Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας παιδιά και καλή χρονιά.

Εδώ κι ένα μήνα ο ΟΤΕ μετέτρεψε τη γραμμή μας  σε ευρυζωνική χωρίς καμία ειδοποίηση και χωρίς να στείλει εξοπλισμό. Τέλος πάντων, μετά από πολύ ταλαιπωρία, προμηθεύτηκα το modem που δίνουν (Ασύρματο Router Speedport Entry  2i για γραμμή PSTN). Από δω και πέρα ξεκινούν τα προβλήματα.

Το τελευταίο διάστημα, σχεδόν κάθε μέρα μετά τις 5 το απόγευμα, το modem συνεχώς αποσυνδέεται (κάθε μισό λεπτό περίπου). Το περίεργο είναι πως τις πρωινές ώρες λειτουργεί κανονικά. Με το προηγούμενο modem τόσα χρόνια δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα.

Επισυνάπτω και μια εικόνα με τα χαρακτηριστικά της σύνδεσης, μήπως βοηθήσει.

 

modem.jpg

 

Επεξ/σία από sagma666
Δημοσ.

Η γραμμή σου έχει καλό συγχρονισμό ανάλογα την την απόσταση που έχεις από το DSLAM. Όμως για να την διατηρήσει σε αυτό το επίπεδο, σιγά-σιγά ρίχνει το SNR πολύ χαμηλά (στην εικόνα είναι -6 ενώ η κανονική τιμή είναι 8). Αυτό οφείλεται σε θόρυβο και λάθη στην γραμμή από διάφορους λόγους, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να μην μπορεί να την κρατήσει σταθερή και επέρχεται αποσύνδεση.

Σε τέτοιες περιπτώσεις το πρώτο που κοιτάμε είναι η εσωτερική μας καλωδιακή εγκατάσταση. Ιδανικά πρέπει να διαχωρίσουμε πλήρως το τηλεφωνικό σήμα από το DSL στην πρώτη πρίζα του σπιτιού (την αλλάζουμε με μία 2πλή) και να μην έχουμε χρήση splitter και φίλτρων σε VoIP τηλεφωνία.

5af3e6760a2bf_.png.cf04b1a8b28696daf186f552ff4f8a2f.png

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορούμε να έχουμε την σωστή συνδεσμολογία, υπάρχει και η λύση να βάλεις στην γραμμή πάλι το παλιό σου modem/router και πίσω του το Speedport μόνο ως router για την τηλεφωνία.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Η γραμμή σου έχει καλό συγχρονισμό ανάλογα την την απόσταση που έχεις από το DSLAM. Όμως για να την διατηρήσει σε αυτό το επίπεδο, σιγά-σιγά ρίχνει το SNR πολύ χαμηλά (στην εικόνα είναι -6 ενώ η κανονική τιμή είναι 8). Αυτό οφείλεται σε θόρυβο και λάθη στην γραμμή από διάφορους λόγους, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να μην μπορεί να την κρατήσει σταθερή και επέρχεται αποσύνδεση.

Σε τέτοιες περιπτώσεις το πρώτο που κοιτάμε είναι η εσωτερική μας καλωδιακή εγκατάσταση. Ιδανικά πρέπει να διαχωρίσουμε πλήρως το τηλεφωνικό σήμα από το DSL στην πρώτη πρίζα του σπιτιού (την αλλάζουμε με μία 2πλή) και να μην έχουμε χρήση splitter και φίλτρων σε VoIP τηλεφωνία.

5af3e6760a2bf_.png.cf04b1a8b28696daf186f552ff4f8a2f.png

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορούμε να έχουμε την σωστή συνδεσμολογία, υπάρχει και η λύση να βάλεις στην γραμμή πάλι το παλιό σου modem/router και πίσω του το Speedport μόνο ως router για την τηλεφωνία.

Σ΄ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μπορείς σε παρακαλώ να με βοηθήσεις με την ιδανική συνδεσμολογία (για PSTN με μία γραμμή τηλεφώνου); Επισυνάπτω 3 φωτογραφίες (καλώδιο τηλεφώνου, θύρες του modem Speedport Entry 2i  και το μπλε και γκρι καλώδιο που ήταν μαζί με το modem). Πού πρέπει να βάλω σε ποια θύρα του modem; Το μετασχηματιστή και το καλώδιο ethernet είναι τα μόνα σίγουρα, γι' αυτό δεν επισύναψα φωτογραφίες. Ειρήσθω εν παρόδω, και με το παλιό μόντεμ γίνονται αποσυνδέσεις, όχι τόσο συχνά, περίπου 2-3 λεπτά. Το δοκίμασα.

IMAGE3.jpeg

IMAGE1.jpeg

IMAGE2.jpeg

Επεξ/σία από sagma666
Δημοσ.

Για αρχή και δοκιμή:

  1. Πας στην 1η πρίζα του σπιτιού, την ανοίγεις και από πίσω της αφήνεις συνδεδεμένο μόνο το ζεύγος που έρχεται από τον κεντρικό κατανεμητή της οικοδομής και αποσυνδέεις τα υπόλοιπα ζεύγη που πάνε προς τις άλλες πρίζες του σπιτιού.
  2. Κατόπιν συνδέεις στην πρίζα μόνο το modem/router (DSL θύρα) και σε μία θύρα Phone αυτού κατευθείαν την τηλεφωνική συσκευή. Δεν χρειάζεται καθόλου το splitter.

Αν ο έλεγχος δείξει ότι έχει πάλι θέμα η γραμμή, τότε το δίνεις βλάβη στον πάροχο. Διαφορετικά προχωράς σε επόμενο βήμα, που εξαρτάται κυρίως πως είναι η εσωτερική σου εγκατάσταση και αν θέλεις και μπορείς να αφήσεις το modem/router στην πρώτη πρίζα του σπιτιού ή σε άλλο χώρο μετά από αυτήν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Για αρχή και δοκιμή:

  1. Πας στην 1η πρίζα του σπιτιού, την ανοίγεις και από πίσω της αφήνεις συνδεδεμένο μόνο το ζεύγος που έρχεται από τον κεντρικό κατανεμητή της οικοδομής και αποσυνδέεις τα υπόλοιπα ζεύγη που πάνε προς τις άλλες πρίζες του σπιτιού.
  2. Κατόπιν συνδέεις στην πρίζα μόνο το modem/router (DSL θύρα) και σε μία θύρα Phone αυτού κατευθείαν την τηλεφωνική συσκευή. Δεν χρειάζεται καθόλου το splitter.

Αν ο έλεγχος δείξει ότι έχει πάλι θέμα η γραμμή, τότε το δίνεις βλάβη στον πάροχο. Διαφορετικά προχωράς σε επόμενο βήμα, που εξαρτάται κυρίως πως είναι η εσωτερική σου εγκατάσταση και αν θέλεις και μπορείς να αφήσεις το modem/router στην πρώτη πρίζα του σπιτιού ή σε άλλο χώρο μετά από αυτήν.

Δεν είμαι ηλεκτρολόγος και δυστυχώς δε γνωρίζω τι σημαίνει 1η πρίζα του σπιτιού. Το μετασχηματιστή του modem τον έχω εκεί που είναι και ο υπολογιστής. Στις φωτογραφίες που επισύναψα, έχω όλα τα καλώδια και τις θύρες που έχει το συγκεκριμένο μόντεμ. Αν μπορείς σε παρακαλώ σύμφωνα με τις φωτογραφίες και το συγκεκριμένο μόντεμ να με βοηθήσεις. Επίσης, δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να αποσυνδέεται συγκεκριμένες ώρες κάθε μέρα (μετά τις 5 ακριβώς). Πριν ένα μήνα που είχα το παλιό μόντεμ, δεν αποσυνδεόταν ποτέ!

Επεξ/σία από sagma666
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνηθως η "πρωτη" πριζα βρισκεται στο δωματιο (σαλονι/χωλ) που βρισκεται με το που μπαινεις στο σπιτι. Αν την ανοιξεις αντι για 1 ζευγος καλωδιων θα εχει 1+οσες ειναι και πριζες του σπιτιου σου

Επεξ/σία από VasKag
Δημοσ.
14 ώρες πριν, sagma666 είπε

Δεν είμαι ηλεκτρολόγος και δυστυχώς δε γνωρίζω τι σημαίνει 1η πρίζα του σπιτιού. Το μετασχηματιστή του modem τον έχω εκεί που είναι και ο υπολογιστής. Στις φωτογραφίες που επισύναψα, έχω όλα τα καλώδια και τις θύρες που έχει το συγκεκριμένο μόντεμ. Αν μπορείς σε παρακαλώ σύμφωνα με τις φωτογραφίες και το συγκεκριμένο μόντεμ να με βοηθήσεις. Επίσης, δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να αποσυνδέεται συγκεκριμένες ώρες κάθε μέρα (μετά τις 5 ακριβώς). Πριν ένα μήνα που είχα το παλιό μόντεμ, δεν αποσυνδεόταν ποτέ!

Στην φωτογραφία δείχνεις 3 τηλεφωνικά καλώδια και τις θύρες του router. Και τα 3 καλώδια είναι ακριβώς τα ίδια (άσχετα το χρώμα τους και το μήκος τους). Σου έγραψα λοιπόν τι συνδέσεις θα κάνεις παραπάνω με χρήση αυτών των καλωδίων.

Όπως έγραψε και ο VasKag, συνήθως η πρώτη πρίζα βρίσκεται στο σαλόνι ή στο χωλ, κοντά στην πόρτα εισόδου. Δυστυχώς από μακρυά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο , από το να προτείνουμε βήματα και οδηγίες. Πρέπει να βάλεις χέρι εσύ και αν δεν γνωρίζεις, να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον γνωστή ή εν τέλη ηλεκτρολόγο.

Στο 1ο μήνυμα ανέφερες ότι με το παλιό router δεν είχες πρόβλημα, σε επόμενο ότι και με αυτό είχες αποσυνδέσεις και τώρα πάλι ότι δεν αποσυνδεόταν ποτέ. Το ότι κάποτε η γραμμή δεν είχε πρόβλημα δεν σημαίνει ότι πάντα θα είναι έτσι, Αυτή ακριβώς είναι η συμπεριφορά μιας βλάβης ή δυσλειτουργίας και χρειάζεται έλεγχος και δοκιμές να δούμε αν είναι θέμα της δικής σου εσωτερικής εγκατάστασης ή εξωτερικό.

Όσον αφορά για ποιον λόγο εμφανίζεται σε συγκεκριμένες ώρες, υπάρχουν διάφορες υπόνοιες, ενδεικτικά κάποιος μετασχηματιστής ή φωτιστικό ή μηχανή που ξεκινά την λειτουργία της εκείνη την στιγμή.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, jkoukos είπε

Στην φωτογραφία δείχνεις 3 τηλεφωνικά καλώδια και τις θύρες του router. Και τα 3 καλώδια είναι ακριβώς τα ίδια (άσχετα το χρώμα τους και το μήκος τους). Σου έγραψα λοιπόν τι συνδέσεις θα κάνεις παραπάνω με χρήση αυτών των καλωδίων.

Όπως έγραψε και ο VasKag, συνήθως η πρώτη πρίζα βρίσκεται στο σαλόνι ή στο χωλ, κοντά στην πόρτα εισόδου. Δυστυχώς από μακρυά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο , από το να προτείνουμε βήματα και οδηγίες. Πρέπει να βάλεις χέρι εσύ και αν δεν γνωρίζεις, να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον γνωστή ή εν τέλη ηλεκτρολόγο.

Στο 1ο μήνυμα ανέφερες ότι με το παλιό router δεν είχες πρόβλημα, σε επόμενο ότι και με αυτό είχες αποσυνδέσεις και τώρα πάλι ότι δεν αποσυνδεόταν ποτέ. Το ότι κάποτε η γραμμή δεν είχε πρόβλημα δεν σημαίνει ότι πάντα θα είναι έτσι, Αυτή ακριβώς είναι η συμπεριφορά μιας βλάβης ή δυσλειτουργίας και χρειάζεται έλεγχος και δοκιμές να δούμε αν είναι θέμα της δικής σου εσωτερικής εγκατάστασης ή εξωτερικό.

Όσον αφορά για ποιον λόγο εμφανίζεται σε συγκεκριμένες ώρες, υπάρχουν διάφορες υπόνοιες, ενδεικτικά κάποιος μετασχηματιστής ή φωτιστικό ή μηχανή που ξεκινά την λειτουργία της εκείνη την στιγμή.

Φίλε μου η τελευταία πρότασή σου με έσωσε! Με το που έσβησα τα χριστουγεννιάτικα φώτα, φτιάχτηκε το πρόβλημα! Σ' ευχαριστώ!

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, sagma666 είπε

Φίλε μου η τελευταία πρότασή σου με έσωσε! Με το που έσβησα τα χριστουγεννιάτικα φώτα, φτιάχτηκε το πρόβλημα! Σ' ευχαριστώ!

Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για σύνηθες φαινόμενο.
Οι ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές παντός είδους μπορεί να επηρεάσουν τη συμπεριφορά - σταθερότητα μίας DSL σύνδεσης, πόσο μάλλον της VDSL που χρησιμοποιεί πολύ πιο ευρύ ηλεκτρομαγνητικό φάσμα στο ενεργό ζεύγος.
Όπως και να έχει, σημασία έχει ότι το πρόβλημα λύθηκε ευτυχώς εύκολα!
Καλή χρονιά. :)

Δημοσ.
6 ώρες πριν, rafa1919 είπε

Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για σύνηθες φαινόμενο.
Οι ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές παντός είδους μπορεί να επηρεάσουν τη συμπεριφορά - σταθερότητα μίας DSL σύνδεσης, πόσο μάλλον της VDSL που χρησιμοποιεί πολύ πιο ευρύ ηλεκτρομαγνητικό φάσμα στο ενεργό ζεύγος.
Όπως και να έχει, σημασία έχει ότι το πρόβλημα λύθηκε ευτυχώς εύκολα!
Καλή χρονιά. :)

Καλή χρονιά! Δυστυχώς το πρόβλημα δε λύθηκε. Οι αποσυνδέσεις αραίωσαν αρκετά, αλλά και πάλι δεν είναι λογικό να αποσυνδέεται. Αν συνεχίσει κι αύριο θα το δώσω βλάβη στον ΟΤΕ.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, sagma666 είπε

Καλή χρονιά! Δυστυχώς το πρόβλημα δε λύθηκε. Οι αποσυνδέσεις αραίωσαν αρκετά, αλλά και πάλι δεν είναι λογικό να αποσυνδέεται. Αν συνεχίσει κι αύριο θα το δώσω βλάβη στον ΟΤΕ.

Κλεισε και τιποτα αλλο... :)

Spoiler

Μεταξυ σοβαρου και αστειου

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Από τον ΟΤΕ, πριν μια σύνδεση μετατραπεί σε ευρυζωνική , γίνεται πρώτα τηλεφωνική κλήση και ενημέρωση του πελάτη από τον εκπρόσωπό του. Ακολουθεί η αποστολή modem/router αν δεν έχει δοθεί προηγούμενα συμβατό, και sms στο κινητό μία ημέρα πριν την αλλαγή.

2. Οι οδηγίες της σύνδεσης του modem/router βρίσκονται στο φυλλάδιο που το συνοδεύει, υπάρχει και το forum, αν κάτι δεν έγινε κατανοητό από αυτές.

3. Αν δεν κάνεις αυτό που λέει ο jkoukos: “...να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον γνώστη ή εν τέλει ηλεκτρολόγο” και δηλώσεις βλάβη, αν δεν βρεθεί καμία στην πλευρά του ΟΤΕ, θα κάνουν όπως είναι φυσικό το παλιό “αποδοτικό κόλπο”. Θα σε βάλουν σε κάποιο προφίλ και θα συνδέεσαι με χαμηλότερη ταχύτητα…

Οι επιλογές είναι δικές σου.

Επεξ/σία από filipN

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...