andreaspA Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 5 ώρες πριν, Orestis_G είπε Αυτό το θέμα έχει αναλυθεί άπειρες φορές! Δεν καταλαβαίνω πώς στην ευχή εμφανίζεται συνεχώς! Πάμε να δούμε τι ισχύει: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm Πάντα έχεις την εγγύηση δύο (2) ετών που προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Αυτή μπορεί να εφαρμοστεί σε προϊόν το οποίο είτε είναι ελαττωματικό, είτε δεν έχει συνομολογημένη ιδιότητα. Αυτή η εγγύηση αφορά τη σχέση πωλητή - αγοραστή και όχι τον κατασκευαστή, με άλλα λόγια καλύπτεται από το κατάστημα. Εν τούτοις, υπάρχει μία πάρα πολύ σημαντική παράμετρος: Αν το πρόβλημα προκύψει μέσα στους πρώτους έξι (6) μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα προϋπήρχε, και ο πωλητής οφείλει να τηρήσει την εγγύηση, εκτός αν μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Αν το πρόβλημα προκύψει μετά το εξάμηνο, το βάρος της απόδειξης προϋπάρχοντος ελαττώματος πέφτει στον αγοραστή (άρα δεν παίζει το "μου χάλασε, άλλαξέ το", αλλά πρέπει να αποδείξεις και ότι σου χάλασε γιατί ήταν εξ αρχής ελαττωματικό, που μπορεί να σημαίνει και πραγματογνωμοσύνη). Είναι τόσο απλά τα πράγματα! Από εκεί και πέρα, οι εκάστοτε αναγραφόμενες εγγυήσεις, είναι επιπλέον της διετούς υποχρεωτικής, και μπορεί να είναι είτε εργοστασιακές, είτε των καταστημάτων πώλησης, και να προσφέρουν κι επιπρόσθετες καλύψεις. Παράδειγμα, για το τι σημαίνει "έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας": Ένα παλικάρι ψωνίζει μητρική / επεξεργαστή από γνωστό κατάστημα, αφού πρώτα ελέγξει τη συμβατότητα του επεξεργαστή στη λίστα υποστηριζόμενων επεξεργαστών της μητρικής. Η μητρική με τον επεξεργαστή δεν συνεργάζονται, και το παιδί πάει τη μητρική του στο κατάστημα αγοράς. Το σέρβις τον ενημερώνει ότι η μητρική δεν έχει πρόβλημα και αρνείται αντικατάσταση, αναφέροντας ασυμβατότητα μητρικής / επεξεργαστή. Στην περίπτωση αυτή υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας (η μητρική έχει δηλωθεί ως συμβατή με τον συγκεκριμένο επεξεργαστή, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι), άρα μπορεί να γίνει χρήση της εγγύησης της ΕΕ. Στο μόνο που θα διαφωνήσω είναι ότι δεν υπάρχει θέμα να αποδείξει το κατάστημα ότι το πρόβλημα δεν προυπηρχε ενος του πρώτου εξαμήνου. Κάθε πρόβλημα που εμφανίζεται στους πρώτους 6 μήνες απο την παραλαβη ενός προιόντος, αυτόματα τεκμαίρεται ότι προυπήρχε της πώλησης. Εκτός φυσικά και αν μιλάμε για φθορά απο τον χρήστη, σπάσιμο, μη ορθή χρήση κλπ. Αν μιλας για κάτι τέτοιο, πράγματι αν το αποδειξει το καταστημα δεν εχει καμια υποχρέωση. Οσο αφορά το τελευταιο σχόλιο, επειδή ασχολήθηκα με την υπόθεση του ακινήτου, καθώς ήταν στο πολύ οικείο περιβάλλον μου, θα σου πώ ότι παρόλο ο αγοραστής του ακινήτου όπως φαντάζεσαι, παρέλαβε συμβόλαια, άδειες οικοδομής, τα μελέτησε κλπ, το δικαστήριο δέχθηκε το "εγώ νόμιζα ότι μπορούσα να χτίσω!" και έτσι κέρδισε και στον Αρειο Πάγο την υπόθεση και την υπαναχώρηση απο την πώληση. Απλά επειδή ήδη είχε προσθέσει βάρη στο ακίνητο (υποθήκη) συμβιβάστηκε με 15000€ και να κλείσει το θέμα. 5 ώρες πριν, Orestis_G είπε Ένα παλικάρι ψωνίζει μητρική / επεξεργαστή από γνωστό κατάστημα, αφού πρώτα ελέγξει τη συμβατότητα του επεξεργαστή στη λίστα υποστηριζόμενων επεξεργαστών της μητρικής. Η μητρική με τον επεξεργαστή δεν συνεργάζονται, και το παιδί πάει τη μητρική του στο κατάστημα αγοράς. Το σέρβις τον ενημερώνει ότι η μητρική δεν έχει πρόβλημα και αρνείται αντικατάσταση, αναφέροντας ασυμβατότητα μητρικής / επεξεργαστή. Στην περίπτωση αυτή υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας (η μητρική έχει δηλωθεί ως συμβατή με τον συγκεκριμένο επεξεργαστή, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι), άρα μπορεί να γίνει χρήση της εγγύησης της ΕΕ. Και ακόμα παραπέρα. Αγοράζει αυτό το παλικάρι σήμερα επεξεργαστή και μητρική και παίζουν κανονικά. Σε 20 μήνες αποφασίζει να αναβαθμίσει τον επεξεργαστη με καποιον που αναγραφοταν ως συμβατος, αλλά τελικά δεν είναι. Παρόλο λοιπόν που η μητρική δεν χάλασε, το κατάστημα έχει ευθύνη. Κατ επιλογή του ο καταναλωτής υπαναχωρεί απο την πώληση, ζητάει αντικατάσταση ή επισκευη (ας πουμε αναβάθμιση bios). 1
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 @andreaspA Θα μου επιτρέψειις να διαφωνήσω σε 2 πραγματάκια: 1) Αντιγράφω από το σύνδεσμο που παρέθεσα, η υπογράμμιση δική μου: "If your product breaks within the first 6 months, it is assumed that the problem existed when you received the goods, unless the trader can prove otherwise" Άρα, αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο, το προϊόν δεν θεωρείται ελαττωματικό. Πάντως ουσιαστικά το ίδιο λέμε, διότι ένα μη ελαττωματικό προϊόν δύσκολα θα χαλάσει στο εξάμηνο με ορθή χρήση 2) Πάλι από τον ίδιο σύνδεσμο (υπογράμμιση δική μου): the seller must repair or replace them free of charge or give you a price reduction or a full refund. You can usually only ask for a partial or full refund when it is not possible to repair or replace the goods Άρα δεν είναι απόλυτο το "κατ' επιλογήν του αγοραστή" Μερικές παρατηρησούλες για το παράδειγμα με τη μητρική (για μετά το 6μηνο): Αν αυτό που αναφέρεις αποδοθεί από το κατάστημα σε ασυμβατότητα, ναι, όντως υπάρχει η ευθύνη. Το κατάστημα μπορεί να αντικαταστήσει τη μητρική όμως, αν το επιλέξει. Σχετικά με την αναβάθμιση BIOS, σε περίπτωση που η υποστήριξη του συγκεκριμένου επεξεργαστή προστέθηκε στην πορεία και υπο όρους (αναβάθμιση BIOS εν προκειμένω), η συνομολογημένη ιδιότητα της συμβατότητας δεν υπήρχε τη στιγμή της αγοράς, άρα το κατάστημα δεν οφείλει να κάνει κάτι επ' αυτού (τώρα αν το κάνει για να εξυπηρετήσει τον πελάτη, είναι άλλο θέμα). Τέλος, αν το κατάστημα υποστηρίξει ότι η μητρική εμφάνισε πρόβλημα λόγω κακής χρήσης και δεν έχει θέμα συμβατότητας, θα πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι υπάρχει θέμα ασυμβατότητας και όχι πρόβλημα της μητρικής.
Pleo Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Αν δεν έχει γίνει ορθή χρήση, δεν καλύπτεται από καμία εγγύηση δηλαδή; 1
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) @Pleo Αν δεν έχει γίνει ορθή χρήση, σημαίνει ότι το προϊόν δουλεύτηκε εκτός προδιαγραφών. Σαφώς και η υποχρεωτική εγγύηση της ΕΕ δεν θα σε καλύψει, όπως και οι περισσότερες από τις εργοστασιακές. Εν τούτοις, κανένας δεν απαγορεύει στην Χ εταιρεία να δώσει μια εγγύηση που καλύπτει ό,τι αυτή θέλει, είτε λόγω μεγάλης εμπιστοσύνης στα προϊόντα της, είτε για λόγους προώθησης. Στον αντίποδα, υπάρχουν εταιρείες που δεν δίνουν καν εγγύηση όταν ένα προϊόν προορίζεται για επαγγελματική ή αγωνιστική χρήση, κι ας το χρησιμοποιείς για το λόγο για τον οποίον κατασκευάστηκε. Εκεί, βέβαια, παίζεις με τη διετή του ελαττωματικού. @andreaspA Οφείλω μία διόρθωση σχετικά με το προηγούμενο post μου, στη διαφωνία Νο.2. Στον ίδιο σύνδεσμο και πηγαίνοντας στις επιμέρους νομοθετικές παραλλαγές για την Ελλάδα, "https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm υπάρχει το εξής κείμενο: "Δεν υπάρχει «ιεράρχηση επανορθώσεων». Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, έκπτωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων, εκτός αν η λύση αυτή είναι δυσανάλογη σε σχέση με το ελάττωμα. Ο πωλητής ή επιδιορθωτής πρέπει να εφαρμόσει μια λύση εντός εύλογου διαστήματος που δεν θα δημιουργεί προβλήματα στον καταναλωτή". Άρα έχεις απόλυτο δίκιο στο συγκεκριμένο. Ο καταναλωτής επιλέγει μεταξύ αντικατάστασης/ επιστροφής. Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2019 από Orestis_G
Pleo Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 4 λεπτά πριν, Orestis_G είπε @Pleo Αν δεν έχει γίνει ορθή χρήση, σημαίνει ότι το προϊόν δουλεύτηκε εκτός προδιαγραφών. Σαφώς και η υποχρεωτική εγγύηση της ΕΕ δεν θα σε καλύψει, όπως και οι περισσότερες από τις εργοστασιακές. Εν τούτοις, κανένας δεν απαγορεύει στην Χ εταιρεία να δώσει μια εγγύηση που καλύπτει ό,τι αυτή θέλει, είτε λόγω μεγάλης εμπιστοσύνης στα προϊόντα της, είτε για λόγους προώθησης. Στον αντίποδα, υπάρχουν εταιρείες που δεν δίνουν καν εγγύηση όταν ένα προϊόν προορίζεται για επαγγελματική ή αγωνιστική χρήση, κι ας το χρησιμοποιείς για το λόγο για τον οποίον κατασκευάστηκε. Εκεί, βέβαια, παίζεις με τη διετή του ελαττωματικού. Σύμφωνα με αυτά που έχουν γραφτεί όμως το ελάττωμα πρέπει να εμφανιστεί εντός 6 μηνών αλλιώς δεν θεωρείται ελάττωμα. 1
ExTaCy1337 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Παιδια εγω που εχω φιλο σε RMA και συζηταμε παντως μου λεει το τμημα τον κινητων 99% στα βγαζει εκτος εγγυησης λογο μη ορθης χρησης. Εδω με ειπε το tempered glass που εβαλες επανω να εχει γρατζουνια στο βγαζουν off, τι καμια γρατζουνια στο υπολοιπο τηλ κτλ. Εδω εχω ανοιξει κινητο μου, το οποιο εχει εκεινα τα ασπρα που γινονται ροζ ( ) με την υγρασια, και ειχαν αρπαξει, χωρις να εχει βραχει ποτε το κινητο, λογικα λογω ατμοσφαιρικης υγρασιας, αντε βγαλε ακρη μετα.. Οποτε ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα 😛 1
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Όχι ακριβώς. Μπορεί να θεωρηθεί, αν αποδείξεις ότι προϋπήρχε. Τώρα θα μου πεις, "πώς γίνεται αυτό"; Εκεί ενδεχομένως να χρειαστείς πραγματογνωμοσύνη, π.χ. ένας ηλεκτρονικός θα μπορούσε να πει ότι μία γραμμή είναι από κατασκευής πολύ λεπτή, οπότε και κόπηκε λόγω της ροής ρεύματος. @ExTaCy1337Καλά, αυτό με την ορθή χρήση έχει καταντήσει γελοίο, σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Θέλουν πολλοί καταγγελία μπας και στρώσουν!
andreaspA Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Στις 25/1/2019 στις 9:58 ΠΜ, Orestis_G είπε @andreaspA Θα μου επιτρέψειις να διαφωνήσω σε 2 πραγματάκια: 1) Αντιγράφω από το σύνδεσμο που παρέθεσα, η υπογράμμιση δική μου: "If your product breaks within the first 6 months, it is assumed that the problem existed when you received the goods, unless the trader can prove otherwise" Άρα, αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο, το προϊόν δεν θεωρείται ελαττωματικό. Πάντως ουσιαστικά το ίδιο λέμε, διότι ένα μη ελαττωματικό προϊόν δύσκολα θα χαλάσει στο εξάμηνο με ορθή χρήση Και ακριβως σε αυτη την περιπτωση ειναι που ουσιαστικα λεμε οτι δεν υπαρχει υποχρεωτικη εγγυηση 2 ετών. Υπάρχει ευθύνη του πωλητή για 2 έτη για πρόβλημα που προυπήρχε. Οταν προυπήρχε το πρόβλημα έχει ευθύνη ο πωλητής. Οταν δεν έγινε ορθή χρήση είσαι εκτός οποιασδήποτε εγγύησης, είτε πωλητή είτε κατασκευαστή (μην πιάσουμε περιπτώσεις κατασκευαστών που δίνουν εγγύηση και για μη ορθή χρήση). Οπότε αν το πρόβλημα ΔΕΝ προυπήρχε, εμφανίστηκε στους 15 μήνες, και η εγγύηση του κατασκευαστή είναι 12 μήνες, δεν θα καλυφθείς. Η πραγματικότητα είναι ότι στα σύνηθη είδη που αγοράζουμε είναι σπάνιες αυτές οι περιπτώσεις, και συνήθως σε αυτες τις σπάνιες περιπτώσεις ο καταναλωτής δεν διεκδικεί. Ποιος ας πούμε διεκδικησε υπαναχώρηση απο την αγορά για κράνος μοτοσυκλέτας που στους 23 μήνες έσπασε ο αεραγωγός, αφου στους 2 ειχε σπασει αλλος και στους 7 ειχε σπασει η ζελατίνα? Οπότε και επειδή το θέμα της απόδειξεις είναι πολύπλοκο, και οι 99% στους καταναλωτές θα δυσφημούν απλά την εταιρεία, πιστεύοντας ότι έχουν 2 χρόνια εγγύηση για οτιδήποτε και η κακιά εταιρεία δεν το καλύπτει, εεε και οι εταιρίες λένε "δε γαμιεται" και καλύπτουν 2 χρόνια να τελειώνουν. Ετσι και αλλιώς τα 2 χρόνια δεν ειναι κάτι συγκλονιστικό. Τα προιόντα αντέχουν 2 χρόνια εύκολα. Μετα βγαίνουν τα προβλήματα. Οσο αφορά το άλλο σου post έτσι ακριβώς. Εσυ διαβάζεις την Ευρωπαική Οδηγία. Είναι θέμα το πώς έχει ενσωματωθεί στην Ελληνική νομοθεσία. Οπότε κατ επιλογή του καταναλωτή είναι η επισκευή, αντικατάσταση ή υπαναχώρηση εφόσον φυσικά δεν πρόκειται για επουσιώδες ελάττωμα! Στο καινούργιο αυτοκίνητο λοιπον, που θα το αγοράσεις και θα χαλάσει η κλειδαριά , δεν μπορεις να υπαναχωρήσεις απο την συναλλαγή. Η χαλασμένη κλειδαριά είναι επουσιώδες ελάττωμα σε σχέση με την όλη κατασκευή. Ενα κράνος όμως που αποτελείται απο ένα κέλυφος, 2 αεραγωγους, 1 λουρί, και 1 αεροτομή, και 1 ζελατίνα, το να σπάσει ο αεραγωγός, η αεροτομή και η ζελατίνα δεν είναι επουσιώδες ελάττωμα. Ειδικά δε αφού είναι ενσωματωμένα στο κέλυφος και δημιουργούν απορίες για την συνολική κατασκευή του κράνους και την ασφάλεια του. Σε ενα λάπτοπ λοιπον, που χάλασε το dvd, δεν ξερω κατα πόσο εύκολο θα είναι να υπαναχωρήση απο την συναλλαγή, αντίθετα με την περίπτωση που καεί το motherboard που είναι εξαιρετικά πιο εύκολο. Στις 25/1/2019 στις 4:45 ΜΜ, Pleo είπε Σύμφωνα με αυτά που έχουν γραφτεί όμως το ελάττωμα πρέπει να εμφανιστεί εντός 6 μηνών αλλιώς δεν θεωρείται ελάττωμα. Οταν ειναι εντός 6 μηνών, απλά δεν συζητάμε για το αν προυπήρχε ή όχι. Προυπήρχε. Μετά ους 6 μηνες και μέχρι τους 24, πρέπει ο καταναλωτής να το αποδείξει. Στην πράξη οι κατασκευαστές δίνουν 2 χρόνια εγγύηση για αυτόν τον λόγο. Αν όμως πάρεις κινητό Xiaomi απο το skroutz, με 1 χρόνο εγγύηση, και εμφανιστεί πρόβλημα στους 18 μήνες, τότε θα πρέπει να αποδείξεις ότι προυπήρχε το πρόβλημα της πώλησης, για να προχωρήσεις σε υπαναχώρηση και να επιστραφούν τα χρήματα σου απο το κατάστημα , αφού πρώτα παραδώσεις εσύ το κινητό πίσω. 1
Pleo Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Στις 25/1/2019 στις 4:51 ΜΜ, Orestis_G είπε Όχι ακριβώς. Μπορεί να θεωρηθεί, αν αποδείξεις ότι προϋπήρχε. Τώρα θα μου πεις, "πώς γίνεται αυτό"; Εκεί ενδεχομένως να χρειαστείς πραγματογνωμοσύνη, π.χ. ένας ηλεκτρονικός θα μπορούσε να πει ότι μία γραμμή είναι από κατασκευής πολύ λεπτή, οπότε και κόπηκε λόγω της ροής ρεύματος. @ExTaCy1337Καλά, αυτό με την ορθή χρήση έχει καταντήσει γελοίο, σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Θέλουν πολλοί καταγγελία μπας και στρώσουν! Ώπα με μπέρδεψες τώρα. 'Ασ' πούμε σε αυτή την περίπτωση για να μην τα μπλέκουμε όλα και μπλεχτώ κι εγώ κι εσύ. Το λοιπό, πήρα ένα ακουστικό ψείρα με καλώδιο. Έπαιζε φοβερά κλπ και πάνω στο χρόνο σταμάτησε να παίζει η μια κάψα. Το πάω πίσω τους λέω θέλω άλλο, μου λένε πότε σταμάτησε, τους λέω πριν από δυο μέρες, μου λένε έπαιζε σωστά μέχρι τώρα, τους λέω ναι, μου λένε δεν ήταν ελάττωμα αφού έπαιζε σωστά μέχρι τους πρώτους έξι μήνες, δεν το καλύπτει η εγγύηση. Εδώ τι παίζει;
andreaspA Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, Pleo είπε Ώπα με μπέρδεψες τώρα. 'Ασ' πούμε σε αυτή την περίπτωση για να μην τα μπλέκουμε όλα και μπλεχτώ κι εγώ κι εσύ. Το λοιπό, πήρα ένα ακουστικό ψείρα με καλώδιο. Έπαιζε φοβερά κλπ και πάνω στο χρόνο σταμάτησε να παίζει η μια κάψα. Το πάω πίσω τους λέω θέλω άλλο, μου λένε πότε σταμάτησε, τους λέω πριν από δυο μέρες, μου λένε έπαιζε σωστά μέχρι τώρα, τους λέω ναι, μου λένε δεν ήταν ελάττωμα αφού έπαιζε σωστά μέχρι τους πρώτους έξι μήνες, δεν το καλύπτει η εγγύηση. Εδώ τι παίζει; Παίζει ότι πρέπει να αποδείξεις ότι το πρόβλημα προυπήρχε της πώλησης, οπότε έχει ευθύνη ο πωλητής. Σε διαφορετική περίπτωση, αν είναι απλά μία βλάβη που εμφανιστήκε κατά την χρήση, τότε σε καλύπτει η τυχόν εγγύηση του κατασκευαστή, που στην συγκεκριμένη περίπτωση όπως καταλαβαίνω είναι 1 χρόνος. Μπορείς να αποδείξεις ότι προυπήρχε της πώλησης? Διαλέγεις, αντικατάσταση, επισκευή ή υπαναχώρηση. Η ευθύνη να το αποδείξεις είναι δική σου. Αν ήταν στους πρώτους 6 μήνες, τότε θα ήταν δεδομένο ότι το πρόβλημα προυπήρχε. ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και αν ήταν. 1
Pleo Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 8 λεπτά πριν, andreaspA είπε Παίζει ότι πρέπει να αποδείξεις ότι το πρόβλημα προυπήρχε της πώλησης, οπότε έχει ευθύνη ο πωλητής. Σε διαφορετική περίπτωση, αν είναι απλά μία βλάβη που εμφανιστήκε κατά την χρήση, τότε σε καλύπτει η τυχόν εγγύηση του κατασκευαστή, που στην συγκεκριμένη περίπτωση όπως καταλαβαίνω είναι 1 χρόνος. Μπορείς να αποδείξεις ότι προυπήρχε της πώλησης? Διαλέγεις, αντικατάσταση, επισκευή ή υπαναχώρηση. Η ευθύνη να το αποδείξεις είναι δική σου. Αν ήταν στους πρώτους 6 μήνες, τότε θα ήταν δεδομένο ότι το πρόβλημα προυπήρχε. ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και αν ήταν. Ευχαριστώ. Τώρα κατάλαβα. Γι' αυτό μου το άλλαξε τελικώς ο κατασκευαστής και όχι το κατάστημα. Απλά μου ζήτησαν να έχω τη συσκευασία και τίποτε άλλο (χωρίς να μου πουν σε τι κατάσταση θα έπρεπε αυτή να είναι, που ήταν ελαφρώς.... σκισμένη... γκουχ). Μου έδωσε καινούργιο ο κατασκευαστής. 1
Al_pacino Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2021 καλησπερα σε ολους εγω ειχα παρει ενα κινητο στα 426ευρω απο ενα σκρουτζομαγαζο το οποιο το ειχε κανει παρεισαγωγή απο την xiaomi γερμανιας......στον 7μηνα ενω το κινητο ηταν πενα το εκλεισα ενω ειχε μπαταρια χωρις να το βαλω σε φορτιστή και την επομενη ημερα δεν ανοιξε ποτε........ουτε φορτιζε στον φορτιστη...τελείως νεκρο. Το πηγα στον πωλητή αυτος μου εδωσε ενα αλλο να κανω την δουλεια μου και μετα απο ενα μίνα που το ειχε στειλει στην xiaomi γερμανειας του εστειλε μήνυμα οτι το κινητο επειδη ειχαν περασει 6 μηνες οτι δεν γινεται αντικατασταση και οτι ως εταιρια υπαρχει νομος που παρακραταει το 45% της αξιας του κινητου........κοινώς επιστρέφει περιπου τα 200 ευρω.......... τα υπολοιπα γεια σας....... ουσιαστικα φέσωσε και τον πελατη και τον πωλητη...........ο πωλητης δεχτηκε να μου βαλει περη τα 310 ευρω για να παρω ενα περιπου ισαξιο σε αλλη μαρκα για να με εξηπηρετηση σε αυτη την περιπτωση τι γινεται;; ειναι υποχρεωμενος ο πωλητης να φεσωθει ολο το ποσο; και να μπει μεσα 200ευρω....; ουσιαστικα με αυτο τον τροπο μιραστικαμε τα σπασμενα ............ το κειμενο που του στειλανε ειναι αυτο: Dear Sir or Madam, according to your case redemptions are made according to the legal regulations of withdrawal, including licensing fees, or through the time value of the device specified by the manufacturer/market. For further details please contact your sales manager. τωρα σε αυτη την περιπτωση τι γινεται;; υπαρχει νομος τετοιος που καλύπτει τον προμηθευτή για την επιστροφη μονο του 55% και οχι πληρης αντικαταστασης;
VonLoutsos Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2021 15 minutes ago, Al_pacino said: καλησπερα σε ολους εγω ειχα παρει ενα κινητο στα 426ευρω απο ενα σκρουτζομαγαζο το οποιο το ειχε κανει παρεισαγωγή απο την xiaomi γερμανιας......στον 7μηνα ενω το κινητο ηταν πενα το εκλεισα ενω ειχε μπαταρια χωρις να το βαλω σε φορτιστή και την επομενη ημερα δεν ανοιξε ποτε........ουτε φορτιζε στον φορτιστη...τελείως νεκρο. Το πηγα στον πωλητή αυτος μου εδωσε ενα αλλο να κανω την δουλεια μου και μετα απο ενα μίνα που το ειχε στειλει στην xiaomi γερμανειας του εστειλε μήνυμα οτι το κινητο επειδη ειχαν περασει 6 μηνες οτι δεν γινεται αντικατασταση και οτι ως εταιρια υπαρχει νομος που παρακραταει το 45% της αξιας του κινητου........κοινώς επιστρέφει περιπου τα 200 ευρω.......... τα υπολοιπα γεια σας....... ουσιαστικα φέσωσε και τον πελατη και τον πωλητη...........ο πωλητης δεχτηκε να μου βαλει περη τα 310 ευρω για να παρω ενα περιπου ισαξιο σε αλλη μαρκα για να με εξηπηρετηση σε αυτη την περιπτωση τι γινεται;; ειναι υποχρεωμενος ο πωλητης να φεσωθει ολο το ποσο; και να μπει μεσα 200ευρω....; ουσιαστικα με αυτο τον τροπο μιραστικαμε τα σπασμενα ............ το κειμενο που του στειλανε ειναι αυτο: Dear Sir or Madam, according to your case redemptions are made according to the legal regulations of withdrawal, including licensing fees, or through the time value of the device specified by the manufacturer/market. For further details please contact your sales manager. τωρα σε αυτη την περιπτωση τι γινεται;; υπαρχει νομος τετοιος που καλύπτει τον προμηθευτή για την επιστροφη μονο του 55% και οχι πληρης αντικαταστασης; Υποψιάζομαι πως αυτή η Xiaomi Γερμανίας είναι κινέζικο site...... Και μάλλον για αυτό είναι καλός και ο πωλητής και βάζει τα 310 Ευρώ.
Al_pacino Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2021 Βασικα ολα τα σκρουτζομαγαζα παιρνουν απο ενα προμηθευτη εκει ..........ετσι ειπε τωρα αν ειπε ψεματα τι να πω........ θα μπορουσε παντως να μου πει ελα και παρε με 200 οτι θες συν το φπα......... αν καποιος δουλευει σε τετοιο μαγαζι μπορεί να μας πει ανωνιμα .......... αλλα πολυ μεγαλο μπλεξιμο......εγω παντως αλλη φορα κινητο πανω απο 200 δεν ξανα δεινω. Παντως μπορει να εχεις και ενα δικιο γιατι οταν εστειλα online στο castomer servise εκει πριν το παω στον πωλητη μου ειπαν οτι αυτο δεν ειναι δικο μας..........και ο αλλος μου ειπε οτι δεν φενεται ο πρωμιθευτης τι να πω.........παντως για κλωνος σε σκρουτζομαγαζο δεν νομιζω να ηταν......... καποτε ειχα παρει ενα κλωνο απο κινα και ηταν τελειως μαπα οποτε ξερω να το διακρίνω
andreaspA Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2021 Στις 20/10/2021 στις 7:30 ΜΜ, Al_pacino είπε καλησπερα σε ολους εγω ειχα παρει ενα κινητο στα 426ευρω απο ενα σκρουτζομαγαζο το οποιο το ειχε κανει παρεισαγωγή απο την xiaomi γερμανιας......στον 7μηνα ενω το κινητο ηταν πενα το εκλεισα ενω ειχε μπαταρια χωρις να το βαλω σε φορτιστή και την επομενη ημερα δεν ανοιξε ποτε........ουτε φορτιζε στον φορτιστη...τελείως νεκρο. Το πηγα στον πωλητή αυτος μου εδωσε ενα αλλο να κανω την δουλεια μου και μετα απο ενα μίνα που το ειχε στειλει στην xiaomi γερμανειας του εστειλε μήνυμα οτι το κινητο επειδη ειχαν περασει 6 μηνες οτι δεν γινεται αντικατασταση και οτι ως εταιρια υπαρχει νομος που παρακραταει το 45% της αξιας του κινητου........κοινώς επιστρέφει περιπου τα 200 ευρω.......... τα υπολοιπα γεια σας....... ουσιαστικα φέσωσε και τον πελατη και τον πωλητη...........ο πωλητης δεχτηκε να μου βαλει περη τα 310 ευρω για να παρω ενα περιπου ισαξιο σε αλλη μαρκα για να με εξηπηρετηση σε αυτη την περιπτωση τι γινεται;; ειναι υποχρεωμενος ο πωλητης να φεσωθει ολο το ποσο; και να μπει μεσα 200ευρω....; ουσιαστικα με αυτο τον τροπο μιραστικαμε τα σπασμενα ............ το κειμενο που του στειλανε ειναι αυτο: Dear Sir or Madam, according to your case redemptions are made according to the legal regulations of withdrawal, including licensing fees, or through the time value of the device specified by the manufacturer/market. For further details please contact your sales manager. τωρα σε αυτη την περιπτωση τι γινεται;; υπαρχει νομος τετοιος που καλύπτει τον προμηθευτή για την επιστροφη μονο του 55% και οχι πληρης αντικαταστασης; Εχει απαντηθει παραπανω. 27 Ιανουαριου 2019 απαντηση μου. Αν αποδειξεις οτι το προβλημα ΠΡΟυπηρχε της πωλησης, θα καλυφθεις. Αν οχι, και αυτο που σου εκαναν, πολυ ειναι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα