Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, thxerakias είπε

καποια πραγματα δεν τα αγγιζεις.. H Porsche ειναι Porsche..Την αγοραζεις για τα κυβικα της τα αλογα της, την πολυτελεια της για ολα της... οχι να την εχεις ηλεκτρονικη, να τη φορτιζεις με μια μπριζα λες και ειναι κανενα τηλεκατευθυνομαινο...εξαλου τα ατομα που την αγοραζουν δεν πιστευω να εχουν προβληματα σχετικα με το ποσο βενζινη καιει

ροπα ρε φιλε, ροπα > all

  • Like 1
  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ήθελα νάξερα όλοι εσείς που καταφέρεστε εναντίον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (που ούτως ή άλλως είναι ακόμα στην αυγή τους) έχετε μπει ποτέ μέσα σε κάποιο και δεν σας άρεσε;

Εμένα που κάνει για μαγικό χαλί έτσι όπως κινείται  χωρίς κανένα θόρυβο, τρέμουλο ή βήξιμο. Μπορείς να μιλήσεις και να ακούσεις τον διπλανό σου σαν να είσαι στο σαλόνι σου.

Μπορείς να ακούσεις μουσική σαν να φοράς ακουστικά.

Η επιτάχυνσή του δεν σας γοήτεψε; Γλυκειά, σταθερή, συνεχής και ατελείωτη. Από 100 στα 200 όπως πάει το Punto από τα 40 στα 80.

Ο χρόνος φορτίσεως (που συνεχώς μειώνεται) δεν απασχολεί καθόλου γιατί στη φόρτιση μπαίνει το βράδυ όπως και το κινητό σας. Όλη την ημέρα να κυκλοφορείς πρόβλημα δεν έχεις. Μόνο στο μακρύ ταξίδι θα πρέπει να σταματήσεiς για μισή ώρα σε σταθμό που ούτως ή άλλως θα σταματούσες για κατούρημα και καφέ.

Ούτε λάδια ούτε ξύδια ούτε μπουζιά αλλά ούτε και εξατμίσεις, φίλτρα και τσιμούχες. Μόνο λάστιχα και φρένα θέλει κι αυτή είναι όλη-όλη η συντήρησή του.

Χωρίς καυσαέρια, χωρίς τον τεράστιο βενζινοβόρο κινητήρα, χωρίς την ανάγκη του κάθε  μαστοράκου και κυρίως χωρίς καύσιμα. Μην παίζετε το παιχνίδι των πολυεθνικών πετρελαίου που βάζουν στο τραπέζι την πονηρή ερώτηση «Ναι αλλά το ρεύμα από που;». Αυτό είναι απλός και σωστός προγραμματισμός για να φροντίσουμε παροχή από ανανεώσιμες πηγές. Ρεύμα φτιάχνουμε μόνοι μας, βενζίνη μπορούμε;

Όσο τώρα για τον ήχο του κινητήρα εσωτερικής καύσεως που σας έχει συναρπάσει, μάλλον  θα μιλάτε για κάποιον 12κύλινδρο Ferrari που ούτω ή άλλως θα συνεχίσει να υπάρχει και να καταναλώνει 30 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Ελπίζω δηλαδή να μην εννοείτε τον 4κύλινδρο Hundai με τη σκάστρα γιατί τότε μάλλον ζούμε σε διαφορετικούς πλανήτες.

Να θυμίσω εδώ για την ιστορία ότι ίδιες και χειρότερες αντιπαραθέσεις υπήρξαν όταν πρωτοβγήκαν τα CD με τους υποστηρικτές του βινυλίου να ωρύονται κυριολεκτικά. Ο κόσμος αγκαλιάζει ότι αξίζει. Τα υπόλοιπα χάνονται στην Ιστορία όπως χάθηκαν οι κινητήρες εξωτερικής καύσεως (ατμόπλοια, τραίνα) και δεν λείπουν και σε κανέναν.

  • Like 13
  • Thanks 2
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, costef είπε

Ήθελα νάξερα όλοι εσείς που καταφέρεστε εναντίον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (που ούτως ή άλλως είναι ακόμα στην αυγή τους) έχετε μπει ποτέ μέσα σε κάποιο και δεν σας άρεσε;

Εμένα που κάνει για μαγικό χαλί έτσι όπως κινείται  χωρίς κανένα θόρυβο, τρέμουλο ή βήξιμο. Μπορείς να μιλήσεις και να ακούσεις τον διπλανό σου σαν να είσαι στο σαλόνι σου.

Μπορείς να ακούσεις μουσική σαν να φοράς ακουστικά.

Η επιτάχυνσή του δεν σας γοήτεψε; Γλυκειά, σταθερή, συνεχής και ατελείωτη. Από 100 στα 200 όπως πάει το Punto από τα 40 στα 80.

Ο χρόνος φορτίσεως (που συνεχώς μειώνεται) δεν απασχολεί καθόλου γιατί στη φόρτιση μπαίνει το βράδυ όπως και το κινητό σας. Όλη την ημέρα να κυκλοφορείς πρόβλημα δεν έχεις. Μόνο στο μακρύ ταξίδι θα πρέπει να σταματήσεiς για μισή ώρα σε σταθμό που ούτως ή άλλως θα σταματούσες για κατούρημα και καφέ.

Ούτε λάδια ούτε ξύδια ούτε μπουζιά αλλά ούτε και εξατμίσεις, φίλτρα και τσιμούχες. Μόνο λάστιχα και φρένα θέλει κι αυτή είναι όλη-όλη η συντήρησή του.

Χωρίς καυσαέρια, χωρίς τον τεράστιο βενζινοβόρο κινητήρα, χωρίς την ανάγκη του κάθε  μαστοράκου και κυρίως χωρίς καύσιμα. Μην παίζετε το παιχνίδι των πολυεθνικών πετρελαίου που βάζουν στο τραπέζι την πονηρή ερώτηση «Ναι αλλά το ρεύμα από που;». Αυτό είναι απλός και σωστός προγραμματισμός για να φροντίσουμε παροχή από ανανεώσιμες πηγές. Ρεύμα φτιάχνουμε μόνοι μας, βενζίνη μπορούμε;

Όσο τώρα για τον ήχο του κινητήρα εσωτερικής καύσεως που σας έχει συναρπάσει, μάλλον  θα μιλάτε για κάποιον 12κύλινδρο Ferrari που ούτω ή άλλως θα συνεχίσει να υπάρχει και να καταναλώνει 30 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Ελπίζω δηλαδή να μην εννοείτε τον 4κύλινδρο Hundai με τη σκάστρα γιατί τότε μάλλον ζούμε σε διαφορετικούς πλανήτες.

Να θυμίσω εδώ για την ιστορία ότι ίδιες και χειρότερες αντιπαραθέσεις υπήρξαν όταν πρωτοβγήκαν τα CD με τους υποστηρικτές του βινυλίου να ωρύονται κυριολεκτικά. Ο κόσμος αγκαλιάζει ότι αξίζει. Τα υπόλοιπα χάνονται στην Ιστορία όπως χάθηκαν οι κινητήρες εξωτερικής καύσεως (ατμόπλοια, τραίνα) και δεν λείπουν και σε κανέναν.

τι όμορφος κόσμος ηθικά πλασμένος 

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, costef είπε

Ήθελα νάξερα όλοι εσείς που καταφέρεστε εναντίον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (που ούτως ή άλλως είναι ακόμα στην αυγή τους) έχετε μπει ποτέ μέσα σε κάποιο και δεν σας άρεσε;

Εμένα που κάνει για μαγικό χαλί έτσι όπως κινείται  χωρίς κανένα θόρυβο, τρέμουλο ή βήξιμο. Μπορείς να μιλήσεις και να ακούσεις τον διπλανό σου σαν να είσαι στο σαλόνι σου.

Μπορείς να ακούσεις μουσική σαν να φοράς ακουστικά.

Η επιτάχυνσή του δεν σας γοήτεψε; Γλυκειά, σταθερή, συνεχής και ατελείωτη. Από 100 στα 200 όπως πάει το Punto από τα 40 στα 80.

Ο χρόνος φορτίσεως (που συνεχώς μειώνεται) δεν απασχολεί καθόλου γιατί στη φόρτιση μπαίνει το βράδυ όπως και το κινητό σας. Όλη την ημέρα να κυκλοφορείς πρόβλημα δεν έχεις. Μόνο στο μακρύ ταξίδι θα πρέπει να σταματήσεiς για μισή ώρα σε σταθμό που ούτως ή άλλως θα σταματούσες για κατούρημα και καφέ.

Ούτε λάδια ούτε ξύδια ούτε μπουζιά αλλά ούτε και εξατμίσεις, φίλτρα και τσιμούχες. Μόνο λάστιχα και φρένα θέλει κι αυτή είναι όλη-όλη η συντήρησή του.

Χωρίς καυσαέρια, χωρίς τον τεράστιο βενζινοβόρο κινητήρα, χωρίς την ανάγκη του κάθε  μαστοράκου και κυρίως χωρίς καύσιμα. Μην παίζετε το παιχνίδι των πολυεθνικών πετρελαίου που βάζουν στο τραπέζι την πονηρή ερώτηση «Ναι αλλά το ρεύμα από που;». Αυτό είναι απλός και σωστός προγραμματισμός για να φροντίσουμε παροχή από ανανεώσιμες πηγές. Ρεύμα φτιάχνουμε μόνοι μας, βενζίνη μπορούμε;

Όσο τώρα για τον ήχο του κινητήρα εσωτερικής καύσεως που σας έχει συναρπάσει, μάλλον  θα μιλάτε για κάποιον 12κύλινδρο Ferrari που ούτω ή άλλως θα συνεχίσει να υπάρχει και να καταναλώνει 30 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Ελπίζω δηλαδή να μην εννοείτε τον 4κύλινδρο Hundai με τη σκάστρα γιατί τότε μάλλον ζούμε σε διαφορετικούς πλανήτες.

Να θυμίσω εδώ για την ιστορία ότι ίδιες και χειρότερες αντιπαραθέσεις υπήρξαν όταν πρωτοβγήκαν τα CD με τους υποστηρικτές του βινυλίου να ωρύονται κυριολεκτικά. Ο κόσμος αγκαλιάζει ότι αξίζει. Τα υπόλοιπα χάνονται στην Ιστορία όπως χάθηκαν οι κινητήρες εξωτερικής καύσεως (ατμόπλοια, τραίνα) και δεν λείπουν και σε κανέναν.

Πέστα χρυσόστομε..

Τουλαχιστον οσοι σχολιάζετε τα ηλεκτρικα ας εχετε οδηγησει καποιο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dam_Peristeriws είπε

Πέστα χρυσόστομε..

Τουλαχιστον οσοι σχολιάζετε τα ηλεκτρικα ας εχετε οδηγησει καποιο.

όταν υπήρχαν λούνα παρκ οδηγούσα συνέχεια 

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Whargoul είπε

Παίζει να είναι η πιο αργή Porsche που κυκλοφορεί σήμερα. Θα περιμένω αντιδράσεις όταν θα βγουν βιντεάκια με τα 1.4 Γκολφακια και Αστρα  να την κοντράρουν στα ίσα στο Autobahn παρά τους 600 ίππους της. 

Γι αυτούς που παραξενεύονται, η τελική αυτού του μεγαθηρίου με τους 600 ίππους είναι ~250km/h. 

η πιο αργη porsche ειναι η boxster, τα βιντεακια με τα γκολφακια και καθε καρυδιας καρυδι φτιαγμενα που περνανε πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα ειναι για ατομα που θελουν να αποδειξουν κατι που δεν ειναι. ακομα γελαω με κατι τετοια νταγκστερ που κοντραρονται fiat uno με supercars και μολις φυσιξει κανας βαρδαρης θα φυγουν απο το δρομο αυτα τα παναλαφρα. Τριτον παντου περιοριζεται ηλεκτρονικα η ταχυτητα στα 250, και τεταρτον αν ποτε πιασεις πραγματικα 250 ελα να μου το πεις , αθανατε ελληνα.

30 λεπτά πριν, costef είπε

Ήθελα νάξερα όλοι εσείς που καταφέρεστε εναντίον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (που ούτως ή άλλως είναι ακόμα στην αυγή τους) έχετε μπει ποτέ μέσα σε κάποιο και δεν σας άρεσε;

Εμένα που κάνει για μαγικό χαλί έτσι όπως κινείται  χωρίς κανένα θόρυβο, τρέμουλο ή βήξιμο. Μπορείς να μιλήσεις και να ακούσεις τον διπλανό σου σαν να είσαι στο σαλόνι σου.

Μπορείς να ακούσεις μουσική σαν να φοράς ακουστικά.

Η επιτάχυνσή του δεν σας γοήτεψε; Γλυκειά, σταθερή, συνεχής και ατελείωτη. Από 100 στα 200 όπως πάει το Punto από τα 40 στα 80.

Ο χρόνος φορτίσεως (που συνεχώς μειώνεται) δεν απασχολεί καθόλου γιατί στη φόρτιση μπαίνει το βράδυ όπως και το κινητό σας. Όλη την ημέρα να κυκλοφορείς πρόβλημα δεν έχεις. Μόνο στο μακρύ ταξίδι θα πρέπει να σταματήσεiς για μισή ώρα σε σταθμό που ούτως ή άλλως θα σταματούσες για κατούρημα και καφέ.

Ούτε λάδια ούτε ξύδια ούτε μπουζιά αλλά ούτε και εξατμίσεις, φίλτρα και τσιμούχες. Μόνο λάστιχα και φρένα θέλει κι αυτή είναι όλη-όλη η συντήρησή του.

Χωρίς καυσαέρια, χωρίς τον τεράστιο βενζινοβόρο κινητήρα, χωρίς την ανάγκη του κάθε  μαστοράκου και κυρίως χωρίς καύσιμα. Μην παίζετε το παιχνίδι των πολυεθνικών πετρελαίου που βάζουν στο τραπέζι την πονηρή ερώτηση «Ναι αλλά το ρεύμα από που;». Αυτό είναι απλός και σωστός προγραμματισμός για να φροντίσουμε παροχή από ανανεώσιμες πηγές. Ρεύμα φτιάχνουμε μόνοι μας, βενζίνη μπορούμε;

Όσο τώρα για τον ήχο του κινητήρα εσωτερικής καύσεως που σας έχει συναρπάσει, μάλλον  θα μιλάτε για κάποιον 12κύλινδρο Ferrari που ούτω ή άλλως θα συνεχίσει να υπάρχει και να καταναλώνει 30 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Ελπίζω δηλαδή να μην εννοείτε τον 4κύλινδρο Hundai με τη σκάστρα γιατί τότε μάλλον ζούμε σε διαφορετικούς πλανήτες.

Να θυμίσω εδώ για την ιστορία ότι ίδιες και χειρότερες αντιπαραθέσεις υπήρξαν όταν πρωτοβγήκαν τα CD με τους υποστηρικτές του βινυλίου να ωρύονται κυριολεκτικά. Ο κόσμος αγκαλιάζει ότι αξίζει. Τα υπόλοιπα χάνονται στην Ιστορία όπως χάθηκαν οι κινητήρες εξωτερικής καύσεως (ατμόπλοια, τραίνα) και δεν λείπουν και σε κανέναν.

ενταξει δεν ειναι μονο αυτο η συντηρηση που περιγραφεις αλλα ακομα ειμαστε σε εμβρυικο σταδιο στην ηλεκτροκινηση και στην συντηρηση της στην ευρωπαικη αγορα

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, cominno είπε

Επιτέλους κάτι συμφέρον, να γλιτώσω τα τέλη που μας έχουν σκίσει κάθε χρονιά... :P

Μπα, θα βρουν κάτι να πληρώσουν και αυτά.

Αλήθεια, με τις μπαταρίες τι γίνεται; Θα είναι όπως στα λάπτοπ; Που όταν το ανοίγεις λέει 2,5 ώρες για να κλείσει και σε μισή ώρα κλείνει;

Δημοσ.

χίλιες φορές καλοφτιαγμένο golfaki του 98 me 600 αλογάκια να ακούγετε η σκαστρα ν α τσιρίζει η εξάτμιση να βγάζει μπαμ μπαμ και φωτιές

θα σε ακούνε από χιλομετρα και θα σε σέβονται τι δύναμη κρατάς στα χέρια σου και το καλύτερο χωράει άνετα ηχηαρες και τεράστιο sub να μαζέψεις καμία γκομενιτσα

και όλα αυτά οικονομικά έτσι και αλλιώς οχήματα για επιδειξη είναι και τα δυο

Δημοσ.
9 ώρες πριν, alexioannou είπε

Ότι καταλαβαίνει ο καθένας.......

Μάλλον ο κυκεώνας που επικρατεί στο κεφάλι σου φταίει. 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Whargoul είπε

Παίζει να είναι η πιο αργή Porsche που κυκλοφορεί σήμερα. Θα περιμένω αντιδράσεις όταν θα βγουν βιντεάκια με τα 1.4 Γκολφακια και Αστρα  να την κοντράρουν στα ίσα στο Autobahn παρά τους 600 ίππους της. 

Γι αυτούς που παραξενεύονται, η τελική αυτού του μεγαθηρίου με τους 600 ίππους είναι ~250km/h. 

Κατ αρχας το ηλεκτροκινητο ειναι πολυ πιο γρηγορο απ οτιδηποτε στα ιδια αλογα.Δες βιντεο σχετικα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...