michael150583 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 Καλή χρονιά σε όλους με υγεία! Έψαξα σε σε αρκετά threads αλλά δεν εντόπισα για να λύσω την εξής απορία μου. Σε αρκετά μαγαζιά ψάχνοντας για κινητο/tablet σε υποσημείωση ότι δίνεται ενός χρόνου εγγύηση αλλά απ όσο ξέρω από Ε. Ε. θα έπρεπε δίνουν 2 υποχρεωτικά. Τελικά τι ισχύει και τι μπορώ να ζητήσω; Και το άλλο σε άλλη υποσημείωση ότι για να βγάλεις τιμολόγιο πρέπει να υπαγεσαι σε κάποιο άρθρο μπλα μπλα.. , τι ακριβώς παίζει με αυτό; Ευχαριστώ
saruman123 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 Εγγύηση έχουν όλα διετή εκτός των Xiaomi που αν τα πάρεις από Σκρουτζάδικο έχουν 1 χρόνο με εξαίρεση δύο καταστήματα(Youhou,Mygad) που σου δίνουν 2 χρόνια εγγύηση καταστήματος και με δικό τους service. Αν όμως τα πάρεις από τα σημεία πώλησης που είναι αυτά εδώ https://www.xiaomi-greece.gr/sales-points τότε αυτόματα έχεις και την επίσημη διετή εγγύηση αντιπροσωπείας που είναι η Info Quest. Το μπέρδεμα όπως καταλαβαίνεις είναι στα Xiaomi και όχι στις υπόλοιπες εταιρείες. Για το τιμολόγιο θα σου πει κάποιος άλλος.
1.3power Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 Και στο Μ System με 2 χρονια επισης τα xiaomi. Το θεμα ειναι οτι απο την στιγμη που η νομοθεσια αναφερει 2 χρονια εγγυηση σε ηλ.συσκευες αν το xiaomi απο skroutz χαλασει και το τρανηξεις βγαζεις ακρη?Το λεω γιατι οντως το αναφερουν 1 χρονο εγγυηση καταστηματος τα περισσοτερα.
saruman123 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Είναι ξεκάθαρο η Xiaomi ότι έχει 1 χρόνο στα Σκρουτζάδικα. Και Tv box να πάρεις πάλι το ίδιο. Όσο και να το ψάξεις άκρη θέμα θα βγάλεις. Μόνο τα δύο καταστήματα που ανέφερα πιο πάνω ( μπορεί να υπάρχει και άλλο)έχουν την ιδιότητα των δύο χρόνων καταστήματος+service(δικό τους). Από εκεί και ύστερα αν θες να είσαι καλυμμένος με την επίσημη εγγύηση αντιπροσωπείας σου λέει πήγαινε πάρτο από τους επίσημους διανομής. Που βέβαια αυτό σημαίνει ότι η τιμή του προϊόντος είναι αρκετά πιο μεγάλη από Σκρουτζάδικο. Το Μ System δεν το ξέρω αλλά μπήκα και είδα ότι έχει δική του εγγύηση. Οπότε το θέμα είναι αν έχει δικό του service ή το στέλνει Κίνα. Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2019 από saruman123
andreaspA Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 22 ώρες πριν, michael150583 είπε Καλή χρονιά σε όλους με υγεία! Έψαξα σε σε αρκετά threads αλλά δεν εντόπισα για να λύσω την εξής απορία μου. Σε αρκετά μαγαζιά ψάχνοντας για κινητο/tablet σε υποσημείωση ότι δίνεται ενός χρόνου εγγύηση αλλά απ όσο ξέρω από Ε. Ε. θα έπρεπε δίνουν 2 υποχρεωτικά. Τελικά τι ισχύει και τι μπορώ να ζητήσω; Και το άλλο σε άλλη υποσημείωση ότι για να βγάλεις τιμολόγιο πρέπει να υπαγεσαι σε κάποιο άρθρο μπλα μπλα.. , τι ακριβώς παίζει με αυτό; Ευχαριστώ Δεν υπάρχει καμία υποχρεωτική εγγύηση για 2 έτη. Παραπληροφόριση είναι το θέμα. Διάβασε εδώ τα post μου να καταλάβεις τι είναι αυτό το "2 χρόνια" που έχεις ακούσει. https://www.adslgr.com/forum/threads/1086136-Αγορά-ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ-Inkjet-εκτυπωτή
xp-user Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 23 ώρες πριν, michael150583 είπε Και το άλλο σε άλλη υποσημείωση ότι για να βγάλεις τιμολόγιο πρέπει να υπαγεσαι σε κάποιο άρθρο μπλα μπλα.. , τι ακριβώς παίζει με αυτό; Ευχαριστώ Tιμολογιο ζητάς αν είσαι επαγγελματίας και θέλεις να το περάσεις στα έξοδα.Αν είσαι ιδιώτης ζητάς απλή απόδειξη.
Maverickj13 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καμια παρεξηγηση. Ολα τα ηλεκτρονικα προϊόντα εχουν 2 χρονια εγγυησης. Οποιος δεν θελει να μην πουλαει. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2019 από Maverickj13 3
andreaspA Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Στις 11/1/2019 στις 11:02 ΜΜ, Maverickj13 είπε Καμια παρεξηγηση. Ολα τα ηλεκτρονικα προϊόντα εχουν 2 χρονια εγγυησης. Οποιος δεν θελει να μην πουλαει. Εσυ μπορει να ονειρευεσαι οτι θέλεις και καλά κάνεις. Εγώ απλά ανέφερα τι ισχύει απο την νομοθεσία. 1
Maverickj13 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 3 ώρες πριν, andreaspA είπε Εσυ μπορει να ονειρευεσαι οτι θέλεις και καλά κάνεις. Εγώ απλά ανέφερα τι ισχύει απο την νομοθεσία. Εφοσον εχεις αγορασει ηλεκτρονικο προϊον στην ΕΕ εχεις διετη εγγυηση απο το καταστημα αγορας. Αν εσυ δεν το δεχεσαι, μην το ζητησεις. Ασε τους υπολοιπους να τραβιουντε. 1
andreaspA Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 10 ώρες πριν, Maverickj13 είπε Εφοσον εχεις αγορασει ηλεκτρονικο προϊον στην ΕΕ εχεις διετη εγγυηση απο το καταστημα αγορας. Αν εσυ δεν το δεχεσαι, μην το ζητησεις. Ασε τους υπολοιπους να τραβιουντε. Διαβασες καποιο απο τα post μου? Δεν εχεις εγγυηση καλής λειτουργίας. Αυτο που διαβαζεις ειναι οι υποχρεωσεις οπως εγραψα και παραπανω του πωλητη, για πραγματικο ελαττωμα ή ελλειψη ιδιοτητας. Εγγύηση καλής λειτουργίας δεν δίνει ο πωλητής, αλλά ο κατασκευαστής. Καθε δυσλειτουργια συσκευης δεν ειναι πραγματικο ελαττωμα. Δεν προυπήρχε της πώλησης. Αν μπορείς να αποδείξεις ότι προυπήρχε, τότε πράγματι έχει ευθύνη η πωλητής. Κάθε δυσλειτουργία που εμφανίζεται στους πρώτους 6 μήνες, τεκμαίρεται ότι προυπήρχε της πώλησης. Συνεπώς η υποχρεωτική εγγύηση όπως την περιγράφεις είναι 6 μήνες η οποία θα καλυφθεί απο τον πωλητή, και ο πωλητής θα την καλύψει απο τον δικό του πωλητή και πάει λέγοντας. Και αν θές να πάμε και παρακάτω αυτό δεν ισχύει μονο για καταστηματα. Και εσύ ώς ιδιώτης είσαι πωλητής. Ευθύνεσαι για πραγματικό ελάττωμα που προυπήρχε της πώλησης για 2 έτη σε κινητά και 5 έτη σε ακίνητα ότι και αν πουλάς. Είτε αυτό είναι κινητό τηλέφωνο μέσα απο τις αγγελίες του forum είτε σπίτι ή οικόπεδο. Οπότε αν θες να μάθεις κάτι, ξεχώρισε στο κεφάλι σου την εγγύηση καλή λειτουργίας απο τις ευθύνες του πωλητή κάθε αντικειμένου. 1
Maverickj13 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Τα διαβασα, δεν χρειαζεται να τα ξανατονιζεις. Αυτα που λες ειναι ασυναρτησιες και δεν θα μπω στην διαδικασια. Καλη συνεχεια. 1
kSiS Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 4 ώρες πριν, Maverickj13 είπε Τα διαβασα, δεν χρειαζεται να τα ξανατονιζεις. Αυτα που λες ειναι ασυναρτησιες και δεν θα μπω στην διαδικασια. Καλη συνεχεια. Εν το μεταξύ τα διάβασα και εγώ και συμφωνώ. Αλήθεια κάνατε εργασία πάνω στις εγγυήσεις στο πανεπιστήμιο; Και σας βαθμολόγησαν; Οτιδήποτε γράψατε είναι λάθος και δεν στέκει. Ποιές ήταν οι πηγές σας;
andreaspA Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 19/1/2019 στις 2:19 ΜΜ, kSiS είπε Εν το μεταξύ τα διάβασα και εγώ και συμφωνώ. Αλήθεια κάνατε εργασία πάνω στις εγγυήσεις στο πανεπιστήμιο; Και σας βαθμολόγησαν; Οτιδήποτε γράψατε είναι λάθος και δεν στέκει. Ποιές ήταν οι πηγές σας; Τρίτη Γραπτή Εργασία – Αστικό και Εργατικό Δίκαιο Ακαδημαικο Ετος 2011/2012. Δεν είναι τίποτα κρυφό ή δυσνόητο αρκεί να ξεχωρίσεις στο μυαλό σου το ελάττωμα σύμφωνα με την καθομιλουμένη απο το "πραγματικό ελάττωμα". Αρθρο 534 Α.Κ. είναι, και η αντικατάσταση του απο τον (Ν.3043/2002) «4 ΚΩΔΙΚΕΣ» της Λίλας Καρατζά, και Αστικός Κώδικας του Ιωάννη Ν. Κατρά Ο φίλος απο πάνω που τα θεωρεί ασυναρτησίες, απλά δεν καταλαβαίνει την διαφορά του πραγματικού ελαττώματος με το πρόβλημα λειτουργίας που εμφανίζεται κατά την διάρκεια χρήσης ενός προιόντος. Πιστεύει ότι κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζει μία συσκευή είναι πραγματικό ελάττωμα. Μια απλη επεξηγηση του τι ειναι πραγματικό ελάττωμα είναι η εξής που βρήκα τώρα πρόχειρη στο net. "Ως "πραγματικό ελάττωμα" χαρακτηρίζεται η ατέλεια του πράγματος που αφορά στην ιδιοσυγκρασία ή την κατάσταση του πωληθέντος πράγματος κατά τον κρίσιμο χρόνο της μεταθέσεως του κινδύνου στον αγοραστή και έχει αρνητική επίδραση πάνω στην αξία ή τη χρησιμότητά του. Η προς το χειρότερο δηλαδή παρέκκλιση του πράγματος από την ομαλή αυτού κατάσταση, η οποία οφείλεται κατά κανόνα στον ατελή τρόπο κατασκευής ή συσκευασίας, καθώς και στη χρησιμοποίηση κακής ποιότητας υλικών και η παρέκκλιση αυτή έχει ως συνέπεια, ανεξάρτητα από την αιτία που την προκαλεί, την αρνητική επίδραση επί της αξίας του πράγματος ή της χρησιμότητας αυτού ενόψει των συμφωνηθέντων με τη σχετική σύμβαση πωλήσεως, ανεξάρτητα από το αν ήταν φανερά ή όχι, ή εάν τα γνώριζε ή όχι ο πωλητής." ε μόνο ότι εμφανίζεται στους πρώτους 6 μήνες χρήσης, τεκμαίρεται ότι είναι πραγματικό ελάττωμα. Για οτιδήποτε εμφανιστεί στην συνέχεια, πρέπει να το αποδείξεις, και αν το αποδείξεις, τότε πράγματι έχει δύο χρόνια ευθύνη ο πωλητής. Αν δεν το αποδείξεις, και έχουν περάσει οι 6 μήνες, τότε μένεις με την οποιαδήποτε εγγύηση παρέχει ο κατασκευαστής του προιόντος. (αν παρέχει πέρα του 6μηνου, που αυτό είναι το διάστημα που δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά) Πιστεύεις ότι το νομικό τμήμα της Apple είναι τόσο χαζό που δίνει 1 χρόνο εγγύηση στα Iphone ? Υποψιν οτι η εννοια του πραγματικού ελαττώματος και της ελλειψης συνομολογημενης ιδιοτητας, δεν έχει εφαρμογή μόνο σε αγοραπωλησίες μεταξύ καταστήματος και πελάτη και καταναλωτικά προιόντα. Τυχαίνει και έχω ιδία άποψη για χρήση ακριβώς αυτής της νομοθεσίας και υπαναχώρησης αγοράς για ακίνητο στην Καλαμάτα που τελεσιδίκησε στον Αρειο Παγο, γιατι εν ολιγης "μου ειπες οτι χτιζει απο πανω, αλλά δεν χτίζει τελικά γιατί έχει εξαντλήσει τον συντελεστή". Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2019 από andreaspA
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτό το θέμα έχει αναλυθεί άπειρες φορές! Δεν καταλαβαίνω πώς στην ευχή εμφανίζεται συνεχώς! Πάμε να δούμε τι ισχύει: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm Πάντα έχεις την εγγύηση δύο (2) ετών που προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Αυτή μπορεί να εφαρμοστεί σε προϊόν το οποίο είτε είναι ελαττωματικό, είτε δεν έχει συνομολογημένη ιδιότητα. Αυτή η εγγύηση αφορά τη σχέση πωλητή - αγοραστή και όχι τον κατασκευαστή, με άλλα λόγια καλύπτεται από το κατάστημα. Εν τούτοις, υπάρχει μία πάρα πολύ σημαντική παράμετρος: Αν το πρόβλημα προκύψει μέσα στους πρώτους έξι (6) μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα προϋπήρχε, και ο πωλητής οφείλει να τηρήσει την εγγύηση, εκτός αν μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Αν το πρόβλημα προκύψει μετά το εξάμηνο, το βάρος της απόδειξης προϋπάρχοντος ελαττώματος πέφτει στον αγοραστή (άρα δεν παίζει το "μου χάλασε, άλλαξέ το", αλλά πρέπει να αποδείξεις και ότι σου χάλασε γιατί ήταν εξ αρχής ελαττωματικό, που μπορεί να σημαίνει και πραγματογνωμοσύνη). Είναι τόσο απλά τα πράγματα! Από εκεί και πέρα, οι εκάστοτε αναγραφόμενες εγγυήσεις, είναι επιπλέον της διετούς υποχρεωτικής, και μπορεί να είναι είτε εργοστασιακές, είτε των καταστημάτων πώλησης, και να προσφέρουν κι επιπρόσθετες καλύψεις. Παράδειγμα, για το τι σημαίνει "έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας": Ένα παλικάρι ψωνίζει μητρική / επεξεργαστή από γνωστό κατάστημα, αφού πρώτα ελέγξει τη συμβατότητα του επεξεργαστή στη λίστα υποστηριζόμενων επεξεργαστών της μητρικής. Η μητρική με τον επεξεργαστή δεν συνεργάζονται, και το παιδί πάει τη μητρική του στο κατάστημα αγοράς. Το σέρβις τον ενημερώνει ότι η μητρική δεν έχει πρόβλημα και αρνείται αντικατάσταση, αναφέροντας ασυμβατότητα μητρικής / επεξεργαστή. Στην περίπτωση αυτή υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας (η μητρική έχει δηλωθεί ως συμβατή με τον συγκεκριμένο επεξεργαστή, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι), άρα μπορεί να γίνει χρήση της εγγύησης της ΕΕ. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2019 από Orestis_G Προσθήκη παραδείγματος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα