Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αν ο Μποττας ειναι Ιπταμενος Φιλανδος με την Μερτσεντες, ο Κιμι τι ειναι με την AR.....?    διαστημικος....????

  • Like 1
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mε τη μετακομιση σπιτιου αργησα να ποσταρω για τον αγωνα, τουλαχιστον κουτσα-στραβα τον ειδα!

Ευτυχως ειχαμε θεαμα και πραγματικα χαιρομαι πολυ γι' αυτο!

Οδηγος της ημερας ευκολα ο Λεκλερ αφου επαιξε πολυ ωραια αμυνα και ταυτοχρονα οι προσπερασεις του ηταν εντυπωσιακες!

Οι Αγγλοι και... καρφιτσα να παρκαρε στο χορταρι, θα εβγαζαν αλυταρχη για να ευνοηθει ο Λιουις! Πλακα κανω, ενταξει ηταν τυχερος με το περιστατικο του Τζιοβινατσι, αλλα ειχε και την ταχυτητα να κερδισει τον αγωνα αφου στην αρχη πιεζε πολυ τον τουριστα.

Κιμι για αλλον εναν αγωνα σταθερος, μαζεψε βαθμους! 😍

Και ερχομαστε τωρα στον τραγικο Σεμπ....

Πρωτα απο ολα η ποινη που του δοθηκε ηταν... πουπουλα και ουσιαστικα δεν τον "πονεσε".

Για μενα επρεπε να δοθει κατι πολυ πιο αυστηρο, αφου αυτο που εκανε ηταν ανεπιτρεπτο για οδηγο τετοιας κλασης. Δεν ξερω αν ειναι ματιασμενος, μπουχτισμενος, κουρασμενος κτλ αλλα παει απο το κακο στο χειροτερο.

Κοκκινη καρτα απο εμενα στον Σεμπ, δεν ειχε ΚΑΜΙΑ δικαιολογια για αυτο που εκανε.

Ελπιζω να συνελθει γρηγορα.

ΥΓ. ανεκδιηγητη η Φερραρι για αλλη μια φορα στην ετοιμοτητα της αφου υπο καθεστως safety car δεν εβαλε μεσα τον Λεκλερ.

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 3
Δημοσ.

Το πολυ θετικο παντως ηταν οτι ειχαμε στο Silverstone σχεδον πανομοιοτυπη κοντρα και προσπεραση με force off track οπως στην Αυστρια, με αντιθετους ομως τους ρολους Μαξ - Λεκλερκ και απο εκει που διαβαζαμε στον προηγουμενο αγωνα για ποινη για force off track, για ευνοια προς Max κλπ , τωρα δεν διαβασαμε τα ιδια. (αντικειμενικοτητα").

Ειναι λοιπον θετικο που το κοινο ενημερωθηκε και πια καταλαβαινει οτι επιτρεπεται το force off track σε περιπτωσεις σαν αυτες Silverstone 2019(Leclerc προς Max) και Αυστρια 2019(Μax προς Leclerc), αλλα δεν επιτρεπεται σε περιπτωσεις οπως Καναδα 2019(Vettel προς Ham) και Σπα 2018(Max προς Κιμι) .

  • Like 1
Δημοσ.

Νομιζω απλα κουραστηκαμε να σχολιαζουμε τα αυτονόητα εδώ δεν ασχοληθήκαμε με τον VET καλα καλα. Αν το ειχε κανει ο Max τι θα γινοταν πες μου...Εννοείται το συμβαν μεταξυ Max-Leclerck δεν χρειαζεται καμια εξεταση και καλα καναν και το αφησαν σαν αγωνιστικο. Εγω τετοια θελω να βλεπω και ας είναι εναντιον των κανονισμων. 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Το πολυ θετικο παντως ηταν οτι ειχαμε στο Silverstone σχεδον πανομοιοτυπη κοντρα και προσπεραση με force off track οπως στην Αυστρια, με αντιθετους ομως τους ρολους Μαξ - Λεκλερκ και απο εκει που διαβαζαμε στον προηγουμενο αγωνα για ποινη για force off track, για ευνοια προς Max κλπ , τωρα δεν διαβασαμε τα ιδια. (αντικειμενικοτητα").

Ειναι λοιπον θετικο που το κοινο ενημερωθηκε και πια καταλαβαινει οτι επιτρεπεται το force off track σε περιπτωσεις σαν αυτες Silverstone 2019(Leclerc προς Max) και Αυστρια 2019(Μax προς Leclerc), αλλα δεν επιτρεπεται σε περιπτωσεις οπως Καναδα 2019(Vettel προς Ham) και Σπα 2018(Max προς Κιμι) .

Καλο θα ηταν το αμεροληπτο και αντικειμενικο κοινο οπως εσυ, να παρατηρει καλυτερα την εξελιξη ενος προσπερασματος.

Αν συνεβαινε αυτο θα εβλεπε οτι μετα το apex (που βρηκε κενο και βουτηξε ο Λεκλερκ), ηταν μισο ρυγχος εμπρος απο τον Μαξ οποτε και ειχε προβαδισμα (ο Λεκλερκ), αρα δεν ηταν ιδια περιπτωση με της Αυστριας.

Φανταζομαι οτι θελει... «βιονικα» ματια για να το δεις αυτο ε; 😫

 

Επεξ/σία από tommy^
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Νομιζω απλα κουραστηκαμε να σχολιαζουμε τα αυτονόητα εδώ

Exactly..

Αυτό το επαναλαμβανόμενο "διαβάζαμε" σε κάθε σελίδα του thread από bot προέρχεται;..

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, haHa είπε

Το πολυ θετικο παντως ηταν οτι ειχαμε στο Silverstone σχεδον πανομοιοτυπη κοντρα και προσπεραση με force off track οπως στην Αυστρια, με αντιθετους ομως τους ρολους Μαξ - Λεκλερκ και απο εκει που διαβαζαμε στον προηγουμενο αγωνα για ποινη για force off track, για ευνοια προς Max κλπ , τωρα δεν διαβασαμε τα ιδια. (αντικειμενικοτητα").

Ειναι λοιπον θετικο που το κοινο ενημερωθηκε και πια καταλαβαινει οτι επιτρεπεται το force off track σε περιπτωσεις σαν αυτες Silverstone 2019(Leclerc προς Max) και Αυστρια 2019(Μax προς Leclerc), αλλα δεν επιτρεπεται σε περιπτωσεις οπως Καναδα 2019(Vettel προς Ham) και Σπα 2018(Max προς Κιμι) .

Κοίταξε,και στις 2 περιπτώσεις έπρεπε να είχαν δοθεί ποινές βάσει των κανονισμών.Δε θα ήταν καθόλου σωστό γιατί σκοτώνουν το θέαμα ακόμη και σε οριακές (ως προς την επιβολή ποινής) καταστάσεις αλλά αυτό επιβάλλουν οι κανονισμοί.

Τώρα,η προσωπική μου άποψη είναι η εξής.

Στην Αυστρία ήταν τόσο οριακά τα πράγματα και σε συνδυασμό με τα όσα είχαν προηγηθεί σε άλλους αγώνες,την καταπληκτική εμφάνιση του Μαξ και την 1η νίκη της Honda δεν υπήρχε περίπτωση να δώσουν ποινή.Έπειτα όμως το χειρίστηκε άψογα ο Λεκλέρκ σε 2 σημεία.Το 1ο ήταν στις δηλώσεις του από την επόμενη μέρα που είπε ότι αφού επιτρέπονται τέτοιες κινήσεις από τους αγωνοδίκες,θα μπορέσουν να αλλάξουν τακτική και ο ίδιος και άλλοι οδηγοί και θα ωφεληθεί το σπορ.Το 2ο ήταν και πάλι ο οριακά νόμιμος ή καλύτερα μη-νόμιμος τρόπος που αντιμετώπισε το Μαξ στην πίστα.Οπότε τώρα την πάτησαν με τις ποινές και τους κανονισμούς και νομίζω ότι θα γίνει ένα ψιλομπέρδεμα σε παρόμοιες καταστάσεις μεταξύ των δύο αλλά και σε μάχες μεταξύ άλλων πιλότων που μπορεί να είναι μεν στο όριο αλλά θα έπρεπε να τιμωρηθούν by the book.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Νομιζω απλα κουραστηκαμε να σχολιαζουμε τα αυτονόητα εδώ δεν ασχοληθήκαμε με τον VET καλα καλα. 

Οπως βλέπεις και με τα μηνύματα που ακολουθησαν απο το bot, δυστυχώς επαναλαμβανονται τα ίδια. Κουραστηκαμε ομως να σχολιαζουμε τα ίδια οπως λες, το βασικό είναι οτι δεν υπήρχαν ακυρα μηνύματα για force off track και η πλειονότητα ενημερωθηκε/καταλαβε τι παίζει με το force off track. 

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Kι ό,τι ερχόμουν να ποστάρω αυτό το βίντεο.

Τόσο το τένις, όσο και το κρίκετ (έχει βελτιωθεί πάρα πολύ ως θέαμα με τη μορφή των 50-overs και 20-overs, αν και τα test παραμένουν η πλέον σύνθετη και απαιτητική μορφή, αλλά είναι εντελώς αντιεμπορικά και αντι-τηλεοπτικά) ήταν κλάσεις ανώτερα ως θέαμα εκείνη την ημέρα. Ειδικά η ματσάρα του Φέντερερ με τον Τζόκοβιτς. Αδικήθηκε η Νέα Ζηλανδία στο super over, αλλά ο τελικός με την Αγγλία ήταν εξαιρετικός. Δυστυχώς, στην Ελλάδα δεν ασχολούμαστε καθόλου. Κι είναι κρίμα, γιατί είναι άθλημα που επιτρέπει σε μικρές χώρες να διακριθούν, δεν χρειάζεται να είσαι δίμετρος αθληταράς, θέλει βέβαια τεχνική και αντοχή αλλά όχι άπιαστες σωματοδομές. Δυστυχώς, όμως, δεν ασχολούνται παρά ελάχιστες χώρες, κι αν δεν ήταν στη μέση η Ινδία με το 1 δις+ πληθυσμό, θα ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα.

Στα του βίντεο, δεν συμφωνώ πως πρέπει να μετατραπεί ο αγώνας σε "Άγρια Δύση" (αυτό που λέει για την πλήρη κατάργηση των αγωνοδικών) αλλά είναι γεγονός πως αυτή τη στιγμή είναι εντελώς βαρετό. Τελείωσε ο αγώνας και το ψυρίζανε επί ώρες, έγινε δεν έγινε κάτι. Ύπνος, τελείως. Αν είσαι οπαδός του Χάμιλτον ή/και της Μερσέντες, οκ, για όλους τους ουδέτερος είναι κοιμήσου άστρο της αυγής, κοιμήσου νιο φεγγάρι.

Είναι πολύ δύσκολο να προτείνεις λύσεις (θεωρητικά, θες περισσότερες ομάδες και να τερματιστεί η γελοιότητα με τους ομόσταβλους, κάθε ομάδα έναν οδηγό, αλλά δεν υπάρχουν λεφτά για τέτοια κόλπα), όμως τουλάχιστον σε πρώτη φάση να φτιάξουν τα γελοία τα λάστιχα. Έχει καταντήσει ο αγώνας διαχείριση ελαστικών και μη με ακουμπήσεις και με βγάλεις από το δρόμο. Αυτοί, δεν είναι πιλότοι: διαχειριστές υπολογιστή και ελαστικών είναι. Κομμένη η επικοινωνία με τα πιτ, κομμένες οι τηλεμετρίες/μετάδοση στοιχείων. Βάλτε τους να αγωνιστούν.

Αλλιώς, χίλιες φορές τένις και κρίκετ. Και Formula E. Κι εκεί τεχνολογία εξελίσσουν, αλλά υπάρχει αγώνας, υπάρχουν ανατροπές και δεν ξέρεις το νικητή από το δεύτερο γκραν πρι της χρονιάς.

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Snoob είπε

Kι ό,τι ερχόμουν να ποστάρω αυτό το βίντεο.

Τόσο το τένις, όσο και το κρίκετ (έχει βελτιωθεί πάρα πολύ ως θέαμα με τη μορφή των 50-overs και 20-overs, αν και τα test παραμένουν η πλέον σύνθετη και απαιτητική μορφή, αλλά είναι εντελώς αντιεμπορικά και αντι-τηλεοπτικά) ήταν κλάσεις ανώτερα ως θέαμα εκείνη την ημέρα. Ειδικά η ματσάρα του Φέντερερ με τον Τζόκοβιτς. Αδικήθηκε η Νέα Ζηλανδία στο super over, αλλά ο τελικός με την Αγγλία ήταν εξαιρετικός. Δυστυχώς, στην Ελλάδα δεν ασχολούμαστε καθόλου. Κι είναι κρίμα, γιατί είναι άθλημα που επιτρέπει σε μικρές χώρες να διακριθούν, δεν χρειάζεται να είσαι δίμετρος αθληταράς, θέλει βέβαια τεχνική και αντοχή αλλά όχι άπιαστες σωματοδομές. Δυστυχώς, όμως, δεν ασχολούνται παρά ελάχιστες χώρες, κι αν δεν ήταν στη μέση η Ινδία με το 1 δις+ πληθυσμό, θα ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα.

Στα του βίντεο, δεν συμφωνώ πως πρέπει να μετατραπεί ο αγώνας σε "Άγρια Δύση" (αυτό που λέει για την πλήρη κατάργηση των αγωνοδικών) αλλά είναι γεγονός πως αυτή τη στιγμή είναι εντελώς βαρετό. Τελείωσε ο αγώνας και το ψυρίζανε επί ώρες, έγινε δεν έγινε κάτι. Ύπνος, τελείως. Αν είσαι οπαδός του Χάμιλτον ή/και της Μερσέντες, οκ, για όλους τους ουδέτερος είναι κοιμήσου άστρο της αυγής, κοιμήσου νιο φεγγάρι.

Είναι πολύ δύσκολο να προτείνεις λύσεις (θεωρητικά, θες περισσότερες ομάδες και να τερματιστεί η γελοιότητα με τους ομόσταβλους, κάθε ομάδα έναν οδηγό, αλλά δεν υπάρχουν λεφτά για τέτοια κόλπα), όμως τουλάχιστον σε πρώτη φάση να φτιάξουν τα γελοία τα λάστιχα. Έχει καταντήσει ο αγώνας διαχείριση ελαστικών και μη με ακουμπήσεις και με βγάλεις από το δρόμο. Αυτοί, δεν είναι πιλότοι: διαχειριστές υπολογιστή και ελαστικών είναι. Κομμένη η επικοινωνία με τα πιτ, κομμένες οι τηλεμετρίες/μετάδοση στοιχείων. Βάλτε τους να αγωνιστούν.

Αλλιώς, χίλιες φορές τένις και κρίκετ. Και Formula E. Κι εκεί τεχνολογία εξελίσσουν, αλλά υπάρχει αγώνας, υπάρχουν ανατροπές και δεν ξέρεις το νικητή από το δεύτερο γκραν πρι της χρονιάς.

Οφφ τοπικ, 

Κρίκετ έπαιζαν πολύ εδω Κέρκυρα, εγώ έπαιζα κοντά 10 χρόνια με πρόταση για εθνική αλλα δεν πήγα. 

Πλέον υπάρχουν λίγες ομάδες και από όσο γνωρίζω τώρα προσπαθούν να το ανεβάσουν λίγο. 

Φυσικά ένας βασικός λόγος που υπήρχαν τότε τόσες ομάδες είναι τα λεφτά που έτρωγαν. 

  • Super Moderators
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Spect~ είπε

Οφφ τοπικ, 

Κρίκετ έπαιζαν πολύ εδω Κέρκυρα, εγώ έπαιζα κοντά 10 χρόνια με πρόταση για εθνική αλλα δεν πήγα. 

Πλέον υπάρχουν λίγες ομάδες και από όσο γνωρίζω τώρα προσπαθούν να το ανεβάσουν λίγο. 

Φυσικά ένας βασικός λόγος που υπήρχαν τότε τόσες ομάδες είναι τα λεφτά που έτρωγαν. 

Off- topic κι εγώ:

Spoiler

Eντύπωση θα μου έκανε αν γλίτωνε το κρίκετ από το φαγοπότι.

Πάντως, κι εγώ μαθαίνω πως τα τελευταία χρόνια υπάρχουν πρωτοβουλίες για να έρθουν νέα παιδιά στο άθλημα. Έχω παίξει την Κέρκυρα, για πλάκα, θυμάμαι είχαν σηκώσει και δίχτυ προς τη μεριά των μαγαζιών, μη φύγει καμιά αδέσποτη.

Η Κέρκυρα το έχει από τα χρόνια που ήταν οι Βρετανοί εκεί. Πιστεύω όμως πραγματικά πως είναι άθλημα που θα μπορούσε να προχωρήσει, αν και απαιτεί χώρους που δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να βρεθούν.

Κλείνω με ένα δεύτερο off-topic, μιας και φέτος δεν θα καταφέρω να έρθω στην Κέρκυρα: τι έγινε εκείνη η έρμη η περαντζάδα στη Γαρίτσα, την έφτιαξαν ή ακόμη;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Snoob είπε

Αν είσαι οπαδός του Χάμιλτον ή/και της Μερσέντες, οκ, για όλους τους ουδέτερος είναι κοιμήσου άστρο της αυγής, κοιμήσου νιο φεγγάρι.

Υπάρχει "botάκι" που λέει "διαβάζαμε" σε κάθε σελίδα του topic αν πει κάποιος αυτό που λες.

 

2 ώρες πριν, Snoob είπε

Είναι πολύ δύσκολο να προτείνεις λύσεις (θεωρητικά, θες περισσότερες ομάδες και να τερματιστεί η γελοιότητα με τους ομόσταβλους, κάθε ομάδα έναν οδηγό, αλλά δεν υπάρχουν λεφτά για τέτοια κόλπα), όμως τουλάχιστον σε πρώτη φάση να φτιάξουν τα γελοία τα λάστιχα. Έχει καταντήσει ο αγώνας διαχείριση ελαστικών και μη με ακουμπήσεις και με βγάλεις από το δρόμο. Αυτοί, δεν είναι πιλότοι: διαχειριστές υπολογιστή και ελαστικών είναι. Κομμένη η επικοινωνία με τα πιτ, κομμένες οι τηλεμετρίες/μετάδοση στοιχείων. Βάλτε τους να αγωνιστούν.

Δε γίνεται να έχεις 1 πιλότο ανά ομάδα. Δεν υπάρχουν αρκετές ομάδες, αν αποσυρθεί ο μοναδικός πιλότος θα πακετάρει η ομάδα, χάνεται και η "ομαδικότητα" του σπορ. Το αντίθετο έχει ειπωθεί δηλαδή να αυξήσουν τα μονοθέσια ανά ομάδα σε 3. Κάτι που θεωρώ ότι είναι εξίσου άκυρο.

Για την διαχείριση στον αγώνα είναι πολυσύνθετο το θέμα. Πρωταρχικό ρόλο παίζει ότι απαγορεύονται οι ανεφοδιασμοί. Θεωρώ λάθος το να επιστρέψουμε σε ελαστικά μεγαλύτερης διάρκειας. Πάλι διαχείριση θα υπάρχει, απλά θα έχουμε 1 pit ανά αγώνα και βαρεμάρα στον υπόλοιπο αγώνα. Το χαρακτηριστικό των φετινών ελαστικών να πέφτουν ξαφνικά οι επιδόσεις τους, χωρίς ταυτόχρονα να κρατάνε για "πάντα", είναι κάτι καλό. Το κακό είναι ότι τα έχει εκμεταλλευτεί καλύτερα η ομάδα που κυριαρχεί χρόνια τώρα. Ε τι να κάνουμε ας προσαρμοστούν και οι υπόλοιποι.

Το μη με ακουμπήσεις είναι αποτέλεσμα ότι χρόνο με το χρόνο, έπεφταν αποφάσεις/ποινές αγωνοδικών που έκαναν το άθλημα πιο soft που θα γελάγαμε με αυτές μέχρι πριν 10 χρόνια. Ίσως μετά την απίστευτη κατακραυγή που έφαγαν πρόσφατα να δούμε να αλλάζει. Είδαμε θετική αλλαγή σε Αυστρία/Αγγλία, μακάρι να συνεχίσει..

Κομμένη επικοινωνία με πιτ, τηλεμετρία δε γίνεται να υπάρξει και δε θα προσφέρει κάτι θετικό στον αγώνα. Ίσα ίσα η επικοινωνία με τα πιτ είναι κάτι που αυξάνει το θέαμα.

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι αρχικά απλοποίηση στα πάντα. Της αεροδυναμικής για να μπορούν να ακολουθούν τα μονοθέσια. Του κινητήρα για να μειωθούν τα κόστη και να μπουν νέοι κατασκευαστές και ομάδες. Λιγότεροι και σαφέστεροι κανονισμοί-Let them race. Το DRS ίσως είναι λίγο OP φέτος. H επιστροφή των ανεφοδιασμών θα έκανε πιο ενδιαφέροντα τα πράγματα από στρατηγικής σκοπιάς και ίσως έδινε τέλος στη διαχείριση.

Ένα τελευταίο που θα ήταν ωραίο είναι να χαλούσε η σχεδόν απόλυτη αξιοπιστία που έχουν τα μονοθέσια σήμερα, ίσως μέσω κατάλληλων κανονισμών.

Γόρδιος δεσμός το θέμα για τον κ.Τομπάζη!

Επεξ/σία από Diinekis21

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...