Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Ocon - Verstappen, Βραζιλία 2018.

Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω που βλέπεις διαπλοκή! :) 

Τέσπα, θέλω να πιστεύω ότι κατά 90% έγινε λόγω της θέρμης του Ocon να πάρει θέση στη Merc, κατά 10% ότι δεν έχουν πολύ συμπάθεια μεταξύ τους και δεν παίχτηκε οδηγία που θα έδινε ο μάστορας Flavio.

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Ocon - Verstappen, Βραζιλία 2018.

Λαθη απο οδηγους θα συνεχισουν να γινονται, ειδικα απο οδηγους που θελουν να αποδειξουν κατι. 

Ο Ocon στο περιστατικο ειχε τελειως λαθος judgement, ειναι ακυρο να προσπαθει ο backmarker να ερχεται σε μαχη με καποιον που του εχει ριξει γυρο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Καύσωνας στη Βόρεια Ευρώπη. Ας ελπίσουμε οι tifosi να ψηθούνε τα μερσεντές όπως στην Αυστρία και να νικήσει ο Λεκλεράκος γιατί ο άλλος δεν...

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, greg4 είπε

Από τις πιο αστείες περιπτώσεις στην F1 που δεν δόθηκε πέναλτυ...

Δεν ισχύει.

Εχεί εξηγηθεί με σαφήνεια γιατί δε δόθηκε πέναλτυ, και σωστά για μένα.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eMike είπε

Εχεί εξηγηθεί με σαφήνεια γιατί δε δόθηκε πέναλτυ, και σωστά για μένα.

Here we go again.

Mε σαφήνεια..

Αναφορά σε κείμενο

It was clear that there was an infringement of the above mentioned rule - the driver clearly crossed the line separating the pit entry from the track.

In deciding on the penalty for the infringement, we took into account the following mitigating factors

(i) The driver and the team candidly admitted the mistake and the fact that there was confusion within the team as to whether to stay out or to enter the pits and that led to the infringement.

Τα παραπάνω είναι βγαλμένα από άγρια εποχή... Κόκκαλη..

Όχι ότι τα 2-3 είναι σοβαρά. Απλά το 1ο δε παίζεται...

Υ.Γ. Ο λόγος (i) είναι το νέο στοιχείο που έλειπε από το right of review της Ferrari για τον Καναδά...

 

c4c80a0a-d84d-43b4-8dc3-f178d4661438.jpg.ea04f676f9cbbd0920b1b090905c4d86.jpg

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
  • Thanks 3
Δημοσ.

Ώρες ώρες δίνουν την εντύπωση ότι δουλεύουν με Πακιστανούς που μάζεψαν το πρωί για δουλειά εκεί στα πιτς της Φερράρι. 

Αυτός που σηκώνει τον γρύλο μπροστά τον άφησε την ώρα που άλλαζαν λάστιχα οι υπόλοιποι.  Τι άλλο θα δούμε... 

Δημοσ.
Στις 25/7/2019 στις 5:58 ΜΜ, Diinekis21 είπε

Here we go again.

Mε σαφήνεια..

Τα παραπάνω είναι βγαλμένα από άγρια εποχή... Κόκκαλη..

Όχι ότι τα 2-3 είναι σοβαρά. Απλά το 1ο δε παίζεται...

Υ.Γ. Ο λόγος (i) είναι το νέο στοιχείο που έλειπε από το right of review της Ferrari για τον Καναδά...

c4c80a0a-d84d-43b4-8dc3-f178d4661438.jpg.ea04f676f9cbbd0920b1b090905c4d86.jpg

Eτοιμασου γιατι το bot θα κανει παραθεση λεγομενα αλλου μελους για να απαντησει σε αυτο που ανεβασες!

Ειναι νεο... σκριπτάκι αυτο! 😂

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Eτοιμασου γιατι το bot θα κανει παραθεση λεγομενα αλλου μελους για να απαντησει σε αυτο που ανεβασες!

Ειναι νεο... σκριπτάκι αυτο! 😂

Καποτε διαβαζαμε 😂

Δημοσ.

Άναυδος έμεινα με το αποτέλεσμα και την τρομερή απόσταση μεταξύ των δύο HAAS στο Γερμανικό grand prix και στο FP2. Λαμβάνοντας υπόψη ότι χρησιμοποιούν το τούνελ της Ferrari, δεν είναι και δύσκολο να καταλάβουμε γιατί και η Ferrari έμοιαζε να κάνει βήματα προς τα... πίσω αντί για εμπρός όπως άλλες ομάδες όπως η Red Bull (κυρίως) και η Mercedes. Έχω την εντύπωση ότι και το 2ο update (που "φορούσε" μόνο ο Kevin αφού ο Romain γύρισε στην Αυστραλιανή έκδοση του αυτοκινήτου, δέκα αγώνες πίσω) είναι και αυτό λιγότερο "draggy" από αυτό της Barcellona με κόστος όμως στο downforce με αποτέλεσμα να μην είναι ιδανικό το συγκεκριμένο αεροδυναμικό setup για τα συγκεκριμένα λάστιχα που θέλουν περισσότερο downforce για να λειτουργήσουν στο ιδανικό window. Νομίζω και η Ferrari πάσχει από το ίδιο πρόβλημα και τώρα, όσο καιρός έχει μείνει θα πρέπει να φορτώσουν τα αυτοκίνητα με περισσότερο dirty downforce, δηλαδή με περισσότερο drag αναγκαστικά... κάτι που βεβαίως σημαίνει λιγότερο efficiency... τι να πω... τι εξέλιξη τρελή ήταν αυτή... το πρώτο αυτοκίνητο να είναι καλύτερο από εκείνο με το 2ο update... ας ελπίσουμε ότι ο 3ος κινητήρας της Ferrari να αντισταθμίσει τις όποιες απώλειες και για τις δύο ομάδες...

  • Like 1
Δημοσ.

 

Πολύ ωραίο αφιέρωμα, τεράστια δύναμη οι Γερμανοί.

Γιατί 125 χρόνια όμως; Περισσότερα δεν είναι; 

  • Like 2
Δημοσ.

Θα ήθελα πολύ να δω το βίντεο ... ΝΟΤ. Ούτε view στο youtube δεν τους δίνω. :D

Τι να μας πούνε για ιστορία μωρέ οι μεντεσέδες.

 

Όσον αφορά τα ελεύθερα δοκιμαστικά, δεν είναι για να βγαίνουν συμπεράσματα σε καμία περίπτωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ο καιρός μείνει έτσι ή ζεστάνει ακόμη περισσότερο στα δοκιμαστικά δύσκολο θεωρώ να μπει κάποια mercedes στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης... Τα δύο Φεράρι και ο Μαξ σε Ρυθμό δοκιμαστικών δείχνουν ως τώρα πιο γρήγοροι... Τα ασημένια βέλη πάλι σαν να δείχνουν πιο γρήγορα σε Ρυθμό αγώνα... Αν και με τις προβλέψεις για τον καιρό μπορούν όλα να πάνε περίπατο... Βέβαια έχουμε και αυτή την τελευταία στροφή όπου μπορεί να ακυρώσει ολόκληρο γρήγορο γύρο για πλάκα... Θα δείξει... Ενδιαφέρον πάντως.

Επεξ/σία από dimoskoutr
Δημοσ.

Η σχεδόν απόλυτη αξιοπιστία που διέπει το άθλημα τη σήμερον ημέρα δεν αγγίζει τη Ferrari που βγάζει κάτι καινούργιο κάθε αγωνιστικό Σ/Κ...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...