AristidisZ Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, sargus είπε Νομίζω ότι ήταν πολύ απλό αυτό που είπα. Στα 15-20 χρόνια κατοχής, ένα άλλο αμάξι 2-3 χιλιάρικα φθηνότερο που μπορεί να σου βγάλει ζημιές 5-6 χιλιάρικα παραπάνω, είναι τελικά ακριβότερο από το Honda που έχει ακριβότερη τιμή πώλησης. Σκέψου ότι στο αμάξι που έδωσα φέτος (Seat toledo mk2) έδωσα στα 19 χρόνια κατοχής πάνω από 10.000 ευρώ σε βλάβες. Πρόσεξε: μόνο βλάβες!! όχι σερβις, λάστιχα και άλλα φυσιολογικά αναλώσιμα!! Παράλληλα ένας φίλος μου με toyota δεν έδωσε πάνω από 1.000 για τα ίδια περίπου χρόνια. Δε λέω ότι θα συμβαίνει πάντα και ότι κάθε μάρκα είναι εγγύηση, αλλά όπως και να το κάνουμε η ιστορία της Honda έχει δείξει ότι μάλλον θα σου βγει αξιόπιστο. Πέρα από αυτά, φυσικά και κανένα αμάξι (εκτός τα επαγγελματικά) δεν είναι επένδυση αλλά μόνο χάσιμο χρημάτων. Δε χρειάζεται να λέμε τα αυτονόητα για να κάνουμε κάποιο ποιντ. Καλώς ή κακώς, οι τιμές των Η (στην Ελλάδα τουλάχιστον) προσεγγίζουν τις πιο premium μάρκες 10 χιλιάρικα σε βλάβες είναι τεράστιο νούμερο (όπως και αντίστοιχα 1000 είναι πολύ μικρό) σε τέτοιο βάθος χρόνου, εκτός αν αναφέρεσαι σε φθορές που τις θεωρείς βλάβες... Δε νομίζω ότι θα είναι τόσο έντονη η διαφορά σε 20 χρόνια από τώρα που να σε κάνει να ισχυριστείς ότι έπραξες σκεφτόμενος την τσέπη που πήγες σε Honda και όχι π.χ. σε Seat ή Kia ή ότι άλλο, έκανες αυτό που γούσταρες και καλά έπραξες, γιατί θα ήταν μλκία να έδινες π.χ. 22-23 και όχι 26 και να το μετάνιωνες μετά Καλοτάξιδο σε κάθε περίπτωση !!! Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2019 από AristidisZ
sargus Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 33 λεπτά πριν, AristidisZ είπε 10 χιλιάρικα σε βλάβες είναι τεράστιο νούμερο (όπως και αντίστοιχα 1000 είναι πολύ μικρό) σε τέτοιο βάθος χρόνου, εκτός αν αναφέρεσαι σε φθορές που τις θεωρείς βλάβες... Έδωσα ακραία παραδείγματα τα οποία όμως τα έζησα. Έχω επίσης φίλο με Mitsubishi Colt 13,5 χρόνων το οποίο δεν έχει ζητήσει τίποτα! 35 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Καλοτάξιδο σε κάθε περίπτωση !!! Ναι σαι καλά φίλε.
tsiro7 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10000 ευρώ βλάβες? Μπορείς να μας πεις τι ακριβώς έπαθε και ζήτησε τόσα λεφτά? Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2019 από tsiro7
tempes Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 6 ώρες πριν, The_Judas είπε Δεν μίλησα για toyota,. Για mazda και honda αναφέρθηκα και δεν είναι μάρκες με υψηλές πωλήσεις. https://www.autotriti.gr/newcars/bestseller/Index.asp https://www.newsauto.gr/specials/i-protathlites-ton-poliseon-tou-2017/ Το θέμα είναι να μπορείς να βρεις εύκολα και φθηνά ανταλλακτικά, καινούργια ή μεταχειρισμένα. Αν δεν κυκλοφορεί πολύ στην αγορά ένα αυτοκίνητο οι τιμές ανεβαίνουν. -- - - - - - - Αν μιλάμε για αμάξι με 25.000 ευρώ, οι επιλογές είναι άπειρες. Μπορώ να σου βρω και μεταχειρισμένη Cayenne με 10.000 ή και Cayman με 25.000 με λίγα χιλιόμετρα. Το ζήτημα είναι τι γίνεται με τα αυτοκίνητα που αγοράζει ο μέσος πολίτης. την toytota την συμπληρωσα, αλλα οχι οτι δεν βλεπεις honda και Mazda, ή εγω ζω αλλου ή εσυ δεν τα βλεπεις
The_Judas Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν διάβασες τα link με τις πωλήσεις; Ο άλλος πιο πάνω έγραψε ότι με mazda 6 παραγγέλνει ανταλλακτικά από το εξωτερικό γιατί δεν βρίσκει. Τι άλλο να πούμε δηλαδη.. Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2019 από The_Judas
tempes Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 συμφωνα με τα λινκ , ετσι ειναι , ειδικα σε καινουρια μοντελα. Ανακαλω την ενσταση μου
toyo73 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Στις 31/12/2018 στις 9:49 ΠΜ, jmmys είπε Ο μέσος Έλληνας έχει δυο κολλήματα που δεν τα βλέπεις πουθενά αλλού. Νομίζει οτι τα καλυτερα αυτοκίνητα τα φτιάχνουν μονο οι Ιάπωνες,ετσι γενικα και αοριστα Οχι ο μεσος Ελληνας αλλα ο πλανητης ολος.Εαν υπαρχαν εξωγηινοι, σιγουρα δεν θα παιρναν gpoup και γενικα Ιταλικο-Γαλλικο γιατι θα μενανε αναμεσα στους πλανητες.Οτι πουλανε οι Ευρωπαιοι ειναι στην Ευρωπη.Παλι καλα που εχουν μεγαλη αγορα και καλες οικονομιες, αλλιως θα πηγαιναν φουντο.Οι Γαλλοι παιρνουν Γαλλικα, Οι Γερμανοι, Γερμανικα κτλ.Καλα κανουν και βοηθανε τις δικες τους οικονομιες.Αλλα οι περισσοτερες Ευρωπαικες εταιριες εχουν ισχνες, εως ανυπαρκτες πωλησεις εκτος Ευρωπης.Η Τoyota υπαρχει σε καθε χωρα της Υφηλιου. Ενας ιδιοκτητης στην Ακτη Ελεφαντοστου,Ανγκολα, Ζαμπια κ.α, δεν τον ενδιαφερουν τα δερματα και τα 7 χιλιαδες φωτακια και κουμπακια που ξεβαφουν κιολας, η εαν βγαζει το αντιστοιχο Ευρωπαικο 20-30 αλογα παραπανω, αλλα θελει να διασχιζει την Ερημο και την ζουγκλα χωρις να μεινει και τον φανε τα λιονταρια.Μαντεψε τη θα παρει. 2 1
Dare-Devil Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 31/12/2018 στις 12:24 ΠΜ, NikosKallithea είπε Γιατι το honda θελει μονο λαδια, ενω τα γερμανικά που και που θελουν και αλλαγή κινητήρα, εκτος του οτι παντρεύεσαι το συνεργείο. και τα hyundai θέλουν μόνο λάδια αλλά είναι μακράν φθηνότερα . Δεν σου συγκρίνω honda με hyundai αλλά οι λόγοι που ένα προϊόν έχει υψηλό κόστος δεν είναι μόνο το κόστος κατασκευής , η χρήση υλικών εξαιρετικής ποιότητας ,η χρήση προηγμένης τεχνολογίας, το ότι .. honda είναι και στρίβει σαν τρένο , η τελοσπάντων οι δυνατότητες του αυτοκινήτου αλλά έιναι και κάτι άλλο που είναι εξίσου σημαντικό όσο είναι όλα τα παραπάνω και καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την τιμολογιακή πολιτική . Λέγεται brand name , λέγεται marketing, λέγεται προσφορά και ζήτηση . Πες το όπως θες . Αφού η εταιρεία μπορεί και πουλάει ακριβά και πετυχαίνει τους στόχους της στο target group που στοχεύει, θα πουλάει ακριβά ! Ότι κάνει και η VW δηλαδή , όλα αυτά τα χρόνια έχει ρίξει τεράστια ποσά στην διαφήμιση και στην εικόνα της εταιρίας για να φτιάξει ένα prestige γύρω απο το όνομα της για να σου περάσει στο υποσυνείδητο την μπράντα αυτή .Να σου δημιουργήσει και μια τεχνική ανάγκη-μόδα και αυτό να της δώσει την δυνατότητα να πουλάει ακριβότερα , αφού είσαι διατεθειμένος να τα σκάσεις. (Θα μου πεις και ποια εταιρεία δεν το κάνει .... ) Δεν γνωρίζουμε βέβαια τα περιθώρια κέρδους και τον όγκο πωλήσεων που έχει για να κρίνουμε αν μπορεί να ρίξει και άλλο χαμηλότερα την τιμή . Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2019 από Dare-Devil
Mansora Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 28 λεπτά πριν, toyo73 είπε αλλα θελει να διασχιζει την Ερημο και την ζουγκλα χωρις να μεινει και τον φανε τα λιονταρια.Μαντεψε τη θα παρει. Defender ή G wagon 😛 Μιας και είπες για Αφρική ξέρεις ότι τα τελευταία 10 χρόνια σερι μόνη ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι κινητές του rally Dakar και γενικά στο σύνολο τους τα αποτελέσματα είναι 27 11 υπέρ των ευρωπαίων;
Oscar_Mike Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Στις 31/12/2018 στις 12:04 ΠΜ, lele322 είπε Γτ εξακολουθουν να ειναι παντα ακριβοτερα απο αντιστοιχα Γιατί υπάρχει κόσμος που πληρώνει τα λεφτά που ζητάει. Στα αμάξια δεν ξέρω τι παίζει, αλλά αν πάρω παράδειγμα από τις μηχανές, το τι προσφέρει και πόσο τα κοστολογεί... δράμα 1
alkis13 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Πέρα από τους οπαδισμούς όπου έχουν μερικοί. Το τέλειο είναι θεωρητική συζήτηση καφενείου, πχ mercedes A class (εντελώς τυχαία) σε σύγκρουση με ένα getz με 80χλμ/ω μετωπικά. Εκεί η mercedes έβγαλε τα λεφτά της, όπου εκτός από την αγορά της ήθελε τεράστια συντήρηση και να παντρευτείς τον μηχανικό. Στο getz ότι απέμεινε από τον αποθανόντα πήγε προς σκραπτ ΄ή μεταχειρισμένα γνήσια ανταλλακτικά. Το παράδειγμα είναι δυσανάλογο για να καταλάβουν κάποιοι την οικονομία ~10.000 € σε βάθος 15ετίας σε σχέση με την ζωή μας. H κάθε εταιρία κάνει τους υπολογισμούς της και το μαρκετινγκ της. Η Honda πόνταρε στη ποιότητα μηχανικών μερών και όχι αλλού. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι και καλό. Εαν κυκλοφορείς μες στην πόλη, με χαμηλές ταχύτητες και κάνεις καμιά 100χλμ/μήνα εκεί λες ότι δε το πολυκυκλοφορώ το αμάξι ας πάρω κάτι που δε ζητάει πολλά, ας πάρω ένα honda jazz. Εαν οι μετακινησεις σου ομως, σου ζητούν να μπαίνεις σε δρόμους με μεγάλη ταχύτητα, εκεί νομίζω ότι η συζήτηση για το αν χαλάει το αυτοκίνητο είναι άστοχη και αρχίζουν να μας ενδιαφέρουν, η ασφάλεια η άνεση και η οικονομία καυσίμου. Προφανώς και όλοι θέλουν αυτοκίνητο για να αποφύγουν τα ΜΜΜ και να έχουν ένα κλικ παραπάνω βιοτικό επίπεδο. Είναι εργαλείο το αυτοκίνητο και δεν έχει ψυχή. 2
sargus Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το σκεπτικό σου είναι λανθασμένο διότι θεωρείς ότι τα γερμανικά είναι ασφαλέστερα από τα Γιαπωνέζικα. Είσαι σίγουρος για αυτό; Εγώ δε θα ήμουν και τόσο. Ψάχνοντας για το αμάξι που πήρα (Honda civic) έμαθα ότι μόνο το δικό μου και το καινούργιο focus έχουν προστασία έναντι του small overlap. Οι Γερμανοί τίποτα. Και είναι λογικό διότι σαν απιθανοι φραγκοφονιαδες που είναι, κάνουν τα απολύτως απαραίτητα μόνο για να περάσουν επιτυχώς τα τεστ (κυριως του euro ncap). Αν τρακαρεις με διαφορετικό τρόπο από εκείνον που δοκιμάζει το τεστ...κλαφτα! Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2019 από sargus 1
lele322 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δεν ξερω τι να πω,παντως για civic πηγαινα αλλα με τις τιμες αυτες με κανουν και καλοβλεπω και το hyuntai i30 😎 (το οποιο ειναι καλοο πλακα πλακα)
nikko_ Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 13 hours ago, toyo73 said: αλλα θελει να διασχιζει την Ερημο και την ζουγκλα χωρις να μεινει και τον φανε τα λιονταρια.Μαντεψε τη θα παρει. Τοyota made in Turkey δεν θα πάρει πάντως.
tsiro7 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2017 και 4 αστέρια στο ncap και αυτό λόγω χαμηλής προστασίας παιδιών ο Ιάπωνας... https://www.euroncap.com/en/results/honda/civic/27441 Και μετά το κράξιμο πήγε στο 75% τουλάχιστο προς τιμή τους το βελτίωσαν https://www.euroncap.com/en/results/honda/civic/29192 Φαντάζομαι βέβαια όσοι έτρεξαν να το πάρουν την πάτησαν Αλλά είναι οι Γερμανοί φράγκο φονιάδες και όχι οι Ιάπωνες που δεν έβαλαν ένα αερόσακο πλαϊνό για τα κεφάλια των παιδιών... Ρε τι άλλο θα ακούσουμε! Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2019 από tsiro7 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα