Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, greg4 είπε

Το μονοθέσια πήγαινε Δεξιά για πάνω από 0,3s. Το γεγονός ότι βρήκες και τράβηξες 1 FRAME που κάνει 5 μοίρες αριστερά και αγνοείς όλα τα υπόλοιπα δεν αλλάζει κάτι. Και το κυριότερο αγνοείς εντελώς ότι το αυτοκίνητο έχει ροπή προς τα δεξιά και μόνο αφού έγινε η επαφή έκανε πάλι αριστερά.

Ο Bottas στην έξοδο της στροφής ήταν στα kerb και εκτός πίστας μπήκε μέσα και κρατούσε το αυτοκίνητο δίπλα σταθερά σχεδόν στα όρια της πίστας και μετά αφού έχει περάσει το μισό μονοθέσιο του Leclerc κάνει δεξιά, δεν μένει ευθεία. Ο ίδιος είπε ότι έμεινε ευθεία, δεν έμεινε ευθεία. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει πορεία προς τα δεξιά και αν κρατούσε την ευθεία δεν θα υπήρχε επαφή.

Χάνεις όλη την ουσία του συμβάντος και βγάζεις απόφαση πάνω σε ένα frame το οποίο συναίβει σε 0,001s. Προσωπικά το βρίσκω τόσο αστείο όσο αστεία ήταν και η ποινή του Vettel, χάνοντας όλο το νόημα της τιμωρίας και της εφαρμογής των κανόνων.

Πρωτον δεν προκειται για ενα frame. To εχουμε κουρασει θεωρω. Οπως ειπαμε και προηγουμενως, ειναι δικαιωμα και των 2 πριν την επαφη να κινουνται αρκει να μην τρακαρουν τον αλλον. Και 2 συγκλινουν ο ενας προς τον αλλον(ο Λεκλερκ περισσοτερο), ο Bottas βλεπει οτι θα γινει επαφη και παει προς τα αριστερα, αλλα η συνεχομενη πορεια του Λεκλερκ προς τον Bottas δεν αποτρεπει την επαφη και τελικα χτυπαει τον Bottas. Παμε παρακατω.

https://streamable.com/luolv

ezgif-5-de6ad506ef1c.gif

Επεξ/σία από haHa
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ο Bottas στην έξοδο της στροφής ήταν στα kerb και εκτός πίστας μπήκε μέσα

Μετά από στρίμωγμα του Ham και επαφή..

Από ότι έχω δει φαίνεται να υπάρχει, παρά τον ελιγμό του Bottas για να την αποφύγει.

Ότι τρακάρει ο Leclerc τον Bottas είναι αστείο.

Επίσης από τέτοια επαφή ποιο πιθανό είναι να κλατάρει το ελαστικό παρά οτιδήποτε άλλο..

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, haHa είπε

Βλεπω οτι η απουσια επιχειρηματων σε οδηγει να αδυνατεις να καταλαβεις απλες προτασεις. Εδω ξανα:

Επισης, σε οδηγει κλασικα σε χαρακτηρισμους:

Καλη συνεχεια , οπως μπορει ο καθενας.

----------------------------

(δεν παρεξηγιεμαι,  αλλοι φαινεται να παρεξηγουνται και να προχωρανε σε χαρακτηρισμους.
 Αλλωστε εσυ ησουν που επανεφερες το θεμα με video και ο φιλος ο eri77 που αρχικα πιστευε οτι η επαφη εγινε ενω ο Bottas πηγαινε δεξια και αργοτερα καταλαβε οτι η επαφη εγινε με τον Bottas να πηγαινει αριστερα)

Το τι γινεται πριν την επαφη οπου και οι 2 συγκλινουν δεν απαγορευεται(ασχετα αν ο Leclerc στριμωξε/μειωσε/κινηθηκε περισσοτερο αριστερα) απο την στιγμη που δεν χτυπανε. Σημασια εχει τι γινεται ακριβως πριν την επαφη. Το εγραψα και εδω:

Ακριβως πριν την επαφη, συμφωνω με αυτο που ειπε ο eri77:

Ηδη εχουμε θεωρω κουρασει, ο Λεκλερκ πεφτει πανω στον Bottas, ενω αυτος κανει προς τα αριστερα:

image.png.bc1cb9eb1be9425c78b54b7a375bc6

Μαλλον δεν ξερεις ποια ειναι η αγωνιστικη γραμμη γιατι αν ηξερες θα διαπιστωνες οτι ο Μαξ δεν ειχε ακριβως την αγωνιστικη γραμμη αφου μπηκε στη στροφη με late apex.

Επισης εχεις και θεμα με τα ματια σου αφου στην Αγγλια οπου ο Σαρλ ωθησε τον Μαξ εκτος πιστας, ηταν λιγο μπροστα απο Μαξ. 

Κακως λοιπον παραλληλιζεις τα 2 συμβαντα.

Ακομα περιμενω να μου σχολιασεις το γεγονος οτι οι πανσωστοι αγωνοδικες δεν εδωσαν ποινη στον Σαρλ! 

Γαργαρα δλδ! Και οπως λες και εσυ: οπως μπορει ο καθενας!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά έχω παρατηρήσει ότι τους τελευταίους αγώνες δεν ρίχνουν τόσες ποινές όσο πριν, ή δεν είναι τόσο τυπολάτρες όσο πριν.

Άσχετως χρώματος, ομάδας η μονοθέσιου, προσωπικά προτιμώ τους κριτές να είναι λιγότερο «τυπολάτρες» από ότι πριν. Μήπως το πάρα-αναλύουμε το θέμα με τις ποινές; 

Δλδ αν ο λεκλερκ (η ξερω γω ο Χαμιλτον η  ο φερσταπεν) έτρωγε ποινή γι’ αυτό που έγινε προχθές η παλαιοτερα, θα νιώθαμε όλοι καλύτερα;

Βεβαια απο την άλλη, κουβέντα να γίνεται δεν λέω & έχουν δώσει κ food for thought οι ίδιοι οι κριτές με τις αποφάσεις τους. Αλλά για εμένα αν μια ποινή είναι οριακή, καλό είναι να μην δίνεται & μακαρι να συνεχίσουν έτσι... 

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Ότι τρακάρει ο Leclerc τον Bottas είναι αστείο.

Επίσης από τέτοια επαφή ποιο πιθανό είναι να κλατάρει το ελαστικό παρά οτιδήποτε άλλο..

+1, κακος υπολογισμος απο τον Λεκλερκ, ηταν πολυ ευκολο να κλαταρει το ελαστικο του:

18 ώρες πριν, haHa είπε

 Ο Λεκλερκ ειχε ηδη ουσιαστικα προσπερασει, ηταν κακο racing/απροσεξια οτι τρακαρε τον Bottas. Δεν το εκανε επιτηδες(ρισκαρε να κλαταρει το ελαστικο του αλλωστε), προφανως νομιζε οτι ηταν ηδη τελειως μπροστα.

Κακος υπολογισμος οτι πεφτει πανω στον Bottas που παει αριστερα ακριβως πριν την επαφη.

 

ezgif-5-de6ad506ef1c.gif&key=4eb40c86524

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Sad 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Παιδιά έχω παρατηρήσει ότι τους τελευταίους αγώνες δεν ρίχνουν τόσες ποινές όσο πριν, ή δεν είναι τόσο τυπολάτρες όσο πριν.

Άσχετος χρώματος, ομάδας η μονοθέσιου, προσωπικά προτιμώ τους κριτές να είναι λιγότερο «τυπολάτρες» από ότι πριν. Μήπως το πάρα-αναλύουμε το θέμα με τις ποινές; 

Δλδ αν ο λεκλερκ (η ξερω γω ο Χαμιλτον η  ο φερσταπεν) έτρωγε ποινή γι’ αυτό που έγινε προχθές η παλαιοτερα, θα νιώθαμε όλοι καλύτερα;

Βεβαια απο την άλλη, κουβέντα να γίνεται δεν λέω & έχουν δώσει κ food for thought οι ίδιοι οι κριτές με τις αποφάσεις τους. Αλλά για εμένα αν μια ποινή είναι οριακή, καλό είναι να μην δίνεται & μακαρι να συνεχίσουν έτσι... 

Οι ποινές μετά το φιάσκο/ντόρο του Καναδά είναι spot on!

Θυσιάστηκε η Ιφιγένεια  ο Vettel για το καλό του αθλήματος.. :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Μετά από στρίμωγμα του Ham και επαφή..

Από ότι έχω δει φαίνεται να υπάρχει, παρά τον ελιγμό του Bottas για να την αποφύγει.

Ηταν υποχρεωση του Bottas να αποφυγει την επαφη, οντας πισω στην εξοδο της στροφης. Οταν εχεις την εσωτερικη και στην εξοδο εισαι διπλα-διπλα(Αυστρια Μαξ-Λεκλερκ) ή μπροστα( Silverstone Λεκλερκ-Μαξ), δεν εισαι υποχρεωμενος να αποφυγεις την επαφη, μπορεις να ανοιξεις την τροχια σου. Ακριβως οτι εκανε ο Hamilton(ηταν μπροστα) με τον Bottas στην εξοδο της στροφης και ηταν υποχρεωση του Bottas να αποφυγει την επαφη.

Βασικοι κανονες στο racing, που ακριβως επειδη πολλοι τους αγνοουν, διαβαζαμε διαφορα για το περιστατικο στην Αυστρια μεταξυ Max-Leclerc κλπ.

----------------------

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ακομα περιμενω να μου σχολιασεις το γεγονος οτι οι πανσωστοι αγωνοδικες δεν εδωσαν ποινη στον Σαρλ! 

Προσπερναω την απουσια επιχειρηματων σου που καταληγει σε χαρακτηρισμους και απανταω σε αυτο επειδη το εχεις αναφερει πολλες φορες.
ΔΕΝ θεωρω οτι οι αγωνοδικες ειναι πανσωστοι. Εχουν κανει λαθη στο παρελθον και θα κανουν λαθη στο μελλον ή δεν θα ειναι consistent(χαρακτηριστικο παραδειγμα οτι στον προηγουμενο αγωνα πρωτη φορα ειδαμε unsafe release με επαφη να μην τιμωρειται με time penalty). Θεωρω οτι ομως εχουν ολα τα δεδομενα και για αυτο διαβαζω το σκεπτικο τους και κρινω αυτο.
Πχ, στον Καναδα (Vet-Ham) διαβασαμε το σκεπτικο τους και ειπαν οτι εχοντας δει την τηλεμετρια, εδωσαν ποινη επειδη ο Vettel ειχε αποκτησει ελεγχο του μονοθεσιου(κατι που επιβεβαιωσε ο greg4) και μετα εκανε δεξια πετωντας εκτος τον Χαμ και για αυτο εδωσαν ποινη. Εμεις δεν ειχαμε προσβαση σε αυτα τα δεδομενα της τηλεμετριας(η Φερραρι ειχε και δεν τα παρουσιασε), οποτε βασει του σκεπτικου τους ηταν σωστη αποφαση.
 

Προχθες, διαβασα το σκεπτικο του Masi οπου λεει πως ειδαν απο την καμερα του ελικοπτερου οτι ο Bottas πεφτει πανω στον Leclerc. Σε αυτην την περιπτωση, ειχαμε και εμεις τα δεδομενα στα οποια αναφερθηκε ο Masi και ειδαμε οτι δεν ισχυει αυτο που λεει, γιατι οπως ειπε και ο eri77, ο Leclerc κανει την επαφη με τον Bottas, ενω ο Bottas εχει το τιμονι προς τα αριστερα.

 

Για να καταληξουμε: δεν θεωρω οτι δεν κανουν λαθη οι αγωνοδικες, θεωρω ομως οτι ειναι οι μονοι που εχουν ολα τα δεδομενα και για αυτο διαβαζω με προσοχη την αιτιολογηση της καθε αποφασης τους. Προσπαθησε να ξεχωρισεις αυτα τα 2 πραγματα και να μην τα συγχεεις.

 

Εχει επισημανθει και προηγουμενως οταν ειχες γραψει για "πανσωστους αγωνοδικες" κλπ, αλλα εσυ συνεχιζεις και γραφεις τα ιδια.

Στις 30/7/2019 στις 10:51 ΠΜ, papp0us είπε

Για τον αν έχουν γνώση η όχι οι stewards το αναλύσαμε την τελευταία φορά. Αν θέλετε να διαφωνήσετε με τις αποφάσεις τούς, ΠΡΩΤΑ δείτε τη δικαιολόγηση που πάντα δίνουν, και δείτε αν συνεχίσετε να διαφωνείτε. Μετά βλέπουμε.

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
4 ώρες πριν, haHa είπε

Δεκτο οτι διαφωνουμε σε αυτο, αλλα το σημαντικο ειναι οτι ειδες οπως ειπες και καταλαβες οτι ο Λεκλερκ χτυπησε τον Bottas, ενω ο Bottas ειχε το τιμονι του προς τα αριστερα. Παμε παρακατω.

Οπως και εσύ κατάλαβες ότι ο Bottas σπάει το spoiler του επειδή χτυπάει το τροχό τού leclerc... Το είπαμε. Δεν θα βρούμε άκρη. Το επόμενο θέμα?? 

Δημοσ.

Ο Εκλαίρ έπεσε πάνω στον Μπόττας, είναι ξεκάθαρο. Απορώ πραγματικά πως γίνεται κάποιος να θεωρεί υπαίτιο τον Μπόττας που μετακινήθηκε 1/4 του πλάτους του μονοθεσίου δεξιά και όχι τον Εκλαίρ που πήγε ένα ολόκληρο μονοθέσιο αριστερά. Απλά υπολόγισε λάθος και αντί να βγει μπροστά από το 77 για να το μπλοκάρει, βγήκε επάνω στην πτέρυγά του.

Τώρα αν το γεγονός πως δεν τιμωρήθηκε οφείλεται στο ότι μετά την γκρίνια του Φέτελ στον Καναδά υπάρχει μία ελαστικότητα στις ποινές κατά της Φερράρι, είναι στην κρίση του καθ'ενός.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, eri77 είπε

Οπως και εσύ κατάλαβες ότι ο Bottas σπάει το spoiler του επειδή χτυπάει το τροχό τού leclerc... Το είπαμε. Δεν θα βρούμε άκρη. Το επόμενο θέμα?? 

Oχι, αυτο ειναι κατι που ισχυριζεσαι εσυ(και μολις ειπαμε οτι διαφωνουμε, οποτε ειναι λιγο ακυρο αυτο που γραφεις οτι καταλαβα) χωρις μαλιστα να παραθεσεις καποιο σοβαρο στοιχειο. 
Αντιθετα, ειναι εμφανες απο το screenshot οτι ο Λεκλερκ επεσε στον Bottas που ειχε το τιμονι του αριστερα.

13 ώρες πριν, eri77 είπε

Δες το προσεκτικά το βίντεο που ανέβασες ο ίδιος. Το καπνό πού βλέπεις είναι επειδή βρίσκονται οι τροχοί. Και όντως έχεις δίκιο. Εκεί ο Bottas έχει το τιμονι προς αριστερά.

---------------------------------

Το οτι αρχικα ελεγες οτι η επαφη εγινε με τον Bottas να εχει το τιμονι του δεξια και μετα τα στοιχεια να το αλλαζεις , δειχνει οτι μαλλον παντα θα βρισκεις κατι για να μην δεχθεις το προφανες.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Ο εκλερ πάει ευθεία τζιμανι απλά η ευθεία έχει τάση προς τα δεξιά για αυτό φαίνεται ότι πάει προς τον μπότας 😂😂 Τώρα όπως παραδέχτηκε και ο @haHaο μπότας έκανε καθυστερημένα αριστερά με αποτέλεσμα να προκληθεί επαφή με την πτέρυγα του. Όφειλε εφόσον είχε κλίση προς τα δεξιά και δεν ήταν απολύτως ευθεία να φροντίσει ώστε να μην υπάρξει επαφή μεταξύ τους μιας και ήταν πίσω χωρίς να έχει βάλει την μύτη του πιο μπροστά. Άρα σωστά γράφτηκε ότι αν κάποιος έπρεπε να πάρει ποινή, αυτός είναι ο Φιλανδός που καθυστερημένα διαπίστωσε ότι δεν είχε χώρο να συνεχίσει εκεί και έκανε την τιμόνια μετά την επαφή.

Δημοσ.

Καθαροτατο racing incident το εχουμε κανει τηλεμαραθωνιο. Εκανε ο ενας λιγο αριστερα ο αλλος λιγο δεξια και ισα ισα ακουμπησανε χωρις αλλα περαιτερο δραματα. Αν καποιος ειχε μια Α καλυτερη ευκαιρεια αποφυγης (οχι ευθυνης), αυτος ειναι ο Bottas καθως ειναι πισω και εχει πολυ καλυτερη αποψη του χωρου που κινηται ο εκλαιρ απο οτι ο δευτερος για τον χωρο που κινηται ο bottas. Ο ενας βλεπει πεντακαθαρα και ο αλλος απο ενα καθρεπτακι 3χ5. Η ολη φαση ειναι αστεια καθως ερχεται απο τον συνδιασμο κινησεων και των 2 του ενος αριστερα και του αλλου προς τα δεξια (εστω κ λιγοτερο). Nothing more nothing less, move on.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Ο εκλερ πάει ευθεία τζιμανι απλά η ευθεία έχει τάση προς τα δεξιά για αυτό φαίνεται ότι πάει προς τον μπότας 😂😂 Τώρα όπως παραδέχτηκε και ο @haHaο μπότας έκανε καθυστερημένα αριστερά με αποτέλεσμα να προκληθεί επαφή με την πτέρυγα του. Όφειλε εφόσον είχε κλίση προς τα δεξιά και δεν ήταν απολύτως ευθεία να φροντίσει ώστε να μην υπάρξει επαφή μεταξύ τους μιας και ήταν πίσω χωρίς να έχει βάλει την μύτη του πιο μπροστά. Άρα σωστά γράφτηκε ότι αν κάποιος έπρεπε να πάρει ποινή, αυτός είναι ο Φιλανδός που καθυστερημένα διαπίστωσε ότι δεν είχε χώρο να συνεχίσει εκεί και έκανε την τιμόνια μετά την επαφή.

(ο leclerc παει αριστερα, το τιμονι του το εχει με αριστερη γωνια, οχι ευθεια οπως λανθασμενα λες)

Παραλιγο να τα περιγραψεις ακριβως οπως εγιναν. Εδω βλεπουμε την τιμονια του Bottas προς τα αριστερα που εγινε συμφωνα με εσενα μετα την επαφη:

image.png.ebf1abc288227beaf7fe280f2977e17e.png

 

image.png.369e5cc098e5693cef935725cd0a70fe.png

image.png.f3a6f4a2d7a88e3019cf25ce45f5f8c9.png

 

Και υστερα η επαφη:

image.png.bc1cb9eb1be9425c78b54b7a375bc6

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Ο εκλερ πάει ευθεία τζιμανι απλά η ευθεία έχει τάση προς τα δεξιά για αυτό φαίνεται ότι πάει προς τον μπότας 😂😂 Τώρα όπως παραδέχτηκε και ο @haHaο μπότας έκανε καθυστερημένα αριστερά με αποτέλεσμα να προκληθεί επαφή με την πτέρυγα του. Όφειλε εφόσον είχε κλίση προς τα δεξιά και δεν ήταν απολύτως ευθεία να φροντίσει ώστε να μην υπάρξει επαφή μεταξύ τους μιας και ήταν πίσω χωρίς να έχει βάλει την μύτη του πιο μπροστά. Άρα σωστά γράφτηκε ότι αν κάποιος έπρεπε να πάρει ποινή, αυτός είναι ο Φιλανδός που καθυστερημένα διαπίστωσε ότι δεν είχε χώρο να συνεχίσει εκεί και έκανε την τιμόνια μετά την επαφή.

Aυτο πο λες ειναι οτι δεν δεν αλαξε πορεια ο εκλαιρ αλλα ο δρομος!! Οταν μιλαμε για λωριδες με κλισεις το ευθεια και το 'κλεινω' ειναι οροι σχετικοι με τις πιθανες κλισεις της ευθειας. Αν παρακλινεις τοτε πλεον εισαι εκτος. Ακομα και διαγωνια να κοβεις μια λωριδα η πορεια σου εσενα ειναι ευθεια. Καταλαβαινεις λοιπον οτι η κλιση δεν παιζει ρολο.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...