θέλει τον Vettel.
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 @Diinekis21 Ακριβώς. Αν μείνει ο Σεμπ ή έρθει ο Ρικι αποκλείεται να μην είναι πρώτοι οδηγοί. Ο Λεκ θα πάρει τις ευκαιρίες του όταν αποσυρθούν οι Σεμπ και Ρικάρντο. Εκτός και αν παίξει κάνα σενάριο στο μέλλον να δούμε Μαξ στη Φερράρι που και τότε ο Λεκ θα είναι πάλι δεύτερος.
tommy^ Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Max και Σαρλ μονο μια ομαδα σαν την Μακλαρεν θα τολμουσε να βαλει μαζι! 2 ώρες πριν, GhostRiderLSOV είπε Επικη η ταμπελα του Σαινθ «I was racing too» στο τελος του αγωνα!!!
Diinekis21 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 10 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε @Diinekis21 Ακριβώς. Αν μείνει ο Σεμπ ή έρθει ο Ρικι αποκλείεται να μην είναι πρώτοι οδηγοί. Ο Λεκ θα πάρει τις ευκαιρίες του όταν αποσυρθούν οι Σεμπ και Ρικάρντο. Εκτός και αν παίξει κάνα σενάριο στο μέλλον να δούμε Μαξ στη Φερράρι που και τότε ο Λεκ θα είναι πάλι δεύτερος. Εγώ όμως δε λέω αυτό. Αν περιμένει ο Leclerc να αποσυρθεί ο Ric που είναι 30 για να πάρει την ευκαιρία του........ Ευτυχώς έχει δείξει ότι δεν περιμένει. Πάντως όλα ανοιχτά είναι για το 21. Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις παίρνεται μία απόφαση και ξεκινά χιονοστιβάδα για τους υπόλοιπους. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα είναι νο2 ο Leclerc τότε, οπουδήποτε και αν είναι. Είπαμε δεν υπάρχει μόνο νο1-νο2 υπάρχει και ίση αντιμετώπιση.. Ο Max είναι μεγάλη καψούρα της Merc και η αγάπη Seb-RB δεν έσβησε ποτέ... Τέσπα έχουμε καιρό μέχρι τότε.. Τώρα η θέση που παίζει είναι του Bottas!
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 @Diinekis21 Το θέμα είναι να μείνει σε κάποια από τις 3 μεγάλες ο Λεκ. Τώρα να πάει στην Τορο Ρόσο ή στην Renault και να είναι πρώτος οδηγός δεν λέει κάτι. Πάντως ίση αντιμετώπιση εγώ δεν βλέπω πουθενά στους 3 μεγάλους εδώ και χρόνια..
Diinekis21 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 6 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Πάντως ίση αντιμετώπιση εγώ δεν βλέπω πουθενά στους 3 μεγάλους εδώ και χρόνια.. Η RB equal status επέβαλλε πάντα μέχρι το σημείο που ανακοινώθηκε ο Ric από τη Renault. Οι άλλοι 2 όχι. Το 21 θα έχουμε τελείως διαφορετικές συνθήκες, πιο πολλά top dogs. Και όλα ελεύθερα!
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 @Diinekis21 Επέβαλε equal status επειδή δεν πήγαινε κάποιος από τους δύο για πρωτάθλημα, αλλιώς θα προμοτάρανε κάποιον όπως η Μερκ τον Λιούις και η Φερράρι τον Σεμπ. Πες με απαισιόδοξο αλλά ούτε το 2021 πιστεύω θα υπάρχει equality στους μεγάλους, στην Μερκ λογικά θα υπάρχει ο Χαμιλτον άρα δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι πρώτος, στην Φερράρι και εκεί πιστεύω δεν θα υπάρχει αφού πιθανότατα θα είναι είτε ο Σεμπ είτε ο Ρικάρντο οι οποίοι δεν παίζει να δεχθούν να μην είναι πρώτοι. Η Red Bull αν έχει ακόμη τον Μαξ μέχρι τότε σίγουρα θα είναι πρώτος αφού ο δεύτερος οδηγός θα είναι κάποιος κατώτερος στυλ Γκασλί ή ο Μπόττας στην καλύτερη που και πάλι δεύτερος θα είναι..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα