Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, στις 28/12 παρέλαβα ένα λάπτοπ lenovo ideadpad 330 από το electroholic.gr. Το λαπτοπ αποδείχθεηκε ελαττωματικό (εμφάνιση οριζόντιων γραμμών στην οθόνη, όσο περνά η ώρα το πρόβλημα γινόταν όλο και πιο έντονο μέχρι που σχεδόν όλη η οθόνη γινόταν μαύρη. Είχα εγκαταστήσει όλα τα drivers και το πρόβλημα παρέμενε. Το συγκεκριμένο θέμα εμφανιζόταν ακομη και στην οθόνη του BIOS). Επέστρεψα το λαπτοπ στην electroholic στις 31/12 και ζητησα αντικατασταση με νεο ή επιστροφη των χρηματων μου. Η συνεννοηση με τους τεχνικους ειναι εξειρετικα προβληματικη (καθε φορα μιλαω με διαφορετικο ανθρωπο κι εξηγω το θεμα απο την αρχη) και μου λενε πως το μονο που μπορω να κανω ειναι να περιμενω να το στειλουν στη lenovo και να το επισκευασουν ή να το αντικαταστήσουν αυτοι. Ειναι μια διαδικασια που αφενος θα παρει αρκετο χρονο κι αφετερου θα προτιμω να εχω ενα καινουριο προιόν κι οχι ενα επισκευασμενο. Εχω ψαξει τη νομοθεσια ομως δε μου ειναι αρκετα σαφες αν ειναι υποχρεωμενοι να το ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΝΕΟ. Αυριο θα προσπαθησω να επικοινωνησω με τη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη. Γνωρίζει καποιος τι ισχυει σε αυτη την περιπτωση. Αν δικαιουμαι δηλαδη αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων (οχι επισκευη); Ευχαριστω εκ των προτερων. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2019 από Επισκέπτης
thetiesthatbind Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 DOA 7 ημερών μου ακούγεται η φάση. Αν το πήγες μετά τις 7 μέρες τότε, αναμονή. 1
Mr^Robot Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Περισυ ειχα και εγω ντραβαλα με ενα lenovo που ειχα παρει απο το κιτρινο μαγαζι αφου το εστειλα στο Service τους δεν "εβρισκαν" λεει την ζημια για αρχη , αφου το εστειλα τρεις (3) φορες !! την "βρηκαν" ( ο φορητος ξεκαθαρα εκανε νουμερα ) αλλα δεν υπηρχε ανταλλακτικο! Ωστοσο ειχε παρελθει και ο πρωτος χρονος της εγγυησης Αντικαταστασης (απο τα 2 συνολικα) και "δεν γινοταν" να μου το αντικαταστησουν ! επικοινώνησα με επισημο service και αφου επιβεβαίωσαν την ζημια ΓΡΑΠΤΟΣ μετα που τους το εστειλα , το εστειλαν πισω με "εντολη αντικαταστασης"(??) και το πηγα στο κιτρινο μαγαζι και μου το αλλαξαν με καινουργιο. Κατι τετοιες περιπτωσεις θελουν κυνηγι και υπομονη . Καλεσε στην CPI (2104800499) , αφου τους εξηγησεις την μανουρα , θα σου στειλουν κουριερ για την παραλαβη , φρόντισε να βαλεις μεσα την αποδειξη αγορας , αλλωστε θα σου το πουν. Τα ηλεκτρονικα μαγαζια συνεργαζονται δυσκολα. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2019 από Mr^Robot 1
Salvation81 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 46 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε DOA 7 ημερών μου ακούγεται η φάση. Αν το πήγες μετά τις 7 μέρες τότε, αναμονή. 28 του Δεκεμβρη παρελαβε και τωρα εχουμε 4 Γεναρη, πως γινεται να το πηγε μετα απο 7 μερες; 56 λεπτά πριν, liagason είπε Καλησπέρα, στις 28/12 παρέλαβα ένα λάπτοπ lenovo ideadpad 330 από το electroholic.gr. Το λαπτοπ αποδείχθεηκε ελαττωματικό (εμφάνιση οριζόντιων γραμμών στην οθόνη, όσο περνά η ώρα το πρόβλημα γινόταν όλο και πιο έντονο μέχρι που σχεδόν όλη η οθόνη γινόταν μαύρη. Είχα εγκαταστήσει όλα τα drivers και το πρόβλημα παρέμενε. Το συγκεκριμένο θέμα εμφανιζόταν ακομη και στην οθόνη του BIOS). Επέστρεψα το λαπτοπ στην electroholic στις 31/12 και ζητησα αντικατασταση με νεο ή επιστροφη των χρηματων μου. Η συνεννοηση με τους τεχνικους ειναι εξειρετικα προβληματικη (καθε φορα μιλαω με διαφορετικο ανθρωπο κι εξηγω το θεμα απο την αρχη) και μου λενε πως το μονο που μπορω να κανω ειναι να περιμενω να το στειλουν στη lenovo και να το επισκευασουν ή να το αντικαταστήσουν αυτοι. Ειναι μια διαδικασια που αφενος θα παρει αρκετο χρονο κι αφετερου θα προτιμω να εχω ενα καινουριο προιόν κι οχι ενα επισκευασμενο. Εχω ψαξει τη νομοθεσια ομως δε μου ειναι αρκετα σαφες αν ειναι υποχρεωμενοι να το ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΝΕΟ. Αυριο θα προσπαθησω να επικοινωνησω με τη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη. Γνωρίζει καποιος τι ισχυει σε αυτη την περιπτωση. Αν δικαιουμαι δηλαδη αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων (οχι επισκευη); Ευχαριστω εκ των προτερων. Θεωρητικα μπορεις να ζητησεις τα χρηματα σου πισω.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, Salvation81 είπε 28 του Δεκεμβρη παρελαβε και τωρα εχουμε 4 Γεναρη, πως γινεται να το πηγε μετα απο 7 μερες; Θεωρητικα μπορεις να ζητησεις τα χρηματα σου πισω. Πρακτικα μπορω να τα παρω; Μου λενε οτι πρεπει να το δει η λενοβο κι αυτοι θα πουν αν το επισκευαζουν ή αντικαθιστουν. Η νομοθεσια με καλυπτει να ζητησω τα χρηματα μου πισω (και να το αγορασω απο αλλου);
BlueBlood7 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2019 23 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε DOA 7 ημερών μου ακούγεται η φάση. Αν το πήγες μετά τις 7 μέρες τότε, αναμονή. DOA 7 ημερών είναι για κινητά τηλ. Για τα υπόλοιπα είναι 10 ημέρες. 1
theanonymous Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Παιδιά μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο. Πήρα ένα λάπτοπ πριν 5 μέρες, έχει θέμα με φωτεινότητα οθόνης, στο κατάστημα "δεν βλέπουν πρόβλημα" και αν το στείλουν για έλεγχο σε serivce και δεν βρεθεί και πάλι πρόβλημα, είπαν ότι θα με χρεώσουν. (Και γιατί να βρουν στο service πρόβλημα;...) Θέλω ή να το αντικαταστήσουν, ή να μου μειώσουν την τιμή και να μου επιστρέψουν χρήματα, ή να το κρατήσουν όπως είναι και να έχω πλήρη επιστροφή χρημάτων. Τι μπορώ να κάνω; Να πάρω το ΦΕΚ και να τρέχω να βρω το δίκιο μου; Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2019 από theanonymous
christakos07 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2019 Αφού πιστεύεις ότι έχει θέμα, αρμόδια είναι η αντιπροσωπεία. Το πρώτο ενδεχόμενο είναι να το αφήσεις στο κατάστημα, ώστε να το στείλει για σερβις. Το δεύτερο να μιλήσεις κατευθείαν με την αντιπροσωπεία. Το ΦΕΚ μιλάει για διαπιστωμένα προβλήματα, όχι για 'νομίσματα'. Και εγώ θέλω παγκόσμια ειρήνη, να πάρω το καταστατικό του ΟΗΕ και να πάω στη Συρία; Αν στο κατάστημα δεν είναι συνεννοήσιμοι, η αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος. Γλιτώνεις, κόπο, χρόνο, χρήμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα