fingolfingr Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2019 Καλησπέρα, Σε καποιες μερες θα μπω στην διαδιασία αντικαταστασης των σκληρων του microserver μου. Μιας και σκοπευω να πάρω 4-5 HDD των 4TB η διαφορά αναμεσα στα "σκρουτζομαγαζα" καταστηματα όπως Πλαισιο, Msystems, You κλπ είναι αρκετή. Καλή τιμή πχ εχω βρεί σε ενα μικρό μαγαζί που είναι κοντά στο σπίτι μου. Παρόμοια τιμή εχει και το amazon σε μία από τις επιλογές μου. Εφόσον λοιπόν τιμές διαφέρουν από καταστημα σε καταστημα και εχω λοιπον απορία σχετικά με τι παίζει με τις εγγυησεις. Σε διαφορες αγγελίες εδω μέσα εχω δεί αν γράφουν ότι δεν υπαρχει αποδειξη αλλα εχει εγγυηση από την WD πχ. Από την αλλη, ενας σκληρός που μου είχε χαλασει όλα αυτά τα χρόνια εντός εγγυησης (ένας WD Mybook Live), δωθηκε στο καταστημα που είχε αγοραστεί (πλαισιο πριν χρόνια) όπου μετά από μερικές μερες εγινε αντικατασταση με νεότερο μοντέλο. Παρόμοια αντιμετώπιση είχα και σε άλλα "ακριβά" καταστήματα και όταν είχαν χαλασει αλλα εξαρτήματα (πχ τροφοδοτικό) εντός εγγυησης. Τι ισχύει λοιπον με τις εγγυσεις; 1) Αν πχ αγοράσω από ενα μικρό μαγαζί ή από amazon, αν χαλασει μπορεί να επιστραφεί σε εκείνους για να σταλεί στην αντιπροσωπία; 2) Τι ισχύει με την αλλαγή μεσω αντιπροσωπίας; Μεταφορικά κλπ. 3) Ισχύουν παρόμοια πραγματα για WD και για seagate; Ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotia Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 Οι εγγυήσεις που δίνουν οι κατασκευαστές ισχύουν για όλους αν αναφέρονται σχετικά στη συσκευασία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fingolfingr Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Μπορεί να είναι πρωί ακομα για εμενα αλλα.... δεν καταλαβα τίποτα. Οι σκληροί (εσωτερικοί HDD) συνήθως όμως δεν εχουν συσκευασία αλλα μόνο ενα αντιστατικό σακουλάκι. Το ερώτημα μου κυρίως είναι τι παίζει με την αλλαγή μεσω WD (από θέμα μεταφορικών κλπ) και γενικότερα τι παίζει με τις εγγυησεις της seagate μιας και είχα μόνο ενα όλα αυτά τα χρόνια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mhlogiatros Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πάρε από αυτόν που εμπιστεύεσαι και κυρίως σε έχει βοηθήσει με πρόβλημα .Να σου πω συγκεκριμένα πάρε από πλαίσιο η eshop δε λέει τίποτα μπορεί να μου έκαναν αλλαγή αλλά σε άλλο να του έδωσαν 3 DOA στη σειρά και να τρέχει ακόμα . Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από Mhlogiatros Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fingolfingr Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Πάρε από αυτόν που εμπιστεύεσαι και κυρίως σε έχει βοηθήσει με πρόβλημα .Να σου πω συγκεκριμένα πάρε από πλαίσιο η eshop δε λέει τίποτα μπορεί να μου έκαναν αλλαγή αλλά σε άλλο να του έδωσαν 3 DOA στη σειρά και να τρέχει ακόμα . Το να με εχει βοηθησει καποιος σε πρόβλημα δεν λεει κάτι. Και το λεω αυτό γιατί μου εχει τύχει σε καταστηματα να γίνεται άμεση αντικατασταση αμεση σε προϊόν που είχε κινηση (ή υπηρχε αντιστοιχο) αλλα σε προϊόν που ήταν ακριβό και ιδιαιτερο (πχ μητρική των 400€) επρεπε να περιμένω να βγάλουν ακρη με τον προμηθευτή. Να παρουν εγκριση, να γίνει νεα παραγγελία κλπ. Που πηρε 15 μερες+. Αυτό εχει γίνει σε 2 καταστηματα που θεωρώ αξιοπιστα. Γι αυτό πιο πολύ ρωτάω για να μαθω τι παίζει με την εγγυηση μεσω WD (όπως γραφουν στις αγγελίες) και αν ισχύει κατι παρόμοιο και με την seagate μιας και κλινω προς τα εκεί. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2019 από fingolfingr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mhlogiatros Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Αφού το ξέρεις τι ρωτάς ; αγγελίες δεν υπάρχει απόδειξη αλλα έχει εγγύηση θες σχόλιο ;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dpolal Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 8 λεπτά πριν, fingolfingr είπε Γι αυτό πιο πολύ ρωτάω για να μαθω τι παίζει με την εγγυηση μεσω WD (όπως γραφουν στις αγγελίες) και αν ισχύει κατι παρόμοιο και με την seagate μιας και κλινω προς τα εκεί. Με την WD ανοίγεις RMA καταχωρώντας το s/n του χαλασμένου δίσκου, τον κάνεις ένα ωραίο πακέτο και τους τον στέλνεις με απλό ταχυδρομείο. (Ολλανδία συνήθως) Μετά από 2 εβδομάδες (περίπου) σου στέλνουν εκείνοι άλλον δίσκο (είτε καινούργιο, είτε επισκευασμένο) εννοείτε αφού έχουν λάβει τον χαλασμένο. Από το s/n φαίνεται αν ισχύει ακόμα η εγγύηση και αν ναί τότε σε αφήνουν να προχωρήσεις με το RMA, διαφορετικά τον ξεκοιλιάζεις και κάνεις σουβέρ τα platters του. Επίσης σου δίνουν την δυνατότητα να καταχωρήσεις μία πιστωτική κάρτα αν θες προκειμένου να σου στείλουν άμεσα (την επομενη μέρα) τον αντικατάσταση χωρίς να περιμένουν να λάβουν πρώτα τον χαλασμένο. Αν εσύ τους στείλεις κανονικά τον χαλασμένο και τον λάβουν το RMA κλείνει εκεί, αν κάνεις την πάπια τότε απλά χρεώνουν στην κάρτα σου την αξία του αντικαταστάτη. Το ίδιο γινόταν παλιά και με την Seagate αλλά έχω καιρό να ασχοληθώ με την εν λόγο εταιρεία και δεν ξέρω αν έχει αλλάξει η διαδικασία. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fingolfingr Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Καλα ναι αυτό με τις αγγελίες είναι τραγικό γι αυτό και όποτε βλεπω τετοια παω παραπέρα. Ρωτάω γιατί αν παρω από σκρουτζομαγαζο (που οι τιμες εχουν διαφορά) μπορεί όταν χρειαστώ εγγυηση να μην υπαρχει το μαγαζί. Και για να μην τρέχω τότε και πληρωνω μεταφορικά για ουσμπεκιστάν. Οι WD και η seagate πάνω κατω ίδιοι είναι. Οπότε η εγγυηση θα παίζει τον ρόλο της. 4 λεπτά πριν, dpolal είπε Με την WD ανοίγεις RMA καταχωρώντας το s/n του χαλασμένου δίσκου, τον κάνεις ένα ωραίο πακέτο και τους τον στέλνεις με απλό ταχυδρομείο. (Ολλανδία συνήθως) Μετά από 2 εβδομάδες (περίπου) σου στέλνουν εκείνοι άλλον δίσκο (είτε καινούργιο, είτε επισκευασμένο) εννοείτε αφού έχουν λάβει τον χαλασμένο. Από το s/n φαίνεται αν ισχύει ακόμα η εγγύηση και αν ναί τότε σε αφήνουν να προχωρήσεις με το RMA, διαφορετικά τον ξεκοιλιάζεις και κάνεις σουβέρ τα platters του. Επίσης σου δίνουν την δυνατότητα να καταχωρήσεις μία πιστωτική κάρτα αν θες προκειμένου να σου στείλουν άμεσα (την επομενη μέρα) τον αντικατάσταση χωρίς να περιμένουν να λάβουν πρώτα τον χαλασμένο. Αν εσύ τους στείλεις κανονικά τον χαλασμένο και τον λάβουν το RMA κλείνει εκεί, αν κάνεις την πάπια τότε απλά χρεώνουν στην κάρτα σου την αξία του αντικαταστάτη. Το ίδιο γινόταν παλιά και με την Seagate αλλά έχω καιρό να ασχοληθώ με την εν λόγο εταιρεία και δεν ξέρω αν έχει αλλάξει η διαδικασία. Μεταφορικά για ολλανδία λογικά πληρωνεις εσύ. Όχι ότι παίζει τόσο ρόλο απλά για να ξέρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dpolal Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, fingolfingr είπε Μεταφορικά για ολλανδία λογικά πληρωνεις εσύ. Όχι ότι παίζει τόσο ρόλο απλά για να ξέρω. Ναί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Θα σου πρότεινα να μην αγοράσεις απλά απ το πιο φθήνο skoutzομάγαζο αλλά ούτε και να φοβηθείς επειδή είναι φθηνό. Καλή θα είναι να κάνεις μερικές ερωτήσεις για την εγγύηση και θα σου πρότεινα να επιλέγεις πάντα εγγυήσεις καταστήματος. Το να μιλάς με προμηθευτές πολλές φορές σε κάνουν μπαλάκι με το μαγαζί και με δυσκολία βγάζεις άκρη. Για μένα όταν αγοράζω κάτι ακριβό και θέλει εγγύηση ερωτήματα όπως τα παρακάτω είναι απαραίτητα: Διάρκεια εγγύησης στο κατάστημα (πχ 1 χρόνο) Διαδικασία αποστολής και ποιος χρεώνεται τα έξοδα Με ποιον θα έχω να κάνω. Με το κατάστημα ή με τον κατασκευαστή; Μέγιστος χρόνος αναμονής αντικατάστασης προϊόντος Πιο ανεπτυγμένα τα παραπάνω σε μορφή e-mail πάντα και όχι τηλέφωνο. Το e-mail είναι ένα αρκετά καλό αποδεικτικό στοιχείο σε περίπτωση που δεν θέλει να σε καλύψει. Αποφεύγω καταστήματα που θα μου στείλουν link με τους όρους μέσα στο κατάστημα. Δεν με νοιάζει τι γράφει εκείνη την στιγμή, αύριο μπορεί να γράφει άλλα. Αποφεύγω να κάτσω να ασχοληθώ αν κάτι είναι παράνομο ή όχι από αυτά που μου λέει και απλά τον απορρίπτω. Το θέμα είναι να μην φτάσω στην ΓΓΚ και σε Συνήγορο του πολίτη ή και δικαστήρια αν το αξίζει το προϊόν. Τέλος οι αρνητικές κριτικές στο skroutz θα βοηθήσουν να επιλέξεις το κατάλληλο κατάστημα. Πρόσεξε όμως τα αστέρια που βλέπεις δεν είναι πάντα τα ίδια 1. Μπορεί να υπολογίζονται από τις κριτικές του τρέχοντος έτους. Οπότε πρέπει να πατήσεις τον σύνδεσμο, να πατήσεις να δεις τις αρνητικές κριτικές και να δεις και για τα υπόλοιπα έτη. Δες για παράδειγμα εδώ τι συμβαίνει όταν πατήσεις να δεις τις αρνητικές κριτικές του Electronix στο skroutz( το επέλεξα τελείως τυχαία ) 2. Κάποια άλλα πάλι χάνουν στο μέσο όρο όπως εδώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fingolfingr Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2019 8 λεπτά πριν, manolis940 είπε Θα σου πρότεινα να μην αγοράσεις απλά απ το πιο φθήνο skoutzομάγαζο αλλά ούτε και να φοβηθείς επειδή είναι φθηνό. Καλή θα είναι να κάνεις μερικές ερωτήσεις για την εγγύηση και θα σου πρότεινα να επιλέγεις πάντα εγγυήσεις καταστήματος. Το να μιλάς με προμηθευτές πολλές φορές σε κάνουν μπαλάκι με το μαγαζί και με δυσκολία βγάζεις άκρη. Για μένα όταν αγοράζω κάτι ακριβό και θέλει εγγύηση ερωτήματα όπως τα παρακάτω είναι απαραίτητα: Διάρκεια εγγύησης στο κατάστημα (πχ 1 χρόνο) Διαδικασία αποστολής και ποιος χρεώνεται τα έξοδα Με ποιον θα έχω να κάνω. Με το κατάστημα ή με τον κατασκευαστή; Μέγιστος χρόνος αναμονής αντικατάστασης προϊόντος Πιο ανεπτυγμένα τα παραπάνω σε μορφή e-mail πάντα και όχι τηλέφωνο. Το e-mail είναι ένα αρκετά καλό αποδεικτικό στοιχείο σε περίπτωση που δεν θέλει να σε καλύψει. Αποφεύγω καταστήματα που θα μου στείλουν link με τους όρους μέσα στο κατάστημα. Δεν με νοιάζει τι γράφει εκείνη την στιγμή, αύριο μπορεί να γράφει άλλα. Αποφεύγω να κάτσω να ασχοληθώ αν κάτι είναι παράνομο ή όχι από αυτά που μου λέει και απλά τον απορρίπτω. Το θέμα είναι να μην φτάσω στην ΓΓΚ και σε Συνήγορο του πολίτη ή και δικαστήρια αν το αξίζει το προϊόν. Τέλος οι αρνητικές κριτικές στο skroutz θα βοηθήσουν να επιλέξεις το κατάλληλο κατάστημα. Πρόσεξε όμως τα αστέρια που βλέπεις δεν είναι πάντα τα ίδια 1. Μπορεί να υπολογίζονται από τις κριτικές του τρέχοντος έτους. Οπότε πρέπει να πατήσεις τον σύνδεσμο, να πατήσεις να δεις τις αρνητικές κριτικές και να δεις και για τα υπόλοιπα έτη. Δες για παράδειγμα εδώ τι συμβαίνει όταν πατήσεις να δεις τις αρνητικές κριτικές του Electronix στο skroutz( το επέλεξα τελείως τυχαία ) 2. Κάποια άλλα πάλι χάνουν στο μέσο όρο όπως εδώ Όταν μπαίνω στην διαδικασία να πάρω πράγματα για τον υπολογιστή που εχουν ενα κόστος 500+€ μπαίνω στην διαδικασία και ζητάω προσφορά. Όχι τόσο για να λάβω καλύτερη τιμή, αλλά γιατί συνήθως όσα θέλω δεν υπαρχουν σε ένα καταστημα οποτε ρωτάω αν μπορουν να τα παραγγείλουν ή αν μπορούν να μου προτείνουν κάτι αντίστοιχο. Αυτά βέβαια όχι σε πλαισιο και eshop που εχουν στανταρ γκαμα. Από αλλα γνωστά εχω παραγγείλει αρκετες φορές κατα παραγγελία πραγματα εκτός γκαμας. Εφόσον λοιπον και σε αυτή την περιπτωση θα ζητησω τέτοια προσφορά πριν την αγορα.... μπορώ να ζητήσω και τις παραπάνω διευκρινίσεις. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Με καλύψατε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα