Pleo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, spectaculator είπε Πρόσεχε γιατί από μερικά παλιά βινύλια φεύγει η "λάκα" που κάνει την επιφάνειά τους λεία με τα καθαριστικά. Υποτίθεται ότι το υγρό είναι με βάση την ισοπροπυλική αλκοόλη. Καλά δεν είμαι και ειδικός, μερικές εκατοντάδες δίσκους έχω περάσει πάντως από το Moth. Μέχρι που άλλαξα και τα βελούδα στον απορροφητήρα. Ζημιά δεν είδα να γίνεται. Αντιθέτως κάτι πλαστικά εξώφυλλα που είχα πάρει για προστασία, κατέληξαν να καταστρέψουν κάτι παλιούς δίσκους. Μετά από δεκαετίες βέβαια.
Ardov Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Oxygene είπε Πριν γράψω μερικά πραγματάκια να πω ότι διάβασα όλα τα προηγούμενα σχόλια και απόλαυσα ιδιαιτερα μερικά εξ' αυτών και ειδικά του φίλου @ardon που φαίνεται να έχει όχι απλώς τεχνικές γνώσεις πάνω σε αυτή την, κατά τα αλλα άτυπη, κόντρα ψηφιακού ήχου vs αναλογικού ήχου, αλλα και καλή μουσική παιδεία Αντικειμενικά μιλώντας λοιπόν: 1. Ο ήχος 24bit/192KHz ΔΕΝ είναι καλύτερος ακουστικά από ένα cd ή lossless format των 16bit/44.1KHz. Το 24/192 έχει πρακτικη αξια στα studios και το mastering. Ο τελικός καταναλωτής δεν πρόκειται να καταλάβει διαφορά ανάμεσα σε ένα ΣΩΣΤA mastered cd και σε ένα υπερύψηλης ανάλυσης αρχείο, ισα-ισα στην περίπτωση του δευτερου χάνει πολύτιμο χώρο αφού τα αρχεία αυτά καταλαμβάνουν έως και τρεις-τέσσερις φορες μεγαλύτερο χώρο σε σχέση με το PCM. Πηγή: https://people.xiph.org/~xiphmont/demo/neil-young.html (Από τους ιδιους τους δημιουργούς του FLAC) Οποιαδήποτε βελτίωση στην ποιότητα του ήχου αντιλαμβάνεται κάποιος σε ένα υπερύψηλης ανάλυσης αρχείο/μέσο είναι καθαρά λόγω Placebo effect. 2. Ο ήχος των CD έχει πολύ μεγαλύτερο δυναμικό ευρος από τα βινύλια, για του λόγου το αληθές στο CD το ευρος φτάνει τα 96db ενώ ακόμα και στα καλύτερα βινυλια δεν ξεπερνάει τα 70db. https://en.wikipedia.org/wiki/Dynamic_range 3. Για να καταλάβει κάποιος παραπλήσιο ή και καλύτερο ήχο από ένα καλά ηχογραφημένο βινύλιο πρέπει να δαπανήσει ένα αρκετά μεγάλο ποσο που κυμαίνεται από μερικές χιλιάδες μέχρι μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ. 4. Εδώ και 30 χρονια περίπου, ίσως και λίγο παραπάνω, σχεδόν όλες οι επανεκδόσεις παλιών albums και τα καινούργια albums πέφτουν θύματα του λεγομενου "loudness war" που ουσιαστικά ακυρώνει το πλεονέκτημα του 2. για τα περισσότερα CD που εκδίδονται σε αυτό το διάστημα. 5. Το mastering που περνούν τα περισσότερα σύγχρονα βινύλια (δηλαδή αυτά που κυκλοφορούν τα τελευταία περίπου 20-25 χρονια και ειδικά την τελευταία δεκαετία) περνάει τουλάχιστον από μια ψηφιακή επεξεργασία, οποτε στην ουσία ο ήχος μονο αναλογικος δεν είναι. 6. Οι περισσότερες streaming υπηρεσίες (spotify, youtube κλπ.) προσφέρουν συμπιεσμένο απωλεστικα ήχο, οποτε εξ' ορισμού έχουν χειρότερο ήχο από CD/lossless formats. Μάλιστα στην περίπτωση του YouTube ενδέχεται να έχει περάσει ακόμα και δυο ή και περισσότερες απωλεστικές συμπιέσεις μέχρι το τελικό ακροατή, σε περίπτωση π.χ. που κάποιος ανεβάζει στο youtube ένα mp3 αντί για lossless ήχο. 7. Το 99% του κοινού δεν ενδιαφέρεται, δεν μπορεί να καταλάβει ακουστική διαφορα ή απλά δεν έχει το οικονομικό υπόβαθρο για να αγοράσει τον εξοπλισμό που απαιτείται για την σωστή ακρόαση ενός βινυλίου. 8. Οι χωρητικότητες των αποθηκευτικών μεσων και η κατακόρυφη αύξηση στην ταχύτητα τον ευρυζωνικών συνδεσεων την τελευταία 15ετια καθιστά πλέον αρκετά προσιτή την χρήση flac αρχείων που, για λογους archival και όχι μονο, είναι οτι καλύτερο. Συνεπώς η ανάγκη σήμερα να προτιμησει κάποιος mp3/ogg/aac είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Υποκειμενικά μιλώντας... Για ακρόαση μουσικής προτιμώ είτε τα παραδοσιακά βινύλια λόγω φυσικοτερου/πιο "ζεστού" ήχου, της "ιεροτελεστίας" του να βάζεις έναν δίσκο στο πικάπ ή να αλλάζεις πλευρά ή απλά λόγω πολύ μεγαλυτερου εξωφύλλου (που για μένα προσφέρει τη μιση χαρά στο άκουσμα), είτε flac 16/44.1 για τον εξαιρετικό ήχο, τη λογική απαίτηση σε αποθηκευτικό χώρο, την μεταφορά και φυσικά την ευκολία χρήσης. Με τίποτα mp3 και παραπλήσια formats, εκτος κι αν δεν υπάρχει αλλου διαθεσιμότητα, δηλαδή πολύ σπανια. Αυτά τα ολίγα από εμενα... Ελπίζω να μην σας κούρασα! Απο τις ωραιότερες δημοσιεύσεις, συνοπτική και πλήρης! Ευχαριστούμε θερμά για τη συνεισφορά! Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Ardov 1
Pleo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 17 λεπτά πριν, spectaculator είπε Καλά! Δεν έχεις ιδέα! Μάθε πρώτα πως γίνεται η κβαντοποίηση ή μάλλον τι είναι και μετά το ξανασυζητάμε! Πάλι δεν έχω ιδέα; Για πες πως γίνεται η κβαντοποίηση;
TheDevilMayCare Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, Ardov είπε Μιας και το ανέφερες αυτό, πλέον όλες οι ραδιοφωνικές παραγωγές είναι συμπιεσμένες του κερατά. Ακούς εκπομπές στο τρίτο πρόγραμμα και το chirping/ringing απο τα artifacts της υψηλής συμπίεσης σου τσακίζουν τον εγκέφαλο. Σπάνια πλέον βάζουν στον αέρα βινύλιο ή CD, κι αν γίνει έχει ψηφιοποιηθεί στο πόδι με τις πιο άτσαλες τεχνικές και ρυθμίσεις. Όποιος διαθέτει εναν καλό ραδιοφωνικό δέκτη μπορεί να το επιβεβαιώσει καθώς είναι εμφανές ακουστικά πλέον! Αυτο που ειναι ετσι ακριβως οπως το παρατηρεις, ειναι μια (παρα) πολυ πονεμενη ιστορια: γιατι εκεινοι οι Δ.Υ. με τις απιστευτες αμοιβες που μεχρι προτινος σιγουρα επαιρναν -εχω δει απολαβες μεχρι ~4 χρονια πισω- εχμ το λιγοτερο θα περιμεναμε: [το] κατι εστω(!) παραπανω να κανουν, σε σχεση με/απο τους εκατονταδες, αλλους παραγωγους, που πολυ συχνα & ασχετως της αξιας τους, δυστυχως δεν αμοιβονταν-αι, ουτε στο 1/100 εκεινων 😞
spectaculator Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 4 λεπτά πριν, Pleo είπε Πάλι δεν έχω ιδέα; Για πες πως γίνεται η κβαντοποίηση; https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_analog_and_digital_recording#Quantization
Pleo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, spectaculator είπε https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_analog_and_digital_recording#Quantization Ναι και; Αυτό σημαίνει ότι η καταγραφή σε αναλογικό μέσο είναι καλύτερη; Μυριάδες περισσότερα και μεγαλύτερα προβλήματα έχει. Αν βρεις να την κάνεις κι όλας σήμερα. Μόνο κάτι γραφικοί έχουν μείνει. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Pleo
Ardov Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 @TheDevilMayCare, Μα είναι στενάχωρο τουλάχιστον, ένα από τα ιστορικά ραδιοφωνικά κανάλια της χώρας που υποτίθεται πρεσβεύει την ποιότητα της κλασσικής να μεταδίδει τέτοια απαράδεκτη ποιότητα ήχου. Πιστεύω να μην είμαι υπερβολικός. Ωστόσο τα τεχνουργήματα συμπίεσης παρατηρούνται σχεδόν σε όλους τους σταθμούς πλέον! Ραδιοσταθμός εκκλησίας anyone να μας πεί εντυπώσεις???
spectaculator Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 11 λεπτά πριν, Oxygene είπε Πριν γράψω μερικά πραγματάκια να πω ότι διάβασα όλα τα προηγούμενα σχόλια και απόλαυσα ιδιαιτερα μερικά εξ' αυτών και ειδικά του φίλου @ardon που φαίνεται να έχει όχι απλώς τεχνικές γνώσεις πάνω σε αυτή την, κατά τα αλλα άτυπη, κόντρα ψηφιακού ήχου vs αναλογικού ήχου, αλλα και καλή μουσική παιδεία Αντικειμενικά μιλώντας λοιπόν: 1. Ο ήχος 24bit/192KHz ΔΕΝ είναι καλύτερος ακουστικά από ένα cd ή lossless format των 16bit/44.1KHz. Το 24/192 έχει πρακτικη αξια στα studios και το mastering. Ο τελικός καταναλωτής δεν πρόκειται να καταλάβει διαφορά ανάμεσα σε ένα ΣΩΣΤA mastered cd και σε ένα υπερύψηλης ανάλυσης αρχείο, ισα-ισα στην περίπτωση του δευτερου χάνει πολύτιμο χώρο αφού τα αρχεία αυτά καταλαμβάνουν έως και τρεις-τέσσερις φορες μεγαλύτερο χώρο σε σχέση με το PCM. Πηγή: https://people.xiph.org/~xiphmont/demo/neil-young.html (Από τους ιδιους τους δημιουργούς του FLAC) Οποιαδήποτε βελτίωση στην ποιότητα του ήχου αντιλαμβάνεται κάποιος σε ένα υπερύψηλης ανάλυσης αρχείο/μέσο είναι καθαρά λόγω Placebo effect. 2. Ο ήχος των CD έχει πολύ μεγαλύτερο δυναμικό ευρος από τα βινύλια, για του λόγου το αληθές στο CD το ευρος φτάνει τα 96db ενώ ακόμα και στα καλύτερα βινυλια δεν ξεπερνάει τα 70db. https://en.wikipedia.org/wiki/Dynamic_range 3. Για να καταλάβει κάποιος παραπλήσιο ή και καλύτερο ήχο από ένα καλά ηχογραφημένο βινύλιο πρέπει να δαπανήσει ένα αρκετά μεγάλο ποσο που κυμαίνεται από μερικές χιλιάδες μέχρι μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ. 4. Εδώ και 30 χρονια περίπου, ίσως και λίγο παραπάνω, σχεδόν όλες οι επανεκδόσεις παλιών albums και τα καινούργια albums πέφτουν θύματα του λεγομενου "loudness war" που ουσιαστικά ακυρώνει το πλεονέκτημα του 2. για τα περισσότερα CD που εκδίδονται σε αυτό το διάστημα. 5. Το mastering που περνούν τα περισσότερα σύγχρονα βινύλια (δηλαδή αυτά που κυκλοφορούν τα τελευταία περίπου 20-25 χρονια και ειδικά την τελευταία δεκαετία) περνάει τουλάχιστον από μια ψηφιακή επεξεργασία, οποτε στην ουσία ο ήχος μονο αναλογικος δεν είναι. 6. Οι περισσότερες streaming υπηρεσίες (spotify, youtube κλπ.) προσφέρουν συμπιεσμένο απωλεστικα ήχο, οποτε εξ' ορισμού έχουν χειρότερο ήχο από CD/lossless formats. Μάλιστα στην περίπτωση του YouTube ενδέχεται να έχει περάσει ακόμα και δυο ή και περισσότερες απωλεστικές συμπιέσεις μέχρι το τελικό ακροατή, σε περίπτωση π.χ. που κάποιος ανεβάζει στο youtube ένα mp3 αντί για lossless ήχο. 7. Το 99% του κοινού δεν ενδιαφέρεται, δεν μπορεί να καταλάβει ακουστική διαφορα ή απλά δεν έχει το οικονομικό υπόβαθρο για να αγοράσει τον εξοπλισμό που απαιτείται για την σωστή ακρόαση ενός βινυλίου. 8. Οι χωρητικότητες των αποθηκευτικών μεσων και η κατακόρυφη αύξηση στην ταχύτητα τον ευρυζωνικών συνδεσεων την τελευταία 15ετια καθιστά πλέον αρκετά προσιτή την χρήση flac αρχείων που, για λογους archival και όχι μονο, είναι οτι καλύτερο. Συνεπώς η ανάγκη σήμερα να προτιμησει κάποιος mp3/ogg/aac είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Υποκειμενικά μιλώντας... Για ακρόαση μουσικής προτιμώ είτε τα παραδοσιακά βινύλια λόγω φυσικοτερου/πιο "ζεστού" ήχου, της "ιεροτελεστίας" του να βάζεις έναν δίσκο στο πικάπ ή να αλλάζεις πλευρά ή απλά λόγω πολύ μεγαλυτερου εξωφύλλου (που για μένα προσφέρει τη μιση χαρά στο άκουσμα), είτε flac 16/44.1 για τον εξαιρετικό ήχο, τη λογική απαίτηση σε αποθηκευτικό χώρο, την μεταφορά και φυσικά την ευκολία χρήσης. Με τίποτα mp3 και παραπλήσια formats, εκτος κι αν δεν υπάρχει αλλου διαθεσιμότητα, δηλαδή πολύ σπανια. Αυτά τα ολίγα από εμενα... Ελπίζω να μην σας κούρασα! Κατα καιρούς ότι θες διαβάζεις. Τίποτα δεν χτυπά όμως τις πρακτικές μετρήσεις. Ενδεικτικά: Deep Purple - Bananas (CD: DR5; LP: DR11 => 120% increase, + 6 dB) Black Sabbath - 13 (CD: DR5; LP: DR10 => 100% increase, + 5 dB) AC/DC - Rock or Bust (CD: DR6; LP: DR11 => 83% increase, + 5 dB) (DR Δυναμικό Εύρος). 2 λεπτά πριν, Pleo είπε Ναι και; Αυτό σημαίνει ότι η καταγραφή σε αναλογικό μέσο είναι καλύτερη; Μυριάδες περισσότερα και μεγαλύτερα προβλήματα έχει. Αν βρεις να την κάνεις κι όλας σήμερα. Μόνο κάτι γραφικοί έχουν μείνει. Σίγουρα, μα δεν βγάζουν όλοι τις ίδιες ποιότητες. Όπως επίσης τυχαίνει πολλά digital remastered επανεκδόσεις να είναι τόσο ραφιναρισμένα που να έχει καταστραφεί όλο το θέμα.
Pleo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, Ardov είπε @TheDevilMayCare, Μα είναι στενάχωρο τουλάχιστον, ένα από τα ιστορικά ραδιοφωνικά κανάλια της χώρας που υποτίθεται πρεσβεύει την ποιότητα της κλασσικής να μεταδίδει τέτοια απαράδεκτη ποιότητα ήχου. Πιστεύω να μην είμαι υπερβολικός. Ωστόσο τα τεχνουργήματα συμπίεσης παρατηρούνται σχεδόν σε όλους τους σταθμούς πλέον! Ραδιοσταθμός εκκλησίας anyone να μας πεί εντυπώσεις??? https://stream.psychomed.gr/
Ardov Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, spectaculator είπε Κατα καιρούς ότι θες διαβάζεις. Τίποτα δεν χτυπά όμως τις πρακτικές μετρήσεις. Ενδεικτικά: Deep Purple - Bananas (CD: DR5; LP: DR11 => 120% increase, + 6 dB) Black Sabbath - 13 (CD: DR5; LP: DR10 => 100% increase, + 5 dB) AC/DC - Rock or Bust (CD: DR6; LP: DR11 => 83% increase, + 5 dB) (DR Δυναμικό Εύρος). AC/DC - Rock or Bust - Καταπληκτικό βινύλιο και άντε να το βρείς σε Mint condition τώρα. Καταπληκτικό και το 3D εξώφυλλο. Το CD που έδινε μαζί δεν με ενθουσίασε ούτε εμένα όσο το βινύλιο, δεν ξέρω τι έφταιγε ή αν ήταν placebo. Ωστόσο έκανα μια βλακεία και μου έπεσε στην γωνία του τραπεζιού κάνοντας την βελόνα να πηδάει στο Dogs of War. @Spectaculator, τα έχεις αυτά τα βινύλια? Αν ναι, είσαι μερακλής!
TheDevilMayCare Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, Ardov είπε @TheDevilMayCare, Μα είναι στενάχωρο τουλάχιστον, ένα από τα ιστορικά ραδιοφωνικά κανάλια της χώρας που υποτίθεται πρεσβεύει την ποιότητα της κλασσικής να μεταδίδει τέτοια απαράδεκτη ποιότητα ήχου. Πιστεύω να μην είμαι υπερβολικός. Ωστόσο τα τεχνουργήματα συμπίεσης παρατηρούνται σχεδόν σε όλους τους σταθμούς πλέον! Ραδιοσταθμός εκκλησίας anyone να μας πεί εντυπώσεις??? Δεκαδες ραδιοσταθμοι, εαν τους "τσεκαρουμε" σημερα: δεν εχουν δυνατοτητα αναπαραγωγης..βινυλιου! Υπο την εννοια, οχι απλως οτι δεν ειναι συνδεδεμενο στην κονσολα, αλλα ακομη (θεωρητικως!) και αν υπαρχει-ανεβρισκεται καπου = σε καποιο υπογειο, οι πιθανοτητες να το ζητησει ο παραγωγος και να του το κανουν, πλησιαζει εως τη μια..στο εκατομυριο! 😞 Απο την αλλη στους κρατικους, οπου θα μπορουσε να γινει/εξασφαλιστει: κατοπιν αιτηματος παραγωγου -τουλαχιστον με οσα ισχυαν πριν λιγα χρονια που γνωριζω- μαντεψε, σχεδον κανενας Δ.Υ., δεν εμπαινε στη διαδικασια να κανει κατι τετοιο!
Ardov Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Pleo είπε https://stream.psychomed.gr/ Παίζει Wagner τώρα στο κλασσικό κανάλι! MP3/320Kbps . Εγώ τα ακούω τα artifacts και με πιάνει ανατριχίλα! Και είμαι με εναν Cambridge Audio CX A60 και Audio Spectrum Artemis στον χώρο ακρόασης του υπολογιστή. Σε ευχαριστώ ωστόσο για το Link, δεν το γνώριζα! 6 λεπτά πριν, TheDevilMayCare είπε Δεκαδες ραδιοσταθμοι, εαν τους "τσεκαρουμε" σημερα: δεν εχουν δυνατοτητα αναπαραγωγης..βινυλιου! Υπο την εννοια, οχι απλως οτι δεν ειναι συνδεδεμενο στην κονσολα, αλλα ακομη (θεωρητικως!) και αν υπαρχει-ανεβρισκεται καπου = σε καποιο υπογειο, οι πιθανοτητες να το ζητησει ο παραγωγος και να του το κανουν, πλησιαζει εως τη μια..στο εκατομυριο! 😞 Απο την αλλη στους κρατικους, οπου θα μπορουσε να γινει/εξασφαλιστει: κατοπιν αιτηματος παραγωγου -τουλαχιστον με οσα ισχυαν πριν λιγα χρονια που γνωριζω- μαντεψε, σχεδον κανενας Δ.Υ., δεν εμπαινε στη διαδικασια να κανει κατι τετοιο! Μου φαίνεται πραγματικά αδιανόητο τη στιγμή που μιλάμε για εξεζητημένη μουσική και πολλές φορές για ανεξερεύνητα και αχαρτογράφητα ύδατα για πολλούς ακροατές. Ενας σοβαρός παραγωγός θα πρέπει να ανατρέξει στην έρευνά του σε σπάνιο αρχειακό υλικό που βρίσκεται σε αναλογικές πηγές και όχι σε μαζικά ψηφιοποιημένες βιβλιοθήκες. Πιστεύετε πως είναι υπερβολή? Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Ardov
TheDevilMayCare Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 14 λεπτά πριν, Ardov είπε @TheDevilMayCare, Πιστεύω να μην είμαι υπερβολικός. Ωστόσο τα τεχνουργήματα συμπίεσης παρατηρούνται σχεδόν σε όλους τους σταθμούς πλέον! Και για ενα "κερασακι στην τουρτα", καποιοι σταθμοi -καλυτερα μην πουμε ονοματα εδω- χρησιμοποιουν ακομη (αρκετες φορες) και σημερα, τραγουδια απο το αρχειο των πρωτων τους μετατροπων σε .mp3, που τοτε γινονταν [πρακτικα για λογους μεγιστης οικονομιας χωρου σκληρων δισκων], σε mp3...128αρια, ω ναι!! @ ερτζιανα σημερα παιζουν & 128αρια: απο Audiograbber εποχης! 😋
Oxygene Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 35 minutes ago, Ardov said: Μιας και το ανέφερες αυτό, πλέον όλες οι ραδιοφωνικές παραγωγές είναι συμπιεσμένες του κερατά. Ακούς εκπομπές στο τρίτο πρόγραμμα και το chirping/ringing απο τα artifacts της υψηλής συμπίεσης σου τσακίζουν τον εγκέφαλο. Σπάνια πλέον βάζουν στον αέρα βινύλιο ή CD, κι αν γίνει έχει ψηφιοποιηθεί στο πόδι με τις πιο άτσαλες τεχνικές και ρυθμίσεις. Όποιος διαθέτει εναν καλό ραδιοφωνικό δέκτη μπορεί να το επιβεβαιώσει καθώς είναι εμφανές ακουστικά πλέον! Εδώ άκουσα σε γνωστό ραδιοφωνικό σταθμό την εκφωνήτρια να ισχυρίζεται ότι το mp3 έχει καλύτερη ποιότητα από το CD, τι να λέμε τώρα...
TheDevilMayCare Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 10 λεπτά πριν, Ardov είπε Ενας σοβαρός παραγωγός θα πρέπει να ανατρέξει στην έρευνά του σε σπάνιο αρχειακό υλικό που βρίσκεται σε αναλογικές πηγές και όχι σε μαζικά ψηφιοποιημένες βιβλιοθήκες. Πιστεύετε πως είναι υπερβολή? Πιστευω (σ)το δυσαρεστο: για καθε εναν, που βρισκεται διχως καμια παρεμβαση(!), υπαρχουν και 99 αλλοι <τυχαια οχι διολου>, οποτε γιατι να μην παει, κατα διαολου? 😑 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις