Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Αnyway, οι κανόνες για το unsafe release χρειάζονται κάποια διερεύνηση γιατί είναι αγώνας F1. Θα λένε περιμένετε να περάσει, χάνοντας θέση/θέσεις;

Να φτιάξουν τα pit lane να χωράνε σε όλες τις πίστες τουλάχιστον 2 μονοθέσια πλάι-πλάι. Πιο απλά λέμε να γίνουν τα πράγματα, όχι να μετράμε με το ms αν έχουμε unsafe release ή όχι.

Nαι, θα επρεπε να περιμενει να περασει αυτος που ερχεται και να μην υπαρξει unsafe release(και επαφη), ακριβως οπως εκαναν και οι αλλες ομαδες, πχ Κιμι και Gasly(που βρεθηκε 18ος). Ακριβως οπως γινεται εδω και χρονια, πρεπει να περιμενεις να περασει ο απο πισω.

Δεν χρειαζεται να μετρανε ms, στην συγκεκριμενη περιπτωση ειχαμε αποτομο φρεναρισμα απο grosjean που και παλι δεν καταφερε να αποφυγει την επαφη λογω του τελειως unsafe release του Leclerc.

4 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Δεν ισχύει..

Δεν ισχύει... :)

Τα unsafe release με χρηματικό πρόστιμο τιμωρούνται σχεδόν πάντα, τελευταία ποινή με χρόνο νομίζω ήταν το 2017 του Wehrlein στο Monaco.

Δεν θυμαμαι κανενα αλλο unsafe release που υπηρξε επαφη  κατα τη διαρκεια αγωνα και τιμωρηθηκε μονο με προστιμο. Ολα που θυμαμαι ειναι με χρονο.

Τελος, καλα κανεις και επιβεβαιωνεις πως δεν ισχυει αυτο που ειπε ο tommy^ περι προστιμου μονο στην ομαδα επειδη ο μηχανικος εκανε το λαθος.

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Aρα σε τι καταληγεις; Οτι θα επρεπε να φαει ποινη και ο Σαρλ, σωστα;

Οτι εχει γινει σε αλλες περιπτωσεις με unsafe release και επαφη κατα τη διαρκεια του αγωνα. 

Επεξ/σία από haHa
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, haHa είπε

Οτι εχει γινει σε αλλες περιπτωσεις με unsafe release και επαφη κατα τη διαρκεια του αγωνα. 

Και; Θα πρεπε να φαει ποινη και ο οδηγος;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Και; Θα πρεπε να φαει ποινη και ο οδηγος;

Οτι εχει γινει και σε αλλα unsafe release με επαφη κατα τη διαρκεια του αγωνα. Ποινη ειχαν δωσει στον οδηγο, που θεωρειται και δικια του ευθυνη(οχι οτι ειναι αυτος ο λογος, απλα το αναφερω).

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

@haHa χαίρομαι που το μόνο που βρήκες να σχολιάσεις από όλο τον αγώνα είναι το περιστατικό Leclerc. Γενικώς βλέπεις Ferrari και κάτι συμβαίνει μέσα σου.

Ας διαβάσουμε και εδώ το άρθρο πόσα fine penalties έχουν μπει: https://www.racefans.net/2019/07/29/fine-for-leclerc-grosjean-pit-lane-collision-was-consistent-with-previous-penalties/ Του Verstapen ήταν η εξαίρεση στον κανόνα καθώς προκάλεσε ξεκάθαρα collision, το penaly παραδοσιακά ήταν πρόστιμο.

Επίσης στο silverstone, γιατί δεν σχολιάστηκε το παρακάτω?

image.png.82ab2aa5ea418cb5a1cb4b92c83b01d2.png

Δηλαδή οι μηχανικοί εκεί δεξιά ήταν ασφαλέστατοι ας πούμε ναι?

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Οτι εχει γινει και σε αλλα unsafe release με επαφη κατα τη διαρκεια του αγωνα

Minor contact σύμφωνα με τους αγωνοδίκες το οποίο ίσως ήθελαν και 5-6 reply για να το ανακαλύψουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, haHa είπε

Οτι εχει γινει και σε αλλα unsafe release με επαφη κατα τη διαρκεια του αγωνα. Ποινη ειχαν δωσει στον οδηγο, που θεωρειται και δικια του ευθυνη(οχι οτι ειναι αυτος ο λογος, απλα το αναφερω).

Και τελικα τι απεγιναν τα φοβερα δεδομενα που εχουν παντα στα χερια τους οι stewards και οδηγηθηκαν σε λαθος αποφαση; 🙄

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, greg4 είπε

@haHa χαίρομαι που το μόνο που βρήκες να σχολιάσεις από όλο τον αγώνα είναι το περιστατικό Leclerc. Γενικώς βλέπεις Ferrari και κάτι συμβαίνει μέσα σου.

Mην γραφουμε ανακριβειες για να δημιουργουμε εντυπωσεις. Εγραψα γενικοτερα για τον αγωνα και ταυτοχρονα σχολιασα το συμβαν και παρεθεσα δικο σου σχολιο για το συμβαν.
Υστερα, ο dinekis21 και ο tommy επανεφεραν το θεμα και εκαναν quote το σχολιο μου. Οποτε ακυρο αυτο που γραφεις για Ferrari κλπ, τα παιδια επανεφεραν το θεμα, αυτοι φαινεται να βλεπουν Ferrari και να συμβαινει κατι μεσα τους οπως λες.

1 ώρα πριν, greg4 είπε

Ας διαβάσουμε και εδώ το άρθρο πόσα fine penalties έχουν μπει: https://www.racefans.net/2019/07/29/fine-for-leclerc-grosjean-pit-lane-collision-was-consistent-with-previous-penalties/ Του Verstapen ήταν η εξαίρεση στον κανόνα καθώς προκάλεσε ξεκάθαρα collision, το penaly παραδοσιακά ήταν πρόστιμο.

Δεν ισχυει αυτο . Η πλειονοτητα των unsafe release μπροστα απο αλλον οδηγο που μαλιστα κατεληξαν σε επαφη(αλλα ακομα και σε συμβαντα χωρις επαφη) κατα τη διαρκεια του αγωνα ηταν time penalty:

Vergne, Monaco 2014,  unsafe release, drive trough  penalty

Grosjean Hungary 2015, unsafe release , 5s penalty

Bottas Abu Dhabi 2015, unsafe release,  5s penalty

Bottas Singapore 2016, unsafe release,  No penalty(Bottas  was released from the pit stop bringing the car alongside car 5, Bottas realised the potential for a collision so took the necessary action in braking and dropped back behind car 5. The Stewards therefore agreed that no further action should be taken.)

Wehrlein, Monaco 2017, unsafe release,  5s penalty

Verstappen, Monaco 2019, unsafe release,  5s penalty

 

Τα unsafe release που δεν πηραν time penalty ηταν ή κατα τη διαρκεια qualifying ή δεν υπηρχε καν επαφη ή  προκειται για Unsafe release που δεν βιδωθηκε καλα μια ροδα κλπ(με λιγα λογια δεν βγηκαν ξαφνικα μπροστα απο αλλο μονοθεσιο, ηταν αλλου ειδους unsafe release).

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Πάντως αυτόν τον "τυφλό οπαδισμό" και το "μίσος" κατά προσώπων, ομάδων και οδηγών από κάποιους δεν τα καταλαβαίνω. Μια κοινότητα είναι για να ανταλλάσονται απόψεις. Οταν μια άποψη επαναλαμβάνεται πεισματικά και καταλήγει σε "κοντρίτσες" τότε στην πράξη έιναι απόπειρα επιβολής... Βέβαια αυτό που δεν καταλαβαίνω σε όλο αυτό είναι το τι ακριβώς θα αλλάξει στη ζωή ενός τιφόζι αν καταφέρει (γιουχου λέμε τώρα) να "επιβληθεί" σε έναν μερτσεντικό, ή το αντίστροφο! Δουλειά δεν είχαμε μου φαίνεται και δουλειά ψάχνουμε να βρούμε.

Ενα γενικότερο σχόλιο πάντως γιατί το θεωρώ αστείο να βλέπω πεισματικά όρους όπως MAFIA ή Ferrari International Assistance. Επειδή στην προκειμένη η Ferrari βρίσκεται "από κάτω" από πλευράς απόδοσης/αποτελεσμάτων, αυτή αναφέρεται από πολλούς ως το "αιώνιο θύμα" κάτι το οποίο είναι αν μη τι άλλο αστείο για μια ομάδα που στο τέλος είναι η πλέον ευνοούμενη τόσο οικονομικά όσο και από πλευράς ισχύος στις αποφάσεις, εδώ και πολλά χρόνια, όπου και πολύ καλά κάνει γιατί κατάφερε με τη μαγκιά της να κλείσει τις όποιες συμφωνίες ;) 

https://www.forbes.com/sites/csylt/2019/05/08/revealed-ferrari-holds-the-keys-to-f1s-new-boss/#3a79e8934abd 

Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο θέλουν κάποια να αναλύουν και υπεραναλύουν! 

  • Like 1
  • Thanks 4
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Τι αποφάσισαν για την καθυστέρηση του Χαμ μπροστά από το SC ;

Ολες οι αποφασεις για το Γερμανικο GP ειναι εδω:

https://www.fia.com/documents/event/24919

 

Για την καθυστέρηση του Χαμ μπροστά από το SC:

The Stewards reviewed video, radio, telemetry evidence and delta time evidence. Car44 appeared to be going unnecessarily slowly during the Safety Car period, relative to the cars in-front of and behind him. However, the Stewards determined that because car 44 pitted due to his own incident during the VSC/Safety Car period, and the subsequent long pit stop, he had completed one less lap under the safety car than the cars around him. This meant that he was obliged to drive to the delta time, while the cars around him were attempting to safely catch the Safety Car. This gave the appearance that he was driving unnecessarily slowly, however in the view of the Stewards he was following the regulation.

 

System "anomaly" triggered Hamilton's SC investigation

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

Αν δεν θελουμε να βλεπουμε τετοια περιστατικα θα πρεπει να αλαξει αρδην ο τροπος και οι ελευθεριες που εχουν οι κριτες στην κριση των περιστατικων. Συνεπεια θελει ο κοσμος στις ποινες οπου και αν πεφτουν αυτες. Ο μονος ρολος πραγματικα για τους κριτες θα επρεπε να ειναι το αν κατα ποσο ενα περιστατικο ειναι αγωνιστικο συμβαν ή οχι. Απο εκει και περα θα πρεπει να υπαρχουν συγκεκριμενες και ορισμενες ποινες και οχι κατα το δοκουν. Αυτο θα φερει μεγιστοποιηση της συνεπειας των αποφασεων των ποινων αλλα οχι και στο 100% γιατι παντα θα ειναι στην κριση των κριτων αν κατι αποτελει ή οχι αγωνιστικο συμβαν. Οποτε θα εκλειψουν περιστατικα ασυνεπειας οπως τα 2 του Χαμιλτον με την εισοδο στα πιτ αλλα οχι περιστατικα οπως του vettel με την εξοδο και το στριμογμα του Χαμιλτον.  Τουλάχιστον σε σκηνικα τετοια δεχεται ο κοσμος σε ενα βαθμο ασυνεπεια γιατι κανενα δεν ειναι σε ιδιες συνθηκες με ενα αλλο αλλα σκηνικα οπως τα unsafe release και το πατημα γραμμων κλπ κλπ θα ειναι ολα συμφωνα με συγκεκριμενες παντα ποινες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, yositosi είπε

Ενα γενικότερο σχόλιο πάντως γιατί το θεωρώ αστείο να βλέπω πεισματικά όρους όπως MAFIA ή Ferrari International Assistance. Επειδή στην προκειμένη η Ferrari βρίσκεται "από κάτω" από πλευράς απόδοσης/αποτελεσμάτων, αυτή αναφέρεται από πολλούς ως το "αιώνιο θύμα" κάτι το οποίο είναι αν μη τι άλλο αστείο για μια ομάδα που στο τέλος είναι η πλέον ευνοούμενη τόσο οικονομικά όσο και από πλευράς ισχύος στις αποφάσεις, εδώ και πολλά χρόνια, όπου και πολύ καλά κάνει γιατί κατάφερε με τη μαγκιά της να κλείσει τις όποιες συμφωνίες ;)

Kαλα το οτι η Φερραρι γενικα ειναι (οικονομικα) ευνοημένη το ξερουμε. Οπως ξερουμε οτι και παλαιοτερα που μεσουρανουσε, παλι την ευνοουσε η FIA (βλεπε μοτερ απο βηρυλλιο της Μερσεντες).

Το θεμα ειναι οτι υπαρχουν κενά στα rules (βλεπε περιπτωση HAM με SC), παρατηρουμε ασυνεπεια σε αποφασεις των stewards που συνηθως (και οχι παντα) ευνοουν συγκεκριμενους οδηγους και ομαδα.

 

edit: για το θεμα του στριμωγματος των πιτς, ο @Diinekis21 εδωσε μια πολυ καλη ιδεα: να φαρδυνει το pit lane ωστε να ειναι 2 λωριδων και αν κατσει και βγουν πλαι-πλαι 2 μονοθεσια μεσα στα πιτς, να δουμε μαχη ακριβως στην εξοδο!

Επεξ/σία από tommy^
  • Moderators
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, primeragt είπε

Αν δεν θελουμε να βλεπουμε τετοια περιστατικα θα πρεπει να αλαξει αρδην ο τροπος και οι ελευθεριες που εχουν οι κριτες στην κριση των περιστατικων. Συνεπεια θελει ο κοσμος στις ποινες οπου και αν πεφτουν αυτες. Ο μονος ρολος πραγματικα για τους κριτες θα επρεπε να ειναι το αν κατα ποσο ενα περιστατικο ειναι αγωνιστικο συμβαν ή οχι. Απο εκει και περα θα πρεπει να υπαρχουν συγκεκριμενες και ορισμενες ποινες και οχι κατα το δοκουν. Αυτο θα φερει μεγιστοποιηση της συνεπειας των αποφασεων των ποινων αλλα οχι και στο 100% γιατι παντα θα ειναι στην κριση των κριτων αν κατι αποτελει ή οχι αγωνιστικο συμβαν. Οποτε θα εκλειψουν περιστατικα ασυνεπειας οπως τα 2 του Χαμιλτον με την εισοδο στα πιτ αλλα οχι περιστατικα οπως του vettel με την εξοδο και το στριμογμα του Χαμιλτον.  Τουλάχιστον σε σκηνικα τετοια δεχεται ο κοσμος σε ενα βαθμο ασυνεπεια γιατι κανενα δεν ειναι σε ιδιες συνθηκες με ενα αλλο αλλα σκηνικα οπως τα unsafe release και το πατημα γραμμων κλπ κλπ θα ειναι ολα συμφωνα με συγκεκριμενες παντα ποινες.

Δεν θεωρώ οτι οι συγκεκριμένες ποινές είναι λύση γιατι σε κάποιες περιπτώσεις αν ξέρεις οτι η ποινή ειναι πχ 5 sec αλλα το όφελος μεγαλύτερο τότε θα κάνεις την παράβαση χωρίς δεύτερη σκέψη.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Spect~ είπε

Δεν θεωρώ οτι οι συγκεκριμένες ποινές είναι λύση γιατι σε κάποιες περιπτώσεις αν ξέρεις οτι η ποινή ειναι πχ 5 sec αλλα το όφελος μεγαλύτερο τότε θα κάνεις την παράβαση χωρίς δεύτερη σκέψη.

Ισχυει. Οπως ισχυει και τωρα οπως ισχυει και σε καθε αθλημα αυτο. Για να γινει αυτο θα πρεπει να εχεις και νεες ποινες σε σχεση με τωρα. Θα ειναι τελειο το συστημα που λεω? ΟΧΙ αλλα θα εχει συνεπεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...