kleo1 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 26 λεπτά πριν, jimse είπε corolla του 2000 με 400.000 έχει μια δεκαετία να δεί σέρβις, εκτός απο αυτά που είναι υπεύθυνα για την ασφάλεια. άρχισε να καίει λάδι πρίν καμία 2ετία και ποιο πρίν αλλαγή γινόταν κάθε 50.000 και άμα.. υπολογίζω μέσα σε 20 χρόνια δεν έχω φτάσει 1000 ευρώ σε σέρβις γενικά΄. και στο δρόμο να μου μείνει τα έβγαλε με τα παραπάνω τα λεφτά του. α και ποτε δεν μου έβγαλε το παραμικρό. 20 λεπτά πριν, opcorsa είπε εισαι η εξαιρεση και οχι ο κανονας... αλλαζετε τα λαδια σας τυποι... το κλασικό με τον παππού που έκανε 2 πακέτα την ημέρα από τα 11 και έζησε μέχρι τα 100 και ο γείτονας του που έκανε υγιεινή ζωή πέθανε στα 50 6
LeonV12 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 5 ώρες πριν, di maria kun είπε εχω γραψει 5 φορες οτι δεν εχει αναψει λαμπακι δεν εχω θεμα θερμοκρασιας το ψυγειο ειναι καθαρο οπως και η σταθμη πως το συμπερανες αυτο???πρπει αναγκαστικα ενα οχημα που 15χρονια δεν εχει θεμα με τα λαδια οταν καψει μια φορα να παει για κεφαλαρι??οι περισσοτεροι κυκλοφορουν με μπουκαλια λαδι οταν πανε 45 χιλιομετρα να κανουν μια βουτια τα καλοκαιρια και συμπληρωνουν το συστημα διευθυνσης που κολλαει και τι να ελενξει?τι λετε ρε παιδια -το φιλτρο καμπινας το αλλαξα μονος αυτο παλι???γνωριζεις οτι αναφερει σε καθε οχημα ανα ποσα χιλιομετρα πρπει να αλλαζουν οι βαλβολινες? στο βιβλιο του κατασκευαστη?γνωριζεις οτι σε συγκεκριμενα οχηματα αναφερει να μην γινει αλλαγη!!!!ο μηχανικος μου ειπε μετα τα 80 και αν Ειπα για τα πισωκινητα,εσυ δεν εχεις μπλοκε διαφορικο.Tα πισωκινητα εχουν βαλβολινες διαφορικου και αλλαζονται ανα 50 χιλιαδες.Στο σασμαν συνηθως αλλαζεις οταν πας για δισκο πλατο.Στα αυτοματα σασμαν ομως αλλαζεις βαλβολινες.Και μη διαβαζει πολυ τα βιβλιαρακια των αυτοκινητων γιατι ειδικα στα καινουρια λενε λαδια στις 30 χιλιαδες χαχαχαχαχα...Οι τυποι δε παιζονται.
toyo73 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, jimse είπε corolla του 2000 με 400.000 έχει μια δεκαετία να δεί σέρβις, εκτός απο αυτά που είναι υπεύθυνα για την ασφάλεια. άρχισε να καίει λάδι πρίν καμία 2ετία και ποιο πρίν αλλαγή γινόταν κάθε 50.000 και άμα. Αληθεια λες τωρα; 50.000 με το ιδιο λαδι; Εκτος και εαν εκαιγε και το συπληρωνες.Oποτε ανανεωνοταν,διαφορετικα θα εβγαζες γρασσο αντι για λαδι.
olimpiakos 7 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, bromiaris είπε Συνέχισε να έχεις αυτή την άποψη, απλά κάθε πρωί άναψε και κανένα καντήλι σε κανέναν Άγιο για σιγουριά… Μίλησα για κουβαδακια συγκεκριμένα τα μικρά κουβαδακια! Μη θίγεσαι τόσο! Πες μου τις διαφωνίες σου να συζητήσουμε σε pm να μη γεμίζουμε άσκοπα το thread!
Dark_Nightfall Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 57 λεπτά πριν, LeonV12 είπε Και μη διαβαζει πολυ τα βιβλιαρακια των αυτοκινητων γιατι ειδικα στα καινουρια λενε λαδια στις 30 χιλιαδες χαχαχαχαχα...Οι τυποι δε παιζονται. Συγκεκριμενα αναφερουν τα εξης : Αλλαγη ανα 30.000km η 2 χρονια (οτι ερθει πρωτο) Ομως σε περιπτωση που σε ενα χρονο κανεις λιγοτερο απο 7.500 (ειδικες συνθηκες) τα αλλαζεις οπως και να εχει μια φορα το χρονο.
Μάκαρος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 9 ώρες πριν, olimpiakos 7 είπε Λοιπόν ένα πράγμα θα σας πω! Τακτικό service και θα ζήσει για πάρα πολύ το αυτοκίνητο! Ενδεικτικά Nissan primera 1.6 της μάνας μου, αγορασμένο μεταχειρισμένο (προσεγμενο) από πελάτισσα! Η αγορά έγινε το 2002 κάπου κει, ε μέχρι σήμερα πηγαίνει ρολόι και το μόνο θέμα ήταν η κρεμαριερα όπου κάνει θόρυβο κάποιες φορές αλλά λύνεται με συμπλήρωση υγρών που και που μέχρι να τα φτύσει τελείως! (δε διαφωνώ ότι καίει, αλλά μπορείς να κάνεις καλή εξοικονόμηση... Επισης έχει γκάζι και δε ζοριζεται συν το ότι είναι ατμοσφαιρα και χίλιες φορές 1600 ατμόσφαιρα πάρα 1000 τούρμπο!! Καλή συμπεριφορά και καλό πάτημα για ότι αφορά σταθερότητα!) Η άποψη μου είναι αυτή και θα παραμείνει έτσι! Χίλιες φορές οικογενειακό αυτοκίνητο (δηλαδή αυτοκίνητο σαλονιού που λέμε μεγάλο) για κράτημα και ασφάλεια παρά τα σημερινά κουβαδάκια!! Μην συγκρινεις τα σημερινα κουβαδακια με αυτοκινητα 20ετιας. Μονο και μονο η παθητικη ασφαλεια ειναι ετη φωτος μπροστα. Εχει τυχει να δω σχεδον μετωπικη μερσεντες 20ετιας με σιροκο και η καμπινα της μερσεντες ειχε διπλωσει ολοκληρη, η καμπινα του σιροκο ηταν αθικτη. Καλα χρυσα τα παλια αυτοκινητα στο μηχανικο κομματι, αλλα απο θεμα ασφαλειας δεν πιανουν μια μπροστα στα σημερινα. 3
ideal09 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, olimpiakos 7 είπε Μίλησα για κουβαδακια συγκεκριμένα τα μικρά κουβαδακια! Μη θίγεσαι τόσο! Πες μου τις διαφωνίες σου να συζητήσουμε σε pm να μη γεμίζουμε άσκοπα το thread! Ενταξει υπερβολικο αυτο που λες, αν και συγκρινεις ασχετες κατηγοριες, και παλι τα σημερινα κουβαδακια ειναι πολυ πιο μελετημενα οσον αφορα την ασφαλεια σε σχεση με τη λαμαρινα το νισσαν του 2002. Αεροσακοι παντου, συστηματα ευσταθειας, ενισχυμενα σασι με χαλυβα στα ευαισθητα σημεια και οχι μονο, στανταρ δισκοπλακες μπρος-πισω. Τι να λεμε τωρα. 2
di maria kun Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 6 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε Είναι απίστευτο πως μέσα σε σχεδόν μιάμιση σελίδα έχουν γραφτεί τόσες ανοησίες. Ο δείκτης της θερμοκρασίας σου είναι στη μέση συνεχώς ή έχει αυξομειώσεις; Μέχρι μέση στα κόκκινα από το 2002 δεν έχει πάει. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Μάκαρος είπε Μην συγκρινεις τα σημερινα κουβαδακια με αυτοκινητα 20ετιας. Μονο και μονο η παθητικη ασφαλεια ειναι ετη φωτος μπροστα. Εχει τυχει να δω σχεδον μετωπικη μερσεντες 20ετιας με σιροκο και η καμπινα της μερσεντες ειχε διπλωσει ολοκληρη, η καμπινα του σιροκο ηταν αθικτη. Καλα χρυσα τα παλια αυτοκινητα στο μηχανικο κομματι, αλλα απο θεμα ασφαλειας δεν πιανουν μια μπροστα στα σημερινα. Τι Mercedes ηταν αυτό που λες ότι ειδες; Συγγνώμη για το off topic Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2019 από jmmys
alkis13 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Τόσο το λίγο λάδι (στη περίπτωση σου καθόλου) όσο και το πολύ δημιουργούν προβλήματα. Το manual σου θα λέει μέχρι που είναι η φυσιολογική ένδειξη του δείκτη. Συπληρωνε λίγο λίγο(100ml) και μετά ελέγχεις. Καλό θα ήταν να το παρακολουθείς ανά εβδομάδα και μετά ανά μήνα αν δεν καίει πολύ. Στο επόμενο service, φρόντισε να είσαι μπροστα.
kostakis81 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 16 ώρες πριν, NT1G είπε Στην Αμερική το average vehicle age είναι 11,6 χρόνια, στην Ευρώπη 11 (Γερμανία 9, Γαλλία 9, Ιταλία 11, Ισπανία 12, Ελλάδα 14, Ολλανδία 10, Βέλγιο 8, Σουηδία 10, Φινλανδία 11, Αγγλία 8,5), αλλά insomnia κλασσικά μοιράζει ΕΛ γνώση με τέτοια σχόλια, ¯\_(ツ)_/¯ δεν ειναι γιαννησ ειναι γιαννακης ασε μασ ρε φιλε ... απλα το αναφερω γιατη συνηθος στην 7ετια αρχηζουν και ζητανε ...
Joshua21 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 34 λεπτά πριν, kostakis81 είπε απλα το αναφερω γιατη συνηθος στην 7ετια αρχηζουν και ζητανε ... Δικό σου το λάθος τότε που έγραψες "μο ζωής 7 έτη" και εννοούσες "στην 7ετια αρχηζουν και ζητανε".
cabdik Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 15 ώρες πριν, di maria kun είπε e ναι μια ερωτηση εκανα γιατι εκατσε το διημερο που ειναι κλειστα και θα καραφλιασω με αυτα που διαβαζω και που εισαι ακομα....!! θα ακουσεις ιστοριες και για τους παπουδες και τις γιαγιαδες που δεν ξυριζαν τις μασχαλες τους σε λιγο...... !! τεσπα, μην τρελαινεσαι. 1 κατ΄αρχην, ο δεικτης λαδιου να ξερεις οτι δεν δειχνει ολη την ποσοτητα λαδιου που βρισκεται μεσα στον κινητηρα. οποτε εχει ακομα αρκετο λαδι. Σαφεστατα δεν εννοω οτι εισαι ενταξει, ετσι. συμπληρωσε οσο λαδι χρειαστει να ανεβει κοντα στο MAX. 2. η εικονα του λαδιου στη φωτογραφια, οντως δεν δειχνει καλο λαδι. αλλα αυτο μπορει να ειναι και θεμα φωτο. το βασικο ειναι η αισθηση του λαδιου στο χερι. αν οταν πιανεις το λαδι στα δαχτυλα σου, γλιστραει σαν "χελι", εχει ψωμι. αλλιως, αν ειναι "τελειωμενο", τα δαχτυλα βρισκουν αντισταση και κολλανε...! ειναι το πιο απλο τεστ για να καταλαβεις αν το λαδι ειναι για πεταμα εντελως. 3 τα λαδια αντεχουν αρκετα παραπανω, απο οσο λενε οι οδηγιες του να αλλαζονται. η ουσια ομως στο δικο σου ειναι, οτι δεν ξερουμε πραγματικα ποσα χλμ εχουν στην πλατη τους..!! καλο θα ειναι στην επομενη (αλλα και στις επομενες 2-3) αλλαγη λαδιων (και φιλτρου, εννοειται), να εισαι παρων και να παρακολουθησεις την διαδικασια. πως τα βγαζει? απο πανω ή απο κατω? αλλαζει το φιλτρο.? τι λαδια βαζει? γιατι παιζει ρολο και το τι λαδι θα βαλει. 4 δεν κανουν ολα τα λαδια για τον κινητηρα του ALMERA. θελει λαδια με συγκεκριμενες προδιαγραφες, για τον συγκεκριμενο κινητηρα. αν σου βαλει διαφορετικων προδιαγραφων, τοτε και θα στα καιει και δεν θα λιπαινεται σωστα και ο κινητηρας. γιατι πολλοι, ισως νομιζουν οτι ολα τα λαδια, κανουν για ολους τους κινητηρες. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ. επειδη ειναι καποιας ηλικιας, 15-20 ετων, το αυτοκινητο, δεν σημαινει τιποτα. η σωστη συντηρηση διατηρει το αυτοκινητο σε αριστη κατασταση. εμενα ειναι 23 χρονων αμαξι και λαδι δεν καιει, και ειναι και ιταλικο (που φημιζονται οτι καινε λαδακι.....!). αλλος εχει το ονομα, κι αλλος την χαρη....!! 3
Μάκαρος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 8 ώρες πριν, jmmys είπε Τι Mercedes ηταν αυτό που λες ότι ειδες; Συγγνώμη για το off topic Τωρα ακριβες μοντελο δεν ξερω αλλα το καλουπι της εμοιαζε παρα πολυ με αυτο
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτό είναι 30αετιας και βαλε.όχι 20. W201, το Ε190. Σε σχέση με Scirocco φυσικά υστερει σε ασφάλεια. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2019 από jmmys
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα