Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Καμία σχέση με Bottas, ο Felipe! Μιλάμε πάντα για πριν τον τραυματισμό του!

Μπαμπούλας δεν υπήρχε το 2007-2008.

Πολύ ωραίες αυτές οι 2 χρονιές. Ευχαριστούμε για τη νοσταλγία!

Ferrari με equal status στους οδηγούς της (μέχρι τα τελικά gp)!

Αναρχικός ( :D ) Lewis το 2007!

Σε ρόλο Gasly στη McLaren ο Kovalainen. :D Αν και μάλλον τον αδικεί ο χαρακτηρισμός τον Heiikki.

Κάπου είχα δει μια αφιέρωση τότε για Robserg-Kov, ο πρώτος σε ρόλο ανερχόμενου Σούμι και ο δεύτερος ως νέος Κίμι. λελ

Κάποτε είχε πει ο Σούμι αν θυμάμαι σωστά, ότι ο Φελίπε δεν μπορεί να οδηγήσει σε ευθεία. Το θυμάσαι καθόλου ή για άλλον πήγαινε;

Τεσπα, πάνω σε αυτό ήθελα να προσθέσω ότι ο τύπος δεν μπορούσε να οδηγήσει σε βροχή.

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Κάποτε είχε πει ο Σούμι αν θυμάμαι σωστά, ότι ο Φελίπε δεν μπορεί να οδηγήσει σε ευθεία. Το θυμάσαι καθόλου ή για άλλον πήγαινε;

Δε θυμάμαι κάτι τέτοιο. Δε μου μoιάζει για κάτι που θα έλεγε ο  Schumacher για teamate του και ειδικά για τον Massa.

Ο Shumi ήταν το είδωλο του Massa και τον αντιμετώπιζε "πατρικά".

---------------------------------------------------------------

Πιο σημαντικό, ο Max είναι πρωταθλητής στους 5 τελευταίους αγώνες! 93-88 έναντι του Lewis!

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Δε θυμάμαι κάτι τέτοιο. Δε μου μoιάζει για κάτι που θα έλεγε ο  Schumacher για teamate του και ειδικά για τον Massa.

Ο Shumi ήταν το είδωλο του Massa και τον αντιμετώπιζε "πατρικά"...

Όταν ήταν με Fisico στη Sauber. Δεν βρίσκω και κάνα σχετικό άρθρο.

Δημοσ.

Leclerc highlights key area he needs to improve to beat Vettel

 

Αναφορά σε κείμενο

“The tyres were going off [at the end],” Leclerc explained.

“We pitted quite early on the first stint, mostly because I was struggling with tyres and then on the second stint towards the end.

“I’ve been struggling with tyres again, the rears, and that’s something that Seb is doing better than me at the moment in the long runs where there’s degradation.

“So I need to understand where it’s coming from and try to understand that. 

“At the end I think we adapted the strategy to myself, because I struggled with tyres in the first stint so I couldn’t go much longer.”

Ο Λεκλερκ αναγνωριζει το προβλημα που επισημαναμε και εχει με το race pace σε σχεση με τον Vettel συνηθως. Στο qualifying το σκορ ειναι 5-4 (στους αγωνες που ηταν και οι 2 στο Q3) υπερ του Λεκλερκ και τρεχει ενα σερι 4-0 στους τελευταιους αγωνες ο Λεκλερκ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Δικαιολογείσαι μόνο αν βλέπεις Φ1 μετά το 2007.

Ετσι! 

Και σε Lotus ο Κιμι ηταν εξαιρετικος!

Σε ο,τι αφορα τους υπερασπιστες του τουριστα, μαλλον δεν εκτιμουν καλα τις καταστασεις.

Περα απο το γεγονος πολλες φορες κολλαει και δεν μπορει να προσπερασει κατα πολυ αργοτερα μονοθεσια (βλ Στρολλ σε Γερμανια, Κιμι προχτες αλλα και παλαιοτερα), το να βγαινεις 2ος και να εχεις διαφορα πολλων δευτερολεπτων απο τον 1ο και ομοσταυλο σου στο τελος του αγωνα θεωρειται αποτυχια. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

 (στους αγωνες που ηταν και οι 2 στο Q3) και τρεχει ενα σερι 4-0 στους τελευταιους αγωνες ο Λεκλερκ.

Χμμ.. Για να δούμε.

Ουγαρία Charles, Γερμανία no time for Seb, Αγγλία Charles- με προβλήματα Seb, Αυστρία no time for Seb στο Q3, Γαλλία Charles- με προβλήματα Seb, Καναδάς pole Seb...

Σα να μπερδεύτηκες πάλι με τους αριθμούς.

Κατ'αρχήν 4-0 δεν υπάρχει. Σερί 3 αγώνων υπάρχει, στους 2 από τους οποίους είχε σοβαρά προβλήματα ο Vettel, το λες δηλαδή και 1 αγώνα.

Όποτε ψάχνω κάτι που λες καταλήγουμε ότι δεν ισχύει. Να ελέγξω και αυτό;..

1 ώρα πριν, haHa είπε

Στο qualifying το σκορ ειναι 5-4 (στους αγωνες που ηταν και οι 2 στο Q3) υπερ του Λεκλερκ

Spoiler alert κι εκεί λάθος είσαι.

4-4 είναι :)

Σε Baku, Monaco, Austria, Germany δεν ήταν και οι 2 στο Q3

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Εντωμεταξύ ο φλούλης Νίκο δήλωσε ότι ο Κίμι μπορούσε να πετύχει περισσότερα στην καριέρα του.

Είπε τέτοιο πράγμα ο vlogger που τα παράτησε μόλις πήρε τίτλο;

Ούτε μια τρίχα του Κίμι δεν είναι.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, geodrako είπε

Είμαστε τυχεροί που μπορούμε και ζούμε αυτόν τον οδηγό που λέγεται Lewis Hamilton, όσο haters και να είναι κάποιοι. 

Ο άνθρωπος έχει δουλέψει (εκτός από το ταλέντο του) σε όλα τα επίπεδα, γι αυτό και είναι εκεί που είναι. Και επειδή πολλοί λένε για το μονοθέσιο, το να κάνεις τη διαφορά θέλει να το έχεις. Ο Bottas έχει σχεδόν ίδιους βαθμούς με τον Φερσταπεν που ο Φερσταπεν έχει και ατυχίες μέσα στη χρονιά αλλά και δικές του "βλακειες". 

ο Lewis θα εκτιμηθεί πολύ μετά το τέλος της θητείας του, όπου θα έχει σπάσει και όλα τα ρεκόρ. Και να μη ξεχνάτε κάτι, είναι ενα πράγμα να έχεις φυσική ταχύτητα (που το έχει) και ενα δεύτερο να μπορέσεις να εξελίξεις το μονοθέσιο ο ίδιος και να βρίσκεις το κατάλληλο στησιμο. Αυτό, δεν το έχουν όλοι. 

Άκουγα χθες το team radio μετά το δεύτερο pit stop και τις αμφιβολίες του Hamilton για τη στρατηγική της ομάδας, καθώς και την απολογία του στον James μετά την καρώ σημαία που τον αμφισβήτησε. Δύο πράγματα κατάλαβα, πρώτον είναι πεντάκις Παγκόσμιος πρωταθλητής και ακόμα δεν έχει καταλάβει το 100% των δυνατοτήτων του (ήξερε πολύ καλά πως με τη μαλακή γόμα μπορεί να κινηθεί καλύτερα, απλά δεν ήταν σίγουρος πόσο πιο γρήγορα), και δεύτερον η εικόνα που έχουν διαμορφώσει τα media και πολλοί οπαδοί για έναν "καβαλημένο" χαρακτήρα που γκρινιάζει συνέχεια απέχει πολύ από τον πραγματικό, μεγάλο χαρακτήρα που έχει ο Hamilton εντός κι εκτός πίστας. 

17 ώρες πριν, george200-13 είπε

Πιστευω  ότι φετος η Red Bull εχει ιδιας ακριβως δυναμικης μονοθεσιο με την mercedes και ότι ανετα φετος μπορουσε να απειλησει τουλάχιστον το πρωταθλημα των κατασκευαστών γιατι και ο Max και ο Ricciardo με το φετινο μονοθεσιο της RB ανετα μπορουσαν να ηταν μπροστα από τον Bottas σε κάθε αγωνα και να απειλουσαν τον lewis  στα ισια. Αλλα αυτά παθαινεις όταν αντι για δυο οδηγούς πολεμας με έναν και 1/4. Για εμενα λαθος που αφησαν τον Ricciardo να φυγει, ειδικα φετος που εχουν το μονοθεσιο για να απειλησουν τα πρωταθλήματα.

Θα μπλέκανε τα κέρατά τους πάλι, όπως έγινε τις τελευταίες χρονιές ανάμεσα σε Verstappen-Ricciardo αλλά και παλιότερα ανάμεσα σε Vettel-Ricciardo (εκεί έδειξε ο Dani Ric πόσο καλύτερος οδηγός είναι από Seb). Θέλουν έναν οδηγό που να αποδεχτεί πως θα είναι το Νο2 στην ομάδα, αλλά με μικρότερη διαφορά δυναμικής από τον Max. ΙΜΗΟ ο Kvyat ταιριάζει απόλυτα σε αυτόν το ρόλο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Χμμ.. Για να δούμε.

Ουγαρία Charles, Γερμανία no time for Seb, Αγγλία Charles- με προβλήματα Seb, Αυστρία no time for Seb στο Q3, Γαλλία Charles- με προβλήματα Seb, Καναδάς pole Seb...

Σα να μπερδεύτηκες πάλι με τους αριθμούς.

Κατ'αρχήν 4-0 δεν υπάρχει. Σερί 3 αγώνων υπάρχει, στους 2 από τους οποίους είχε σοβαρά προβλήματα ο Vettel, το λες δηλαδή και 1 αγώνα.

Όποτε ψάχνω κάτι που λες καταλήγουμε ότι δεν ισχύει. Να ελέγξω και αυτό;..

Spoiler alert κι εκεί λάθος είσαι.

4-4 είναι :)

Σε Baku, Monaco, Austria, Germany δεν ήταν και οι 2 στο Q3

Προχειρα που τα ειδα ετσι μου φανηκαν, μου ξεφυγε το προβλημα στην Αυστρια. Δεκτη η διορθωση , αλλα τι μηχανικα προβληματα ειχε σε Γαλλια και Αγγλια ο Vettel στο qualy;

3-0 ειναι το σερι, οπως σωστα διορθωσες και 4-4 το συνολικο σκορ.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Προχειρα που τα ειδα ετσι μου φανηκαν, μου ξεφυγε το προβλημα στην Αυστρια. Δεκτη η διορθωση , αλλα τι μηχανικα προβληματα ειχε σε Γαλλια και Αγγλια;

Προβλήματα είπα. Setup στη καλύτερη, μηχανικά στη χειρότερη. Στη Ferrari δε τα πολυανακοινώνουν τα προβλήματα..

Στο ένα ήταν ~0,8sec πίσω, στο άλλο ~0,6. Αυτές οι διαφορές δε γίνονται φυσιολογικά.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Προβλήματα είπα. Setup στη καλύτερη, μηχανικά στη χειρότερη. Στη Ferrari δε τα πολυανακοινώνουν τα προβλήματα..

Στο ένα ήταν ~0,8sec πίσω, στο άλλο ~0,6. Αυτές οι διαφορές δε γίνονται φυσιολογικά.

Μηχανικα δεν φαινεται να ηταν, κοιταξα προχειρα και ο Vettel παραδεχθηκε ουσιαστικα("missed an upshift and lost rhythm", "I think I just struggled to extract what was in the car") οτι ηταν δικο του θεμα. 3-0 λοιπον το σερι στο qualy, αλλα ο Leclerc υστερει σε race pace τελευταια, κατι που φαινεται να ειχε στην αρχη της χρονιας. 

Δημοσ.

Ένα ενδιαφέρον video από την κάμερα του ελικοπτέρου.

Τελικά φαίνεται ότι και ο Bottas πήγαινε λίγο δεξιά ενώ ο Leclerc είχε μια τάση προς τα αριστερά, αλλά ουσιαστικά πήγαινε "ευθεία"

 

Δημοσ.

Για να μην εριξαν ποινη οι stewards που... εχουν ολα τα δεδομενα διαθεσιμα σημαινει οτι δεν εφταιγε μονο ο Λεκλερκ! 🤐

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ένα ενδιαφέρον video από την κάμερα του ελικοπτέρου.

Τελικά φαίνεται ότι και ο Bottas πήγαινε λίγο δεξιά ενώ ο Leclerc είχε μια τάση προς τα αριστερά, αλλά ουσιαστικά πήγαινε "ευθεία"

Το αντιθετο δειχνει: δειχνει τον Leclerc να στριμωχνει τον Bottas.

Εδω ποσο χωρο ειχε αρχικα ο Leclerc στα δεξια του:

image.png.8a4c96390004fbdeaeaf868f6a65f75f.png

 

 και ποσο αυξηθηκε αυτος ο χωρος προς τα δεξια του επειδη εκανε αριστερα προς τον Bottas:

image.png.a621532bb6888328ad6bcd9ed851ee81.png

Φαινεται και στο in-car του Vettel η κινηση του Leclerc, οπως και απο το in-car του Bottas ακριβως πριν την επαφη οτι καταλαβαινει οτι στριμωχνεται και στριβει προς τα αριστερα(πριν την επαφη πηγαινε λιγο δεξια, πολυ λιγοτερο απο οτι πηγαινε αριστερα ο Λεκλερκ), ενω o Leclerc δεν το εχει συνειδητοποιησει και συνεχιζει και παει προς τα αριστερα και τρακαρει τον Bottas.

 

Τυχερος ο Λεκλερκ, 2ος αγωνας που προκαλει επαφη και την γλυτωνει. Συμβαινουν αυτα, παμε παρακατω.

Επεξ/σία από haHa

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...