Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Super Moderators Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Στο site επίσημα μόνο όταν πέφτουν κι οι τιμές χονδρικής. Για τηλεφωνικές προσφορές άλλου παπά ευαγγέλιο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LLLEFTERIS Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Εμενα σημερα ενεργοποιηθηκε εχω 99.97 και 9.99 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kirileman Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, LLLEFTERIS είπε Εμενα σημερα ενεργοποιηθηκε εχω 99.97 και 9.99 Στις 21/1/2019 ήρθε η Fiber 100! 😁 Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2019 από kirileman Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mikes prime Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Καλημερα σε ολους! Σημερα μου ενεργοποιηθηκε το Fiber 100 αλλα μαλλο ακομα ειμαι σε ADSL γραμμη με 18.41 Mbps και 1 upload! να αρχισω να παιρνω τηλεφωνα δηλαδη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
donblunts Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Στις 21/1/2019 στις 3:47 ΜΜ, kirileman είπε Στις 21/1/2019 ήρθε η Fiber 100! 😁 Κυρίλα, πως πάει το 100άρι ? Έχεις κανένα πρόβλημα? Ρωτάω...... γιατί στο σπίτι που θα μετακομίσω...... Κατοστάρα δίνει μόνο η WIND............. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kirileman Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 27 λεπτά πριν, donblunts είπε Κυρίλα, πως πάει το 100άρι ? Έχεις κανένα πρόβλημα? Ρωτάω...... γιατί στο σπίτι που θα μετακομίσω...... Κατοστάρα δίνει μόνο η WIND............. Χαλαρά! Τελικιάζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
donblunts Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, kirileman είπε Χαλαρά! Τελικιάζει. Σε ποια περιοχή είσαι αν επιτρέπεται, αν είσαι εκτός Αθήνας δεν με ενδιαφέρεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kirileman Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2019 39 λεπτά πριν, donblunts είπε Σε ποια περιοχή είσαι αν επιτρέπεται, αν είσαι εκτός Αθήνας δεν με ενδιαφέρεις Και να πάω να γ@μηθώ, να ούμε! 😛 Αργυρούπολη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
COACH1 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2020 να ρωτήσω κάτι σε αυτό; Είναι να μετακομίσω σε μια περιοχή Θεσσαλονίκη. από το σάιτ της cosmote λέει στηριζει 200. πάω στο κατάστημα, το βλέπουν και μου λέει μόνο 50. Φεύγω. Τηλ σε wind και μου λέει στηρίζει 200. Αντικειμενικά μιλώντας έχω 2 απορίες α) είναι δυνατόν να δίνει η wind και όχι η cosmote? το ίδιο δίκτυο fiber δεν έχουν; β) θα πάει από καφάο σε είσοδο. και μετά από είσοδο σπίτι που έχει χαλκό. (και παλιά οικοδομή) είναι δυνατόν να στηρίζει 200; ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
annonnaki Δημοσ. 24 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2020 Καλησπέρα σε όλους, Παρόμοια ιστορία. Είχα wind 50αρα και έπαιζε άψογα στο 45+ πολύ συχνά 50 καρφί. Μου λένε με ένα ευρώ (τελική 35) πας στο ίδιο πρόγραμμα σε 100αρα. Το κάνω και τώρα το router κλειδώνει στα 70, από wifi παίρνω 20-30 και πολλά πάνω κάτω. Παίρνω τεχνικό της wind, μετράει κάτω στην οικοδομή λέει 100 και μου λέει έχει πρόβλημα η οικοδομή σου ρίχνει την ταχύτητα. Τον ρωτάω οκ πέφτω από τα 100 στα 70 γιατί δεν παίρνω 70 και παιρνω 30 από το router, μου τα μασούσε. Τώρα δοκίμασα ένα access point που είχα με 5ghz. Από εκεί δίνει κοντά στα 70. Οπότε καταλήγω στο router της wind ένα technicolor που δίνουν μάλλον δεν τραβάει. Οπότε ρωτάω σε εσάς που παίζει η 100αρα με ποιο ρούτερ παίζει; Και μιλάμε για wifi ή καλώδιο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagelisfil Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Γεια σας παρέα. Δεν ανοίγω καινούριο τόπικ, θα πω ένα θέμα που αντιμετωπίζω εδώ και θα ήθελα από εσάς μια γνώμη-συμβουλή για το πως να το χειριστώ. Την 2/5 ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση του σπιτιού μου (Κ. Πατήσια) και από Wind VDSL50 πήγα σε Wind FTTH 100 μέσω της δράσης SFBB. Ήρθαν λοιπόν οι τεχνικοί και πέρασαν την οπτική ίνα μέσα στο σπίτι, εγκατέστησαν τα τερματικά (τους προηγούμενους 4 μήνες από την ημέρα που έκανα την αίτηση είχαν έρθει κλιμάκια του ΟΤΕ και εργολάβου για να σκάψουν και να φτάσει η οπτική ίνα στο μπαλκόνι). Με το που σύνδεσαν λοιπόν το ρούτερ πήραν κάποια τηλέφωνα στα κεντρικά για να ενεργοποιήσουν τη γραμμή, μου είπαν ότι θα πάρει περίπου 10-20 λεπτά και για να μην περιμένουν έφυγαν και εγώ απλά θα περίμενα να ανάψει πράσινο το λαμπάκι του ίντερνετ και να συνδεθεί. Το λαμπάκι του boradband είχε ανάψει από την αρχή και έτσι δεν μας απασχολούσε. Έτσι και έγινε λοιπόν αφού έφυγαν, μετά από 10 λεπτά άναψε πράσινο το ίντερνετ και όλα καλά. Αμέσως έκανα και ένα speedtest και όντως υπήρχε καθαρό 100/10... Δε πρόλαβα να χαρώ και μετά από 5 λεπτά κοκκίνισε πάλι το λαμπάκι του ίντερνετ στο ρούτερ και άναψε κόκκινο λαμπάκι ALARM στο μαύρο κουτάκι ΝΟΚΙΑ G-010G-Q της οπτικής. Περίμενα... τίποτα, έκανα επανεκκίνηση... τίποτα... έκανα επανεκκίνηση NOKIA.... πάλι τίποτα.... Επικοινώνησα με το 13700 για να δηλώσω το πρόβλημα όπου έγιναν διάφοροι έλεγχοι από την ομάδα τεχνικής εξυπηρέτησης δίχως να λυθεί όμως το πρόβλημα. Εξακολούθησα να καλώ στο 13700 αρκετές φορές και να μιλώ με τεχνικούς εωσότου μου ανακοίνωσαν ότι πρέπει να επισκεφτεί τον χώρο τεχνικός για περεταίρω έλεγχο. Μετά από 3 μέρες (!) ήρθε τεχνικός στον χώρο μου και μου είπε ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζω αφορά τον διαχειριστή δικτύου (COSMOTE) (συγκεκριμένα αφορά μια παραμετροποίηση) και όχι τη Wind και ότι θα προωθήσει το αίτημα ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες και με διαβεβαίωσε ότι το αργότερο την επόμενη της επισκέψεως του θα επιλυθεί. Ωστόσο ακόμα και την επομένη το πρόβλημα δεν αποκαταστάθηκε. Έκτοτε καθημερινά επικοινωνώ με το 13700 έχοντας πλέον μιλήσει με δεκάδες τεχνικούς σας μέχρι σήμερα παίρνοντας την ίδια απάντηση: “έχει προωθηθεί το αίτημα σας και βρίσκεται σε εξέλιξη, σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και εντός της ημέρας το πρόβλημα θα αποκατασταθεί”. Κανείς όμως δεν επικοινώνησε ποτέ μέχρι σήμερα μαζί μου, ούτε επιλύθηκε το πρόβλημα. Επιπλέον της παραπάνω απαράδεκτης εξυπηρέτησης, αντιμετώπισα πρόβλημα και με την εξυπηρέτηση πελατών καθότι αρχικά μου πρόσφεραν δωρεάν data και χρόνο ομιλίας στο κινητό μου τηλέφωνο (Wind) μέχρι την επίλυση του προβλήματος αλλά τελικά δεν έγινε γιατί μου είπαν ότι είμαι κάτοχος προνομιακού προγράμματος και δεν το δικαιούμαι αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τυγχάνω ανάλογης μεταχείρισης και γιατί εγώ δεν δικαιούμαι παροχές την στιγμή που αντιμετωπίζω πρόβλημα με υπαιτιότητα όχι δική μου. Στο παρελθόν είχα ξαναλάβει την ίδια απάντηση σε αντίστοιχη περίπτωση βλάβης αλλά κάποιοι τεχνικοί που ήθελαν πραγματικά να με εξυπηρετήσουν κατάφεραν και μου πέρασαν δωρεάν data και ομιλία στο κινητό μου τηλέφωνο. Τελικά με τα πολλά βρέθηκε άνθρωπος που κατάφερε και βρήκε τον τρόπο να μου ενεργοποιήσει επιπλέον data αφού υπάγομαι σε διαφορετική κατηγορία πελατών. Επίσης εξήγησα στους τεχνικούς ότι το σπίτι είναι ισόγειο περιτριγυρισμένο από πολυκατοικίες και δεν έχει καλό σήμα, μετά βίας μπορώ να πάρω τηλέφωνο σε κάποια σημεία και ότι η λύση των data είναι μια προσωρινή λύση αν τύχει κάτι για ένα βράδυ άντε μια μέρα και πέρα από αυτό σπίτι υπάρχει συναγερμός που δεν οπλίζει σωστά χωρίς τηλέφωνο και συσκευή φαξ που χρησιμοποιείται καθημερινά για δουλειές. Με τα πολλά και μετά από μέρες μου πρότειναν να μου εγκαταστήσουν προσωρινά ένα Hybrid ρουτερ για να μην χρειάζεται να κάνω hotspot κλπ το οποίο όμως δεν λύνει το πρόβλημα γιατί πάλι δεν έχει καλό σήμα και είναι αργό, ούτε μπορώ να συνδέσω πάνω συναγερμούς και συσκευές, εκτός από ένα σταθερό τηλέφωνο. Σα δεν έφταναν και όλα αυτά, εκδόθηκε ο λογαριασμός μου στον οποίο δεν έχουν περαστεί οι εκπτώσεις του προγράμματος SFBB του οποίου είμαι δικαιούχος και είχα υποβάλει τα αντίστοιχα δικαιολογητικά κατά την αίτηση ενεργοποίησης της υπηρεσίας και χρεώθηκα και το τέλος ενεργοποίησης 48€ παρότι ήταν δωρεάν για εμένα. Ξαναπαίρνω τηλέφωνο στη Wind να ρωτήσω γιατί έγινε αυτό, μου λένε να πάω σε κατάστημα να ξανακάνω αίτημα για το SFBB για να περάσουν την έκπτωση. Πάω στο κατάστημα ο υπάλληλος μου λέει ότι έχει περαστεί κανονικά. Ξανά τηλέφωνο στη Wind, τώρα μου λένε να κλείσουμε ραντεβού με κούριερ που θα μου φέρει κάποια έγγραφα και ένα κουπόνι να υπογράψω για να περαστεί η έκπτωση. Κλείνω ραντεβού συγκεκριμένη μέρα και ώρα, περίμενα όλη μέρα στο σπίτι δεν εμφανίστηκε κανείς. Τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο μου τα μασάγανε… ξανακλείνουμε άλλο ραντεβού άλλη μέρα για να έρθει ο κούριερ να υπογράψω τα χαρτιά. Πάλι τα ίδια.. περίμενα όλη μέρα στο σπίτι, δε φάνηκε κανείς… Διαβάζοντας τα και μόνος μου είναι σαν να έχουν κάτι μαζί μου… Δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Σημειωτέο ότι είμαι σταθερός πελάτης της Wind για πάνω από 20 χρόνια με συνδέσεις κινητών και σταθερών, vision κλπ. Σήμερα που το γράφω κοντεύει να περάσει ένας μήνας από την ημέρα που ενεργοποιήθηκε η γραμμή και έβγαλε βλάβη και ακόμα δεν έχει αποκατασταθεί. Και όλα αυτά στο κέντρο της Αθήνας για μια απλή βλάβη παραμετροποίησης του συστήματος. Έτσι σκέφτομαι να αλλάξω πάροχο και να πάω στην COSMOTE, τουλάχιστον να ξέρω ότι αν έχω βλάβη θα μιλάω μαζί τους για να φτιαχτεί και δεν θα εμπλέκονται τρίτοι και επιπλέον στην COSMOTE βγαίνει 29€ η ίδια υπηρεσία αντί για 34€ που είναι στη Wind (τόσο είχε όταν έκανα την αίτηση). Μίλησα με COSMOTE και μου είπαν ότι μπορώ να κάνω όποτε θέλω το αίτημα φορητότητας και σε 1-2 εβδομάδες θα «τραβήξουν» αυτοί την γραμμή. Το πρόβλημα είναι πάλι με τη Wind γιατί τους ζήτησα να μου πιστώσουν το συνολικό ποσό που εκδόθηκε για αυτό τον μήνα για μια υπηρεσία που δεν μου παρείχαν ποτέ (συμφώνησαν σε αυτό) και να με διαβεβαιώσουν ότι δεν θα έχω πρόστιμο υπαναχώρησης αφού υπάρχει βλάβη που δεν μου τη φτιάχνουν εδώ και ένα μήνα και άρα δε φεύγω επειδή έτσι θέλω αλλά γιατί αυτοί με αναγκάζουν. Εδώ μου είπαν ότι αυτό δε γίνεται και ότι θα πρέπει να πληρώσω το πρόστιμο αν φύγω. Δηλαδή και κερατάς και δαρμένος… Ακούω γνώμες…. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malias4 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δεν μπορω να σε βοηθησω φιλε μου σε κατι αλλα με ολα αυτα που εγραψες πραγματικα σε λυπαμαι με την ταλαιπωρια που εχεις τραβηξει.. Τι να πω , μακαρι να στο φτιαξουν. Απο οτι εχω καταλαβει το πιο καλο ειναι σε οποιον ανηκει η καμπινα ας πουμε η οποιος εχει υπο ελεγχο την περιοχη ( σαν γκετο ενα πραμμα) σε αυτον κανεις συμβολαιο. Τουλαχιστον σε βλαβη εχεις να κανεις με εναν κ οχι με καποιο μεσαζοντα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billabong02 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 @vagelisfil καλησπερα φιλε μου. εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με εσενα. κλεινω 2 μηνες που εχω αυτο το θεμα κ καμια εξελιξη με καθημερινα τηλεφωνα κ τσακωμους κ η απαντηση τους ειναι οτι αυριο ειναι το συνδιαστικο ραντεβου. τελιακ τι εκανες εεσυ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagelisfil Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) @Billabong02 Αφού μου βγάλανε το λάδι και δεν γινόταν τίποτα τον Ιούλιο (3 μήνες μετά) πήγα και έκανα αίτημα φορητότητας στην Cosmote που είχε και πιο φθηνό πάγιο με πιο πολλές παροχές στο πρόγραμμα. Το βασικό σκεπτικό ήταν ότι αφού αυτοί είναι οι διαχειριστές του δικτύου στην περιοχή μπυ ας μιλάω απευθείας με αυτούς και να μη μεσολαβεί άλλη εταιρεία. Βέβαια έχασα το κουπόνι επιδότησης και έκανα μεταβίβαση της γραμμής στο όνομα του πατέρα μου για να βγάλω καινούριο και να πάρω την έκπτωση. Μετά άνοιξε νέα διαμάχη με τη Wind για να μη πληρώσω τέλη υπαναχωρησης (αφού αναγκάστηκα να φύγω εξαιτίας τους). 2 μήνες πάλευα καθημερινά στα τηλέφωνα με Wind και ΕΕΤΤ και τελικά δικαιώθηκα, δε μου χρεώθηκε κάποιο τέλος. Το μόνο ότι και στην Cosmote αρχικά ταλαιπωρηθηκα μέχρι να τραβήξουν τη γραμμή γιατί συστημικά υπήρχε σε εκκρεμότητα αίτημα βλάβης από τη Wind και δε προχωρούσε η δρομολόγηση αποστολης του νέου ρούτερ. Χρειάστηκε να βάλω μέσο και να βρω έναν υπεύθυνο τεχνικού τομέα της περιοχής μου για να μεσολαβήσει και να λυθεί το πρόβλημα. Όλο αυτό πήρε άλλους 2 μήνες.... Μετά από 5 ολόκληρους μήνες ταλαιπωρίας με άπειρα τηλέφωνα και μηνύματα κατάφερα να κλείσω το θέμα και να έχω μια λειτουργική γραμμή (μη τη ματιάσω). Εύχομαι να μην έχεις το δικό μου μπλέξιμο και να ξεμπερδέψεις εύκολα. Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2020 από vagelisfil Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VKOULBAL Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2021 παιδια εχω και εγω τη wind fiber 100 ειμαι διπλα στο dslam εχω περασει sftp cat6 καλωδιο για την τηλεφωνικη γραμμη απο τον κατανεμητη επειδη στην πολυκατοικια απο τοτε που ο ανελκυστηρας εγινε inverter ειχα διακοπες στο ιντερνετ μου (οχι στο συχρονισμο του dsl δεν ξεσυχρονιζε) (adsl απο νοβα συχρονιζε στα 20!! και ειχα πραγματικα 17 με 15 ) τωρα με την 100αρα της wind απο τις 9 το πρωι εως τις 18:00 εχω 100/10 ακριβως ολες τις αλλες ωρες ουτε 15/5 μηπως εχετε καμια ιδεα στο θεμα;;; ολες οι βοηθειες δεκτες. results.csv Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα