Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα είναι λίγο μεγάλο για να πω τι έχει γίνει ακριβως.

Η γραμμή ήταν adsl 24 και στο όνομα του πατέρα μου αλλά το τηλέφωνο επικοινωνίας ήταν το κινητό της μητέρας μου.

Κάπου στον Οκτώβριο 2018 η μητέρα μου δέχθηκε ένα τηλέφωνημα και της έκαναν προσφορα vdsl 50 για 24 μήνες με τιμή ίδια με το adsl που είχαμε την οποία δεχθηκε. Αλλά δεν ήξερε ότι θα μετακομιζαμε και όταν μάθαμε τι εγινε, από την επόμενη μέρα κ με άπειρα τηλέφωνα προσπαθούσαμε να μην προχωρησει το νέο συμβολαιο. Κάτι που τελικά "δεν ήταν δυνατόν" και έτσι προχώρησε αλλά κατέβασαν την τιμή με αυτά και με αυτά στα 18 ευρώ το μήνα vdsl 50. 

Δεκέμβριο λοιπόν έγινε η μετακόμιση και προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη εδώ και 3 βδομαδες γιατί στην νέα περιοχή δεν υπάρχει vdsl 50 αλλά μέχρι vdsl 30. Λοιπόν μετά από πάλι άπειρα τηλέφωνα μας έχουν πει ότι η νέα τιμή που μπορούν να κάνουν γιατί θα πρέπει να αλλάξει η γραμμή θα είναι 26 το μήνα vdsl 30 το οποίο είναι κάτι που δε θέλουμε για 24 μήνες.

Τους είπαμε να διακοπεί αλλά μας είπαν ότι θα υπάρχουν τέλη διακοπής τα οποία θα μας τα αναφέρουν σε επόμενο τηλεφώνημα.

Να επαναλάβω ο κάτοχος της γραμμής (ο πατέρας μου) δεν έχει υπογράψει κάτι ούτε δέχθηκε το νέο συμβολαιο μέσω τηλεφώνου. Μπορούμε να κάνουμε κάτι?

Δημοσ.

Το σωστό είναι να ξεκινήσει με τα παραπάνω πρώτα από τον πάροχο εγγράφως. Αυτό προβλέπει ο κανονισμός και αναφέρει η ΕΕΤΤ ως πληροφορία όταν πας να κάνεις καταγγελία.

Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης ή μετά από 20ήμερο άνευ ενημέρωσης, προχωρά με την ΕΕΤΤ αναφέροντας όλο το ιστορικό και το αίτημα προς τον πάροχο.

Δημοσ.

Πήγαμε σε κατάστημα της vodafone για σπάσιμο συμβολαίου αζημίως και μας είπαν πρέπει να βρούμε την κλήση που έγινε το νέο συμβολαιο, να κάνουμε αίτηση για να μας σταλθεί το CD με την κλήση και μετά να πάρουμε την εξυπηρέτηση με αυτό το CD...

Στο σύστημα φαινόταν ημερομηνία ανανέωσης και όχι κάποια κλήση πιο πριν και μας είπε να βάλουμε διάστημα που μπορεί να την δεχτηκαμε μια βδομάδα πριν κ αν είναι μεγάλο το διάστημα δε θα την δεχτούν την αίτηση. Επίσης, στο σύστημα φαινόταν η προσπάθεια μας να μην προχωρήσει η αναβάθμιση σε VDSL, 10 μέρες μετά την ανανέωση του συμβολαίου αλλά εμείς παίρναμε τηλέφωνα από την επόμενη μέρα.

Να δούμε αν θα βγάλουμε άκρη με αυτό το πράγμα..

Δημοσ.
Στις 2/1/2019 στις 10:21 ΜΜ, KyuJutsu είπε

Θα είναι λίγο μεγάλο για να πω τι έχει γίνει ακριβως.

Η γραμμή ήταν adsl 24 και στο όνομα του πατέρα μου αλλά το τηλέφωνο επικοινωνίας ήταν το κινητό της μητέρας μου.

Κάπου στον Οκτώβριο 2018 η μητέρα μου δέχθηκε ένα τηλέφωνημα και της έκαναν προσφορα vdsl 50 για 24 μήνες με τιμή ίδια με το adsl που είχαμε την οποία δεχθηκε. Αλλά δεν ήξερε ότι θα μετακομιζαμε και όταν μάθαμε τι εγινε, από την επόμενη μέρα κ με άπειρα τηλέφωνα προσπαθούσαμε να μην προχωρησει το νέο συμβολαιο. Κάτι που τελικά "δεν ήταν δυνατόν" και έτσι προχώρησε αλλά κατέβασαν την τιμή με αυτά και με αυτά στα 18 ευρώ το μήνα vdsl 50. 

Δεκέμβριο λοιπόν έγινε η μετακόμιση και προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη εδώ και 3 βδομαδες γιατί στην νέα περιοχή δεν υπάρχει vdsl 50 αλλά μέχρι vdsl 30. Λοιπόν μετά από πάλι άπειρα τηλέφωνα μας έχουν πει ότι η νέα τιμή που μπορούν να κάνουν γιατί θα πρέπει να αλλάξει η γραμμή θα είναι 26 το μήνα vdsl 30 το οποίο είναι κάτι που δε θέλουμε για 24 μήνες.

Τους είπαμε να διακοπεί αλλά μας είπαν ότι θα υπάρχουν τέλη διακοπής τα οποία θα μας τα αναφέρουν σε επόμενο τηλεφώνημα.

Να επαναλάβω ο κάτοχος της γραμμής (ο πατέρας μου) δεν έχει υπογράψει κάτι ούτε δέχθηκε το νέο συμβολαιο μέσω τηλεφώνου. Μπορούμε να κάνουμε κάτι?

Θέτεις 2 διαφορετικά ζητήματα

1. το αν μπορεί να σου παρέχει υπηρεσία στη νέα σου διεύθυνση είναι κάτι που δεν μπορεί κανένα από τα δύο μέρη να γνωρίζει εκ των προτέρων. Αν εκεί που πήγες δεν έχει vdsl50 τότε μπορείς να ζητήσεις να γυρίσεις σε απλό και φτηνότερο adsl, το οποίο θα κυμαίνεται περίπου στα λεφτά που πληρώνετε τώρα. Δεν υπάρχει "αδυναμία παροχής υπηρεσίας" που αναφέρθηκε πιο πάνω, η σύμβαση ορίζει υποχρέωση παροχής υπηρεσίας στην συγκεκριμένη διεύθυνση για την οποία καταρτίστηκε, όχι για οποιαδήποτε διεύθυνση έχει ο συνδρομητής.

2. το αν ο κάτοχος γραμμής έχει υπογράψει ή όχι είναι ένα καλό επιχείρημα αλλά δεν σε πάει πολύ μακριά. Πρώτα από όλα δεν απαιτείται πια η υπογραφή κάποιου εντύπου ανανέωσης, ενώ από τη στιγμή που έτρεξαν λογαριασμοί με την νέα υπηρεσία και πάγιο, οι οποίοι έγιναν δεκτοί από μέρους σας αφού τους πληρώσατε και συνεχίσατε να κάνετε χρήση, δεν υποστηρίζεται το επιχείρημα οτι δεν έγινε αποδεκτή η τηλεφωνική προσφορά.

Σε κάθε περίπτωση νομίζω οτι δεν θα μπορέσεις να διακόψεις χωρίς ποινή, οπότε ίσως να επιμείνεις να το γυρίσεις σε adsl με την ίδια τιμή που πληρώνεις τώρα, επικαλούμενος σοβαρή οικονομική αδυναμία να ανταπεξέλθεις σε υψηλότερο πάγιο. Επόμενη επιλογή να ζητήσεις μειωμένα τέλη αποσύνδεσης πάλι λόγω οικονομικών δυσχερειών. Πάντως αν δεν έχεις λάβει οριστική απάντηση από τον πάροχο, κάνενας μεσολαβητής (ΕΕΤΤ ή Συνήγορος Καταναλωτή) δεν θα προχωρήσει την περίπτωσή σου. Προτείνω να φτιάξεις κάτι σύντομο γραπτό και να το στείλεις στον πάροχο, ώστε να αρχίσουν να υπάρχουν τεκμηριωμένες κινήσεις. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...