Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Black Demis είπε

χίλιες φορές καλοφτιαγμένο golfaki του 98 me 600 αλογάκια να ακούγετε η σκαστρα ν α τσιρίζει η εξάτμιση να βγάζει μπαμ μπαμ και φωτιές

θα σε ακούνε από χιλομετρα και θα σε σέβονται τι δύναμη κρατάς στα χέρια σου και το καλύτερο χωράει άνετα ηχηαρες και τεράστιο sub να μαζέψεις καμία γκομενιτσα

και όλα αυτά οικονομικά έτσι και αλλιώς οχήματα για επιδειξη είναι και τα δυο

306DB7A2-5D7C-4187-8E2B-42F86D38292A.jpeg.d82798fad1a46895f6a3865353d17f53.jpeg

  • Thanks 3
  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Black Demis είπε

χίλιες φορές καλοφτιαγμένο golfaki του 98 me 600 αλογάκια να ακούγετε η σκαστρα ν α τσιρίζει η εξάτμιση να βγάζει μπαμ μπαμ και φωτιές

θα σε ακούνε από χιλομετρα και θα σε σέβονται τι δύναμη κρατάς στα χέρια σου και το καλύτερο χωράει άνετα ηχηαρες και τεράστιο sub να μαζέψεις καμία γκομενιτσα

και όλα αυτά οικονομικά έτσι και αλλιώς οχήματα για επιδειξη είναι και τα δυο

Ξεχασες   τον  φωτισμο   φθοριου   απο   κατω   που  μ  αρεσει   πολυ.:mrgreen:

Επισης   ενας   καταπληκτικος   στολισμος   των   ημερων   που  βλεπω   σε   αρκετα   ειχ....

Οπου   κερατας   και  η  τυχη  του....

434082000038-huge.jpg?lm=B3ECE337D06EEB7

Δημοσ.

Αυτο θελω να μην εχει ηχο...

Για εμενα ειναι παρα παρα πολυ σοβαρο προβλημα ο θορυβος του αυτοκινητου στα βενζινοκινητα.

Τι επιλογες σε φτηνο ηλεκτρικο mini για κινηση μεσα στην πολη υπαρχουνε ?

Δημοσ.
6 ώρες πριν, dancer είπε

η πιο αργη porsche ειναι η boxster, τα βιντεακια με τα γκολφακια και καθε καρυδιας καρυδι φτιαγμενα που περνανε πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα ειναι για ατομα που θελουν να αποδειξουν κατι που δεν ειναι. ακομα γελαω με κατι τετοια νταγκστερ που κοντραρονται fiat uno με supercars και μολις φυσιξει κανας βαρδαρης θα φυγουν απο το δρομο αυτα τα παναλαφρα. Τριτον παντου περιοριζεται ηλεκτρονικα η ταχυτητα στα 250, και τεταρτον αν ποτε πιασεις πραγματικα 250 ελα να μου το πεις , αθανατε ελληνα.

Αν γνώριζες και 2-3 πράγματα δεν θα έβλαφτε.

Η πιο αργή Boxter έχει τελική 275km/h και έχει το 1/2  των ίππων της Taycan. Οι πιο αργές είναι οι μικρές SUV Macan. Ακόμα και η Cayenne S, αυτό το τεράστιο SUV έχει τελική 265! Ακόμη και η Executive Panamera 4S, μεγαλύτερο αμάξι με 150 λιγότερους ίππους έχει τελική 290!  Όσο για τα υπόλοιπα, έγραψα autobahn, ούτε πίστα, ούτε ελληνικούς δρόμους. Σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα δεν υπάρχει περιορισμός τελική στα 250km/h.

Η τελική στα γερμανικά αυτοκίνητα είναι Prestige. Τα AMG station wagon έχουν τελική πάνω από 300! Προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις το "ρεζιλίκι" να προσπερνάνε την καινούργια Porsche του μέλλοντος, εργοστασιακά οικογενειακά sedan, μέσα στην έδρα της, στην Γερμανία, εκεί που τα Autobahn είναι καμάρι. 

+ αν θέλεις να συγκρίνεις τα ηλεκτρικά γενικά, η Porsche αυτή είναι top of the line στην sport ηλεκτροκίνηση. Χρησιμοποιεί συστήματα των 800V και έχει φάει άπειρες δοκιμές στην Αφρική για να αποφύγουν υπερθερμάνσεις και τα σχετικά. Κάτι Τesla που υπερθερμαίνονται στα 30 δευτερόλεπτα είναι παπάκια κοντά της. 

+ βλέποντας ένα διάγραμμα ροπών, θα καταλάβεις γιατί τα μονοτάχυτα ηλεκτρικά είναι γαιδούργια στις μεγάλες ταχύτητες (>80km/h) σε σχέση με τα ανάλογα συμβατικά. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, j2k είπε

Τι επιλογες σε φτηνο ηλεκτρικο mini για κινηση μεσα στην πολη υπαρχουνε ?

Τι εννοείς σε φθηνό? To Renault Zoe στην Αγγλία ξεκινά από 22 000 λίρες (~25000Eur)

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Αν γνώριζες και 2-3 πράγματα δεν θα έβλαφτε.

Η πιο αργή Boxter έχει τελική 275km/h και έχει το 1/2  των ίππων της Taycan. Οι πιο αργές είναι οι μικρές SUV Macan. Ακόμα και η Cayenne S, αυτό το τεράστιο SUV έχει τελική 265! Ακόμη και η Executive Panamera 4S, μεγαλύτερο αμάξι με 150 λιγότερους ίππους έχει τελική 290!  Όσο για τα υπόλοιπα, έγραψα autobahn, ούτε πίστα, ούτε ελληνικούς δρόμους. Σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα δεν υπάρχει περιορισμός τελική στα 250km/h.

Η τελική στα γερμανικά αυτοκίνητα είναι Prestige. Τα AMG station wagon έχουν τελική πάνω από 300! Προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις το "ρεζιλίκι" να προσπερνάνε την καινούργια Porsche του μέλλοντος, εργοστασιακά οικογενειακά sedan, μέσα στην έδρα της, στην Γερμανία, εκεί που τα Autobahn είναι καμάρι. 

+ αν θέλεις να συγκρίνεις τα ηλεκτρικά γενικά, η Porsche αυτή είναι top of the line στην sport ηλεκτροκίνηση. Χρησιμοποιεί συστήματα των 800V και έχει φάει άπειρες δοκιμές στην Αφρική για να αποφύγουν υπερθερμάνσεις και τα σχετικά. Κάτι Τesla που υπερθερμαίνονται στα 30 δευτερόλεπτα είναι παπάκια κοντά της. 

+ βλέποντας ένα διάγραμμα ροπών, θα καταλάβεις γιατί τα μονοτάχυτα ηλεκτρικά είναι γαιδούργια στις μεγάλες ταχύτητες (>80km/h) σε σχέση με τα ανάλογα συμβατικά. 

εχουν γελασει ποσοι με αυτα που εγραψες αρχικα και συνεχιζεις να προσφερεις αφθονο γελιο, εγραψε κανενας για suv?  ειδες πουθενα να συγκρινα τα ηλεκτρικα? ειπα κατι παραπανω για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα?  παντου περιοριζεται η ταχυτητα ηλεκτρονικα στα 250 οταν βγαινει απο το εργοστασιο αλλο μετα οτι τον βγαζουν τον κοφτη., αυτα που γραφεις γραψτα σε κανα φορουμ αυτοκινησης για prestige και top of the line.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, dancer είπε

εχουν γελασει ποσοι με αυτα που εγραψες αρχικα και συνεχιζεις να προσφερεις αφθονο γελιο, εγραψε κανενας για suv?  ειδες πουθενα να συγκρινα τα ηλεκτρικα? ειπα κατι παραπανω για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα?  παντου περιοριζεται η ταχυτητα ηλεκτρονικα στα 250 οταν βγαινει απο το εργοστασιο αλλο μετα οτι τον βγαζουν τον κοφτη., αυτα που γραφεις γραψτα σε κανα φορουμ αυτοκινησης για prestige και top of the line.

Με την κατάντια του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στην τελική γελάνε.  Εγώ έγραψα για SUV για να σου δείξω την γελοιότητα της τελικής της. Εσύ είπες ότι η Boxter είναι η πιο αργή πράγμα που δεν στέκει. Ακόμη και αυτό το αδύναμο μοντέλο έχει σημαντικά μεγαλύτερη τελική από τη Taycan.

+ Μην επιμένεις με πράγματα που δεν γνωρίζεις. Δεν περιορίζεται η ταχύτητα σε όλα τα αυτοκίνητα στα 250km/h από το εργοστάσιο και μετά βγάζουν τον κόφτη. Τα 250km/h είναι μια "προφορική" συμφωνία κυρίων (Gentleman agreement). Στην Μ5 υπάρχει εργοστασιακό πακέτο που σου την παραδίδει χωρίς κόφτη και πάει μέχρι τα 300+. Στα high end μοντέλα και supercars (για παράδειγμα Porsche, Ferrari κλπ) δεν εφαρμόζεται αυτή η συμφωνία καθώς κατασκευάζονται για αυτές τις ταχύτητες

Υπάρχει λόγος που τα μονοτάχυτητα ηλεκτρικά δεν μπορούν να επιταχύνουν αντάξια με τα συμβατικά μετά τα 80-100km/h, η να αποκτήσουν τρελές τελικές. Έλλειψη ροπής λόγω Back-EMF + θερμότητα. Και προφανώς αυτό δεν μπόρεσε να το βελτιώσει ούτε η Porsche χρησιμοποιώντας ότι καλύτερο υπάρχει στην ηλεκτροκίνηση. Ακόμα και μη συμβατικά συστήματα των 800V που χρησιμοποιούνται σε αγώνες, hypercars, Formula E και Formula 1. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dancer είπε

εχουν γελασει ποσοι με αυτα που εγραψες αρχικα και συνεχιζεις να προσφερεις αφθονο γελιο, εγραψε κανενας για suv?  ειδες πουθενα να συγκρινα τα ηλεκτρικα? ειπα κατι παραπανω για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα?  παντου περιοριζεται η ταχυτητα ηλεκτρονικα στα 250 οταν βγαινει απο το εργοστασιο αλλο μετα οτι τον βγαζουν τον κοφτη., αυτα που γραφεις γραψτα σε κανα φορουμ αυτοκινησης για prestige και top of the line.

Η Porsche δεν βάζει περιορισμό στην τελική από το εργοστάσιο σαν τις άλλες γερμανικές εταιρίες.

Δημοσ.

Θα μπορούσε να την βγάλει taycan sx το απλό μοντέλο και taycan sx το καλό αποτίοντας φόρο τιμής στους 386/486

Δημοσ.
14 ώρες πριν, costef είπε

Ήθελα νάξερα όλοι εσείς που καταφέρεστε εναντίον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (που ούτως ή άλλως είναι ακόμα στην αυγή τους) έχετε μπει ποτέ μέσα σε κάποιο και δεν σας άρεσε;

Εμένα που κάνει για μαγικό χαλί έτσι όπως κινείται  χωρίς κανένα θόρυβο, τρέμουλο ή βήξιμο. Μπορείς να μιλήσεις και να ακούσεις τον διπλανό σου σαν να είσαι στο σαλόνι σου.

Μπορείς να ακούσεις μουσική σαν να φοράς ακουστικά.

Η επιτάχυνσή του δεν σας γοήτεψε; Γλυκειά, σταθερή, συνεχής και ατελείωτη. Από 100 στα 200 όπως πάει το Punto από τα 40 στα 80.

Ο χρόνος φορτίσεως (που συνεχώς μειώνεται) δεν απασχολεί καθόλου γιατί στη φόρτιση μπαίνει το βράδυ όπως και το κινητό σας. Όλη την ημέρα να κυκλοφορείς πρόβλημα δεν έχεις. Μόνο στο μακρύ ταξίδι θα πρέπει να σταματήσεiς για μισή ώρα σε σταθμό που ούτως ή άλλως θα σταματούσες για κατούρημα και καφέ.

Ούτε λάδια ούτε ξύδια ούτε μπουζιά αλλά ούτε και εξατμίσεις, φίλτρα και τσιμούχες. Μόνο λάστιχα και φρένα θέλει κι αυτή είναι όλη-όλη η συντήρησή του.

Χωρίς καυσαέρια, χωρίς τον τεράστιο βενζινοβόρο κινητήρα, χωρίς την ανάγκη του κάθε  μαστοράκου και κυρίως χωρίς καύσιμα. Μην παίζετε το παιχνίδι των πολυεθνικών πετρελαίου που βάζουν στο τραπέζι την πονηρή ερώτηση «Ναι αλλά το ρεύμα από που;». Αυτό είναι απλός και σωστός προγραμματισμός για να φροντίσουμε παροχή από ανανεώσιμες πηγές. Ρεύμα φτιάχνουμε μόνοι μας, βενζίνη μπορούμε;

Όσο τώρα για τον ήχο του κινητήρα εσωτερικής καύσεως που σας έχει συναρπάσει, μάλλον  θα μιλάτε για κάποιον 12κύλινδρο Ferrari που ούτω ή άλλως θα συνεχίσει να υπάρχει και να καταναλώνει 30 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Ελπίζω δηλαδή να μην εννοείτε τον 4κύλινδρο Hundai με τη σκάστρα γιατί τότε μάλλον ζούμε σε διαφορετικούς πλανήτες.

Να θυμίσω εδώ για την ιστορία ότι ίδιες και χειρότερες αντιπαραθέσεις υπήρξαν όταν πρωτοβγήκαν τα CD με τους υποστηρικτές του βινυλίου να ωρύονται κυριολεκτικά. Ο κόσμος αγκαλιάζει ότι αξίζει. Τα υπόλοιπα χάνονται στην Ιστορία όπως χάθηκαν οι κινητήρες εξωτερικής καύσεως (ατμόπλοια, τραίνα) και δεν λείπουν και σε κανέναν.

Δεν "καταφερομαστε" . Tουλαχιστον οι πιο πολλοι,   για αλλο λογο "κραζουν/με", αν γουσταρες  γρηγορη οδηγηση / γρηγορα αυτοκινητα /πειραγμενα (αλλα και εργοστασιακα εννοειτε) κλπ θα καταλαβαινες... μονο και μονο ο ηχος του κινητηρα..  αλλα...

Δημοσ.

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν μπει σε σε ένα μονόδρομο ύφεσης, σιγά-σιγά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνονται όλο και πιο θεμιτά, οικονομικά ελαφριά αθόρυβα, πηγαίντε λίγα χρόνια πίσω και δείτε το minority report, αυτή η ταινία είναι σαν να βλέπω τα σχέδια του έλον μασκ.

Μην παραξενευτείτε αν σε 10 χρόνια δείτε να γίνονται γκραν πρι με ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτό θα έχει πολύ πλάκα.

Σαν mario kart ένα πράγμα σε steroids. 😁

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...