TzortzisJosh Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Καλησπέρα, Έχω ένα θέμα με το τιμόνι. Όταν το αμάξι είναι σταματημένο(με την μηχανή ανοικτή) και το γυρνάς τέρμα αριστερά και δεξιά, κάνει καμιά φορά έναν ήχο - τρήξιμο και τρίζει σχεδόν όλο το αυτοκίνητο. Λόγω του ότι δεν το κάνει συνεχώς, πήγα στην Peugeot αλλά δεν μπόρεσαν να διαγνώσουν κάτι. Μου είπαν πως δεν είχαν γράσο μπροστά κάτι πραγματάκια και έβαλαν ξανά, πράγμα που εξαφάνησε το πρόβλημα για λίγο καιρό (1 μήνα+). Σήμερα, πάλι τα ίδια. Πάω να ξεπαρκάρω, το τιμόνι τρίζει καθώς επίσης και ο χώρος στα πόδια(γκάζι συμπλέκτης φρένο κλπ). Μετά από λίγη ώρα σταμάτησε ξανά. Γνωρίζει κανείς κάτι; Επίσης, είπαν πως τα Top Mounts είχαν κενό (δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό), μετά όμως όταν το ξαναπήγα μου είπαν πως τελικά δεν φταίνε τα Top Mounts. Απόψεις;;; (Peugeot 208 μοντέλο 2016)
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Μπορει να ειναι ασχετο αλλα επειδη ειχα κι εγω προβλημα με τριξιμο σε γυρισμα του τιμονιου εν στασει ή σε στοφες με πολυ χαμιλη ταχυτητα (μανουβρες) το προβλημα ηταν λαδια πισω διαφορικου .Σε Honda CRV του 2008.
TzortzisJosh Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε Μπορει να ειναι ασχετο αλλα επειδη ειχα κι εγω προβλημα με τριξιμο σε γυρισμα του τιμονιου εν στασει ή σε στοφες με πολυ χαμιλη ταχυτητα (μανουβρες) το προβλημα ηταν λαδια πισω διαφορικου .Σε Honda CRV του 2008. Δεν νομίζω να είναι αυτό. Αρκετοί μου λένε για Τοp Mounts, όμως υποτίθεται μου είπαν οτι τα άνοιξαν και πως είναι μια χαρά. ._.
georgeγ Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Νομίζω είναι το λάδι του υδραυλικού τιμονιού και είναι φυσιολογικό το τρίξιμο στο τέρμα στρίψιμο
TzortzisJosh Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, georgeγ είπε Νομίζω είναι το λάδι του υδραυλικού τιμονιού και είναι φυσιολογικό το τρίξιμο στο τέρμα στρίψιμο το τιμόνι είναι ηλεκτρικό
stefan123 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Στο δικο μου τερμα αριστερα η δεξια κανει κλαγκ σαν να σπαει κατι...Μου ειπε οτι προερχεται απο την κρεμαγιερα οταν τερματιζει κ ζοριζεται κ κανει αυτον τον θορυβο...φυσιολογικο δηλαδη
meletis_m Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Δέν κάνει καλό να το στρίβεις τέρμα δεξιά ή αριστερά. Πήγαινε το να του κάνουν έλεγχο σε βάσεις μηχανής, μπαλάκια ψαλιδιών και γενικά το σύστημα διεύθυνσης 1
TzortzisJosh Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Θα το παω την Τετάρτη που λογικά ανοίγουν. Παιδιά το συζήτησα με αρκετούς, το θέμα πρέπει να είναι όντως τα top mounts.
ZAFIRIOSNT Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 χαζή ερώτηση.. υπάρχει περίπτωση επειδή είναι σταματημένο και δουλεύει ρελαντί, να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας για να δουλέψει κάτι ηλεκτρικό και να τρέμει το αμάξι?
TzortzisJosh Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, georgeγ είπε Ό ήχος που κάνει οποτε θυμηθεί πλέον (έχει 2 μέρες να το κάνει πάλι) είναι σαν τρίξιμο
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 30/12/2018 στις 11:26 ΜΜ, meletis_m είπε Δέν κάνει καλό να το στρίβεις τέρμα δεξιά ή αριστερά. Σωστο..Μου το εχει πει κι εμενα ο μηχανικος. Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2019 από Γιάννης Platano 1
stefan123 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Επισης οταν το στριβεις τερμα την ακουει η σερπαντινα του τιμονιου κ κοβεται που στα renault εχει αγορα 250 ευρω μιας κ παει πακετο με τα χειριστηρια του τιμονιου...Αλλα οταν θελεις να παρκαρεις-ξεπαρκαρεις σε περιορισμενο χωρο,δεν εχεις αλλη επιλογη...
gia_nnis Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δεν τερματιζουμε το τιμονι με δυναμη.. δηλαδη φτανοντας στο τελος το παμε αργα.. Δεν στριβουμε το τιμονι οταν το αμαξι ειναι ακινοτοποιημενο.. Οταν βρει ο τροχος αντισταση σε πχ πεζοδρομιο σταματαμε το στριψιμο.. Αυτα για να κρατατε το συστημα διευθυνσης σε καλη κατασταση γιατι κοστιζει η επισκευη του!
stathisp Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 1/1/2019 στις 2:45 ΠΜ, ZAFIRIOSNT είπε χαζή ερώτηση.. υπάρχει περίπτωση επειδή είναι σταματημένο και δουλεύει ρελαντί, να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας για να δουλέψει κάτι ηλεκτρικό και να τρέμει το αμάξι? Καλησπέρα και καλή χρονιά Αυτό μου το κάνει κι εμένα (astra g του 1999). Κυρίως στο τέρμα του τιμονιού, όταν κλείνουν τελείως τα παράθυρα και λιγότερο στην 3η ή 4η σκάλα του ανεμιστήρα. Δεν το 'χω ψάξει. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2019 από stathisp
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα