Προς το περιεχόμενο

Anthem [Xbox One][PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 192
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 ώρες πριν, GReeZ είπε

Καλά παίδες το game τουλάχιστον στην απλή έκδοση του ps4 είναι unplayable δεν γίνεται να παίξεις τα fps είναι τραγικά παρόλο που μπήκα με χαρά για να το απολαύσω εν τέλη απογοητευτικά από αυτό το πράγμα που είδα με τα 20 fps και αν.....

Αν φτιάξει στο μέλλον οκ Αλλά έτσι όπως είναι τώρα απλά δεν κρίμα...Στο ps4 slim αναφέρομαι 

Ελπίζω ότι είναι θέμα optimization και θα έχει διορθωθεί κατά πολύ στο launch. Αν και να πω την αλήθεια εγώ που παίζω επίσης σε Slim δεν έχω δει τόσο άσχημη κατάσταση όπως εσύ🤔

  • Like 1
Δημοσ.

Μακάρι να το διορθώσουν αλλα τουλάχιστον εγώ προσωπικά ξενερώνω όταν βλέπω ότι ενα game τρέχει έτσι με αποτέλεσμα να μην το χαίρομαι όπως και το unity παλαιότερα που ήταν επίσης τραγικό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To performance πραγματικα δεν μου αρεσε(εχω το ps4 fat το 1ο), δεν ειναι τοσο τα frames αλλα γενικα η ποιοτητα της εικονας μου φανηκε πολυ κακη. Δε ξερω πως να εξηγησω τι ακριβως εννοω. Το θετικο ειναι οτι το demo ειναι σχεδον 3 μηνων παλιοτερο build κ απο οσο διαβασα στο reddit δεν θα ειναι αυτο το τελικο αποτελεσμα.

Στα του παιχνιδιου, το flying παρα πολυ καλο στην κονσολα, το shooting μου αρεσε φερνει σε division αν και πιο αδυναμο imho, και μου φανηκε αρκετα challenging πραγμα πολυ θετικο. Τα skills πολυ ωραια οπως και το ulty και μου αρεσε που τα cooldowns δεν ειναι τοσο μεγαλα οπως στο Destiny. 

Επεξ/σία από najinblue3
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελείωσα το demo και θα κάνω μερικά σχόλια γι'αυτό.

- Η απόδοση του στο κλασσικό PS4 ήταν επιεικώς ανεκτή. Λένε ότι στο build που παίξαμε θα γίνουν βελτιώσεις. Βλέπουμε... 

- Το παιχνίδι είναι shooter-looter grind. Αν ψάχνετε ιστορία, campaign, μη επαναλειψιμότητα δυστυχώς είστε σε λάθος game. Απευθύνεται σε άτομα που θέλουν να grindαρουν για stats και σε ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο. Το να γκρινιάξει κάποιος γι'αυτά είναι σαν να γκρινιάζει που Racing game έχει οδήγηση.

- Το shooting κομμάτι του παιχνιδιού είναι μέτριο. Είναι στα επίπεδα του Division αλλά δε προσεγγίζει αυτά του Destiny.

- Στην actual μάχη δε πολυκατάλαβα ακριβώς τα mechanics της. Βρήκα τον εαυτό μου πιο πολύ να παίζω με τα cooldowns των 2 abilities που έχεις πέραν της ulty παρά να πυροβολάω. Τα weapons τα ένιωθα πιο πολύ σαν fillers ανάμεσα στα skills παρά σαν το κυρίως τρόπο damage dealing που το βρίσκω μεγάλο φάουλ

- Στα πολύ θετικά του η δυσκολία που έχει που όμως είναι δικοπο μαχαίρι γιατί μιλάμε για επαναλαμβανόμενο content με random pugs. Δε ξέρω πόσο βατό θα είναι endgame για τον casual solo χρήστη (και καλό και κακό αυτό)

- Στα αρνητικά τα όπλα όπως προανέφερα. Τα ένιωθα όλα νεροπίστολα χωρίς weight πίσω από κάθε shot. Δε μου άρεσε καθόλου που χρειαζόμουν μισό γεμιστήρα ανά fodder mob.

 

Γενικά το παιχνίδι έχει potential αλλά θα ζήσει και θα πεθάνει από το itemisation/loot/diversity/balance του. Δεν έχει την ποιότητα του Destiny για να επιβιώσει χωρίς αυτά. Η διαφορά του σε ποιότητα με το Destiny είναι αντίστοιχη με του Diablo 3 και του PoE. Το PoE λόγω itemisation/loot/diversity/balance κατάφερε να το υπερπηδήσει αυτό το θέμα. Το Anthem θα μπορέσει? Δύσκολα πιστεύω αλλά θα δούμε.

Επεξ/σία από Mitroglou7
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Τελείωσα το demo και θα κάνω μερικά σχόλια γι'αυτό.

- Η απόδοση του στο κλασσικό PS4 ήταν επιεικώς ανεκτή. Λένε ότι στο build που παίξαμε θα γίνουν βελτιώσεις. Βλέπουμε... 

- Το παιχνίδι είναι shooter-looter grind. Αν ψάχνετε ιστορία, campaign, μη επαναλειψιμότητα δυστυχώς είστε σε λάθος game. Απευθύνεται σε άτομα που θέλουν να grindαρουν για stats και σε ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο. Το να γκρινιάξει κάποιος γι'αυτά είναι σαν να γκρινιάζει που Racing game έχει οδήγηση.

- Το shooting κομμάτι του παιχνιδιού είναι μέτριο. Είναι στα επίπεδα του Division αλλά δε προσεγγίζει αυτά του Destiny.

- Στην actual μάχη δε πολυκατάλαβα ακριβώς τα mechanics της. Βρήκα τον εαυτό μου πιο πολύ να παίζω με τα cooldowns των 2 abilities που έχεις πέραν της ulty παρά να πυροβολάω. Τα weapons τα ένιωθα πιο πολύ σαν fillers ανάμεσα στα skills παρά σαν το κυρίως τρόπο damage dealing που το βρίσκω μεγάλο φάουλ

- Στα πολύ θετικά του η δυσκολία που έχει που όμως είναι δικοπο μαχαίρι γιατί μιλάμε για επαναλαμβανόμενο content με random pugs. Δε ξέρω πόσο βατό θα είναι endgame για τον casual solo χρήστη (και καλό και κακό αυτό)

- Στα αρνητικά τα όπλα όπως προανέφερα. Τα ένιωθα όλα νεροπίστολα χωρίς weight πίσω από κάθε shot. Δε μου άρεσε καθόλου που χρειαζόμουν μισό γεμιστήρα ανά fodder mob.

Γενικά το παιχνίδι έχει potential αλλά θα ζήσει και θα πεθάνει από το itemisation/loot/diversity/balance του. Δεν έχει την ποιότητα του Destiny για να επιβιώσει χωρίς αυτά. Η διαφορά του σε ποιότητα με το Destiny είναι αντίστοιχη με του Diablo 3 και του PoE. Το PoE λόγω itemisation/loot/diversity/balance κατάφερε να το υπερπηδήσει αυτό το θέμα. Το Anthem θα μπορέσει? Δύσκολα πιστεύω αλλά θα δούμε.

Επειδή βλέπω ότι το συγκρίνεις πολύ με το Destiny, ενώ είναι πλέον ξεκάθαρο οτί τα δύο games απέχουν πολύ το ένα από το άλλο, θέλω να πω ένα δυο πραγματάκια:

Το game έχει και ιστορία και campaign. Δεν ξέρω αν το πρόσεξες αλλά όσο ήσουν στο Fort ήσουν στο δικό σου προσωπικό instance. Εκτός του ότι από το demo έλειπε η συντριπτική πλειοψηφία των npcs, εκεί είναι που εξελίσσεται το story του χαρακτήρα σου μέσω διαλόγων, χτίσιμο σχέσεων με npcs/factions κτλ και όσο προχωράς οι επιλογές σου θα αλλάζουν και την μορφή του ίδιου του Fort. Δεν θα έχει σε καμία περίπτωση το βάθος των Mass Effect ή Dragon Age αλλά για looter-shooter game νομίζω ότι είναι υπέρ αρκετό.

Έχεις δίκιο ότι στην μάχη τα abilities φαίνεται να έχουν περισσότερο ρόλο από τα όπλα. Στο ότι είναι λάθος όμως δεν συμφωνώ γιατί είναι σχεδιαστική επλογή. Αν έχεις παίξει Mass Effect(που περισσότερο με αυτό θα έπρεπε να το συγκρίνουμε παρά με το Destiny) τότε καταλαβαίνεις ότι το Anthem είναι παρόμοιο: δηλ είναι action-rpg στο οποίο το build του χαρακτήρα σου βασίζεται περισσότερο στις abilities και στο gear του javelin και σε δέυτερο λόγο στα όπλα τα οποία είναι περισσότερο συμπληρωματικά. Σε αντίθεση με το Destiny, όπου σαν πιο καθαρό FPS/shooter, τα όπλα παίζουν βασικό ρόλο και αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του build σου. Εξού και η μεγαλύτερη ποικιλία που έχει σε design, perks κτλ κτλ.

Στα υπόλοιπα(performance, δυσκολία κτλ) συμφωνώ.

Τώρα για το ότι δεν έχει την 'ποιότητα' του Destiny εγώ διαφωνώ και έχω αντίθετη άποψη αλλά αυτό είναι θέμα γούστου και κάθε άποψη είναι απόλυτα σεβαστή. Αυτό που θέλω να τονίσω περισσότερο είναι ότι καλό να αποφέυγουμε τέτοιου είδους συγκρίσεις γιατί είναι άδικες και για τα δύο games. Είναι μοιραίο ότι θα υπάρξουν (οι συγκρίσεις), καθώς ανήκουν γενικά και αόριστα στο ίδιο genre, αλλά το γεγονός ότι είναι και τα δύο looter-shooter δεν τα κάνει και ίδια σαν games😉 

 

Επεξ/σία από RedAlert539
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, RedAlert539 είπε

Επειδή βλέπω ότι το συγκρίνεις πολύ με το Destiny, ενώ είναι πλέον ξεκάθαρο οτί τα δύο games απέχουν πολύ το ένα από το άλλο, θέλω να πω ένα δυο πραγματάκια:

Το game έχει και ιστορία και campaign. Δεν ξέρω αν το πρόσεξες αλλά όσο ήσουν στο Fort ήσουν στο δικό σου προσωπικό instance. Εκτός του ότι από το demo έλειπε η συντριπτική πλειοψηφία των npcs, εκεί είναι που εξελίσσεται το story του χαρακτήρα σου μέσω διαλόγων, χτίσιμο σχέσεων με npcs/factions κτλ και όσο προχωράς οι επιλογές σου θα αλλάζουν και την μορφή του ίδιου του Fort. Δεν θα έχει σε καμία περίπτωση το βάθος των Mass Effect ή Dragon Age αλλά για looter-shooter game νομίζω ότι είναι υπέρ αρκετό.

Έχεις δίκιο ότι στην μάχη τα abilities φαίνεται να έχουν περισσότερο ρόλο από τα όπλα. Στο ότι είναι λάθος όμως δεν συμφωνώ γιατί είναι σχεδιαστική επλογή. Αν έχεις παίξει Mass Effect(που περισσότερο με αυτό θα έπρεπε να το συγκρίνουμε παρά με το Destiny) τότε καταλαβαίνεις ότι το Anthem είναι παρόμοιο: δηλ είναι action-rpg στο οποίο το build του χαρακτήρα σου βασίζεται περισσότερο στις abilities και στο gear του javelin και σε δέυτερο λόγο στα όπλα τα οποία είναι περισσότερο συμπληρωματικά. Σε αντίθεση με το Destiny, όπου σαν πιο καθαρό FPS/shooter, τα όπλα παίζουν βασικό ρόλο και αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του build σου. Εξού και η μεγαλύτερη ποικιλία που έχει σε design, perks κτλ κτλ.

Στα υπόλοιπα(performance, δυσκολία κτλ) συμφωνώ.

Τώρα για το ότι δεν έχει την 'ποιότητα' του Destiny εγώ διαφωνώ και έχω αντίθετη άποψη αλλά αυτό είναι θέμα γούστου και κάθε άποψη είναι απόλυτα σεβαστή. Αυτό που θέλω να τονίσω περισσότερο είναι ότι καλό να αποφέυγουμε τέτοιου είδους συγκρίσεις γιατί είναι άδικες και για τα δύο games. Είναι μοιραίο ότι θα υπάρξουν (οι συγκρίσεις), καθώς ανήκουν γενικά και αόριστα στο ίδιο genre, αλλά το γεγονός ότι είναι και τα δύο looter-shooter δεν τα κάνει και ίδια σαν games😉 

Η αναφορά στο Destiny έγινε όπως έγραψες και συ ελέω Genre και Setting. Με τον ίδιο τρόπο που ο κόσμος όλα τα isometric action-loot-rpg τα αναφέρει σαν Diablo-Clones χωρίς να προσπαθεί να τα μειώσει. Θα μπορούσα όπου Destiny να χρησιμοποιήσω το Borderlands/Division/Warframe. 

Δεν αμφιβάλλω ότι θα έχει κάποια ιστορία/campaign που μακάρι να είναι και δυνατή. Απλά, επειδή το συγκεκριμένο genre προσφέρει συνήθως σε αυτούς που πραγματικά θα το γουστάρουν 100,200 ίσως και 1000 ώρες παιχνιδιού, οι 15-20 ώρες που θα κρατήσει το campaign δεν έχουν και τόσο μεγάλη σημασία. Μια χαρά επιβίωσαν looter games όπως πχ. το PoE που έχει δεν έχει ιστορία το ίδιο και το αυτό.

Σε ό,τι είπες συμφωνώ και γω και μου έδωσες και μια άλλη οπτική σε σχέση με το gameplay και τα skills που δε σκέφτηκα ότι είναι intentional. Συνεχίζει να μου κάθεται βέβαια λίγο περίεργα ότι το gameplay είναι στημένο γύρω από τη granade και όχι γύρω από το όπλο.

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, metallica 13 είπε

Το έπαιξα σήμερα στο χ...Αίσχος το frame rate Αυτό το πράγμα δεν παίζεται!θέλει πολύ δουλειά ακόμα!

Το build που παίζουμε ειναι 2 μηνών. Είπαν οτι στο τελικό που έγινε gold, συμπεριλαμβάνονται πάνω απο 1000 bug fixes.

Δημοσ.
Στις 2/2/2019 στις 7:58 ΜΜ, najinblue3 είπε

To performance πραγματικα δεν μου αρεσε(εχω το ps4 fat το 1ο), δεν ειναι τοσο τα frames αλλα γενικα η ποιοτητα της εικονας μου φανηκε πολυ κακη. Δε ξερω πως να εξηγησω τι ακριβως εννοω. Το θετικο ειναι οτι το demo ειναι σχεδον 3 μηνων παλιοτερο build κ απο οσο διαβασα στο reddit δεν θα ειναι αυτο το τελικο αποτελεσμα.

Στα του παιχνιδιου, το flying παρα πολυ καλο στην κονσολα, το shooting μου αρεσε φερνει σε division αν και πιο αδυναμο imho, και μου φανηκε αρκετα challenging πραγμα πολυ θετικο. Τα skills πολυ ωραια οπως και το ulty και μου αρεσε που τα cooldowns δεν ειναι τοσο μεγαλα οπως στο Destiny. 

Τι ειναι το ulty ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάγκες έπαιξα και εγώ την BETA και θα σας πω μερικά πράγματα. 

Καταρχάς το οτι έδωσαν BETA Built 2 μηνών με ξεπερνάει... Δίνει Open beta για ποιο λόγο κυρίως? για να δείξεις οτι το παιχνίδι είναι σε ενα ικανοποιητικό στάδιο και να κάνεις περισσότερο κόσμο να το αγοράσει... Ε αυτοί πέτυχαν ακριβώς το αντίθετο.

Το ANTHEM έχει ωραία πράγματα αλλα και κάποια πολύ άσχημα (κατα την αποψή μου) στοιχεία. 

Τα καλά στοιχεία είναι οτι είναι πολύ όμορφα σχεδιασμένος ο κόσμος, το action είναι πιο καλό απο ότι το περίμενα, το flight και το βάρος του javelin είναι αισθητό και όμορφο και τέλος το όλο concept είναι πολύ καλά στημένο.

ΟΜΩΣ ωραία όλα αυτά αλλα υπάρχει σοβαρό θέμα στα παρακάτω.

η πόλη δείχνει άψυχη και αυτό γιατι οι npc είναι σαν μαριονέτες, το voice acting και τα face animations είναι επιεικώς απαράδεκτα! 

Τα loading screens στην μέση της πτήσης είναι immersion breaking και τα bugs που σε πετάει σε error και κλείνει το game χωρίς λόγο (ps4) είναι τόσο συχνά που σε κάνουν να μην θέλεις να παίξεις ξανά. Επίσης το matchmaking έχει πρόβλημα!

Το AI είναι άθλιο, τα mobs λειτουργούν με περίσσιο αυτισμό! Στο free roam σκότωσα ena mini boss ενώ καθόμουν σε μια πλατφόρμα για να μην με φτάνει. Αυτό απλά καθόταν απο κάτω με το κεφάλι μέσα σε ενα βράχο και απλά μάζευε σφαίρες μέχρι να πεθάνει. 

Τα επίπεδα δυσκολίας... το μόνο που κάνουν είναι να αυξάνουν την ασπίδα και την ζωή των mobs!!! Που σημαίνει ότι αυτόματα θα γίνονται bullet sponges και θα βαράς ενα μέχρι να τελειώσουν όλες οι σφαίρες (και αν πεθάνει). Αυτόματα αυτό σημαίνει οτι χαλάει όλο το παιχνίδι, γιατί αφαιρείς το mechanic του strategic approach και της τακτικής. ΠΧ. όταν ενα turret έχει αυξημένο armor μπροστά και πίσω είναι πιο αδύναμο, θα πρέπει ενας να το απασχολεί και ενας άλλος να πάει απο πίσω να το ρίξει. ΕΑΝ το turret έχει αυξημένη ζωή και ασπίδα ενιαία, τότε απλά το βαράνε όλοι με ότι έχουν μέχρι να καταστραφεί. 

Το content!!! Πολύ σημαντικό είναι το υλικό, εγώ προσωπικά δεν ξαναδίνω 50άρικα σε games που βγαίνουν χωρίς υλικό. Το ANTHEM θα περιαμβάνει 3 strikes και ΟΧΙ raid. που σημαίνει, κάνεις όλα τα mission στο story, που λογικά θα κάνεις και τα strikes εκεί, και μετά τίποτα. αυτό! grind μόνο! Σε εναν μηνα θα γκρινιάζουν όλοι οτι το παιχνίδι δεν έχει end game κτλ. 

Συμβουλή μου: ΜΗΝ βιαστείτε να σκάσετε χρήματα μέχρι μετά απο εναν μήνα που θα έχει βγεί το game. 

Επεξ/σία από Daemonos
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Daemonos είπε

Μάγκες έπαιξα και εγώ την BETA και θα σας πω μερικά πράγματα. 

Καταρχάς το οτι έδωσαν BETA Built 2 μηνών με ξεπερνάει... Δίνει Open beta για ποιο λόγο κυρίως? για να δείξεις οτι το παιχνίδι είναι σε ενα ικανοποιητικό στάδιο και να κάνεις περισσότερο κόσμο να το αγοράσει... Ε αυτοί πέτυχαν ακριβώς το αντίθετο.

Το ANTHEM έχει ωραία πράγματα αλλα και κάποια πολύ άσχημα (κατα την αποψή μου) στοιχεία. 

Τα καλά στοιχεία είναι οτι είναι πολύ όμορφα σχεδιασμένος ο κόσμος, το action είναι πιο καλό απο ότι το περίμενα, το flight και το βάρος του javelin είναι αισθητό και όμορφο και τέλος το όλο concept είναι πολύ καλά στημένο.

ΟΜΩΣ ωραία όλα αυτά αλλα υπάρχει σοβαρό θέμα στα παρακάτω.

η πόλη δείχνει άψυχη και αυτό γιατι οι npc είναι σαν μαριονέτες, το voice acting και τα face animations είναι επιεικώς απαράδεκτα! 

Τα loading screens στην μέση της πτήσης είναι immersion breaking και τα bugs που σε πετάει σε error και κλείνει το game χωρίς λόγο (ps4) είναι τόσο συχνά που σε κάνουν να μην θέλεις να παίξεις ξανά. Επίσης το matchmaking έχει πρόβλημα!

Το AI είναι άθλιο, τα mobs λειτουργούν με περίσσιο αυτισμό! Στο free roam σκότωσα ena mini boss ενώ καθόμουν σε μια πλατφόρμα για να μην με φτάνει. Αυτό απλά καθόταν απο κάτω με το κεφάλι μέσα σε ενα βράχο και απλά μάζευε σφαίρες μέχρι να πεθάνει. 

Τα επίπεδα δυσκολίας... το μόνο που κάνουν είναι να αυξάνουν την ασπίδα και την ζωή των mobs!!! Που σημαίνει ότι αυτόματα θα γίνονται bullet sponges και θα βαράς ενα μέχρι να τελειώσουν όλες οι σφαίρες (και αν πεθάνει). Αυτόματα αυτό σημαίνει οτι χαλάει όλο το παιχνίδι, γιατί αφαιρείς το mechanic του strategic approach και της τακτικής. ΠΧ. όταν ενα turret έχει αυξημένο armor μπροστά και πίσω είναι πιο αδύναμο, θα πρέπει ενας να το απασχολεί και ενας άλλος να πάει απο πίσω να το ρίξει. ΕΑΝ το turret έχει αυξημένη ζωή και ασπίδα ενιαία, τότε απλά το βαράνε όλοι με ότι έχουν μέχρι να καταστραφεί. 

Το content!!! Πολύ σημαντικό είναι το υλικό, εγώ προσωπικά δεν ξαναδίνω 50άρικα σε games που βγαίνουν χωρίς υλικό. Το ANTHEM θα περιαμβάνει 3 strikes και ΟΧΙ raid. που σημαίνει, κάνεις όλα τα mission στο story, που λογικά θα κάνεις και τα strikes εκεί, και μετά τίποτα. αυτό! grind μόνο! Σε εναν μηνα θα γκρινιάζουν όλοι οτι το παιχνίδι δεν έχει end game κτλ. 

Συμβουλή μου: ΜΗΝ βιαστείτε να σκάσετε χρήματα μέχρι μετά απο εναν μήνα που θα έχει βγεί το game. 

ρε συ με πριζωσες και τωρα δεν  θα το παρεις ? χαχαχ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

ρε συ με πριζωσες και τωρα δεν  θα το παρεις ? χαχαχ

χαχα εμ... με αυτά που είδα, έστρεψα το βλέμμα μου στο division 2. Μακάρι να τα φτιάξουν αυτά, αλλα δεν νομίζω, δεν τους παίρνει ο χρόνος.

Επεξ/σία από Daemonos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...