Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, palawiaris είπε

Σίγουρα είναι κάτι πολύ πρακτικό και ωφέλιμο μιας και τα ηλεκτρικά θα είναι το μέλλον.

Η απορία μου είναι γιατί οι κυβερνήσεις δεν χρηματοδοτούνε,αλλά και να σπρώξουν γρήγορα στην αγορά προγράμματα και τέτοιες συσκευές,και όχι μόνο από την vw.

Γιατί το μόνο που κάνουν είναι να απαγορέψουν τα πετρελαιοκίνητα,που είναι η εύκολη λύση;

Ξέρεις τι έσοδα φέρνει το αυτοκίνητο σε κάθε χώρα από φορολογία; το κόστος της βενζίνης μαζί με την παραγωγή δεν είναι πάνω από 60βλεπτα και την πουλάνε 1,5. Βάλε τέλη κτλ και μετά την κυριαρχία των ηλεκτρικών θα μου πεις που θα φτάσει η τιμή του ρεύματος και η φορολογία του ηλεκτροκινητου καθώς το κάθε κράτος αποκλείεται να δεχθεί να έχει τέτοια απώλεια εσοδων

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, james01gr είπε

Ξέρεις τι έσοδα φέρνει το αυτοκίνητο σε κάθε χώρα από φορολογία; το κόστος της βενζίνης μαζί με την παραγωγή δεν είναι πάνω από 60βλεπτα και την πουλάνε 1,5. Βάλε τέλη κτλ και μετά την κυριαρχία των ηλεκτρικών θα μου πεις που θα φτάσει η τιμή του ρεύματος και η φορολογία του ηλεκτροκινητου καθώς το κάθε κράτος αποκλείεται να δεχθεί να έχει τέτοια απώλεια εσοδων

Δεν θα ανέβει η τιμή του ρεύματος για τα αυτοκίνητα για πολλούς λογους.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Δεν θα ανέβει η τιμή του ρεύματος για τα αυτοκίνητα για πολλούς λογους.

Η τιμή της βενζίνης όμως θα κατέβει σε βάθος 15ετιας αν αυξηθεί τόσο η πώληση ηλεκτροκίνητων. Ή; 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, newton91 είπε

Η τιμή της βενζίνης όμως θα κατέβει σε βάθος 15ετιας αν αυξηθεί τόσο η πώληση ηλεκτροκίνητων. Ή; 

Το πετρέλαιο θα γίνεται όλο και λιγότερο. Δεν ξέρω πως θα γίνει η αντιστάθμιση με την έλλειψη ζήτησης. Δεν νομίζω ότι μπορεί να το προβλέψει κανένας.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Το πετρέλαιο θα γίνεται όλο και λιγότερο. Δεν ξέρω πως θα γίνει η αντιστάθμιση με την έλλειψη ζήτησης. Δεν νομίζω ότι μπορεί να το προβλέψει κανένας.

Το πετρέλαιο δεν πρόκειται να λιγοστεψει. Συνεχώς βρίσκονται κοιτάσματα, νέοι τρόποι εκμετάλλευσης που παλαιότερα ήταν αδύνατον λόγω κόστους να πραγματοποιηθούν. 

Για την Ελλάδα, για να ξέρουμε για τι ακριβώς μιλάμε, τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας είναι πάνω από 1 δις(τα ηλεκτροκινητα δεν πληρώνουν τέλη) ενώ οι φόροι από την βενζίνη είναι σχεδόν 3 δις τον χρόνο. Λαμβάνοντας υπόψιν πως το αεπ μας είναι 200 δις, σημαίνει πως το 2% του αεπ πηγαίνει σε φόρους σχετιζομενους με τα οχήματα και το πετρέλαιο. Οι συνολικό φόροι που έχει η Ελλάδα είναι 50 με 53 δισ. Σχεδόν το 10% των φόρων προέρχεται από το αυτοκίνητο και τα ορυκτά καύσιμα. 

Και μου λες πως δεν θα ανέβει η τιμή του ρεύματος... Πως θα αντιστάθμισει το κράτος τους φόρους αυτούς; σε όλη την Ευρώπη το ίδιο γίνεται, το πετρελαιοκινητο και το βενζινοκινητο είναι η κότα από την οποία αρμεγουν ΦΠΑ και δασμους 

Δημοσ.
Στις 1/1/2019 στις 10:10 ΜΜ, Retromaniac είπε

Μικρότερη όμως από την συνολική ζημιά που θα κάνει ένα κινητήρας.εσωτερικης καύσης, ο οποίος κανει ζημιά και όταν κατασκευάζεται και όταν χρησιμοποιείται.

 

Αυτό λέει η "κοινή λογική" και η "διαίσθηση", και όπως συνηθίζεται, πάνω στη διαίσθηση βασίστηκαν όλες οι κρατικές επιδοτήσεις και το public policy που προωθούν τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Στην πραγματικότητα δέν μπήκαν στον κόπο να επιβεβαιώσουν αν όντως αυτό ισχύει. Και πλέον υπάρχουν πολλές μελέτες που δείχνουν οτι τα battery electric εκπέμπουν πολύ μεγάλες ποσότητες CO2 κατα την κατασκευή τους, που στις πιό πολλες περιπτώσεις δέν μπορούν ποτέ να αντισταθμιστούν στην οφέλιμη ζωή του αυτοκινήτου (που είναι μικρότερη απο ενός ICE) ή αντισταθμίζονται οριακά μετά απο πάρα πολλά χιλιόμετρα.

Η γνωστή μελέτη της IVL που προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις πρίν μερικά χρόνια:

New report highlights climate footprint of electric car battery production

Πιό πρόσφατη μελέτη που υπολογίζει οτι σε αυτοκίνητο με μικρή μπαταρία (πχ πρώτο Nissan Leaf) εκπέμπονται 50% παραπάνω CO2 κατα την κατασκευή σε σχέση με αντίστοιχο ICE. Το πρόβλημα χειροτερεύει δυσανάλογα στα αυτοκίνητα με μεγαλύτερες μπαταρίες.

Cradle-to-gate greenhouse gas emissions of battery electric and internal combustion engine vehicles in China

Άλλη μία μελέτη που καταλήγει σε αντίστοιχο συμπέρασμα:

A Comparison of the Life Cycle Energy Consumption and Emissions of BEV and HEV

Και φυσικά οι εκπομπές των battery electric συνεχίζονται και κατα τη χρήση, καθώς εκπέμπεται CO2 κατα την παραγωγή και μεταφορά του ρεύματος που χρησιμοποιείται κατα τη φόρτιση.

Κάποια υβριδικά παράγουν λιγότερες εκπομπές κατα τη χρήση σε σύγκριση με τα μεγάλα ηλεκτρικά, επομένως τα δεύτερα ρυπαίνουν παραπάνω χωρίς κάν να υπολογίσουμε τις πολύ μεγαλύτερες εκπομπές κατα την κατασκευή τους.

Όσο για τη μπαταρία του άρθρου είναι Rube Goldberg machine. Φορτίζεις μία μπαταρία με την οποία φορτίζεται μια δεύτερη μπαταρία. Το efficiency πάει περίπατο. Δέν θα με εξέπλησε αν είναι καλύτερα να χρησιμοποιηθεί απευθείας μία ντιζελογεννήτρια  για τη φόρτιση, παρά αυτό.

Στις 1/1/2019 στις 10:10 ΜΜ, Retromaniac είπε

Τουλάχιστον την μπαταρία αν την φορτίζεις από ανανεώσιμες πηγές δεν θα κάνεις ζημια κατά την λειτουργία της.

Περιοχές με πολλά υδροηλεκτρικά, όπως κάποιες χώρες της Β Ευρώπης έχουν όντως ηλεκτρισμό με χαμηλές εκπομπές CO2. Όμως τα υδροηλεκτρικά είναι καθαρά θέμα γεωγραφίας και δέν μπορούν να εφαρμοστούν παντού.

Ανανεώσιμες πηγές όπως solar και wind στις πιό πολλές περιπτώσεις έχουν απο ουδέτερο εώς αρνητικό αποτέλεσμα στη μείωση των εκπομπών.

3 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Δεν θα ανέβει η τιμή του ρεύματος για τα αυτοκίνητα για πολλούς λογους.

Θα ανέβει η τιμή του ρεύματος μόνο για τα αυτοκίνητα, ενώ θα παραμείνει χαμηλή για οικιακή χρήση. Ήδη αρχίζουν να εξετάζουν τρόπους να γίνει αυτό.

Smart charging could lead to an electric vehicle fuel tax

Once a critical mass of EVs arrives on Britain’s roads, the Government will be forced to find a way to replace the £27.2 billion per year it stands to lose in fuel duty today.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

...

Ανανεώσιμες πηγές όπως solar και wind στις πιό πολλές περιπτώσεις έχουν απο ουδέτερο εώς αρνητικό αποτέλεσμα στη μείωση των εκπομπών.

....

Πηγες και δημοσιευμενες μελετες σε εγκριτα περιοδικα/συνεδρια οτι "οι ανανεώσιμες πηγές στις πιό πολλές περιπτώσεις έχουν απο ουδέτερο εώς αρνητικό αποτέλεσμα στη μείωση των εκπομπών";
Φυσικα να ισχυει το παραπανω οχι λογω κακης εφαρμογης/policy (πχ ταυτοχρονης προωθησης των fossil fuels ή προσθηκη ανανεωσιμων παραπανω απο οτι χρειαζοταν το δικτυο κλπ).

Τελος, η συνολικη μειωση των εκπομπων απο χρονια σε χρονια λογω ανανεσιμων πηγων ειναι δυσκολο να εχει θετικο προσιμο γιατι ταυτοχρονα απο χρονια σε χρονια αυξανονται οι αναγκες σε ρευμα/καταναλωση, αρα αυξανονται και οι εκπομπες ρυπων.

Επεξ/σία από haHa

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...