Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι έγινε ; Ρε πάνε καλά ; Πάλι μπύρα με monster πίνουν στη Mafia;

Ποιός συμπλέκτης ρε υποτακτικά εκτελεστικά όργανα.;  Γερμανοτσολιάδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, papp0us είπε

Ο χάμιλτον θα μπορούσε να σταματήσει τον αγώνα, αλλα προτίμησε να γράψει 13-14 θέση και να υπάρχει πιθανότητα να μπει δεκάδα να τσιμπήσει το πονταλακι παρα να γλιτώσει μερικούς γύρους απο το αυτοκινητό του.

Να εγκαταλείψει ήθελε βασικά...

 

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.
8 ώρες πριν, papp0us είπε

Δεν έχει να κάνει το πόσο χρόνο γλίτωσε με την ποινή. Ακόμα και αν δεν είχε χτυπήσει και έμπαινε τυπικά στα πιτ απο την πλευρά που μπήκε πάλι την ίδια ποινή θα είχε. Άσε που έτυχε και χτύπησε ακριβώς πριν το pit lane. Και στο τέλος πάλι πονταλάκι τσίμπησε ο Hamilton. Γεννάνε και τα στείρα ασεξουαλικά κοκόρια του.

Δεν θεωρω ότι οι ποινές πρέπει να είναι ίδιες σε όλες τις περιπτώσεις. Γιατί ειναι αλλιώς να κάνεις μην μπεις στα Πιτ και να κάνεις ένα γύρο με κανονικο μονοθέσιο, αλλιώς με φτερό χτυπημένο, αλλιώς με SC κλπ. Θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη το πόσο κέρδισε. Η θεωρείς ότι η ποινή 30 δευτερόλεπτα στην άλφα ήταν αναλογικά σωστή; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά έκανε δήλωση ο Vasseur της Alfa και είπε ότι το θέμα με τον συμπλέκτη ήταν αποτέλεσμα προβλήματος που παρουσιάστηκε πίσω από το safety car. Λέει επίσης ότι θα κάνει appeal η Alfa μιας και ήταν πρόβλημα και όχι εσκεμμένη ρύθμιση. 

 

Επεξ/σία από bkran
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Spect~ είπε

Δεν θεωρω ότι οι ποινές πρέπει να είναι ίδιες σε όλες τις περιπτώσεις. Γιατί ειναι αλλιώς να κάνεις μην μπεις στα Πιτ και να κάνεις ένα γύρο με κανονικο μονοθέσιο, αλλιώς με φτερό χτυπημένο, αλλιώς με SC κλπ. Θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη το πόσο κέρδισε. Η θεωρείς ότι η ποινή 30 δευτερόλεπτα στην άλφα ήταν αναλογικά σωστή; 

Ναι γιατί η Alfa , εκμεταλλευόταν την μπινια που έκανε(αν αποδειχθεί ότι πράγματι ήταν εσκεμμένη) καθ'ολη τη διάρκεια του αγώνα, δεν πήρε προς στιγμήν κάποιο πλεονέκτημα για να είναι μικρότερη ποινή. Γενικά είχε αυτοκίνητο έκτος κανονισμών, λογικό είναι να είναι πολύ πιο βαριά η ποινή.

Η ποινή αφορά την παράβαση, δεν είναι δυνατόν το unsafe re-entry π.χ να έχει άλλη βαρύτητα ανάλογα σε ποιο σημείο της πίστας θα γίνει. Και στο κάτω κάτω ποιός θα κρίνει το ποσό χρόνο κέρδισε για να τον τιμωρήσει ανάλογα;

Δημοσ.

Στην εκκίνηση μόνο χρησιμοποιούν συμπλέκτη παππού (και στα πιτ, όπου ακινητοποιείται το όχημα). Οι ταχύτητες μπαίνουν καρφωτές και εν σειρά πάνω-κάτω.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, eliasjuve είπε

Στην εκκίνηση μόνο χρησιμοποιούν συμπλέκτη παππού (και στα πιτ, όπου ακινητοποιείται το όχημα). Οι ταχύτητες μπαίνουν καρφωτές και εν σειρά πάνω-κάτω.

Άρα σε αυτή την περίπτωση είχε κέρδος 6-7 φορές στα 5 πιτστοπ συν την εκκίνηση, από αυτοκίνητο έκτος κανονισμών επαναλαμβάνω. Και μόνο για την εκκίνηση με τέτοιες συνθήκες ήταν αρκετά μεγάλη βοήθεια (τυχαία η όχι) . Όλα αυτά φυσικά ΑΝ ήταν εσκεμμένη, ΑΝ το είχε εξαρχής κτλ.

Δημοσ.

Ανακολουθια στις ποινες ΠΑΛΙ. Δλδ ο Μαξ στο μονακο τρωει 5 secs για unsafe release, αλλα στην περιπτωση του Λεκλερ τρωει χρηματικη ποινη η ομαδα (που το θεωρω σωστο)

Μαξ γενικα απο αλλο πλανητη. Εχει ηρεμησει κιολας και δινει πονο. Ο Φεττελ περιεργως χθες δεν εκανε σπιν. Τωρα που το σκεφτομαι ειναι λογικο. Εχει παψει να διεκδικει τιτλο φετος οποτε λιγοτερη πιεση...

Ολοι οι οδηγοι σχεδον που παλευουν για συμβολαιο το 2020 εκαναν λαθη χθες (Μποτας,Γκασλυ,Χουλκ)!!

  • Moderators
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ναι γιατί η Alfa , εκμεταλλευόταν την μπινια που έκανε(αν αποδειχθεί ότι πράγματι ήταν εσκεμμένη) καθ'ολη τη διάρκεια του αγώνα, δεν πήρε προς στιγμήν κάποιο πλεονέκτημα για να είναι μικρότερη ποινή. Γενικά είχε αυτοκίνητο έκτος κανονισμών, λογικό είναι να είναι πολύ πιο βαριά η ποινή.

Η ποινή αφορά την παράβαση, δεν είναι δυνατόν το unsafe re-entry π.χ να έχει άλλη βαρύτητα ανάλογα σε ποιο σημείο της πίστας θα γίνει. Και στο κάτω κάτω ποιός θα κρίνει το ποσό χρόνο κέρδισε για να τον τιμωρήσει ανάλογα;

 

26 λεπτά πριν, papp0us είπε

Άρα σε αυτή την περίπτωση είχε κέρδος 6-7 φορές στα 5 πιτστοπ συν την εκκίνηση, από αυτοκίνητο έκτος κανονισμών επαναλαμβάνω. Και μόνο για την εκκίνηση με τέτοιες συνθήκες ήταν αρκετά μεγάλη βοήθεια (τυχαία η όχι) . Όλα αυτά φυσικά ΑΝ ήταν εσκεμμένη, ΑΝ το είχε εξαρχής κτλ.

Η ποινή αναφέρεται για την εκκίνηση και μόνο. Και να γλυτώσεις στην εκκίνηση ασ πούμε μισό δευτερόλεπτο και Αντε μια θέση, τα 30 δεν έχουν λογική. 

8 λεπτά πριν, ASFE είπε

Ανακολουθια στις ποινες ΠΑΛΙ. Δλδ ο Μαξ στο μονακο τρωει 5 secs για unsafe release, αλλα στην περιπτωση του Λεκλερ τρωει χρηματικη ποινη η ομαδα (που το θεωρω σωστο)

Μαξ γενικα απο αλλο πλανητη. Εχει ηρεμησει κιολας και δινει πονο. Ο Φεττελ περιεργως χθες δεν εκανε σπιν. Τωρα που το σκεφτομαι ειναι λογικο. Εχει παψει να διεκδικει τιτλο φετος οποτε λιγοτερη πιεση...

Ολοι οι οδηγοι σχεδον που παλευουν για συμβολαιο το 2020 εκαναν λαθη χθες (Μποτας,Γκασλυ,Χουλκ)!!

Πιστεύω ότι έπαιξε ρόλο ότι μπήκαν στα Πιτ 5 6 μονοθέσια μαζί και επικράτουσε ένα χάος

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Η ποινή αναφέρεται για την εκκίνηση και μόνο. Και να γλυτώσεις στην εκκίνηση ασ πούμε μισό δευτερόλεπτο και Αντε μια θέση, τα 30 δεν έχουν λογική. 

Μα σου ξαναλέω , οι ποινές αφορούν την παράβαση, όχι το κέρδος του οδηγού η της ομάδας. Τα 30 δεν πέσανε ουρανοκατέβατα, στο ποινολογιο είναι (θέλω να πιστεύω :P)

  • Moderators
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, papp0us είπε

Μα σου ξαναλέω , οι ποινές αφορούν την παράβαση, όχι το κέρδος του οδηγού η της ομάδας. Τα 30 δεν πέσανε ουρανοκατέβατα, στο ποινολογιο είναι (θέλω να πιστεύω :P)

ναι και αυτο που λεω ειναι οτι καθε περίπτωση θα πρέπει να εξετάζεται διαφορετικά, δεν έχουν ολα την ιδια βαρύτητα. Για παράδειγμα αυτό που έκανε ο Χαμιλτον με το πιτ στοπ επηρεάζει περισσότερο τον αγώνα με το να το έκανε αυτός που ήταν στην τελευταία θέση

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, eliasjuve είπε

Ήταν πολύ πολύ επιφυλακτικός λόγω βροχής και γκαντεμιάς που τον δέρνει, δεν του έφυγε ούτε μία φορά σε αντίθεση με άλλους *φαρδους που έκαναν 360 μοίρες πανοραμίκ και δεν έπαθαν τίποτα (βλέπε πουλέν και φερστάπεν). Περίμενε την κατάλληλη στιγμή να δαγκώσει ως "κόμπρα" ( :D ) και εφόσον η ομάδα του έκανε τα αυτονόητα σήμερα στρατηγικά πήρε την καλύτερη θέση που μπορούσε. ( Τον είχα ακόμα και για πρωτιά, το έγραψα παραπάνω, ίσως αν είχε 5 γύρους ακόμα να γινόταν, μας έφαγε 10 γύρους+ το SC)

Του αξίζει ένα μπράβο σήμερα, να τα λέμε και τα καλά.

Βασικά αν δεν κάνανε σάπια pit stops στη Ferrari θα ήταν πιο κοντά στους τελευταίους γύρους, ενδεχομένως και σε απόσταση DRS..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

1) Οι ποινές στην alfa romeo θεωρούνται ως jump start, το οποίο τιμωρείτε με stop & go 10s, δηλαδή 30s. Είναι η χειρότερη ποινή που μπορεί να σου δωθεί στην f1 (μετά είναι το black flag). Στα pit stops δεν κέρδισαν σίγουρα κάτι από αυτό γιατί υπάρχει και ο περιοριστής ταχύτητας.

Τώρα μου φαίνεται λίγο υπερβολικό, καθώς φαίνεται ότι δεν το έκανα επίτηδες και επίσης αν δεν κάνω λάθος δεν κέρδισαν κάτι κατά την διάρκεια του αγώνα. Επίσης μου έκανε εντύπωση που έδωσαν την ποινή με τον αγώνα ενώ το ήξεραν από πρίν. Προφανώς ήθελαν να ακούσουν την πλευρά της ομάδας, αλλά με 5-6 SC θα είχαν καλύτερη τύχη στον αγώνα αν έκαναν πχ το stop & go στην αρχή.

2) @yannis1991 γιατί έκανα σάπια πιτ στοπ στον Vettel? Δεδομένων των συνθηκών μια χαρά ήταν και με γρήγορες αντιδράσεις, είναι αδύνατον να έχεις τελεια τακτική με τόσα συμβάντα.

3) Η μόνη δικαιολογία για τον Leclerc και το pit stop είναι ότι δεν χτύπησε με κάποιον και ότι γινόταν ο κακός χαμός στα pit. Επίσης είναι σημαντικό να δούμε αν χωράνε δυο μονοθέσια στο Pit lane. Να θυμήσω ότι στο Μονακό δεν χωράνε με τίποτα. Ενώ στο Silverstone χωράνε, με χαρακτηριστική περίπτωση πως έκαναν release τον Verstappen στο Silverstone όπου πήγαιναν πλάι - πλάι με τον Leclerc... Δηλαδή και αυτό δεν το λες safe release με τα ίδια κριτήρια, καλό θα ήταν να δούμε τους κανονισμούς πιο προσεκτικά σε αυτό το θέμα.

4) Μην γκρινιάζεται για την ποινή του Hamilton, δεν έχει σημασία αν θα έπρεπε να κάνει ένα γύρο ακόμα. Υπάρχει και το θέμα τύχης αλλά και το track position που γίνεται ένα ατύχημα. Δηλαδή αν κάποιος έχει κλατάρισμα στην ευθεία έναρξης και ένας ακριβώς πριν την είσοδο στα pit τι να πούμε? Λογικό ήταν το penalty των 5s και ότι έπρεπε να δωθεί.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

@greg4 εννοώ ότι θα μπορούσαν να ήταν πιο γρήγορα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...