Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Phoenix4 είπε

Το RT θα γίνει mainstream όταν υπάρξει hardware το οποίο μπορεί να το παίξει ομαλά σε budget τιμή, και όταν βλέπεις πως ούτε μία GPU των 1300 ευρώ δεν είναι αρκετή καταλαβαίνεις πως έχουμε μέλλον ακόμα, 2 γενιές στο νερό.

Άμα πιστεύεις πως θα έρθει πιο νωρίς - σε φυσιολογικά επίπεδα όμως όχι rushed - σκέψου εδώ και πόσα χρόνια είναι mainstream οι SSD και ακόμα βάζουν HDD των 5.400 rpm στις κονσόλες.

Οι εποχές που οι κονσόλες είχαν cutting edge technology έχουν περάσει, η τελευταία ήταν η γενιά του PS360. MS και Sony πλέον δεν διατίθενται να δώσουν το βέλτιστο δυνατό και να ρισκάρουν. Το RT θα γίνει mainstream όταν αποφασίσει η AMD να το βάλει στις GPU της λογικά στην επόμενη γενιά μετά από την Navi, όταν παρατήσουν το GCN.

 

Δεν καταλαβαίνω που διαφωνείς.

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν στέκει η φράση ''Το RT θα γίνει mainstream όταν..''. Όταν λέμε RT, εννοούμε RT reflections only όπως έχει το BF V ή RT Shadows, RT Reflections,  RT Ambient Occlusion, RT Global Illumination κλπ ; Όσο θα αυξάνεται η δύναμη του HW, όλο και πιο πολλά RT effects θα έχουν τα παιχνίδια.

Απλά αν οι επόμενες κονσόλες υποστηρίξουν RT effects, δεν θα χρειάζεται να τα σκάει η NV στον εκάστοτε dev για να δούμε υποστήριξη στο PC. Θα φτιάχνεται εξ' αρχής το παιχνίδι με RT effects.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Phoenix4 είπε

Το RT θα γίνει mainstream όταν υπάρξει hardware το οποίο μπορεί να το παίξει ομαλά σε budget τιμή, και όταν βλέπεις πως ούτε μία GPU των 1300 ευρώ δεν είναι αρκετή καταλαβαίνεις πως έχουμε μέλλον ακόμα, 2 γενιές στο νερό.

Άμα πιστεύεις πως θα έρθει πιο νωρίς - σε φυσιολογικά επίπεδα όμως όχι rushed - σκέψου εδώ και πόσα χρόνια είναι mainstream οι SSD και ακόμα βάζουν HDD των 5.400 rpm στις κονσόλες.

Οι εποχές που οι κονσόλες είχαν cutting edge technology έχουν περάσει, η τελευταία ήταν η γενιά του PS360. MS και Sony πλέον δεν διατίθενται να δώσουν το βέλτιστο δυνατό και να ρισκάρουν. Το RT θα γίνει mainstream όταν αποφασίσει η AMD να το βάλει στις GPU της λογικά στην επόμενη γενιά μετά από την Navi, όταν παρατήσουν το GCN.

Α γεια σου ξεχασα και τους ssd που το loading στις κονσολες δεν παλευετε με τους δισκους που βαζουν. Οποτε δωστε και αλλα χρηματα για ssd.Το rt ειναι το μελλον απλα εχουμε δρομο ακομα. Πολυ δρομο.Το ps3 οταν βγηκε ηταν τουμπανο στα exclusive προς το τελος της ζωης του ομως ειχε μεινει παρα πολυ πισω απο τον υπολογιστη. Εβαλα να παιξω black flag εκει και gta 5 και τα εβγαλα αμεσως. Στα exclusives ακομα ειναι εντυπωσιακο ομως.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Δεν στέκει η φράση ''Το RT θα γ ίνει mainstream όταν..''. Όταν λέμε RT, εννοούμε RT reflections only όπως έχει το BF V ή RT Shadows, RT Reflections,  RT Ambient Occlusion, RT Global Illumination κλπ ; Όσο θα αυξάνεται η δύναμη του HW, όλο και πιο πολλά RT effects θα έχουν τα παιχνίδια.

Απλά αν οι επόμενες κονσόλες υποστηρίξουν RT effects, δεν θα χρειάζεται να τα σκάει η NV στον εκάστοτε dev για να δούμε υποστήριξη στο PC. Θα φτιάχνεται εξ' αρχής το παιχνίδι με RT effects.

20 πόσα χρόνια πριν έτσι ήταν και το Hardware Texture and Light εποχής Geforce 256. Μια χαρά δουλεύανε και οι TnT τότε (Nvidia Riva) αλλά για να γίνει mainstream έπρεπε αν υιοθετηθεί από το σύνολο των Developer....

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Sir_Teraflop είπε

20 πόσα χρόνια πριν έτσι ήταν και το Hardware Texture and Light εποχής Geforce 256. Μια χαρά δουλεύανε και οι TnT τότε (Nvidia Riva) αλλά για να γίνει mainstream έπρεπε αν υιοθετηθεί από το σύνολο των Developer....

Ναι μόνο που το ray-tracing δεν είναι απλά ένα ''feature''. Έχει μεγάλη γκάμα χρήσης μιας και για να φτάσεις σε σημείο να έχεις full RT, θες πολλαπλάσια ισχύ απ' την σημερινή.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Α γεια σου ξεχασα και τους ssd που το loading στις κονσολες δεν παλευετε με τους δισκους που βαζουν. Οποτε δωστε και αλλα χρηματα για ssd.Το rt ειναι το μελλον απλα εχουμε δρομο ακομα. Πολυ δρομο.Το ps3 οταν βγηκε ηταν τουμπανο στα exclusive προς το τελος της ζωης του ομως ειχε μεινει παρα πολυ πισω απο τον υπολογιστη. Εβαλα να παιξω black flag εκει και gta 5 και τα εβγαλα αμεσως. Στα exclusives ακομα ειναι εντυπωσιακο ομως.

 

Για το 360 όμως που είχε τους πρώτους Unified Shaders δεν λέμε κάτι 10 χρόνια πριν. Το PS3 ήταν επανάσταση όμως ε?

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Sir_Teraflop είπε

Δεν καταλαβαίνω που διαφωνείς.

Οτί το RT θα γίνει mainstream όταν το υιοθετήσουν οι κονσόλες, ούτε καν. Εδώ δεν έχουν υιοθετήσει τους SSD που είναι +7 ετών και είναι το πιο mainstream κομμάτι πλέον ενώ οι τιμές έχουν πέσει στο χώμα. Πρώτα θα πέσει η τιμή του RT σε φυσιολογικά επίπεδα (μάλλον σε 2 γενιές GPU από τώρα με την νέα αρχιτεκτονική της AMD μετά από την Navi) δηλαδή κανά ~300€ και μετά από 1/2 γενιές πάλι που οι τιμές θα πέσουν στο χώμα θα βάλουν RT οι κονσόλες. (Γιατί δεν γίνεται να βάλουν +300€ GPU σε μία κονσόλα, θα ξεπεράσει τα +500€ για πλάκα)

Μέχρι να το βάλουν οι κονσόλες θα είναι ήδη mainstream.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Ναι μόνο που το ray-tracing δεν είναι απλά ένα ''feature''. Έχει μεγάλη γκάμα χρήσης μιας και για να φτάσεις σε σημείο να έχεις full RT, θες πολλαπλάσια ισχύ απ' την σημερινή.

Feature είναι και όμως. Και φυσικά θέλει τεράστια ισχύ για να γίνει Real Time. Raytracing είχαμε και στην Amiga 30 χρόνια πριν να το πω διαφορετικά.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Sir_Teraflop είπε

Για το 360 όμως που είχε τους πρώτους Unified Shaders δεν λέμε κάτι 10 χρόνια πριν. Το PS3 ήταν επανάσταση όμως ε?

Το 360 δεν το ξερω καθολου δεν εχω παιξει τιποτα σε αυτο. Το ps3 λογω cell στα exclusives ηταν εξαιρετικο επεφταν σαγονια. Στα multi ομως ηταν δραμα ακομα θυμαμαι τα fps drops στα 20-25. Το ps3 ηταν ο cell που αξιοποιουνταν μονο στα exclusives ομως.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Α γεια σου ξεχασα και τους ssd που το loading στις κονσολες δεν παλευετε με τους δισκους που βαζουν. Οποτε δωστε και αλλα χρηματα για ssd.Το rt ειναι το μελλον απλα εχουμε δρομο ακομα. Πολυ δρομο.Το ps3 οταν βγηκε ηταν τουμπανο στα exclusive προς το τελος της ζωης του ομως ειχε μεινει παρα πολυ πισω απο τον υπολογιστη. Εβαλα να παιξω black flag εκει και gta 5 και τα εβγαλα αμεσως. Στα exclusives ακομα ειναι εντυπωσιακο ομως.

Είχα το fat ps3 με 60gb δίσκο άμα δεν κάνω λάθος και έκανα το λάθος μία φορά να παίξω το GTA IV, ήταν απίστευτο πόσα frame drops είχε. Ακόμα θυμάμαι όταν είχα ξεκινήσει το παιχνίδι και έδειχνε τον ρώσσο πρωταγωνιστή στο πλοίο και τα ~20 fps.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Sir_Teraflop είπε

Feature είναι και όμως. Και φυσικά θέλει τεράστια ισχύ για να γίνει Real Time. Raytracing είχαμε και στην Amiga 30 χρόνια πριν να το πω διαφορετικά.

Ναι εδώ μιλάμε για real-time RT όμως. Πήρε 30 χρόνια όπως κατάλαβες για να δούμε έστω RT reflections σε real-time(BF V) και ακόμα έχουμε πολύ δρόμο μπροστά.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Phoenix4 είπε

Οτί το RT θα γίνει mainstream όταν το υιοθετήσουν οι κονσόλες, ούτε καν. Εδώ δεν έχουν υιοθετήσει τους SSD που είναι +7 ετών και είναι το πιο mainstream κομμάτι πλέον ενώ οι τιμές έχουν πέσει στο χώμα. Πρώτα θα πέσει η τιμή του RT σε φυσιολογικά επίπεδα (μάλλον σε 2 γενιές GPU από τώρα με την νέα αρχιτεκτονική της AMD μετά από την Navi) δηλαδή κανά ~300€ και μετά από 1/2 γενιές πάλι που οι τιμές θα πέσουν στο χώμα θα βάλουν RT οι κονσόλες. (Γιατί δεν γίνεται να βάλουν +300€ GPU σε μία κονσόλα, θα ξεπεράσει τα +500€ για πλάκα)

Μέχρι να το βάλουν οι κονσόλες θα είναι ήδη mainstream.

 Πάλι διαφωνείς χωρίς λόγο. Ήδη η Polyphony Digital πειραματίζεται με RT στο Grand Turismo.

Άλλο η τεχνολογία και άλλο το mainstream που θα υιοθετηθεί μαζικά. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Arkin είπε

Το 360 δεν το ξερω καθολου δεν εχω παιξει τιποτα σε αυτο. Το ps3 λογω cell στα exclusives ηταν εξαιρετικο επεφταν σαγονια. Στα multi ομως ηταν δραμα ακομα θυμαμαι τα fps drops στα 20-25. Το ps3 ηταν ο cell που αξιοποιουνταν μονο στα exclusives ομως.

Ένα τρανό παράδειγμα είναι το MGS4, υπεργραφικά για την εποχή του. Βάζαν ακραία τεχνολογία τότε, τώρα μόνο tablet cpus και hdds lol.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Phoenix4 είπε

Είχα το fat ps3 με 60gb δίσκο άμα δεν κάνω λάθος και έκανα το λάθος μία φορά να παίξω το GTA IV, ήταν απίστευτο πόσα frame drops είχε. Ακόμα θυμάμαι όταν είχα ξεκινήσει το παιχνίδι και έδειχνε τον ρώσσο πρωταγωνιστή στο πλοίο και τα ~20 fps.

Τα ιδια και στο gta 5. Το ps3 ηταν τα exclusives του απολαυσα ratchet and clank resistance killzone uncharted last of us infamouw beyond two souls heavy rain και ενα σωρο παιχνιδαρες. Multi σπανια επαιζα μιας και λαγκαραν σαν τρελα. 

Μόλις τώρα, Phoenix4 είπε

Ένα τρανό παράδειγμα είναι το MGS4, υπεργραφικά για την εποχή του. Βάζαν ακραία τεχνολογία τότε, τώρα μόνο tablet cpus και hdds lol.

Το οποιο msg4 ποτε δεν επαιξα. Αξιζει να το πιασω ετσι? Η να παω κατευθειαν στο phantom pain σε υπολογιστη?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Sir_Teraflop είπε

 Πάλι διαφωνείς χωρίς λόγο. Ήδη η Polyphony Digital πειραματίζεται με RT στο Grand Turismo.

Άλλο η τεχνολογία και άλλο το mainstream που θα υιοθετηθεί μαζικά. 

Ποιον να εμπιστευτούμε την Polyphony πάει αυτή δεν αξίζει πλεόν. Εκτός οτί το forza τους έχει αφήσει πίσω σε 99 διαφορετικούς τομείς είναι γνωστό πόσα delays κάνουν, πιο ήταν το GT5 νομίζω που το είχαν σκυλοκαθυστερήσει.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...