Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Snoob είπε

Στα του βίντεο, δεν συμφωνώ πως πρέπει να μετατραπεί ο αγώνας σε "Άγρια Δύση" (αυτό που λέει για την πλήρη κατάργηση των αγωνοδικών) αλλά είναι γεγονός πως αυτή τη στιγμή είναι εντελώς βαρετό. Τελείωσε ο αγώνας και το ψυρίζανε επί ώρες, έγινε δεν έγινε κάτι. Ύπνος, τελείως. Αν είσαι οπαδός του Χάμιλτον ή/και της Μερσέντες, οκ, για όλους τους ουδέτερος είναι κοιμήσου άστρο της αυγής, κοιμήσου νιο φεγγάρι.

Είναι πολύ δύσκολο να προτείνεις λύσεις (θεωρητικά, θες περισσότερες ομάδες και να τερματιστεί η γελοιότητα με τους ομόσταβλους, κάθε ομάδα έναν οδηγό, αλλά δεν υπάρχουν λεφτά για τέτοια κόλπα), όμως τουλάχιστον σε πρώτη φάση να φτιάξουν τα γελοία τα λάστιχα. Έχει καταντήσει ο αγώνας διαχείριση ελαστικών και μη με ακουμπήσεις και με βγάλεις από το δρόμο. Αυτοί, δεν είναι πιλότοι: διαχειριστές υπολογιστή και ελαστικών είναι. Κομμένη η επικοινωνία με τα πιτ, κομμένες οι τηλεμετρίες/μετάδοση στοιχείων. Βάλτε τους να αγωνιστούν.

Το προβλημα στην F1 τωρα ειναι ουσιαστικα το dominate της Mercedes και του Χαμ και οχι το ιδιο το θεαμα(οκ, υπαρχουν πιστες που δε θα επρεπε να υπηρχαν στο καλενταρι γιατι δεν βοηθανε στο θεαμα). Αποδειξη; Οι τελευταιοι 2 αγωνες ηταν μια χαρα αγωνες, με θεαμα, μαχες κλπ. 

Το προβλημα λοιπον ειναι οτι στις πρωτες θεσεις δεν υπαρχει ιδιαιτερη μαχη(ο Χαμ εχει κερδισει το 53% των αγωνων τα τελευταια 6 χρονια, ειναι τραγικο για το θεαμα κατι τετοιο). Αντιθετα, στις μαχες πισω απο τις 3 πρωτες ομαδες(midfield) γινεται χαμος και εχουμε ωραιες μαχες.

 

Τα αλλα που λεει ο Clarkson, περι να τους αφησουν να χτυπανε κπ ειναι εκτος πραγματικοτητας. Τοτε θα βλεπουμε καταστασεις τυπου Piquet Jr Singapore 2008, οπου μια ομαδα θα στελνει το νο2 ή εναν οδηγο απο δορυφορικη της ομαδα να τρακαρει τον βασικο αντιπαλο χωρις να υπαρχουν ποινες.

 

Το προβλημα δεν ειναι οτι δεν εχουμε hard racing, το προβλημα ειναι οτι δεν εχουμε close racing. Αυτο διορθωνεται :
α) κρατωντας πιστες στο καλενταρι που προσφερουν θεαμα και βγαζοντας εκτος πιστες που δινουν βαρετους αγωνες και ειναι μονο και μονο για μαρκετινγκ λογους/ επιδοτουμενες απο κυβερνησεις. Πχ η πιστα στο Paul Ricard πρεπει να φευγει.
β) κανοντας τα μονοθεσια πιο ευκολα να ακολουθει το ενα το αλλο. Αυτο θα προσπαθησουν με τους κανονισμους το 2021.
γ) με καποιο τροπο να ληξει η κυριαρχια της Μερσεντες.

Επεξ/σία από haHa
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

εγω δεν καταλαβαίνω το άλλο...Ας διαλυσουν τελειως τα ελαστικα. Πρωτον αν γινεται να μπει παλι και 2η κατασκευαστρια ελαστικων και 2ον να κρατανε τοσο λιγο που να χρειαζονται 2 Pit stop εκει που χρειαζεται 1 τωρα και 3 σε πιστες που χρειαζονται 2...Για να μην πω 3-4...Εκει θα δεις πραγματικα ενδιαφερον μαχες και διαφορετικες στρατηγικες. Τωρα η μονη στρατηγικη που βλέπεις είναι ποιος θα αντεξει να μην μπει πρωτος και να κατσει πιο πολλους γυρους ώστε στο τελος να εχει καλυτερα ελαστικα και να είναι γρηγορος.

Μαζι με ανεφοδιασμούς που θελω να γυρισουν και μια επιπλέον ζωνη DRS ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΑ. Είναι αρκετες κινησεις που μπορει ευκολα να σου προσφερουν θεαμα χωρις κοπο,κοστος και χρονο.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

εγω δεν καταλαβαίνω το άλλο...Ας διαλυσουν τελειως τα ελαστικα. Πρωτον αν γινεται να μπει παλι και 2η κατασκευαστρια ελαστικων και 2ον να κρατανε τοσο λιγο που να χρειαζονται 2 Pit stop εκει που χρειαζεται 1 τωρα και 3 σε πιστες που χρειαζονται 2...Για να μην πω 3-4...Εκει θα δεις πραγματικα ενδιαφερον μαχες και διαφορετικες στρατηγικες. Τωρα η μονη στρατηγικη που βλέπεις είναι ποιος θα αντεξει να μην μπει πρωτος και να κατσει πιο πολλους γυρους ώστε στο τελος να εχει καλυτερα ελαστικα και να είναι γρηγορος.

Μαζι με ανεφοδιασμούς που θελω να γυρισουν και μια επιπλέον ζωνη DRS ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΑ. Είναι αρκετες κινησεις που μπορει ευκολα να σου προσφερουν θεαμα χωρις κοπο,κοστος και χρονο.

2η κατασκευάστρια ελαστικών τι θετικό θα επιφέρει; Σε κατώτερες κατηγορίες έχουμε πιο πολύ ανταγωνισμό γιατί πολλά κομμάτια είναι spec (ίδια για όλους).

Στην F1 το μόνο spec που υπάρχει είναι τα ελαστικά και θες να το διώξεις και αυτό;.. Δε χρειάζεται 2ος κατασκευαστής να περιπλακούν τα πράγματα ακόμα πιο πολύ.

Επίσης ο κατασκευαστής (η Pirelli στη προκειμένη) ότι της παραγγείλει η FIA φτιάχνει, δεν αυτοσχεδιάζει.

1 pit stop με τα φετινά ελαστικά είναι πολύ δύσκολο, γι'αυτό δε μου αρέσει που τα αφορίζουν.

Το DRS σκοτώνει τις μάχες γιατί γίνεται απλά προσπέρασμα στην ευθεία με τα +20-30KM που προσφέρει.

Δημοσ.

Δύο πράγματα που θα ήθελα προσωπικά:

- 1 μοτέρ ανα gp

- δυνατότητα drs μια φορά ανα lap για 5 sec

Δηλαδή, όταν περνούν γραμμή εκκίνησης, και αν είσαι <1 sec. από προπορεύομενο, να  έχεις δυνατότητα για 5 sec drs, σε οποιοδήποτε σημείο της πίστας.

Δημοσ.

Σιγουρα υπαρχουν πολλες προτασεις για να γινει πιο θεαματικο/ανταγωνιστικο το πρωταθλημα...

Η προταση να κοπει η ενδοεπικοινωνια ειναι λαθος γιατι αν συμβαινει κατι στο μονοθεσιο που μπορει να το κανει οδηγικα επικινδυνο θα πρεπει να το ξερει ο οδηγος για να εγκαταλειψει ή να το παει στο γκαραζ. 

Νομιζω οτι πρεπει να επιστρεψει ο ανεφοδιασμος των καυσιμων, αλλιως μια ωραια ιδεα θα ηταν να καταργηθουν εντελως τα πιτ στοπς. Δηλαδη να ξεκινανε φορτωμενοι με καυσιμα και να βγαζουν τον αγωνα με τα ιδια λαστιχα (=με την αναλογη μειωση των γυρων βεβαια). Τοτε θα αναγκαζονταν ολοι να προσπερασουν μεσα στην πιστα και οχι με undercut κτλ... Αυτο βεβαια προϋποθετει οτι θα κανουν τα μονοθεσια λιγοτερο "ευαισθητα" στον αερα ωστε να μπορει να ακολουθησει ο απο πισω πιο ευκολα.

Φυσικο επομενο ειναι βεβαια οτι θα γινουν αρκετα πιο αργα τα μονοθεσια σε σχεση με τα τωρινα.

DRS καλο ειναι να παραμεινει αλλα ισως να αλλαζε ο τροπος χρησης του...

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, tommy^ είπε

DRS καλο ειναι να παραμεινει αλλα ισως να αλλαζε ο τροπος χρησης του...

Μια καλη χρηση του DRS θα ηταν η πρακτικα αναποδη εφαρμογη του, τωρα εχουμε εφορμογη του για οποιον ειναι κατω απο 1 sec να μπορει ευκολα στις ευθειες να καταπινειτον εντιπαλο του με +20-30 χιλιομετρα τελικη. Αυτο ειναι κατι που δεν αφηνει περιθωρια για μαχη εκτος λιγων εξαιρεσεων και μονο για πολυ συγκεκριμενες καταστασεις του στυλ φτανω αλλα απλα τελειωσε η ευθεια οποτε στην επομενη ζωνη αντε γυρο τον εχει περασει και τελος. Αν το κανανε αναποδα, του στυλ εχουν ολοι οσοι ειναι πανω απο μισο-600-700χιλιοστα θα εφτιαχνε πιο κλειστα γκρουπακια. Θα επετρεπε ετσι να κλεισουν τα αυτοκινητα μιας και οποιος ειναι μακρυα εχει δικαιωμα να το χρησημοποιησει μεχρι να φρασει αρκετα κοντα και μετα τελος ας τα βγαλουν περα μονοι τους καθαρα με βαση το ταλεντο τους και το αυτοκινητο τους και οχι με το teist των σπεκ που βλεπουμε τωρα. Ας χρησιμοποιησουμε αυτο το twist των σπεκς για να μικρηνουμε τις διαφορες μεταξη τους και οχι να της αυξησουμε οποτε ειναι κοντα.

Οι ανεφοδιασμοι θα ηταν καλο να επιστρεψουν αρκει να εχουν καποιους περιορισμους του στυλ, παντα full load στην εκκινηση και 1 ή 2 presets στο γεμισμα του στυλ για να μην μπορεις να παιζεις κατα το δοκουν με το load σε καθε pit stop. Αυτο θα επαναφερει σε ενα βαθμο το pedal to the metal mentality που εχει χαθει σε βαρος της μεγιστοποιησης διαχειρησης καυσιμου και ελεστικων χωρις να αφησει να χαθει στο 100% αυτο το πραγμα που μπορει να περιπλεξει λιγο την κατασταση. 

Στα των ελαστοικων θα μπορουσαν να εχουν παλι τα ιδια ελαστοικα με το twist της ελευθερης επιλογης απο την ομαδα ποσες και ποιες γομες θα χρησημοποιησουν και οχι αναγκαστικη χρηση τουλαχιστων 2. Αυτο που θα μπορουσε να αλαξει και να περιπλεξει τα πραγματα ειναι το να μην μπορεις να χρησημοποιησεις αλλα γομες στο qualy και αλλες στον αγωνα κανοντας ετσι compromise στα 2 σκελη και περιπλεκοντας την εκκινηση καθε φορα αφου αλλοι θα πανε για το πρωτο σκελος (qualy) ελπιζοντας σε αντοχη μετα και αλλοι θα θυσιαζουν το πρωτο σκελος ελπιζοντας σε γρηγορη επικρατηση στο αγωνα.

Καποιες γρηγορες σκεψεις. Σιγουρα δεν στεκουν ολες αλλα στα γρηγορα αυτα μου ηρθαν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Μια καλη χρηση του DRS θα ηταν η πρακτικα αναποδη εφαρμογη του, τωρα εχουμε εφορμογη του για οποιον ειναι κατω απο 1 sec να μπορει ευκολα στις ευθειες να καταπινειτον εντιπαλο του με +20-30 χιλιομετρα τελικη. Αυτο ειναι κατι που δεν αφηνει περιθωρια για μαχη εκτος λιγων εξαιρεσεων και μονο για πολυ συγκεκριμενες καταστασεις του στυλ φτανω αλλα απλα τελειωσε η ευθεια οποτε στην επομενη ζωνη αντε γυρο τον εχει περασει και τελος. Αν το κανανε αναποδα, του στυλ εχουν ολοι οσοι ειναι πανω απο μισο-600-700χιλιοστα θα εφτιαχνε πιο κλειστα γκρουπακια. Θα επετρεπε ετσι να κλεισουν τα αυτοκινητα μιας και οποιος ειναι μακρυα εχει δικαιωμα να το χρησημοποιησει μεχρι να φρασει αρκετα κοντα και μετα τελος ας τα βγαλουν περα μονοι τους καθαρα με βαση το ταλεντο τους και το αυτοκινητο τους και οχι με το teist των σπεκ που βλεπουμε τωρα. Ας χρησιμοποιησουμε αυτο το twist των σπεκς για να μικρηνουμε τις διαφορες μεταξη τους και οχι να της αυξησουμε οποτε ειναι κοντα.

Δεν νομιζω οτι εχει νοημα αυτο που λες, δηλαδη να εχει DRS ο προπορευομενος που ειναι 5sec μπροστα, αλλα και αυτος που ειναι πισω.

 

Αρα μεταξυ τους δεν θα εχουν καμια διαφορα εξτρα βοηθειας στην αποδοση(και οι 2 θα εχουν DRS) οσο η διαφορα ειναι πανω απο 1 sec οπως προτεινεις. Πανω-κατω το ιδιο συμβαινει και τωρα οταν εχουν διαφορα πανω απο 1 sec: δεν εχουν διαφορα εξτρα βοηθειας(και οι 2 δεν εχουν DRS).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν νομιζω οτι εχει νοημα αυτο που λες, δηλαδη να εχει DRS ο προπορευομενος που ειναι 5sec μπροστα, αλλα και αυτος που ειναι πισω.

Αρα μεταξυ τους δεν θα εχουν καμια διαφορα εξτρα βοηθειας στην αποδοση(και οι 2 θα εχουν DRS) οσο η διαφορα ειναι πανω απο 1 sec οπως προτεινεις. Πανω-κατω το ιδιο συμβαινει και τωρα οταν εχουν διαφορα πανω απο 1 sec: δεν εχουν διαφορα εξτρα βοηθειας(και οι 2 δεν εχουν DRS).

Οχι λεω να μην εχεις drs ο μπροστα αλλα μονο ο πισω μεχρι να φτασει στο μισο-600-700 χιλιοστα (αντιθετα δλδ απο οτι ισχυει τωρα) κατι τετοιο μετα τελος καθαρα οτι θα μπορει να κανει μονος του και το μονοθεσιο του. Βεβαια θα υπαρχξουν οπως και τωρα καποιες περιπτωσεις που μπορει 2-3 να εχουν ταυτοχρονα drs αλλα μολις ο πρωτος φτασει σε αυτον που κυνηγαει σταδιακα θα ερθουν και οι υπολοιποι και θα σχηματισουν ενα πιο κλειστο γκρουπακι.

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, primeragt είπε

Οχι λεω να μην εχεις drs ο μπροστα αλλα μονο ο πισω μεχρι να φτασει στο μισο-600-700 χιλιοστα κατι τετοιο μετα τελος καθαρα οτι θα μπορει να κανει μονος του και το μονοθεσιο του. Βεβαια θα υπαρχξουν οπως και τωρα καποιες περιπτωσεις που μπορει 2-3 να εχουν ταυτοχρονα drs αλλα μολις ο πρωτος φτασει σε αυτον που κυνηγαει σταδιακα θα ερθουν και οι υπολοιποι και θα σχηματισουν ενα πιο κλειστο γκρουπακι.

Δεν γινεται να μην εχει ο μπροστα DRS, γιατι συμφωνα με την λογικη σου, αν ο μπροστα(ας τον πουμε μεσαιο) απεχει και αυτος πχ 1-5sec απο τον ακομα πιο μπροστα, τοτε θα πρεπει να εχει DRS ο μεσαιος.

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Οι ανεφοδιασμοι θα ηταν καλο να επιστρεψουν αρκει να εχουν καποιους περιορισμους του στυλ, παντα full load στην εκκινηση και 1 ή 2 presets στο γεμισμα του στυλ για να μην μπορεις να παιζεις κατα το δοκουν με το load σε καθε pit stop. Αυτο θα επαναφερει σε ενα βαθμο το pedal to the metal mentality που εχει χαθει σε βαρος της μεγιστοποιησης διαχειρησης καυσιμου και ελεστικων χωρις να αφησει να χαθει στο 100% αυτο το πραγμα που μπορει να περιπλεξει λιγο την κατασταση. 

Ουτε αυτο ειναι εφικτο(να υποχρεωνεις ουσιαστικα τα μονοθεσια να μπαινουν σε συγκεκριμενους γυρους για πιτ στο 1/3 του αγωνα, αφου αυτο υποδηλωνει το full load που προτεινεις) και δεν θα κανει διαφορα, μιας και σχεδον ολοι θα ακολουθουν την ιδια στρατηγικη.
Τελος, η "μεγιστοποιηση διαχειρισης καυσιμου" που υπαρχει τωρα, δεν υπαρχει γιατι δεν φθανει το καυσιμο, υπαρχει γιατι απλα βαζουν οριακα καυσιμο ωστε να ειναι ελαφρυτερο(αρα και πιο γρηγορο) το μονοθεσιο. Αυτο παντα υπηρχε και παντα θα υπαρχει.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Οπως και τωρα γινεται αυτο, υπαρχουν στιγμες που 2-3 μαζι ειναι σε κατασταση drs γιατι ο καθενας απεχει απο τον μπροστα κατω του 1ος sec. Απλα αντι να βαλεις το drs για να δινει δυνατοτητα στον πισω να περναει ευκολα το βαζεις για να κλεινεις πιο ευκολα τα γκρουπ και να δημιουργεις εστω και τεχνητα συνθηκες για μαχες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, primeragt είπε

Οπως και τωρα γινεται αυτο, υπαρχουν στιγμες που 2-3 μαζι ειναι σε κατασταση drs γιατι ο καθενας απεχει απο τον μπροστα κατω του 1ος sec. Απλα αντι να βαλεις το drs για να δινει δυνατοτητα στον πισω να περναει ευκολα το βαζεις για να κλεινεις πιο ευκολα τα γκρουπ και να δημιουργεις εστω και τεχνητα συνθηκες για μαχες.

Μονο που δεν θα κλεινεις πιο ευκολα τα γκρουπ, γιατι σχεδον ολοι θα εχουν drs, μιας και το πιο συνηθες ειναι να εχουν διαφορα πανω απο 1 sec.
Τωρα ειναι σπανιο να εχουν αρκετοι μαζι drs, με την προταση σου θα ειναι συχνο να εχουν αρκετοι drs, αρα δεν θα υπαρχει ειδοποιος διαφορα αποδοσης μεταξυ τους.

 

Το λαθος στο συλλογισμο σου ειναι οτι υποθετεις οτι ο μπροστα δεν θα εχει DRS και θα εχει μονο ο πισω(οσο βρισκεται 1-5sec), αλλα αυτο στην πραξη ειναι σχεδον αδυνατο γιατι σχεδον στανταρ και ο μπροστα θα εχει καποιον πιο μπροστα, αρα θα δικαιουται DRS.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, haHa είπε

Μονο που δεν θα κλεινεις πιο ευκολα τα γκρουπ, γιατι σχεδον ολοι θα εχουν drs, μιας και το πιο συνηθες ειναι να εχουν διαφορα πανω απο 1 sec.
Τωρα ειναι σπανιο να εχουν αρκετοι μαζι drs, με την προταση σου θα ειναι συχνο να εχουν αρκετοι drs, αρα δεν θα υπαρχει ειδοποιος διαφορα αποδοσης μεταξυ τους.

Το λαθος στο συλλογισμο σου ειναι οτι υποθετεις οτι ο μπροστα δεν θα εχει DRS και θα εχει μονο ο πισω(οσο βρισκεται 1-5sec), αλλα αυτο στην πραξη ειναι σχεδον αδυνατο γιατι σχεδον στανταρ και ο μπροστα θα εχει καποιον πιο μπροστα, αρα θα δικαιουται DRS.

Μπορεις να το περιορισεις πχ. πανω απο μισο δευτ. πχ εως 3. λεμε τωρα. Το μονο σιγουρο παντως απο τη πλευρα μου ειναι οτι το drs απο οταν μπηκε τελειωσε τις μαχες σε μεγαλο βαθμο καθως ολοι περιμεναν την ευθεια για να περασουν ευκολα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, primeragt είπε

Μπορεις να το περιορισεις πχ. πανω απο μισο δευτ. πχ εως 3. λεμε τωρα.

Ισχυε το ιδιο που ανεφερα και πιο πριν. Και ο μπροστα θα εχει κατα πασα πιθανοτητα.

2 λεπτά πριν, primeragt είπε

 Το μονο σιγουρο παντως απο τη πλευρα μου ειναι οτι το drs απο οταν μπηκε τελειωσε τις μαχες σε μεγαλο βαθμο καθως ολοι περιμεναν την ευθεια για να περασουν ευκολα.

Αυτο δεκτο, αλλα δυστυχως ηταν φαινεται ενα αναγκαιο κακο με την σχεδιαση των μονοθεσιων τα τελευταια χρονια, γιατι τα μονοθεσια πλησιαζαν στο 0,5-1s και μετα δεν μπορουσαν να πλησιασουν παραπανω λογω ακαθαρτου αερα, οποτε δεν βλεπαμε καθολου προσπερασεις.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Ισχυε το ιδιο που ανεφερα και πιο πριν. Και ο μπροστα θα εχει κατα πασα πιθανοτητα.

Ε πεταμα τοτε. Δεν προσφαιρει τιποτα στο θεαμα εκτος του ρεκορ προσπερασματων για τα στατιστικα και μονο γιατι απο ουσια μηδεν.

Δημοσ.
Στις 24/7/2019 στις 10:30 ΠΜ, haHa είπε

...

Τα αλλα που λεει ο Clarkson, περι να τους αφησουν να χτυπανε κπ ειναι εκτος πραγματικοτητας. Τοτε θα βλεπουμε καταστασεις τυπου Piquet Jr Singapore 2008, οπου μια ομαδα θα στελνει το νο2 ή εναν οδηγο απο δορυφορικη της ομαδα να τρακαρει τον βασικο αντιπαλο χωρις να υπαρχουν ποινες...

 

Ocon - Verstappen, Βραζιλία 2018.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...