eliasjuve Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 34 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε - Σεμπ παρά τη 2η θέση (προϊον τύχης), δεν μου άρεσε καθόλου ο ρυθμός αγώνα του. Ήταν πολύ πολύ επιφυλακτικός λόγω βροχής και γκαντεμιάς που τον δέρνει, δεν του έφυγε ούτε μία φορά σε αντίθεση με άλλους *φαρδους που έκαναν 360 μοίρες πανοραμίκ και δεν έπαθαν τίποτα (βλέπε πουλέν και φερστάπεν). Περίμενε την κατάλληλη στιγμή να δαγκώσει ως "κόμπρα" ( ) και εφόσον η ομάδα του έκανε τα αυτονόητα σήμερα στρατηγικά πήρε την καλύτερη θέση που μπορούσε. ( Τον είχα ακόμα και για πρωτιά, το έγραψα παραπάνω, ίσως αν είχε 5 γύρους ακόμα να γινόταν, μας έφαγε 10 γύρους+ το SC) Του αξίζει ένα μπράβο σήμερα, να τα λέμε και τα καλά. 1
papp0us Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, eliasjuve είπε Ήταν πολύ πολύ επιφυλακτικός λόγω βροχής και γκαντεμιάς που τον δέρνει, δεν του έφυγε ούτε μία φορά σε αντίθεση με άλλους *φαρδους που έκαναν 360 μοίρες πανοραμίκ και δεν έπαθαν τίποτα (βλέπε πουλέν και φερστάπεν). Περίμενε την κατάλληλη στιγμή να δαγκώσει ως "κόμπρα" ( ) και εφόσον η ομάδα του έκανε τα αυτονόητα σήμερα στρατηγικά πήρε την καλύτερη θέση που μπορούσε. ( Τον είχα ακόμα και για πρωτιά, το έγραψα παραπάνω, ίσως αν είχε 5 γύρους ακόμα να γινόταν, μας έφαγε 10 γύρους+ το SC) Του αξίζει ένα μπράβο σήμερα, να τα λέμε και τα καλά. O Vettel έκανε αυτό ακριβώς που δεν φαίνεται να κάνει κανείς στη Ferrari. Τη δουλειά του. Πίεσε εκει που έπρεπε, έκοψε εκει που έπρεπε δε ρίσκαρε, είχε και την ανείπωτη χαρά να μην του βιάσει τον αγώνα η ομάδα, και σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους που πέφτανε σαν τις μύγες βγήκε δεύτερος, Και 6ος να έβγαινε χωρίς να έχει εγκαταλείψει κανένας, πάλι τρομερη επιτυχια θα ήταν και δείγμα οτι έκανε τη δουλειά του σωστά. 2
eliasjuve Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, papp0us είπε O Vettel έκανε αυτό ακριβώς που δεν φαίνεται να κάνει κανείς στη Ferrari. Τη δουλειά του. Πίεσε εκει που έπρεπε, έκοψε εκει που έπρεπε δε ρίσκαρε, είχε και την ανείπωτη χαρά να μην του βιάσει τον αγώνα η ομάδα, και σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους που πέφτανε σαν τις μύγες βγήκε δεύτερος, Και 6ος να έβγαινε χωρίς να έχει εγκαταλείψει κανένας, πάλι τρομερη επιτυχια θα ήταν και δείγμα οτι έκανε τη δουλειά του σωστά. Είχε την υπομονή που δεν είχε σε τόσους αγώνες που είχε ξεκινήσει καλύτερα. Αυτό δείχνει ότι είναι θύμα της πίεσης που δέχεται. Σήμερα που δεν είχε να χάσει κάτι τα πήγε πολύ καλά. 1
Diinekis21 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Ο Vettel στην αρχή και στο τέλος ήταν εκπληκτικός. Στο ενδιάμεσο φαινόταν σε κάποια σημεία φάνηκε σαν κάτι να μη πήγαινε καλά. Κάτι team radio για το τούρμπο έπαιξαν και στο τέλος είπε ότι σε μερικά σημεία είχε θέματα με τα ελαστικά. Ο αγώνας ήταν χαοτικός άντε να βγάλεις άκρη! 1
papp0us Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, eliasjuve είπε Είχε την υπομονή που δεν είχε σε τόσους αγώνες που είχε ξεκινήσει καλύτερα. Αυτό δείχνει ότι είναι θύμα της πίεσης που δέχεται. Σήμερα που δεν είχε να χάσει κάτι τα πήγε πολύ καλά. Το είπα και πριν ξεκινήσει ο αγώνας. Το χάσμα ανάμεσα στους οδηγούς Φερράρι-Μερσεντες είναι οτι οι δεύτεροι είναι ψυχραιμοί και ψιλοζήτουλες. Ενας βαθμός ειναι καλύτερος απο κανέναν, και στο μόνο αγώνα φέτος που το δέχτηκε ο Vettel πήρε πολλούς περισσότερους απο οσους περίμενε. Ο χάμιλτον θα μπορούσε να σταματήσει τον αγώνα, αλλα προτίμησε να γράψει 13-14 θέση και να υπάρχει πιθανότητα να μπει δεκάδα να τσιμπήσει το πονταλακι παρα να γλιτώσει μερικούς γύρους απο το αυτοκινητό του. Ο Λεκλερκ οδηγάει σε κάθε αγώνα λες και έχει να αποδείξει κάτι σε κάποιον, και σε κανένα δεν του βγήκε σε καλό. Οτι ακριβώς έκανε και ο Verstappen δηλαδή, μέχρι που.. μεγάλωσε. Τρύπα στην θεωρία μου βέβαια ο Bottas σήμερα, ο οποίος και πάλι δεν έχασε το αμάξι επειδή το πίεσε. Για την ακρίβεια δεν ξέρω καν πως στο καλό το έχασε εκει, κανονικά στη γραμμή του, μπήκε σωστά στη στροφή και τον πήγε καροτσάκι. Νερό ίσως; δεν ξέρω.
dkstopo Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 12 ώρες πριν, dkstopo είπε Όλα συμβαίνουν σε έναν αγώνα. Η Ferrari έχει κερδίσει ξεκινώντας από το τέλος, μπορεί να το ξανακάνει δείχνει όχι μόνο δυνατή αλλά και ότι στρίβει κιόλας. 11 ώρες πριν, voltmod είπε Το έχει κάνει μόνο μία φορά στις 19 φορές που ξεκίνησε από το τέλος στην ιστορία της νομίζω Τα λέγαμε τα γράφαμε αλλά εσείς δεν μας πιστεύατε!! Νικητης κανονικά θα έπρεπε να ηταν ο Vettel αλλά δεν πειράζει!! και η καλυτερη ομαδα σημερα ηταν η Ferrari σας αρέσει δεν σας αρέσει. Ο Max πολύ καλός αλλά ξεκίνησε ψηλά και εμεινε εκει παρά το λαθος του. Πιο ευκολος ο αγώνας του σε σχεση με το Vettel αλλά ok!!
~mxls~ Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 14 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Ο Vettel στην αρχή και στο τέλος ήταν εκπληκτικός. Στο ενδιάμεσο φαινόταν σε κάποια σημεία φάνηκε σαν κάτι να μη πήγαινε καλά. Κάτι team radio για το τούρμπο έπαιξαν και στο τέλος είπε ότι σε μερικά σημεία είχε θέματα με τα ελαστικά. Ο αγώνας ήταν χαοτικός άντε να βγάλεις άκρη! Πιο αργό ρυθμό από Κίμι στο μεγαλύτερο μέρος. Βέβαια ποτέ δεν ήταν το φόρτε του η βροχή. Αλλά εδώ χαντακώθηκε ο Χαμ, και από θέση ισχύος. Όντως, ρουλέτα το τέλος.
eliasjuve Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 40 λεπτά πριν, papp0us είπε Το είπα και πριν ξεκινήσει ο αγώνας. Το χάσμα ανάμεσα στους οδηγούς Φερράρι-Μερσεντες είναι οτι οι δεύτεροι είναι ψυχραιμοί και ψιλοζήτουλες. Ενας βαθμός ειναι καλύτερος απο κανέναν, και στο μόνο αγώνα φέτος που το δέχτηκε ο Vettel πήρε πολλούς περισσότερους απο οσους περίμενε. Ο χάμιλτον θα μπορούσε να σταματήσει τον αγώνα, αλλα προτίμησε να γράψει 13-14 θέση και να υπάρχει πιθανότητα να μπει δεκάδα να τσιμπήσει το πονταλακι παρα να γλιτώσει μερικούς γύρους απο το αυτοκινητό του. Ο Λεκλερκ οδηγάει σε κάθε αγώνα λες και έχει να αποδείξει κάτι σε κάποιον, και σε κανένα δεν του βγήκε σε καλό. Οτι ακριβώς έκανε και ο Verstappen δηλαδή, μέχρι που.. μεγάλωσε. Τρύπα στην θεωρία μου βέβαια ο Bottas σήμερα, ο οποίος και πάλι δεν έχασε το αμάξι επειδή το πίεσε. Για την ακρίβεια δεν ξέρω καν πως στο καλό το έχασε εκει, κανονικά στη γραμμή του, μπήκε σωστά στη στροφή και τον πήγε καροτσάκι. Νερό ίσως; δεν ξέρω. Δε νομίζω πως δέχεται πίεση ο Λεκλέρκ όπως ο Φέττελ. Ο Λεκλέρκ θέλει απλά να σπάσει την παρθενιά και να πάρει την πρώτη του νίκη. Ο Φέττελ εκτός από την ομάδα οπαδούς κτλ έχει να αντιμετωπίσει και τον Λεκλέρκ που δείχνει πιο γρήγορος. Ο Μπομπόττας πιέζει πάρα πολύ σε κάθε GP για να περάσει τον Χαμ. Ίσως να έχει και άλλο αμάξι βέβαια και το πάει στα όριά του. Θα έπρεπε να είναι πιο ήρεμος αλλά μπήκε στο τρυπάκι να νομίζει ότι θα τον αφήσουν να πάρει πρωτάθλημα. Το πόσο το ευχαριστήθηκα που τους χάλασε η φιέστα.... 🤗🤩🤗
papp0us Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, eliasjuve είπε Δε νομίζω πως δέχεται πίεση ο Λεκλέρκ όπως ο Φέττελ. Ο Λεκλέρκ θέλει απλά να σπάσει την παρθενιά και να πάρει την πρώτη του νίκη. Ο Φέττελ εκτός από την ομάδα οπαδούς κτλ έχει να αντιμετωπίσει και τον Λεκλέρκ που δείχνει πιο γρήγορος. Ο Μπομπόττας πιέζει πάρα πολύ σε κάθε GP για να περάσει τον Χαμ. Ίσως να έχει και άλλο αμάξι βέβαια και το πάει στα όριά του. Θα έπρεπε να είναι πιο ήρεμος αλλά μπήκε στο τρυπάκι να νομίζει ότι θα τον αφήσουν να πάρει πρωτάθλημα. Το πόσο το ευχαριστήθηκα που τους χάλασε η φιέστα.... 🤗🤩🤗 Τους μείναν οι τραγιάσκες ΧΑΧΑΧΑΧΑ
bkran Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) https://www.formula1.com/en/latest/article.alfa-romeo-penalised-post-race-williams-score-first-2019-point.4z9k1dIrDmAsJAs8KtJaUx.html Καταλαβαίνει κανείς ποια είναι η παρανομία της Alfa? Αντί για 70 millisecond ήταν λέει 300.... Μάλλον είναι κάτι σοβαρό γιατί έφαγαν μεγάλη ποινή και οι δύο. Κρίμα γιατί ο Κίμι έκανε καλό αγώνα. Ο Φετελ σαν να πήρε τα πάνω του σήμερα, ενώ έκαναν όλοι λάθη, αυτός βρήκε τη μέρα Τον Χάμιλτον δεν τον πήγε τελικά, σήμερα ήταν ο Φερσταπεν ο τυχερός του αγώνα, τέτοιο spin πάνω από τα kerbs και δεν έπαθε τίποτα. Ωστόσο σε κανονικές συνθήκες φάνηκε ότι η Φεράρι ήταν ταχύτερη, αν δεν είχαν τα προβλήματα χτες ίσως να νικούσαν. Ο Μπότας το πέθανε, μια ώρα πίσω από ( νομίζω ) την racing Point και στο τέλος έφυγε μόνος του. Δεν τον βλέπω για του χρόνου. Κρίμα και για τον Ρικιαρντο, τον συμπαθώ πολύ, θα ήθελα να τον δω με ανταγωνιστικό μονοθέσιο να δω που θα έφτανε, μακάρι να πάει Mercedes στη θέση του Μπότας να δούμε κανένα αγώνα. Με τον Γκασλυ απορώ τι κάνει η red bull, τον Κβυατ τον είχαν στείλει πολύ νωρίτερα στη σεζόν. Εκτός κι αν δεν είναι ίδια τα μονοθέσια ή τα μοτέρ, μόνο έτσι εξηγείται πλέον Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2019 από bkran 1
zanskou Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Απ'ότι διαβασα και αλλού η ροπή του συμπλέκτη τους ήταν εκτός των επιτρεπόμενων ορίων με αποτέλεσμα να τιμωρηθούν. Πραγματικά κρίμα γιατί ειδικά ο Κιμι ήταν υποδειγματικός. Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2019 από zanskou 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 8 λεπτά πριν, bkran είπε https://www.formula1.com/en/latest/article.alfa-romeo-penalised-post-race-williams-score-first-2019-point.4z9k1dIrDmAsJAs8KtJaUx.html Καταλαβαίνει κανείς ποια είναι η παρανομία της Alfa? Αντί για 70 millisecond ήταν λέει 300.... Μάλλον είναι κάτι σοβαρό γιατί έφαγαν μεγάλη ποινή και οι δύο. Κρίμα γιατί ο Κίμι έκανε καλό αγώνα. Ο Φετελ σαν να πήρε τα πάνω του σήμερα, ενώ έκαναν όλοι λάθη, αυτός βρήκε τη μέρα Τον Χάμιλτον δεν τον πήγε τελικά, σήμερα ήταν ο Φερσταπεν ο τυχερός του αγώνα, τέτοιο spin πάνω από τα kerbs και δεν έπαθε τίποτα. Ωστόσο σε κανονικές συνθήκες φάνηκε ότι η Φεράρι ήταν ταχύτερη, αν δεν είχαν τα προβλήματα χτες ίσως να νικούσαν. Ο Μπότας το πέθανε, μια ώρα πίσω από ( νομίζω ) την racing Point και στο τέλος έφυγε μόνος του. Δεν τον βλέπω για του χρόνου. Κρίμα και για τον Ρικιαρντο, τον συμπαθώ πολύ, θα ήθελα να τον δω με ανταγωνιστικό μονοθέσιο να δω που θα έφτανε, μακάρι να πάει Mercedes στη θέση του Μπότας να δούμε κανένα αγώνα. Με τον Γκασλυ απορώ τι κάνει η red bull, τον Κβυατ τον είχαν στείλει πολύ νωρίτερα στη σεζόν. Εκτός κι αν δεν είναι ίδια τα μονοθέσια ή τα μοτέρ, μόνο έτσι εξηγείται πλέον Λίγο που διάβασα στην εκκίνηση πρέπει η ροπή να εφαρμόζεται σε ενα χρονικό διάστημα μάξιμουμ 70 milliseconds και στην άλφα το ρύθμισαν ώστε η ροπή να εφαρμοστεί σε 200 και 300 milliseconds με αποτέλεσμα να είναι πιο ομαλη η επιτάχυνση και συνεπώς λιγότερο σπινιαρισμα στην αρχή. Το έγραψα μπακαλιστικα γιατί δεν ξέρω να εξηγήσω τους τεχνικούς όρους. Με λίγα λόγια, ειναι σαν να λένε οι κανονισμοί πρέπει να πατήσεις φουλ γκάζι στην εκκίνηση και εσύ να το πατάς πιο απαλα για να μην σπινιαρει Αστείο πάντως να έφαγαν 30 δευτερόλεπτα στην άλφα για αυτό που Αντε να κέρδισαν μια θέση και ο χαμ που γλύτωσε πόσο χρόνο με το Πιτ να έφαγε μόνο 5.. 1
Babis_allos Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Παιδες μετα απο την περσινη μας πικρα που ηρθαμε χοκενχαημ και ειδαμε τον Βετελ να στουκαρει κ εναν Χαμιλτον να βγαινει 1ος ξεκινωντας 14ος και την χθεσινη μας πικρα με τις δυο φεραρι να κλαταρουν, ειδαμε σημερα εναν απ τους καλυτερους αγωνες που θα μπορουσαμε να ειχαμε δει! Καποια στιγμη μπορει ν ανεβασω κι αλλες φωτο/βιντεο! Πανικος στο τελος οταν ο Vettel τερματισε 2ος και φυσικα χαμος απο τους χιλιαδες Ολλανδους για Verstappen. 6
papp0us Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 55 λεπτά πριν, Spect~ είπε Λίγο που διάβασα στην εκκίνηση πρέπει η ροπή να εφαρμόζεται σε ενα χρονικό διάστημα μάξιμουμ 70 milliseconds και στην άλφα το ρύθμισαν ώστε η ροπή να εφαρμοστεί σε 200 και 300 milliseconds με αποτέλεσμα να είναι πιο ομαλη η επιτάχυνση και συνεπώς λιγότερο σπινιαρισμα στην αρχή. Το έγραψα μπακαλιστικα γιατί δεν ξέρω να εξηγήσω τους τεχνικούς όρους. Με λίγα λόγια, ειναι σαν να λένε οι κανονισμοί πρέπει να πατήσεις φουλ γκάζι στην εκκίνηση και εσύ να το πατάς πιο απαλα για να μην σπινιαρει Αστείο πάντως να έφαγαν 30 δευτερόλεπτα στην άλφα για αυτό που Αντε να κέρδισαν μια θέση και ο χαμ που γλύτωσε πόσο χρόνο με το Πιτ να έφαγε μόνο 5.. Δεν έχει να κάνει το πόσο χρόνο γλίτωσε με την ποινή. Ακόμα και αν δεν είχε χτυπήσει και έμπαινε τυπικά στα πιτ απο την πλευρά που μπήκε πάλι την ίδια ποινή θα είχε. Άσε που έτυχε και χτύπησε ακριβώς πριν το pit lane. Και στο τέλος πάλι πονταλάκι τσίμπησε ο Hamilton. Γεννάνε και τα στείρα ασεξουαλικά κοκόρια του.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα