Fotis13 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, Daemonos είπε χαχα εμ... με αυτά που είδα, έστρεψα το βλέμμα μου στο division 2. Μακάρι να τα φτιάξουν αυτά, αλλα δεν νομίζω, δεν τους παίρνει ο χρόνος. division ρε συ σε κονσολα δεν παιζεται ειναι καθαρα για pc .
Daemonos Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, Fotis13 είπε division ρε συ σε κονσολα δεν παιζεται ειναι καθαρα για pc . Μια χαρά είναι, είχα παίξει το 1 πολύ.
Fotis13 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, Daemonos είπε Μια χαρά είναι, είχα παίξει το 1 πολύ. Εγω το 1 το ειχα αγορασει γιατι το επαιζε ο κολητος μου σε extreme pc αλλα στο ps4 το aiming ηταν τραγωδια.Εκτος αν το βελτιωσαν πολυ απο τοτε . 1
Daemonos Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, Fotis13 είπε Εγω το 1 το ειχα αγορασει γιατι το επαιζε ο κολητος μου σε extreme pc αλλα στο ps4 το aiming ηταν τραγωδια.Εκτος αν το βελτιωσαν πολυ απο τοτε . Ναι παρα πολύ, κάτσε θα δούμε και το div 2. Παραθέτω και αυτό 1
RedAlert539 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το θέμα με τους περισσότερους YouTubers (όπως γίνεται με κάθε παιχνίδι πλέον γιατί είναι της μόδας) είναι ότι όντας ελλειπώς ενημερωμένοι ξεπετάνε ημερήσια βίντεο για να μαζέψουν likes και να βγάλουν λεφτά από τα clicks. Υπάρχουν YouTubers οι οποίοι έχουν πάιξει αρκετό από το final build του game και οι οποίοι ανεβάζουν βίντεο που παρέχουν εμπεριστατωμένες πληροφορίες. Ο τυπάς στο πιο πάνω βίντεο για πράδειγμα (που κάνει και κύρηγμα για την παραπληροφόρηση) αναφέρει ότι το endgame του παχνιδιού θα είναι τα strongholds, το freeplay και legendary contracts και μονο αυτό. Επιλέγοντας (συνειδητά;) να μην ανφερθεί στα shaper storms, που ακόμα δεν γνωρίζουμε τι είναι, και τα cataclysms που θα είναι κάτι σαν seasonal events. Και αυτό είναι ένα μόνο θέμα που έχει να κάνει με το endgame. Όσον αφορά την δυσκολία, ο σκοπός τους δεν είναι να σε κάνουν να σπαταλάς περισσότερη ώρα για να βγάλεις το content αλλά (και θα ακουστεί λίγο περίεργο) να κάνεις λίγοτερη ώρα προωθόντας τη συνεργασία με τους συμπαίκτες σου. Πως; Με το combo system(στo οποίο επίσης δεν αναφέρεται ο φίλος στο βίντεο). Αν τώρα κάποιος θελει να αντιμετωπίσει τους εχθρούς ως bullet sponges αδειάζωντας όλους τους γεμιστήρες πάνω τους περιμένοντας πότε θα πεθάνουν , δικαίωμα του. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα του game αλλά του πάιχτη που δεν κάθησε να ασχοληθεί με ένα από τους βασικούς μηχανισμούς του. Παρ'ολα αυτά οι ιδέες που δίνει για τα επίπεδα δυσκολίας είναι ωραίες👍 Δεν είμαι τυφλός, ούτε fanboy. Το Anthem έχει θέματα, και ας μην γελιόμαστε θα συνεχίσει να έχει θέματα και μετά το launch. Το συμπέρασμα που θέλω να καταλήξω είναι ότι, αφού έχουμε συλλέξει τις απαραίτητες πληροφορίες, να επικεντρώνουμε την κριτική μας εκεί που πρέπει και να μην κουνάμε το κεφάλι συγκαταβατικά σε κάποιους οι οποίοι απλά πηδάνε στο EA hate-train και θέλουν να τους ακολουθήσεις ή σε κάποιους πικραμένους φαν της BioWare που της κρατάνε ακόμα 'μούτρα' για το Mass Effect Andromeda. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2019 από RedAlert539 1 1
Fotis13 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 6 λεπτά πριν, RedAlert539 είπε Το θέμα με τους περισσότερους YouTubers (όπως γίνεται με κάθε παιχνίδι πλέον γιατί είναι της μόδας) είναι ότι όντας ελλειπώς ενημερωμένοι ξεπετάνε ημερήσια βίντεο για να μαζέψουν likes και να βγάλουν λεφτά από τα clicks. Υπάρχουν YouTubers οι οποίοι έχουν πάιξει αρκετό από το final build του game και οι οποίοι ανεβάζουν βίντεο που παρέχουν εμπεριστατωμένες πληροφορίες. Ο τυπάς στο πιο πάνω βίντεο για πράδειγμα (που κάνει και κύρηγμα για την παραπληροφόρηση) αναφέρει ότι το endgame του παχνιδιού θα είναι τα strongholds, το freeplay και legendary contracts και μονο αυτό. Επιλέγοντας (συνειδητά;) να μην ανφερθεί στα shaper storms, που ακόμα δεν γνωρίζουμε τι είναι, και τα cataclysms που θα είναι κάτι σαν seasonal events. Και αυτό είναι ένα μόνο θέμα που έχει να κάνει με το endgame. Όσον αφορά την δυσκολία, ο σκοπός τους δεν είναι να σε κάνουν να σπαταλάς περισσότερη ώρα για να τα βγάλεις το content αλλά (και θα ακουστεί λίγο περίεργο) να κάνεις λίγοτερη ώρα προωθόντας τη συνεργασία με τους συμπαίκτες σου. Πως; Με το combo system(στo οποίο επίσης δεν αναφέρεται ο φίλος στο βίντεο). Αν τώρα κάποιος θελει να αντιμετωπίσει τους εχθρούς ως bullet sponges αδειάζωντας όλες τις γεμιστήρες πάνω τους περιμένοντας πότε θα πεθάνουν , δικαίωμα του. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα του game αλλά του πάιχτη που δεν κάθησε να ασχοληθεί με ένα από τους βασικούς μηχανισμούς του. Δεν είμαι τυφλός, ούτε fanboy. Το Anthem έχει θέματα, και ας μην γελιόμαστε θσ συνεχίσει να έχει θέματα και μετά το launch. Το συμπέρασμα που θέλω να καταλήξω είναι ότι, αφού έχουμε συλλέξει τις απαραίτητες πληροφορίες, να επικεντρώνουμε την κριτική μας εκεί που πρέπει και να μην κουνάμε το κεφάλι συγκαταβατικά σε κάποιους οι οποίοι απλά πηδάνε στο EA hate-train και θέλουν να τους ακολουθήσεις ή σε κάποιους πικραμένους φαν της BioWare που της κρατάνε ακόμα 'μούτρα' για το Mass Effect Andromeda. Εξαιρετικη τοποθετηση ,συμφωνω απολυτα . 1 1
RedAlert539 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, Fotis13 είπε Εξαιρετικη τοποθετηση ,συμφωνω απολυτα . Πίστεψε με φίλε, δεν θέλω να το πάιξω κύρηκας ούτε να χαρακτηριστώ fanboy. Γιατί δεν είμαι. Είμαι όμως ένθερμος υποστηρικτής του game αλλά ταυτόχρονα και επιφυλακτικός. Του δίνω ευκαιρία όμως γιατί γουστάρω το concept και την ρημάδα την BioWare. Αν τώρα (και το έχω ξαναπεί) τα 'σκατώσουν' θα είμαι ο πρώτος που θα βγει εδώ και θα τους κράξει😉 Όπως επίσης σημαντική είναι και η συμβουλή του φίλου του Daemonos που λέει να μην πετάξετε τα λεφτά σας σε pre-order. Αν κάποιος δεν έχει πιστεί ακόμα το σωστό είναι να περιμένει να βγει το παιχνίδι και μετα να κρίνει. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2019 από RedAlert539
Daemonos Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Συμφωνώ και εγώ, επίσης η Bioware είναι απο τις εταιρίες που εκιμώ καθώς βγάζει το αγαπημένο μου Dragon Age! Με την ΕΑ έχω θέμα σοβαρό... 2
najinblue3 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 30 λεπτά πριν, Daemonos είπε Συμφωνώ και εγώ, επίσης η Bioware είναι απο τις εταιρίες που εκιμώ καθώς βγάζει το αγαπημένο μου Dragon Age! Με την ΕΑ έχω θέμα σοβαρό... Ετσι, και εγω θα το παρω λογω Bioware και τις παιχνιδαρες που μας εχει δωσει. Επισης παιδια να τονισω κατι, οι εχθροι δεν ειναι bullet sponges, πρεπει να κανετε utilize τα combos. Δεν εχει νοημα να ριχνετε με τα νεροπιστολα ειδικα σε elites. Τα combos ειναι ολο το gameplay, ειδικα σε ενα team που ξερουν πως να τα κανουν apply, ειναι τερμα απολαυστικο. Δυστηχως στο demo δεν ειδα κανεναν να κανει combos... 1
RedAlert539 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 3 ώρες πριν, Daemonos είπε Με την ΕΑ έχω θέμα σοβαρό... Σώπα, δεν το καταλάβαμε😋 Δεν μπορώ να σε κατηγορήσω όμως. Όποιος έχει καεί με τον χυλό φυσάει και το γιαούρτι.........
Mitroglou7 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 3 ώρες πριν, najinblue3 είπε Ετσι, και εγω θα το παρω λογω Bioware και τις παιχνιδαρες που μας εχει δωσει. Επισης παιδια να τονισω κατι, οι εχθροι δεν ειναι bullet sponges, πρεπει να κανετε utilize τα combos. Δεν εχει νοημα να ριχνετε με τα νεροπιστολα ειδικα σε elites. Τα combos ειναι ολο το gameplay, ειδικα σε ενα team που ξερουν πως να τα κανουν apply, ειναι τερμα απολαυστικο. Δυστηχως στο demo δεν ειδα κανεναν να κανει combos... Ισχύει αυτό αλλά για μένα είναι ενδιαφέρον μεν κακό mechanic δε. Θα πρέπει να υπάρχει και κάποιου είδους solo game και κάποιος τρόπος να "κουβαλήσεις" 3 νουμπάδες που μπορεί να τύχεις. Ωραίο είναι το concept πέτα φωτιά πάνω σε πάγο αλλά να γίνει mandatory...Δε ξέρω. Η προσωπική εμπειρία μου είναι άσχημη στα teamgames όταν το co-op είναι τοοοοόσο σημαντικό. Επίσης, ψάχνοντας λίγο τα menu τους δε μου άρεσαν αυτά τα "torment-like" difficulty levels που είχε. Απ'τη μια λογικά αυτό σημαίνει ότι πάμε σε vertical itemisation όπου το damage/armor σου θα πολλαπλασιάζετε με κάθε upgrade αλλά απ'την άλλη 300% έξτρα life ρε μάγκες? Τόσο τεμπέλικο? Δηλαδή θα παίξω το τάδε "dungeon" μία φορά κατά το leveling/campaign. Θα το ξαναgrindάρω αρχικά στο max level. Μετά θα το ξαναgrindάρω στο επόμενο level δυσκολίας και μετά ξανά άλλη μία έτσι να χω και για το δρόμο? Το grinding δε με πειράζει αλλά συνηθίζεται τα αρχικά dungeons/missions να είναι ψιλοbasic και τα endgame λίγο πιο ενδιαφέροντα. Το να κάνω το ίδιο basic dungeon 100 φορές δε ξέρω πώς θα πάει. Ειδικά αν είναι αυτό το σκουπιδοstonghold που είχαμε στο demo (καρκίνο στις 5 αισθήσεις έβγαζα κάθε φορά που βουτούσα στο νερό). Anyway το παιχνίδι μου δημιούργησε αυτό το itch να θέλω να το ξαναπαίξω και αυτό είναι καλό.
Fotis13 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το προπαραγγειλα ! @Daemonos εσυ φταις για ολα .Τωρα μενει να βρω χρονο να ασχοληθω για το ειδος αυτο .Ταλαιπωρουμαι να τελειωσω το spiderman 3 βδομαδες τωρα αχχα. Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2019 από Fotis13 1
Daemonos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 4 λεπτά πριν, Fotis13 είπε Το προπαραγγειλα ! @Daemonos εσυ φταις για ολα . Γιατί μου το κάνεις τώρα αυτό πες μου!
Fotis13 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Daemonos είπε Γιατί μου το κάνεις τώρα αυτό πες μου! Φιλε δεν γινεται ,καταλαβαινω πολυ καλα αν θα μου αρεσει ενα game με την εμπειρια που εχω και αυτο με εψηνε απο την αρχη .Μονο ενα ενδοιασμο ειχα τον χρονο αλλα το χειροτερο σεναριο θα ειναι να μην μπορω να ακολουθησω το end game θα δουμε ,θα το ρισκαρω . Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2019 από Fotis13
Daemonos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, Fotis13 είπε Φιλε δεν γινεται ,καταλαβαινω πολυ καλα αν θα μου αρεσει ενα game με την εμπειρια που εχω και αυτο με εψηνε απο την αρχη .Μονο ενα ενδοιασμο ειχα τον χρονο αλλα το χειροτερο σεναριο θα να μην μπορω να ακολουθησω το end game θα δουμε ,θα το ρισκαρω . Είδα οτι έχουν σκοπό να βάλουν πραγματάκια για το end game, είναι αισιόδοξο γιατί η ΕΑ φαίνεται να αφήνει την bioware (προς το παρών) να κάνει αυτά που έχει σχεδιάσει. Θα περιμένω το release όμως, εξακολουθώ να είμαι επιφυλακτικός (κυρίως για το end game και την προχειρότητα των επιπέδων δυσκολίας). You never know, we may still fly together brother
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα