Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, eri77 είπε

δεν ηξερα οτι Renault δεν ηθελε αλλαγη (και εδω ειπα κατι που δεν ισχύει) αλλα οχι επι προθεση.

+1, για αυτο εγραψα οτι εχεις λαθος δεδομενα και καταληγεις σε λαθος συμπερασματα:

1 ώρα πριν, haHa είπε

Δεν το λεει μια συγκεκριμενη ομαδα και οι δορυφοροι της, εκτος αν θεωρεις τη Renault και τη Mclaren δορυφορους της Mercedes. Εχεις λαθος δεδομενα(αγνοεις οτι ουτε η renault ή η mclaren θελουν αλλαγη) για αυτο καταληγεις σε λαθος συμπερασματα

 

-----------------------------

 

6 λεπτά πριν, eri77 είπε

με όλο το σεβασμό και χωρις να θελω να ανοιξω θεμα,δεν ειμαι εγω που λεw πραγματα που δεν ισχύουν...πανω απο ολα ο vettel εφοσον λεει <<πιθανον>> η δηλωση του δεν είναι και τόσο ξεκαθαρει..<<πιθανον>>,κατι που εσυ ξεχασες  να το αναφερεις στην μεταφραση....

Ακριβως για να μην υπαρχουν παρανοησεις, εβαλα το λινκ και εκανα quote ακριβως τι ειπε ο Vettel. Εδω ξανα:

Vettel: Usual tyres in Spain would've been 'even worse' for Ferrari

 

Αναφορά σε κείμενο

"Normally you don't get the chance to revisit these kind of decisions that are made," he said.

"But we did now with the day that we had today, and I think the result is that, if we had the normal tyres on Sunday, we'd probably even be worse off.

"So I think it was the correct call

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Α ρε Ric, σε περιμένουμε σε κορυφαίο μονοθέσιο... Ελπίζω σύντομα...

Με λίγη τύχη μπορεί να του κάτσει κάτι καλό όταν αλλάζουν οι κανονισμοί το 2021. Είναι λίγο λοταρία, αλλά μακαρι. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Α ρε Ric, σε περιμένουμε σε κορυφαίο μονοθέσιο... Ελπίζω σύντομα...

εγω πιθανολογω οτι παει Ferrari

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Diinekis21 είπε

Ελπίζω, για το καλό του, να μην πάει.. :)

οπως και να το θετεις εκει θα εχει την δυνατότητα να κερδίσει αν μην τι αλλο καποιο GP

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, eri77 είπε

οπως και να το θετεις εκει θα εχει την δυνατότητα να κερδίσει αν μην τι αλλο καποιο GP

Σίγουρα Καλά μην ορκίζεσαι, αλλά τον έχω για πιο επικά πράγματα.

Στο Maranello καταπίνουν πρωταθλητές, στον Rici θα σταματήσουν;..

Αν σοβαρευόταν η Ferrari, ναι κι εγώ θα ήθελα να τον δω εκεί.

Όπως είναι τα πράγματα μόνο τη Red Bull Honda βλέπω να μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσια τη Merc στο μέλλον.

Επεξ/σία από Diinekis21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Σίγουρα Καλά μην ορκίζεσαι, αλλά τον έχω για πιο επικά πράγματα.

Στο Maranello καταπίνουν πρωταθλητές, στον Rici θα σταματήσουν;..

Αν σοβαρευόταν η Ferrari, ναι κι εγώ θα ήθελα να τον δω εκεί.

Όπως είναι τα πράγματα μόνο τη Red Bull Honda βλέπω να μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσια τη Merc στο μέλλον.

Καταρχάς πολύ δύσκολο να γυρίσει πίσω. Προς το παρόν κανένα team μπορεί να ανταγωνιστεί την Mercedes. Θα δούμε τι θα γίνει το 2021 όταν θα έχουν αλλάξει όλα. Τώρα, με όλα τα θέματα που έχει η Ferrari κατά εμέ, έδωσε την δυνατότητα στον Vettel να κερδίσει το προταθλιμα. Δυστυχώς ο vettel δεν ανταποκριθεικε. Είχε την ευχέρεια να κερδίσει το 2017 αλλά το πέταξε με τα δικά του χέρια στην Σιγκαπούρη αλλά και το 2018 στην Γερμανία. Το ότι θα τού είναι δύσκολο να κερδίσει προταθλιμα με το Ferrari αυτό είναι βέβαιο, αλλά αυτό επειδή η Ferrari θα παίξει τα ρέστα τής με τον leclerc (για τον Ric εννοώ).. ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΆΠΟΨΗ. Δεν θεωρώ τον vettel πρωταθλητή. Είναι εύκολο να κερδίσεις προταθλιμα με ένα αμάξι που έριχνε 1 δευτερόλεπτο το γύρο σε όλους τούς άλλους. Παρόλα αυτά πάρα λίγο να το χάσει από Alonso 

Επεξ/σία από eri77
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@eri77 Δε νομίζεις ότι αυτό

2 ώρες πριν, eri77 είπε

Προς το παρόν κανένα team μπορεί να ανταγωνιστεί την Mercedes.

αντιφάσκει με αυτό;

2 ώρες πριν, eri77 είπε

Τώρα, με όλα τα θέματα που έχει η Ferrari κατά εμέ, έδωσε την δυνατότητα στον Vettel να κερδίσει το προταθλιμα. Δυστυχώς ο vettel δεν ανταποκριθεικε. Είχε την ευχέρεια να κερδίσει το 2017 αλλά το πέταξε με τα δικά του χέρια στην Σιγκαπούρη αλλά και το 2018 στην Γερμανία.

Αnyway για το 2017, η Ferrari ήταν πολύ πίσω σε απόδοση, δεν είναι όλες οι πίστες Monaco-Singapore που εκεί είχε πλεονέκτημα (τότε).

Το 2018 ήταν κοντύτερη η ψαλίδα μέχρι το ντεμαράζ της Merc που έφυγε ένα sec μπροστά, δε ξέρω αν θυμάσαι την ιστορία με τις oπές στις ζάντες της Merc που καθάρισε το πρωτάθλημα στο διάστημα που τις χρησιμοποίησε.

Επίσης δε ξέρω αν θυμάσαι και τον Captain America Bottas, πόσο βοήθησε τον Lewis (με κάθε τρόπο) αυτές τις 2 χρονιές.

2 ώρες πριν, eri77 είπε

Δεν θεωρώ τον vettel πρωταθλητή. Είναι εύκολο να κερδίσεις προταθλιμα με ένα αμάξι που έριχνε 1 δευτερόλεπτο το γύρο σε όλους τούς άλλους. Παρόλα αυτά πάρα λίγο να το χάσει από Alonso 

Άρα δεν θεωρείς και τον Lewis πρωταθλητή επειδή ικανοποιεί τη συνθήκη που αναφέρεις; Αν ναι WTF, αν όχι η συνέπεια πήγε περίπατο.

Ο Vettel με RB δεν ικανοποιεί τη συνθήκη που βάζεις και στα 4 πρωταθλήματα.. Το ξέρεις ότι έχει πάρει 4 έτσι; Γιατί από τα λεγόμενα σου είναι σα να υπάρχει μόνο το 2012(;).

Βέβαια τη χρονιά αυτή δεν έριχνε η RB 1sec... Eίναι εκείνη η χρονιά που είχαμε 7 διαφορετικούς νικητές στους 7 πρώτους αγώνες..

Γενικά τα δεδομένα σου, είναι λάθος.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

@eri77 Δε νομίζεις ότι αυτό

αντιφάσκει με αυτό;

Αnyway για το 2017, η Ferrari ήταν πολύ πίσω σε απόδοση, δεν είναι όλες οι πίστες Monaco-Singapore που εκεί είχε πλεονέκτημα (τότε).

Το 2018 ήταν κοντύτερη η ψαλίδα μέχρι το ντεμαράζ της Merc που έφυγε ένα sec μπροστά, δε ξέρω αν θυμάσαι την ιστορία με τις oπές στις ζάντες της Merc που καθάρισε το πρωτάθλημα στο διάστημα που τις χρησιμοποίησε.

Επίσης δε ξέρω αν θυμάσαι και τον Captain America Bottas, πόσο βοήθησε τον Lewis (με κάθε τρόπο) αυτές τις 2 χρονιές.

Άρα δεν θεωρείς και τον Lewis πρωταθλητή επειδή ικανοποιεί τη συνθήκη που αναφέρεις; Αν ναι WTF, αν όχι η συνέπεια πήγε περίπατο.

Ο Vettel με RB δεν ικανοποιεί τη συνθήκη που βάζεις και στα 4 πρωταθλήματα.. Το ξέρεις ότι έχει πάρει 4 έτσι; Γιατί από τα λεγόμενα σου είναι σα να υπάρχει μόνο το 2012(;).

Βέβαια τη χρονιά αυτή δεν έριχνε η RB 1sec... Eίναι εκείνη η χρονιά που είχαμε 7 διαφορετικούς νικητές στους 7 πρώτους αγώνες..

Γενικά τα δεδομένα σου, είναι λάθος.

Εγώ θα έλεγα να ελέγχεις εσύ τα δικά σού δεδομένα. Και θα σού απαντήσω με σειρά 

1) όχι, δεν αντιφάσκει. Το 2017 και το 2018, προσωπική άποψη, η Ferrari είχε καλύτερο αμάξι. Το 2019 η Mercedes έκανε μεγάλο step ώστε να κάνει την διαφορά πού βλέπουμε. Θα σού φέρω ένα παράδειγμα το οποίο φωτογραφίζει απόλυτα αυτό πού εννοώ 

2018 pole Hamilton 1:16,1 Vettel 1:16,3 Verstappen 1:16,8

2019 pole Bottas 1:15,4 Vettel 1:16,2 Verstappen 1:16,3

Αρχή αυτό να δείχνει το πόσο η Ferrari έμεινε στάσιμη 

Όσα αφορά το 2017. Ίσως πρέπει να δεις λίγο τα δεδομένα σού. Η Ferrari δεν είχε κερδίσει μόνο Monaco και ήταν το φαβορί στο Singapore.. Είχε κερδίσει Australia, Bahrain,Hungary και όπως είπα ήταν το απόλυτο φαβορί για να κάνει το (1-2) Singapore. Δεν θυμάμαι ακριβώς τούς βαθμούς μέχρι το gp Singapore αλλά αν ο Vettel δεν ήταν μπροστά, η διαφορά από τον Hamilton ήταν πολύ μικρή,άρα η Ferrari δεν ήταν πολύ πίσω σε απόδοση όπως λές. 

Το 2018, όχι μόνο πού η ψαλίδα ήταν κοντυτερη αλλά η Ferrari είχε καλύτερο μονοθέσιο (παρόλο τής οπές και τής θυμάμαι πολύ καλά) 

Το 2018 ο Vettel έκανε πολλά λάθη και το κεράσι στην τούρτα ήταν στο gp Monza. ( δεν συζητάμε καθόλου το gp Germany). Δυστυχώς στην Monza ο Vettel πήρε πολύ δυνατό ψυχολογικό χτύπημα, από το οποίο, νομίζω εγώ, δεν έχει βγει ακόμα... Διόρθωσε με αν κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι από τότε δεν έχει ξανακερδιζει

Και βέβαια θυμάμαι τον Bottas πού βοήθησε τον Hamilton, οπός και τον Raikkonen πού βοήθησε τον Vettel 

 

Τώρα όσο αφορά το τελευταίο κομμάτι. 

Αν και η ερώτηση που κάνεις είναι προβοκάτσια... Θα σού απαντήσω. Όπως το βλέπω εγώ, ο Hamilton έχει κερδίσει περισσότερο από τι αντίστοιχη στης ικανότητες του και ίσως άλλη φορά θα σού εξηγήσω για ποιο λόγο το βλέπω έτσι αλλά το θέμα μάς είναι άλλο. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι μού είναι δύσκολο να δεχτώ ότι ο Hamilton έχει κερδίσει 5 πρωταθλήματα (6 μαζί με το φετινό) και ο Alonso μόνο 2..αυτα είναι δεδομένα πάντως και δεν αλλάζουν, και όπως ξέρουμε, τα δεδομένα είναι ξεροκαιφαλα 

Το ξέρω πολύ καλά ότι ο Vettel έχει κερδίσει 4 πρωταθλήματα, αλλιώς τα λεγόμενα μού δεν θα λέγαν για ένα Red Bull πού έριχνε 1 δευτερόλεπτο στους άλλους σωστά??? Αλλά ακόμα και στο 2012 πού λές ότι υπήρχε ανταγωνισμό, η Red Bull είχε το καλύτερο μονοθέσιο (σε γενική εικόνα) 

Το συμπέρασμα σού είναι λάθος, μόνο και μόνο για το γεγονός ότι εγώ στο προηγούμενο ποστ δεν μίλησα για δεδομένα αλλά εξέφρασα μία ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΆΠΟΨΗ 

Επεξ/σία από eri77
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/7/2019 στις 8:41 ΜΜ, voltmod είπε

(δεν πιστεύω να έφαγες και εσύ τη φόλα των Βρετανών δημοσιογράφων ότι είχε το ταχύτερο μονοθέσιο πέρυσι ή τις κλανιές που βγάζει το στόμα του Toto για να το παίζει και καλά ότι η ομάδα του είναι... underdog)

 

Στις 27/7/2019 στις 11:38 ΜΜ, greg4 είπε

μην το διαβάσει αυτό μόνο γνωστό μέλος και αρχίσει τις παραθέσεις και να κατηγορεί τον Vettel :P :P 

 

Στις 28/7/2019 στις 2:12 ΜΜ, ~mxls~ είπε

Δεν νομίζω πως υπάρχει φαν της Φ1 που θα τους πάρει στα σοβαρά. Εξελίσσεται στα μάτια μας μια από τις μεγαλύτερες δυναστείες εβερ.

Αν και από αλλού το περιμέναμε.. Ήρθε!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

@eri77 Ρε συ ειλικρινά όλο το post σου είναι γεμάτο λογικές πλάνες/άλματα λογικής.

Πετάς κάτι χρόνους και βγάζεις το συμπέρασμα που θέλεις.  Από ποια πίστα είναι οι χρόνοι; Eίναι ιδανικοί; Χωρίς λάθη ή προβλήματα; Θερμοκρασίες;  Έχουμε και αλλαγές στους κανονισμούς από πέρσι...

Να θυμίσω ότι το φετινό μονοθέσιο της Ferrari είναι στημένο με διαφορετική φιλοσοφία από το περσινό, οπότε έχουν αλλάξει οι πίστες που βολεύεται.

Κρατάμε ότι επιβεβαιώνεις κι εσύ ότι και πέρσι ήταν μπροστά η Merc με μικρότερη διαφορά από φέτος..

Η αλήθεια βέβαια είναι πιο περίπλοκη, από αυτό που επαναλαμβάνεις

11 ώρες πριν, eri77 είπε

 ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΆΠΟΨΗ 

 

Βεβαίως και να τα ξανακοιτάξω τα δεδομένα μου, αν και δε μου παρουσιάζεις κάτι.

Εν τάχει να δούμε μερικά που λες. Πάλι βάζεις μεμονωμένους αγώνες που δεν είχε καν το ταχύτερο μονοθέσιο η Ferrari και το γενικεύεις για όλη τη χρονιά, αγνοώντας τους περισσότερους αγώνες που ήταν χαοτικά μπροστά η Merc.

Αυστραλία 2017- O Vettel "κλέβει" τη νίκη με προσπέρασμα στα pit- επειδή είχε κολλήσει ο Ham πίσω από τον Max.

Μπαχρέιν 2017- Χαίρομαι που αναφέρεις μία εξαιρετική εμφάνιση του Vettel. Είχε γίνει αναμπουμπούλα με safety car στην αρχή και ο Ham είχε 5 sec ποινή (ναι συμβαίνει και αυτό ανά ~ 2 χρόνια)

Έπαιξε και team order στον Bottas..

Επ'ουδενί η Ferrari δεν ήταν ταχύτερη σε αυτούς τους 2 αγώνες που κέρδισε.

Άρχοντα, το 2017 η Ferrari λόγω φιλοσοφίας μονοθεσίου και χειρότερου μοτέρ (σε σχέση με Merc) πλεονέκτημα είχε σε Monaco,Hungary,Singapore.  Το καλεντάρι είχε 20 αγώνες τότε...

Στο ότι δεν έμεινε χαοτικά πίσω και βαθμολογικά μέχρι ένα σημείο, παίζει ρόλο ότι έκανε καλές εμφανίσεις και δεν είχε ευθύ ανταγωνισμό από RB για να χάνει βαθμούς όπως έχει φέτος πχ..

Αν θες λέμε και για Μπαχρέιν 2018 που ο Vettel κρατούσε τον Bottas με τελειωμένα ελαστικά..

Χαίρομαι που αναφέρεις και τη Monza 2018, για να δούμε πόσο βοήθησε ο Kimi τον Vettel. Tow του Vettel στον Kimi στα δοκιμαστικά και κλείσιμο του Kimi στον Vettel στον αγώνα που οδήγησε στο spin του με τον Ham. O Kimi δεν αποδέχτηκε ποτέ το Νο2, το μάθαινε αναγκαστικά στη πίστα μερικές φορές που προσπαθούσαν ανεπιτυχώς να παίξουν την ασπίδα με αυτόν.

Μόνο στην Ουγγαρία 2017 τον βοήθησε πραγματικά, γκρινιάζοντας βέβαια.. Ίσως μου ξεφεύγει και κανά άλλο περιστατικό, με χαρά να το δούμε.

11 ώρες πριν, eri77 είπε

Το συμπέρασμα σού είναι λάθος, μόνο και μόνο για το γεγονός ότι εγώ στο προηγούμενο ποστ δεν μίλησα για δεδομένα αλλά εξέφρασα μία ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΆΠΟΨΗ 

Ποιο συμπέρασμα ρε άρχοντα; Σεβαστά τα προσωπικά γούστα αλλά από πότε ακυρώνουν μετρήσιμα/παρατηρήσιμα δεδομένα;

Για όνομα δηλαδή, σε τεχνολογικό φόρουμ είμαστε.. :)

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Δημοσ.

Έχει πέσει απίστευτη προπαγάνδα από τα Βρετανικά μέσα (που είναι και κραταία) το 2017 και 2018 στην προσπάθεια να εξυμνήσουν τον Lewis και να τον παρουσιάσουν ως τον καλύτερο, ε που στο τέλος έμεινε αυτό. Η Ferrari είχε το καλύτερο μονοθέσιο, τέλος.

11 ώρες πριν, eri77 είπε

2018 pole Hamilton 1:16,1 Vettel 1:16,3 Verstappen 1:16,8

2019 pole Bottas 1:15,4 Vettel 1:16,2 Verstappen 1:16,3

Χακτηριστικό παράδειγμα εδώ όπου προσπαθώντας να δείξεις ότι το πόσο μπροστά πήγε η Mercedes ποστάρεις χρόνο που η Mercedes ήταν πιο γρήγορη.. Για να μην πούμε το fact οτι η Mercedes πέρσυ είχε 13 - 6 τις Pole... Αλλά η Ferrari είχε το πιο γρήγορο μονοθέσιο...

Η Ferrari είχε ένα μονοθέσιο ικανό να ανταγωνιστεί την Mercedes σε αρκετές πίστες. Ενίοτε σε 2-3 ήταν πιο γρήγορη. Αλλά συνολικά η Mercedes ήταν πιο γρήγορη και πιο αξιόπιστη για δυο χρονιές. Ο οργανισμός Ferrari συνολικά έκανε λάθη στη στρατηγική και αυτό είχε ως συνέπεια να χάνει το πρωτάθλημα 3-4 αγώνες πριν το τέλος. Από την μία στα Pits έκανε πολλά λάθη(π.χ. Bahrain Που του έβαλε soft ενώ ήθελε medium ή Monza με το tow ή οτι δεν έδωσε team orders για την αρχή. (Και να σας θυμήσω ότι στην Ρωσία πέρσυ έδωσε team order η Mercedes για το 1-2.... ) Και από την άλλη και ο Vettel έκανε λάθη μερικά δικαιολογημένα μερικά όχι, που σίγουρα του στοίχησαν βαθμούς. Αλλά για να κέρδιζες την Mercedes των δυο τελευταίων ετών δεν έπρεπε απλά να δουλεύεις στο 101%, αλλά στο 130%.

Αλλά ας σταματήσει η καραμέλα ότι η Ferrari είχε το πιο γρήγορο μονοθέσιο....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βαθμοι, νικες, pole στους τελευταιους 22 αγωνες:

  Points Wins Poles
Hamilton 470 15 11
Bottas 327 2 5
Verstappen 316 3 0
Vettel 290 1 2
Ferrari No2 driver(Raikkonen/Leclerc) 255 1 3

 

 

Το προβλημα που κανουμε πολλοι ειναι οτι κρινουμε την αποδοση της Ferrari βασει το τι εχει καταφερει ο Vettel. Ο Vettel ομως υποαποδιδει: ενδεικτικα στους τελευταιους 22 αγωνες(πανω απο μια σεζον) ο Max εχει μαζεψει περισσοτερους βαθμους και περισσοτερες νικες. Με ενα μονοθεσιο που υπολειπεται της Φερραρι.
Ο Vettel εχει μαλιστα λιγοτερες pole απο το δευτερο οδηγο της Φερραρι και εχει ελαχιστα παραπανω βαθμους, παρολο τα team orders/περιεργες στρατηγικες προς τον δευτερο οδηγο.

 

Δεν ειναι μετρο συγκρισης ο Vettel με την αποδοση που εχει εδω και 2 χρονια. Μονο απο δικες του επαφες/τρακαρισματα(δεν μιλαω καν για χαμηλη αποδοση) εχει χασει πανω απο 50 βαθμους(σε σχεση με τους αντιπαλους του) το 2017 και αλλους τοσους το 2018.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, haHa είπε

Βαθμοι, νικες, pole στους τελευταιους 22 αγωνες:

  Points Wins Poles
Hamilton 470 15 11
Bottas 327 2 5
Verstappen 316 3 0
Vettel 290 1 2
Ferrari No2 driver(Raikkonen/Leclerc) 255 1 3

Ο Vettel ομως υποαποδιδει: ενδεικτικα στους τελευταιους 22 αγωνες(πανω απο μια σεζον) ο Max εχει μαζεψει περισσοτερους βαθμους και περισσοτερες νικες. Με ενα μονοθεσιο που υπολειπεται της Φερραρι.

Δεν ειναι μετρο συγκρισης ο Vettel με την αποδοση που εχει εδω και 2 χρονια.

Τους 22 τελευταίους αγώνες θες να παραθέσεις ή 2 χρόνια τελικά;

Γιατί στα 2 χρόνια βάλε του Vettel άλλες 5 pole & 4 νίκες. Αλλά τότε αλλάζει το συμπέρασμα που θέλεις να περάσεις..

Στο τελευταίο gp δε πήρε μέρος στο qualy επειδή υποαποδίδει και δε δούλευε το turbo;... Στον αγώνα από 20ος βγήκε 2ος. Όταν ο Lewis κάνει κάτι τέτοιο, τον βγάζουμε Ιησού!

Στη pole του Leclerc στην Αυστρία δε πήρε μέρος στο Q3..

Να μη θυμηθούμε το gap με τη Merc και τις γκάφες της Ferrari..

Στις πίστες που κέρδισε η RB, δεν υπολειπόταν της Ferrari, το αντίθετο.

Η RB Honda ανεβαίνει και είναι στα απόλυτα μέτρα του Max.

Τα spin των δεδομένων πιο πολλά και από του Vettel.. :D 

Έχω κι εγώ στατς. Στους 3 τελευταίους αγώνες ο Max βγαίνει πρωταθλητής.  Άρα κυριαρχεί η RB και φυσικά υποαποδίδει ο Vettel..

Don't spam please

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Thanks 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...