Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πληροφοριακα, 3 ατομα που γνωριζω(+1 εσενα) που εχουν almera, τους καει λαδια. Πρεπει να ειχαν τα συγκεκριμενα καποια ευαισθησια. Ενδεχομενως τα τσιμουχακια των βαλβιδων να θελουν αλλαγη.

  • Like 2
Δημοσ.

.... εδώ μιλάμε για αφαίμαξη. Επίσης αναφέρει ότι δεν του καπνίζει (λευκός/μπλε καπνός). Συνδιασμός λεπτομερειών είναι το πρόβλημα (θεωρώ ότι δεν ήταν τοοοοσο αδαής ο μηχανικός... έβαλε στο προηγούμενο service , λιγότερα απο 10κ όπως αναφέρει το παλικάρι, χιλιόμετρα... έστω ασύμβατα, κακής ποιότητας λάδια). 

Όπως κ να έχει τώρα χρειάζεται έναν καλό κ λεπτολόγο μηχανικό.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, opcorsa είπε

για εμενα τα 200 δεν ειναι πολλα... αναφερομαι σε αλλαγη λαδιων, αντιψυκτικου, φ. αερα, φ. λαδιου, δ. καμπινας , φ. βενζινης , βαλβολινες και μπουζι

και εχεις ενα αμαξι καινουργιο

thank me later

Βαλβολινες για ποιο λόγο. Το σαζμαν είναι άλλο κύκλωμα και δεν παίζει ρόλο ούτε έχω θέμα μέ τις ταχύτητες? Και φίλτρο καμπινας που κολλάει. Τα υπόλοιπα ναι. Και τα μπουζι σκέφτηκα αλλά τα άλλαξα πριν 15000.

 

2 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Τσέκαρε και το παγούρι του νερού και δες σε τι κατάσταση και χρώμα είναι. Σαν σαπουνιασμένα μου φαίνονται τα λάδια.

Το τσέκαρα καθαρά ήταν και σε σωστή στάθμη 

 

1 ώρα πριν, ideal09 είπε

Πληροφοριακα, 3 ατομα που γνωριζω(+1 εσενα) που εχουν almera, τους καει λαδια. Πρεπει να ειχαν τα συγκεκριμενα καποια ευαισθησια. Ενδεχομενως τα τσιμουχακια των βαλβιδων να θελουν αλλαγη.

Και γω έχω αρκετούς που κυκλοφορούν με λάδι στο πορτμπαγκάζ. Ειδικά ένας φίλους μέ γκολφ εδώ και χρόνια ζει με αυτή τη κατάσταση. Κάθε τόσο συμπληρώνει. Αλλά αναφεε6ηδη ότι εδώ και 15 χρόνια πρώτη φορά το έπαθα. 

 

1 ώρα πριν, TechnoState είπε

..Συνδιασμός λεπτομερειών είναι το πρόβλημα (θεωρώ ότι δεν ήταν τοοοοσο αδαής ο μηχανικός... έβαλε στο προηγούμενο service , λιγότερα απο 10κ όπως αναφέρει το παλικάρι, χιλιόμετρα... έστω ασύμβατα, κακής ποιότητας 

Ετσι, θα το πάω πρώτα σε άλλο συνεργείο μεγαλύτερο μέσω φίλου δεν θέλω να κρίνω πριν βγει πόρισμα από ειδικό. 

Ένα άλλο που ανέφερες γιά το κρύο. Επειδή δουλεύω και βράδυ και σε σημείο με υγρασία και αυτές τις μέρες έκανε κάτι μιον κάνα δύό φορες. Πληροφοριακό περισσότερο. Παίζει ρόλο αυτο με ψιλά λαδια?? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, di maria kun είπε

Βαλβολινες για ποιο λόγο. Το σαζμαν είναι άλλο κύκλωμα και δεν παίζει ρόλο ούτε έχω θέμα μέ τις ταχύτητες? Και φίλτρο καμπινας που κολλάει. Τα υπόλοιπα ναι. Και τα μπουζι σκέφτηκα αλλά τα άλλαξα πριν 15000.

Το τσέκαρα καθαρά ήταν και σε σωστή στάθμη 

Και γω έχω αρκετούς που κυκλοφορούν με λάδι στο πορτμπαγκάζ. Ειδικά ένας φίλους μέ γκολφ εδώ και χρόνια ζει με αυτή τη κατάσταση. Κάθε τόσο συμπληρώνει. Αλλά αναφεε6ηδη ότι εδώ και 15 χρόνια πρώτη φορά το έπαθα. 

Ετσι, θα το πάω πρώτα σε άλλο συνεργείο μεγαλύτερο μέσω φίλου δεν θέλω να κρίνω πριν βγει πόρισμα από ειδικό. 

Ένα άλλο που ανέφερες γιά το κρύο. Επειδή δουλεύω και βράδυ και σε σημείο με υγρασία και αυτές τις μέρες έκανε κάτι μιον κάνα δύό φορες. Πληροφοριακό περισσότερο. Παίζει ρόλο αυτο με ψιλά λαδια?? 

Κακό δέν θα κάνεις να αλλάξεις το λάδι στο κιβώτιο σχέσεων , ανά 60.000 μου φαίνεται δίνου αλλαγή ή όταν αλλάξεις σέτ  συμπλέκτη.

Πήγαινε το στο άλλο συνεργείο να σου κάνει και ένα γένικο έλεγχο ( και στο σύστημα διεύθυνσης )

Λογικά θα κρατάς κάπου ημερομηνία - χιλιόμετρα αλλαγων των αναλώσιμων

Όσο για το φίλτρο καμπίνας το κόστος είναι 10-15€ , καλό κάνει να είναι καθαρό εάν χρησιμοποιείς καλοριφέρ - A/C

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Δεν ειπα οτι ξερω γενικα ατομα που συμπληρωνουν λαδι γιατι και γω συμπληρωνω στο δικο μου.  Ειπα οτι συγκεκριμενα για το δικο σου αυτοκινητο (almera) γνωριζω ατομα που αρχισε καποια στιγμη να καει λαδια.

Δημοσ.

Το κρύο κ η υγρασία σκοτώνουν την μπαταρία.

Επίσης χρειάζεται λίγο ζεσταμα παραπάνω τότε,  επειδή τα λάδια αργούν να ανεβάσουν σωστή θερμοκρασία κ να κυκλοφορήσουν σωστά απο το καρτερ στα υπόλοιπα μέρη κ να λιπανουν ολόκληρο τον κινητήρα, οπως πρέπει κ έχει σχεδιάσει ο κατασκευαστής.

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, di maria kun είπε

Βαλβολινες για ποιο λόγο. Το σαζμαν είναι άλλο κύκλωμα και δεν παίζει ρόλο ούτε έχω θέμα μέ τις ταχύτητες? Και φίλτρο καμπινας που κολλάει. Τα υπόλοιπα ναι. Και τα μπουζι σκέφτηκα αλλά τα άλλαξα πριν 15000.

Το τσέκαρα καθαρά ήταν και σε σωστή στάθμη 

Και γω έχω αρκετούς που κυκλοφορούν με λάδι στο πορτμπαγκάζ. Ειδικά ένας φίλους μέ γκολφ εδώ και χρόνια ζει με αυτή τη κατάσταση. Κάθε τόσο συμπληρώνει. Αλλά αναφεε6ηδη ότι εδώ και 15 χρόνια πρώτη φορά το έπαθα. 

Ετσι, θα το πάω πρώτα σε άλλο συνεργείο μεγαλύτερο μέσω φίλου δεν θέλω να κρίνω πριν βγει πόρισμα από ειδικό. 

Ένα άλλο που ανέφερες γιά το κρύο. Επειδή δουλεύω και βράδυ και σε σημείο με υγρασία και αυτές τις μέρες έκανε κάτι μιον κάνα δύό φορες. Πληροφοριακό περισσότερο. Παίζει ρόλο αυτο με ψιλά λαδια?? 

προληπτικη συντηρηση τυπε.. δεν ειπα οτι κολλαει ντε και καλα στο προβλημα που εχει το παιδι..

  • Like 1
Δημοσ.

Ειναι πολυ πιθανον να σου αλλαζει λαδια καθε δευτερη φορα.Δεν ειναι κατι ασυνηθιστο μιας και μηχανικο της προκοπης δυσκολα βρισκεις στις μερες μας.Η μηχανη καιει λαδια συνηθως οταν δεν ειναι της προδιαγραφης του αυτοκινητου.Στη φωτο φαινονται ταλαιπωρημενα αν και η ποιοτητα ειναι λιγο χαλι.Ετσι δε το καταλαβαινεις γιατι το λαδι αμα δουλευτει μεσα στο μοτερ μαυριζει.Αν ειναι πηχτο σα ζελε τοτε φιλε πηγαινε και σπαστου τα μουτρα γιατι δε τα αλλαξε ποτε.Οσο για τις βαλβολινες καθε 50 τις αλλαζουμε.Και ανα 30 τις βαλβολινες του διαφορικου για τα πισωκινητα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αδερφέ καταρχάς θα πρέπει να μάθεις να συντηρείς το αυτοκίνητο σου!! Καταρχάς χρειάζεσαι λάδι και μπόλικο μάλιστα, απορώ πως δουλεύει ακόμα (αλλά Japan βλέπεις σκυλιά)...

Δεύτερον ο μάστορας κάτι μου βρωμάει... 

Τρίτον δε μπα να ναι και ο ξάδερφος σου καλά θα κάνεις να ξεκαθαριστείς μαζί του για το αν όντως είναι μάστορας με αρ@@ ή όχι ειδάλλως βρες αλλού έναν μάστορα της προκοπής!! Πρώτα συμπλήρωσε λάδι με τη γραμμή που έχεις στην εικόνα με τα πράσινα γράμματα, γκάζωσε το και λίγο να καθαρίσει ότι βρωμιά μπορεί να καθαριστεί απτή μηχανή γιατί το υπάρχον λάδι είναι σα γλίτσα βλέπω! (δε μπορω να καταλάβω αν αναμειγνυονται νερά με λάδια κοινώς αν έκαψες φλάντζα) Μετα θες αλλαγή λάδια, αλλαγή φίλτρο λαδιού, να τσεκάρει ο μάστορας για αρχή φίλτρο αερος και ίσως χρειαστεί να αλλάξεις και παραφλου για σιγουριά για μένα καντο (όχι νερό βρύσης ήμαρτον ακόμα βλέπω αυτοκίνητα με νερό βρύσης και έχει πιάσει σκουριά το ψυγείο έλεος!!) 

Όλα αυτά γύρω στο 100 150 βαριά! 

Τώρα αν έκαψες φλάντζα περίμενε καμία 500ρια....

Και καλό υπόλοιπο οδήγησης!! 

  • Like 3
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, olimpiakos 7 είπε

Αδερφέ καταρχάς θα πρέπει να μάθεις να συντηρείς το αυτοκίνητο σου!! Καταρχάς χρειάζεσαι λάδι και μπόλικο μάλιστα, απορώ πως δουλεύει ακόμα (αλλά Japan βλέπεις σκυλιά)...

Δεύτερον ο μάστορας κάτι μου βρωμάει... 

Τρίτον δε μπα να ναι και ο ξάδερφος σου καλά θα κάνεις να ξεκαθαριστείς μαζί του για το αν όντως είναι μάστορας με αρ@@ ή όχι ειδάλλως βρες αλλού έναν μάστορα της προκοπής!! Πρώτα συμπλήρωσε λάδι με τη γραμμή που έχεις στην εικόνα με τα πράσινα γράμματα, γκάζωσε το και λίγο να καθαρίσει ότι βρωμιά μπορεί να καθαριστεί απτή μηχανή γιατί το υπάρχον λάδι είναι σα γλίτσα βλέπω! (δε μπορω να καταλάβω αν αναμειγνυονται νερά με λάδια κοινώς αν έκαψες φλάντζα) Μετα θες αλλαγή λάδια, αλλαγή φίλτρο λαδιού, να τσεκάρει ο μάστορας για αρχή φίλτρο αερος και ίσως χρειαστεί να αλλάξεις και παραφλου για σιγουριά για μένα καντο (όχι νερό βρύσης ήμαρτον ακόμα βλέπω αυτοκίνητα με νερό βρύσης και έχει πιάσει σκουριά το ψυγείο έλεος!!) 

Όλα αυτά γύρω στο 100 150 βαριά! 

Τώρα αν έκαψες φλάντζα περίμενε καμία 500ρια....

Και καλό υπόλοιπο οδήγησης!! 

Μπα αμα του ειχε καψει φλατζα θα ειχε γεμισει τον κοσμο με νερο και λαδια.Ασε που στο παγουρι απο το βρασιμο θα γινοταν χαμος και θα του ειχε αναψει θερμοκρασια.Απλα ειναι αυτο που ειπες...Japan,πανε και χωρις λαδι 😂

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε μάγκες χαλαρώστε

Σιγά το πράγμα

15 χρονών αυτοκίνητο θα ήταν περίεργο να μην έκαιγε τίποτα

Ποσό σκοπεύεις να το κρατήσεις το αυτοκίνητο ?

Ήδη είναι στο τέλος της δεύτερης ζωής του και πάει για την τρίτη (μο ζωής 7 έτη)

Βαλε Κανά λίτρο μέσα ότι βρεις και πήγαινε να αλλάξεις λάδια σε Κανά βενζινάδικο

Της γυναικας μου ειχε κάνει 40000 με τα ιδία λάδια και δεν έβγαλε τίποτα 10 χρόνια μετά

Δεν χαλανε εύκολα και ειδικά τα japonia

Δημοσ.
20 ώρες πριν, di maria kun είπε

καλησπερα τυχαια ευτυχως ειπα να ελενξω τα λαδια και διαπιστωσα οτι ειναι περιπου ενα εκατοστο πιο κατω απο την σπειροειδη ενδειξη στο σωληνακι(θα βαλω και φωτο)

αυτο σημαινει χαμηλη σταθμη σωστα-πηρα ενα μαστορα που το παω και ειναι κλειστα εφυγε και ανοιγει παρασκευη-πηγα και σε ενα αλλον και αυτος κλειστα-με ειπε να αγορασω ενα 10,40 απο βενζιναδικο να συμπληρωσω,δεν μπορβω να αφησω και το αμαξι δουλευω το βραδυ

1)στα 15 χρονια δεν συμπληρωσα ποτε λαδι παιζει να χανει απο καπου?παιζει να το εκαψε να ηταν ψιλο η κατι τετοιο?στο ψυγειο δεν βλεπω υπολλειματα εκανα ενα ελεγχο

2)δειτε λιγο την πικ και πειτε μου μεχρι την μεση του σπειροειδη δεν πρεπει να βαλω προβλεπομενα??ο μαστορας μου ειπε μεχρι την γραμμη-εκει στο μαυρο δεν ειναι που σημειωσα??

https://imgur.com/a/Sszuh7m

3)δειτε και το κοκκινο και πειτε μου ειναι πολυ χαμηλο??βεβαια τωρα  οτι εγινε εγινε

4)πηρα το πιο ακριβο που ειχε στο βενζινα απο πισω λεει μαλιστα οτι ειναι για νισσαν παιζει ρολο αν ειναι διαφορετικο απο του μαστορα??(πιθανον του μαστορα θα ναι κατωτερο)

5)ποσα λιτρα παιρνουν κανονικα τα αυτοκινητα ???????-(αυτο που αγορασα ειναι 1 λιτρο μαρκα καστρολ/ξερω θα το ριξω μεχρι την μεση

1. Φυσικά και παίζει να χάνει από κάπου, είτε το έκαψε, είτε το έχασε, είτε εξ αρχής δεν είχε μέσα τη σωστή ποσότητα.

2. και 3. Η παρακάτω φωτογραφία θα σε βοηθήσει να καταλάβεις, η στάθμη του λαδιού πρέπει πάντα να είναι ανάμεσα στα σημεία Α και C, δηλαδή πάντα να είναι μέσα σε αυτό που αποκαλείς ως "σπειροειδή ένδειξη" λογικά αν γυρίσεις την βελόνα από την άλλη μεριά θα δεις και τις ενδείξεις L και H (low και high):

index.54.gif

4. Εφόσον τα λάδια που ήδη είχε μέσα έχουν το ίδιο ιξώδες με αυτά που έβαλες (10/40) και την ίδια σύνθεση, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

5. Δεν παίρνουν όλα τα αυτοκίνητα την ίδια ποσότητα λαδιών, το αλμέρα σου αν είναι το 1,5 τότε θεωρητικά έχει χωρητικότητα 2,9l ο κινητήρας και 0,2 το φίλτρο λαδιού, στην πραγματικότητα παίρνει κάτι λιγότερο γιατί το παλιό λάδι δεν στραγγίζει εντελώς.

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν δεν έχει λάδι το αμάξι δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία του κινητήρα, πρέπει να μην έχει καθόλου και πάλι δεν νομίζω να προλάβει... Βάλε όσο λάδι χρειάζεται για να πας στο συνεργείο και να κινηθείς όσο χρειάζεσαι. Κάνε ένα σέρβις, άλλαξε και το φίλτρο λαδιού, παρακολουθήσε το και μετά δες τι θα κάνεις. Μην ξεκινάς στον μάστορα για φλάντζες και τέτοια. 

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...