Vangelis_D9 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, Ardov είπε @Pleo, Εσύ ειδικά στην περιοχή που δηλώνεις στο προφίλ σου θα ξέρεις οτι άπειροι δίσκοι Melodia (ρωσικής προελεύσεως) με εξαιρετικές εκτελέσεις κλασσικής ΔΕΝ επανεκδόθηκαν ποτέ και ΔΕΝ θα επανεκδοθούν ποτέ πέρα απο βινύλιo! Εγώ που θέλω να ακούσω αυτές πού θα τις βρώ στην ψηφιακή πλατφόρμα? Εκεί ΔΕΝ μιλάω για mastering καθώς είναι hit and miss οι κυκλοφορίες τους. Άλλες ήταν σαβούρες mastering (αλλά με εξαιρετικό υλικό) κι άλλες καταπληκτικό mastering αναφοράς για βινύλιο. Η ουσία όμως είναι το μουσικό υλικό που είναι γραμμένο πάνω και δεν μπορώ να το βρώ αλλού. Αλλιώς θα πήγαινα σε DSD ασυζητητί. Πες τα για την αθάνατη MELODIYA!!! Παρεμπιπτόντως έμμεσα θα βρεις μερικές τέτοιες ηχογραφήσεις από τα βινύλια της Harmonia Mundi και λιγότερα ΕΜΙ που ανατύπωναν τέτοιες ηχογραφήσεις στις καλές εποχές. Κατά τα άλλα στις 2-3 σελίδες το ξεστρατίσατε αρκετά εκτός θέματος. Το θέμα είναι τα βινύλια, όχι το μπλουτούθ και τα γραφήματα αποκοπής συχνοτήτων. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Vangelis_D9 4
Ardov Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, Vangelis_D9 είπε Πες τα για την αθάνατη MELODIYA!!! Παρεμπιπτόντως έμμεσα θα βρεις μερικές τέτοιες ηχογραφήσεις από τα βινύλια της Harmonia Mundi και λιγότερα ΕΜΙ που ανατύπωναν πολλές τέτοιες ηχογραφήσεις στις καλές εποχές. Κατά τα άλλα στις 2-3 σελίδες το ξεστρατίσατε αρκετά εκτός θέματος. Το θέμα είνια τα βινύλια, όχι το μπλουτούθ και τα γραφήματα αποκοπής συχνοτήτων. Harmonia Mundi! Δεν περίμενα να το διαβάσω αυτό στα σχόλια! Άλλη μια καταπληκτική εταιρία με κυκλοφορίες πραγματικά διαμάντια προσεγμένα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια! Μπράβο Vangelis_D9! 1
jimarass26 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Φίλε μου και στο αναλογικό σήμα sampling γίνεται πάλι. Απλά άλλης μορφής. Επίσης υπάρχει μαθηματικό θεώρημα δειγματοληψίας όπου μπορείς με 100% ακρίβεια να έχεις το ίδιο (ασυμπίεστο) αποτέλεσμα και στο ψηφιακό κόσμο. Και το αναλογικό και το ψηφιακό, ρεύματα είναι......δηλαδή αναπαράσταση της πραγματικότητα με χ σφάλμα. Απλά όπως είπε κα ένας φίλος, το ψηφιακό το έφαγε η φθήνια. Όπως κάποιοι λέγανε για τα φθηνά κινέζικα, και ας φτιάχνεται και το iPhone εκεί. Όλα είναι θέμα ποιότητας πηγής quality control και τι ζητάς στο εργοστάσιο να σου φτιάξουν. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από jimarass26
Pleo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 7 λεπτά πριν, Ardov είπε @Pleo ΠΟΤΕ δεν είπα οτι η εμπειρία ακρόασης του SPOTIFY είναι ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΗ του βινυλίου. Πόσο μάλιστα να ΠΑΡΑΔΕΧΤΩ. Μην βάζεις γράμματα στα δάχτυλά μου που ποτέ δεν έγραψα. Αν μιλήσουμε για Tidal που παρέχει Hi Res FLACs τότε ναι, είναι ανώτερη του βινυλίου. Αυτά περί streaming. Έχεις αναφερθεί στα περί mastering οπότε εμμέσως πλην σαφώς και με την παραδοχή των κακών μεταφορών του βινυλίου τα τελευταία 10 χρόνια, έχεις παραδεχτεί σαφέστατα την υπεροχή της εμπειρίας ακρόασης του spotify έναντι του βινυλίου. 1
Vangelis_D9 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Ardov είπε Harmonia Mundi! Δεν περίμενα να το διαβάσω αυτό στα σχόλια! Άλλη μια καταπληκτική εταιρία με κυκλοφορίες πραγματικά διαμάντια προσεγμένα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια! Μπράβο Vangelis_D9! Κατά τα άλλα η αναγέννηση του βινυλίου είναι "χιπστεριά". Που να ήξεραν οι πτωχοί των πνεύματι το τι πραγματικοί ανεκμετάλλευτοι θησαυροί υπάρχουν όταν γράφουν εδώ μέχρι σημείου "έλα μωρέ, τι κι αν ο Τζάστιν Μπίμπερ το βγάλει σε mp3 ή σε βινύλιο, το ίδιο κάνει". Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Vangelis_D9 2
Pleo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Vangelis_D9 είπε Κατά τα άλλα η αναγέννηση του βινυλίου είναι "χιπστεριά". Και ρετρολαγνεία. Έχει κι αυτή τη μαγεία της δε λέω, αλλά για άλλους λόγους που δεν άπτονται της ηχητικής ποιότητας-πιστότητας. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Pleo
NorgeMan Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 17 λεπτά πριν, Vangelis_D9 είπε Κατά τα άλλα η αναγέννηση του βινυλίου είναι "χιπστεριά". Που να ήξεραν οι πτωχοί των πνεύματι το τι πραγματικοί ανεκμετάλλευτοι θησαυροί υπάρχουν όταν γράφουν εδώ μέχρι σημείου "έλα μωρέ, τι κι αν ο Τζάστιν Μπίμπερ το βγάλει σε mp3 ή σε βινύλιο, το ίδιο κάνει". +10000
Ardov Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Pleo είπε Έχεις αναφερθεί στα περί mastering οπότε εμμέσως πλην σαφώς και με την παραδοχή των κακών μεταφορών του βινυλίου τα τελευταία 10 χρόνια, έχεις παραδεχτεί σαφέστατα την υπεροχή της εμπειρίας ακρόασης του spotify έναντι του βινυλίου. Άντε πάλι. Βρε άνθρωπε του Θεού, ΔΕΝ έγραψα ΠΟΤΕ "SPO TI FY " πουθενά!!! Έγραψα DSD/SACD/Hi-Res PCM. Εσύ γενικεύεις. Εγώ ΔΕΝ γενίκευσα. Άκου εκεί έχω "ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ" την υπεροχή του Spotify έναντι του βινυλίου. ΔΕΝ θα ακούσω συμπιεσμένο ήχο απο Spotify ενα κλασσικό έργο που θέλω. Θα το βάλω σε βινύλιο η ακόμα προτιμότερο σε DSD/SACD. Ούτε μια σύγχρονη κυκλοφορία! Σε Tidal όμως που είχα συνδρομή για λίγο καιρό είχε καταπληκτικά πράγματα σε ασυμπίεστο FLAC υψηλής ανάλυσης! Αυτού την υπεροχή σε σχέση με τα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΒΙΝΥΛΙΑ την παραδέχομαι. Θα πώ π.χ. ενα παράδειγμα: Gotan Project - La Revancha Del Tango . Το έχω σε SACD - σε καινούριο βινύλιο (προ 8ετίας κυκλοφορία) και σε mp3 (Spotify). ΔΕΝ μου αρέσει σε mp3, ακούω τεχνουργήματα. Το λατρεύω σε SACD. Μου αρέσει απλά σε βινύλιο. 2ο παράδειγμα: Rubinstein/Ormandy - Philadelphia Orchestra / Rachmaninoff Piano Concerto No. 2 . Το έχω σε βινύλιο παλιό (εξαιρετικό mastering για την εποχή με τα μέσα που διέθεταν). Το έχω σε SACD επανακυκλοφορία. Το έχω και σε mp3 320Kbps (Spotify). Το σιχαίνομαι σε mp3, το λατρεύω σε βινύλιο, δεν τρελάθηκα στην έκδοση SACD, κάτι πειράξανε στην επεξεργασία. Ωστόσο λόγω απουσίας θορύβου του βινυλίου (τσικ τσικ που αλλού μου αρέσει, καθώς και θόρυβος επιφανείας) και λόγω πιο υψηλού δυναμικού εύρους προτιμώ SACD. Ξεκάθαρα πράγματα. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Ardov 1
Pleo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Ardov είπε Άντε πάλι. Βρε άνθρωπε του Θεού, ΔΕΝ έγραψα ΠΟΤΕ "SPO TI FY " πουθενά!!! Έγραψα DSD/SACD/Hi-Res PCM. Εσύ γενικεύεις. Εγώ ΔΕΝ γενίκευσα. Άκου εκεί έχω "ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ" την υπεροχή του Spotify έναντι του βινυλίου. ΔΕΝ θα ακούσω συμπιεσμένο ήχο απο Spotify ενα κλασσικό έργο που θέλω. Θα το βάλω σε βινύλιο. Ξεκάθαρα πράγματα. Συμπιεσμένο είναι κάτι όταν δεν ανταποκρίνεται στην πλήρη αξιοποίηση του δυναμικού εύρους του μέσου. Όπως καταλαβαίνεις, όχι μόνο το έχεις παραδεχτεί μιλώντας για mastering αλλά το έχεις υπογραμμίσει κι όλας ΕΙΔΙΚΑ με το revival των τελευταίων χρόνων των μαύρων δίσκων. ΣΥ ΕΙΠΑΣ. Εγώ το μόνο που έχω πει είναι το εξής: whatever gets you through the night is alright. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Pleo
Vangelis_D9 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, Pleo είπε Και ρετρολαγνεία. Έχει κι αυτή τη μαγεία της δε λέω, αλλά για άλλους λόγους που δεν άπτονται της ηχητικής ποιότητας-πιστότητας. Συγνώμη αλλά ο πρώτος μου δίσκος που αγόρασα ήταν το 1979, μια Ποιμενική Μπετόβεν με την Γκεβαντχάουζ Λειψίας και τον Κουρτ Μαζούρ και ήμουν δέκα ετών τότε. Είδες τι κάνει η "ιδιωτική πρωτοβουλία"; Έχω κάθε λόγο να λέω ότι ξεφεύγετε τρομερά από τη συζήτηση όταν το άρθρο ξεκάθαρα αναφέρεται στην ολοένα αυξανόμενη τάση επιστροφής στο βινύλιο. Αν εσείς θέλετε να ξεστρατίσετε τη κουβέντα βάζοντας διαγράμματα, μαθηματικούς τύπους και διαφημίσεις συσκευών απολύτως άσχετων με το βινύλιο, απορώ που δεν έχετε φάει διαγραφές. Γιατί εγώ τα σέβομαι τα λεφτά που έχω δώσει και ακόμα περισσότερο σέβομαι την ανατροφή που μου έχουν δώσει οι πλείστοι δίσκοι μου που με ανέθρεψαν όλα αυτά τα χρόνια μέχρι σήμερα. Εσείς συνεχίστε να λέτε και να διαφημίζετε τον Μπίμπερ σας σε ανάλυση 192kHz στο... YouTube, εγώ προτιμώ να μείνω συνεπής ορθολογιστής και μένοντας πάντα μέσα στο θέμα. Γιατί Pleo φαίντεται τελικά πως ούτε από βινύλιο δεν έχεις εμπειρική ιδέα και πετάγεσαι σαν το ποιο μην πω να κάνεις φιγούρα. 3
Pleo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, Vangelis_D9 είπε Συγνώμη αλλά ο πρώτος μου δίσκος που αγόρασα ήταν το 1979, μια Ποιμενική Μπετόβεν με την Γκεβαντχάουζ Λειψίας και τον Κουρτ Μαζούρ και ήμουν δέκα ετών τότε. Είδες τι κάνει η "ιδιωτική πρωτοβουλία"; Έχω κάθε λόγο να λέω ότι ξεφεύγετε τρομερά από τη συζήτηση όταν το άρθρο ξεκάθαρα αναφέρεται στην ολοένα αυξανόμενη τάση επιστροφής στο βινύλιο. Αν εσείς θέλετε να ξεστρατίσετε τη κουβέντα βάζοντας διαγράμματα, μαθηματικούς τύπους και διαφημίσεις συσκευών απολύτως άσχετων με το βινύλιο, απορώ που δεν έχετε φάει διαγραφές. Γιατί εγώ τα σέβομαι τα λεφτά που έχω δώσει και ακόμα περισσότερο σέβομαι την ανατροφή που μου έχουν δώσει οι πλείστοι δίσκοι μου που με ανέθρεψαν όλα αυτά τα χρόνια μέχρι σήμερα. Εσείς συνεχίστε να λέτε και να διαφημίζετε τον Μπίμπερ σας σε ανάλυση 192kHz στο... YouTube, εγώ προτιμώ να μείνω συνεπής ορθολογιστής και μένοντας πάντα μέσα στο θέμα. Γιατί Pleo φαίντεται τελικά πως ούτε από βινύλιο δεν έχεις εμπειρική ιδέα και πετάγεσαι σαν το ποιο μην πω να κάνεις φιγούρα. Δεν βγάζουν νόημα αυτά που γράφεις. Το ότι εσύ αγόρασες ένα δίσκο το 1979 δεν έχει καν σχέση με τον ορθολογισμό και τη συνέπεια που μάλιστα επαφίεται στους νόμους της Φυσικής για ένα θέμα απολύτως πεπερασμένο που είναι ο ήχος. Τα υπόλοιπα που γράφεις περί ανατροφής, τα αφήνω να τα δουν εκείνοι που είναι υπεύθυνοι για τις διαγραφές...
Vangelis_D9 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Ardov είπε 2ο παράδειγμα: Rubinstein/Ormandy - Philadelphia Orchestra / Rachmaninoff Piano Concerto No. 2 . Το έχω σε βινύλιο παλιό (εξαιρετικό mastering για την εποχή με τα μέσα που διέθεταν). Το έχω σε SACD επανακυκλοφορία. Το έχω και σε mp3 320Kbps (Spotify). Το σιχαίνομαι σε mp3, το λατρεύω σε βινύλιο, δεν τρελάθηκα στην έκδοση SACD, κάτι πειράξανε στην επεξεργασία. Ωστόσο λόγω απουσίας θορύβου του βινυλίου (τσικ τσικ που αλλού μου αρέσει, καθώς και θόρυβος επιφανείας) και λόγω πιο υψηλού δυναμικού εύρους προτιμώ SACD. Ξεκάθαρα πράγματα. Πες το καλύτερα στην καλή σιντί επανέκδοση της Mercury - γιατί σαν παλιό βινύλιο αποκλείεται να το βρεις σε τέτοια κατάσταση - των κονσέρτων Ραχ 2&3 με τον Byron Janis με LSO και Antal Dorati. Εκεί τουλάχιστον στο σιντί ακούγεται η ταινία των 35mm στο σύστημα των μπομπινών και μικροφώνων Telefunken 201. Νομίζω πρόσφατα πρέπει να ξαναβγήκε σε 180gr αλλά δεν πρόκαμα. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Vangelis_D9
Ardov Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 @Pleo, Βλέπω απάντησή σου και σφίγγομαι βρε παιδί μου! Δεν είπα πουθενά SPOTIFY. Μα πουθενά όμως! Spotify σημαίνει mp3 και το ξέρουμε όλοι αυτό. Εσύ θεωρείς υπεροχή την ευκολία και την πρακτική πρόσβαση στη μουσική από όπου είσαι όποτε θέλεις και όπως θέλεις με γνώμονα την αμεσότητα και την ταχύτητα επιλογής! ΕΣΥ λοιπόν παραδέχεσαι οτι τα βινύλια είναι για πέταμα μπροστά στο spotify κι όλοι όσοι έχουν αντίθετη άποψη είναι νοσταλγικοί χιπστεράδες ρετρολάγνοι. Εγώ θεωρώ υπεροχή την ποιότητα του μη απωλεστικού υψηλής ανάλυσης ψηφιακού ήχου και έπειτα του βινυλίου. ΕΓΩ λοιπόν παραδέχομαι οτι το μη απολεστικό υψηλής ανάλυσης ψηφιακό αρχείο είναι προτιμότερο απο το βινύλιο και πόσο μάλιστα απο το mp3 του Spotify. ΔΕΝ με ενδιαφέρει η αμεσότητα ή αν είμαι έξω και έχω πανεύκολη πρόσβαση στα εκατομμύρια tracks του Spotify. Προτιμώ να ακούσω αυτό που θέλω με τη μέγιστη δυνατή ποιότητα. Επίσης η συμπίεση δεν αναφέρεται μόνο στη συμπίεση του δυναμικού εύρους. Η συμπίεση μπορεί να είναι είτε λόγω τεχνολογικών περιορισμών του εκάστοτε μέσου (αναλογικού ή ψηφιακού) στο δυναμικό εύρος (dynamic range compression) είτε μπορεί να είναι στην κωδικοποίηση του ψηφιακού αρχείου προκαλώντας quantization noise και compression artifacts που ακούγονται με τη μορφή διαφόρων ειδών τεχνουργημάτων. Το mp3 για παράδειγμα χρησιμοποιεί ένα είδος ψυχοακουστικού μοντέλου βάσει ερευνών που έγιναν σύμφωνα με την ανθρώπινη ακοή και τι αυτή σε σχέση με την ψυχοσύνθεση και την πνευματική διαύγεια του ακροατή, εκλαμβάνει και αποδέχεται την ηχητική αναπαραγωγή. Άρα αυτές είναι 2 διαφορετικών ειδών συμπιέσεις. Υπάρχει και η ΜΗ απωλεστική συμπίεση που φροντίζει ΝΑΙ μεν να συμπιέσει τα ψηφιακά δεδομένα ΟΜΑΔΟΠΟΙΩΝΤΑΣ τα με έξυπνο τρόπο γλιτώνοντας εξτρά αποθήκευση (άρα χώρο στο αποθηκευτικό μέσο και συνεπώς bandwidth), χωρίς όμως να αλλοιώνει το περιεχόμενο ακουστικά. Βλέπε MLP (Meridian Lossless Packing), FLAC, APE, κλπ. Τέλος το φόρουμ είναι χώρος ανταλλαγής απόψεων με σκοπό την ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού και την καταγραφή της γνώσης. Θεωρώ πως παίζουμε ενα παιχνίδι λέξεων που ΔΕΝ οδηγεί πουθενά ούτε εμένα ούτε εσένα ούτε τους αναγνώστες, συνεπώς "αποχωρώ" απο την μεταξύ μας συζήτηση για τους λόγους που ανέφερα. Είναι εξαιρετικά συγκαλυμμένα προκλητικές οι δημοσιεύσεις σου και νομίζω πως πιο πολύ θέλεις να εντυπωσιάσεις και να "τσιγκλίσεις" που λένε λαϊκά παρά να μεταδόσεις κάποιες γνώσεις, εμπειρίες ή συγκεκριμένα επιχειρήματα/παραδείγματα (πλην ορισμένων με τα οποία συμφώνησα) όπως έκανα εγώ σε προηγούμενη δημοσίευσή μου. Και σε καμία περίπτωση δεν χωράνε διαγραφές στις δημοσιεύσεις που έχουν απαντήσει στα γραφόμενά σου. Ίσα ίσα αντιμετωπίστηκες ισότιμα και ισάξια και ο σκοπός σου είναι διαφορετικός από την ουσία ύπαρξης του φόρουμ και πόσο μάλιστα της δυνατότητας σχολιασμού. 1
Pleo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Εν τω μεταξύ, αμφιβάλλω αν μπήκε κανείς στον κόπο από εκείνους που μιλάνε για comeback να δει τα πραγματικά νούμερα της έρευνας. Τα βινύλια από τα 8,6 εκατομμύρια πήγαν στα 9,7 και έτσι είχαν αύξηση 11,9%. Το streaming εν τω μεταξύ έχει ξεπεράσει το μισό τρισεκατομμύριο και η αύξηση είναι στο 41,8%. 😂
Getta Robo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 @randomcat@fytotech δεν υπαρχει περιπτωση να αποδεχτει ανθρωπος που ασχολειται με το βινυλιο, πως δεν ειναι "ανωτερο" του CD, ποσο μαλλον των προσφατων ψηφιακων μεσων. Μαζι σας, εχω συζητησει με μηχανικους ηχου και ακουστικης για το θεμα, το ζητημα ειναι καθαρα εμπορικο και συναισθηματικο. Υπαρχει κοσμος που ανακαλυψε παλιους δισκους και το βλεπουν ως μερος της μοδας να συνεχισουν να συλλεγουν, και κοσμος που ξαναμπηκε στο χωρο. Περι αποδειξεων κτλ, παραπομπες και ερευνες υπαρχουν παρα πολλες, οπως πχ η παρακατω. https://wiki.hydrogenaud.io/index.php?title=Myths_(Vinyl) Αδικος κοπος ομως.Δεν προκειται κανεις να αλλαξει την επι χρονια διαμορφωμενη αποψη του. Ειναι σαν να προσπαθεις να μεταπεισεις εναν επι χρονια βαθια θρησκευομενο, καλη τυχη. Αγοραζω μουσικη πρωτιστως ψηφιακη, συνηθως 10bit FLAC και δευτερευοντος σε CD. Και γιατι ναι ειναι πολυ καλυτερα απο το βινυλιο, και για πρακτικους λογους. Δεν θελω να σκεφτομαι ποσο χρονο θα ειχα χασει απο την ζωη μου ψαχνοντας τους δισκους και τα κομματια που θα ακουγα καθε φορα. Φυσικα μην ξεχναμε και το ποσο επιβαρυντικο ειναι να τους δημιουργουν για το περιβαλλον. http://blog.mlive.com/mediumfidelity/2009/10/your_musical_carbon_footprint.html και ολα αυτα, για την ψευδαισθηση πως ακουγονται καλυτερα. 4 hours ago, Ardov said: Για άλλη μια φορά παραβλέπουμε το γεγονός οτι υπάρχουν μουσικές χαμένες στο παρελθόν που ποτέ δεν επανεκδόθηκαν σε ψηφιακή μορφή και δεν πρόκειται. Ούτε σε CD, ούτε σε ψηφιακό streaming/downloading. Απλά χάθηκαν στο χρόνο. Όταν αναζητάς μια συγκεκριμένη εκτέλεση ενός κλασικού έργου απο μια συγκεκριμένη ορχήστρα/μαέστρο/σολίστα 50-60 χρόνια πριν, είναι σχεδόν βέβαιο ότι αναγκαστικά θα καταφύγεις σε αναλογικές πηγές. Πραγματι υφισταται πολυ "χαμενη" μουσικη, ειτε που κυκλοφορησε αποκλειστικα σε δισκους και σε αλλα παλια αποθηκευτικα μεσα. Γιαυτο λοιπων ευτυχως υπαρχουν διαφορες ομαδες ανθρωπων οπου ψηφοποιουν με συγχρονους τροπους και τεχνικες ολα αυτα, προκειμενου να διαφυλαχθουν για τις επομενες γενιες και την ιστορια. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις