Arkin Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, kostiger είπε Καθολου PUBG δεν επαιξες παντως..😂 Και μεγειες εννοειται.. Pubg και ultrawide και 60+fps και απλα εισαι killer. Αν μπορεις φιλε leros μετρησε με το κινητο ποσα db σου δινει η gpu στο 60% που την εχεις να δουμε απο θορυβο πως τα παει. Aπο εδω https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gamebasic.decibel&hl=en_US
DsLmAnIaC Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Τελος και απο εδώ. Όποιος πρόλαβε πρόλαβε. Να δούμε τι θα γίνει μετά το launch της 2060.
DsLmAnIaC Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Η τιμή επανήλθε στα επίπεδα της προσφοράς στον τίτλο του νήματος.
lionheart75 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Παρέλαβα σήμερα την Ισπανική και θέλω να την στείλω πίσω. Έκανα τα βήματα για την επιστροφή και τύπωσα το return label. Επειδή είναι η πρώτη φορά που επιστρέφω προϊόν πίσω στην amazon θέλω να μου πείτε κάποιες πληροφορίες. Το Return label αποτελείται από 3 σελίδες. Oι 2 πρώτες σελίδες είναι ολόιδιες και αναγράφουν στην κορυφή international customer return - (κωδικός) και από κάτω commercial invoice Εκεί έχει shipper: εμένα, delivery to: Amazon.es, Bill to: Amazon.es, Carrier: κενό και Carrier tracking number: Κενό. Μετά ακολουθεί η περιγραφή του προιόντος που έχει η αποστολή και τέλος έχει ένα πεδίο Shipper signature και Date. H τρίτη σελίδα έχει την ετικέτα που κολλάς έξω από το κουτί From ...... to Amazon.es .... Τα ερωτήματα μου είναι. Μπορώ να στείλω με οποιοδήποτε Carrier; (θέλω να στείλω με TNT που δουλεύει φιλικό πρόσωπο). H χρέωση θα γίνει στην amazon; δηλαδή χρέωση παραλήπτη; καθώς αυτό αντιλαμβάνομαι από τα commercial invoices. Και τέλος η μία σελίδα με το commercial invoice θα μπει μέσα στο κουτί; Και τα δύο θα μπουν στο κουτί; Το ένα θα το πάρει η εταιρεία courrier; Πραγματικά δεν έχω ιδέα και θα ήθελα αν γνωρίζετε να με διαφωτίσετε. Θα πρέπει να την στείλω πριν τις 18/02 για να πάρω πίσω τα χρήματά μου. Επισυνάπτω τη μια σελίδα με το commercial invoice (είναι 2 πανομοιότυπες). Έχω αφαιρέσει κάποια ευαίσθητα στοιχεία για ευνόητους λόγους. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Aias Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 πραγματα που εχω στειλει αγγλια Amazon, τα εστειλα με ΕΛΤΑ που ηταν το πιο φθηνο και τα εγραψα με το χερι οπως στελνουμε και δεμα . Πανω αριστερα τα δικα μου στοιχεια και κατω δεξια και με πιο μεγαλα γραμματα οτι γραφει στο Delivery to . Τα πληρωσα κανονικα και μετα στο support τους εστειλα την αποδειξη απο τα ελτα και μου βαλανε τα εξοδα αποστολης στον λογαριασμο μου. Δεν ξερω κατα ποσο θα δουλεψει να τους χρεωσουν οπως λεει το χαρτι . Ισως καπου κολλησα και το χαρτακι που τυπωσα αλλα δεν εχει και ιδαιτερη σημασια επειδη στο ελτα ετσι και αλλιως συμπληρωνεις χαρτι οπως αυτο που συμπληρωνεις στις αντικαταβολες με τα στοιχεια αποστολεα - παραλυπτη. Νομιζω οτι πρεπει στο δεμα σου να βαλεις ενα χαρτι που τυπωνεις μαζι για να ξερουν ποιος εκανε την επιστροφη Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2019 από Aias 1
cineaste Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Μπορείς να το στείλεις με όποιον θες και τα χρήματα στα δίνουν κατευθείαν για τα μεταφορικά αν τους στείλεις μια φωτογραφία της απόδειξης. 1
lionheart75 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πάντως σύμφωνα με αυτό απο το Αγγλικό βάζεις (το ένα απο τα 2 λογικά) customer invoive μέσα στη συσκευασία. Μου κάνει εντύπωση πάντως που αναγράφει Bill to το amazon. Αυτό σημαίνει χρέωση παραλήπτη. 2 λεπτά πριν, cineaste είπε Μπορείς να το στείλεις με όποιον θες και τα χρήματα στα δίνουν κατευθείαν για τα μεταφορικά αν τους στείλεις μια φωτογραφία της απόδειξης. Θα το κάνω έτσι μάλλον για να ξεμπερδεύω. Απλά με τους Ισπανούς λίγο δύσκολα βγάζεις άκρη. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2019 από lionheart75 1
Dantε Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Ενα χαρτι το βαζεις στανταρ μεσα.Και ενα κολλας απεξω.Ετσι τα θυμαμαι απο οταν ειχα στειλει εγω. 1
cineaste Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 hours ago, lionheart75 said: Πάντως σύμφωνα με αυτό απο το Αγγλικό βάζεις (το ένα απο τα 2 λογικά) customer invoive μέσα στη συσκευασία. Μου κάνει εντύπωση πάντως που αναγράφει Bill to το amazon. Αυτό σημαίνει χρέωση παραλήπτη. Θα το κάνω έτσι μάλλον για να ξεμπερδεύω. Απλά με τους Ισπανούς λίγο δύσκολα βγάζεις άκρη. Στο Ισπανικό και Ιταλικό μπακάλικο παίζει να σου ζητήσουν να το στείλεις με την πιο φτηνή tracked μέθοδο, για βαριά δέματα η πιο φτηνή ήταν η ACS που τα στέλνει μέσω GLS. Η καλύτερη εξυπηρέτηση ήταν από Amazon Japan για επιστροφή ελαττωματικού Kindle, μου είχαν πει να το στείλω με DHL με δική τους χρέωση! Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2019 από cineaste 1
kokyriakidis Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1) Ένα χαρτι το βάζεις μέσα ( λέει ποιο) 2) ένα χαρτι κολλάς από έξω 3) το 3ο είναι άχρηστο. Και καλά το δίνεις στη μεταφορική σε περίπτωση που περάσουν σύνορα κτλ. Εμενα μου είπαν δεν το θέλουν Το στελνεις με οποία ταχυδρομική θες. Εγώ είχα δίπλα μου ΕΛΤΑ Courier. Πανάκριβη. Νομιζω 24 ευρώ βγήκε. Εστειλα μετά την απόδειξη σε ένα μειλ που με ειπε ένας υπάλληλος μέσα από customer support που μιλήσαμε και μου βαλαν πίσω 30 λίρες!!!!! ΑΠΛΕΣ Μολις έφτασε το δέμα που εστειλα πίσω σε αυτούς, βαλαν και τα λεφτά του προϊόντος στον λογαριασμό μου αμέσως. Χάλασε ένας σκληρός μετά από 1μιση χρόνο και μου βαλαν τα λεφτά που έκανε τοτε όταν το αγόρασα!!!! Οχι την μειωμένη τιμη που είχε τώρα καθώς πέρασαν τα χρόνια!!! Η επιστροφή ήταν από αμαζον Αγγλίας! Πριν κάνω οτιδήποτε μίλησα με έναν τύπο στο τσατ και μου τα εξήγησε ολα! Καλυτερη εγγυηση από αμαζον δεν έχω ξαναδεί στην ζωή μου! Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2019 από kokyriakidis 3
Ίων Δραγούμης Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τη προηγούμενη βδομάδα επέστρεψα κι εγώ στο αμαζον Αγγλίας. Μακάρι να ειχα βοήθεια όπως εσύ. Τα έκανα όλα μόνος και πήρα τα refund σήμερα (αξίας προϊόντος +εξόδων επιστροφής). Λοιπόν είναι 4 χαρτιά (ετικέτες). Είναι 2 ετικέτες ολοιδιες όπου την μια δεν την χρειάζεται κανείς και την άλλη την κολλάς απέξω στην κούτα (αυτή που γράφει για customs είναι που δεν χρειάζεται). 1 ετικέτα που έχει κτ κενά που θα γραψεις τα στοιχεία σου: κι αυτή την κολλάς απέξω. και 1 barcode με την περιγραφή του προιοντος: αυτό το βάζεις μέσα στην κούτα. Πας ΕΛΤΑ (εκεί πήγα) ή όπου αλλού θες και θα ξαναχρειαστει (στα ΕΛΤΑ τουλάχιστον) να ξαναγράψεις στοιχεία αποστολέα και παραλήπτη σε χαρτάκι που θα δώσει το ίδιο το ΕΛΤΑ. Του παραλήπτη τα στοιχεία θα τα βρεις εκει που λέει delivery to στα δύο ίδια χαρτιά (όπου το ένα είναι άχρηστο). Δες από το σπίτι σου ποιο στοιχείο είναι οδός και ποιο πόλη γτ στα ΕΛΤΑ μου έγραψαν το ταμπέλακι όπως να'ναι. Εκεί που είναι η πόλη έγραψαν την οδο και εκεί που είναι η οδός έγραψαν κτ άλλο, ούτε που θυμαμαι. Πάραυτα έφτασε! ζητά να έχει tracking number το δέμα. Σημαντικό. Αφού μέσω τρακινγκ ναμπερ δεις ότι παρέλαβαν (μου έγραφε "στοιχεία παράδοσης" και αυτό σημαίνει ότι παρέλαβαν) τότε και μόνο τότε έχεις δικαίωμα να στείλεις σε φώτος (στο support Mail τους) την απόδειξη των μεταφορικών και σε 2 με 3 μέρες θα έχεις όλα σου τα λεφτά πίσω (τα λευτα της αξίας του προϊόντος θα μπουν πρώτα). Αυτά. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2019 από Ίων Δραγούμης 1
Inler Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Όπως στα είπαν και τα υπόλοιπα παιδιά Το barcode μέσα και τα άλλα 2 απ'έξω Το refund των μεταφορικών όσες φορές χρειάστηκε μιλούσα αμέσως με το chat και σε 2 ημέρες τα επέστρεφαν...Δεν χρειάζεται να παραλάβουν και μετά. Υπολόγισε ότι με ΕΛΤΑ θέλει 4 ημέρες να πάει κάνα 2-3 να γίνει έλεγχος παραλαβής από το αρμόδιο τμήμα και μετά την έγκριση 2 ημέρες για τα χρήματα οπότε περίπου 10 ημέρες...Αναφέρομαι για το αγγλικό οπότε πάνω κάτω το ίδιο είναι για όλα Γενικά το support του Amazon.co.uk είναι ασύλληπτο και ακολουθούν ωχ Amazon.de και Amazon.fr...Για το Ισπανικό δεν γνωρίζω αν και με εξυπηρέτησαν άψογα μια φορά που χρειάστηκε.. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2019 από Inler 1
ax6250 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Εγώ που το πρώτο χαρτί το έβαλα μέσα στο δέμα θα έχω πρόβλημα?
lionheart75 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Να ενημερώσω το νήμα μιας και μίλησα χτες το βραδι με έναν εκπρόσωπο στο chat. Από τις 3 σελίδες το ενα απο τα 2 commercial invoice σαν αυτο που επισυνάπτω παραπάνω μπαίνει μέσα στην συσκευασία. Το δεύτερο το έδωσα στην μεταφορική αλλά δεν θα χρειαστει. Το τρίτο label μπαίνει εξωτερικά του κουτιού όπου συμπληρώνεται ο αποστολέας μονο. Πληρώνω τα μεταφορικά και τους στέλνω σε ενα email το αποδεικτικό με το tracking number. Δεν μου ανέφερε ότι πρέπει να παραληφθεί πρώτα απο αυτούς. Σας ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια σας. 1
ax6250 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, lionheart75 είπε Να ενημερώσω το νήμα μιας και μίλησα χτες το βραδι με έναν εκπρόσωπο στο chat. Από τις 3 σελίδες το ενα απο τα 2 commercial invoice σαν αυτο που επισυνάπτω παραπάνω μπαίνει μέσα στην συσκευασία. Το δεύτερο το έδωσα στην μεταφορική αλλά δεν θα χρειαστει. Το τρίτο label μπαίνει εξωτερικά του κουτιού όπου συμπληρώνεται ο αποστολέας μονο. Πληρώνω τα μεταφορικά και τους στέλνω σε ενα email το αποδεικτικό με το tracking number. Δεν μου ανέφερε ότι πρέπει να παραληφθεί πρώτα απο αυτούς. Σας ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια σας. Νομίζω με καλυψες, thanx Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2019 από ax6250 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από matrixxx,
4-1-2019 Παρακαλω διαβαστε
Έχει προταθεί από matrixxx
5 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση