Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλημερα και χρονια πολλα...ερωτηση:εχω ενα chevrolet lacetti του 2008 1600cc σκεφτομαι να κανω μετατροπη σε υγραεριοκινηση..αλλα δεν ξερω σε ποια απο τις 3 ιταλικες εταιριες να καταλήξω.ειμαι αναμεσα σε romano , lovato και brc..μπορειτε να βοηθησετε?

  • Like 1
  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γεια σου και χρονια πολλα.εγω εχω βαλει στο δικο μου συστημα zavoli απο το 2012 και δεν εχω εως τωρα κανενα προβλημα αξιοπιστιας.κοιταξε  και αυτην την μαρκα

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα και χρόνια πολλά!

Συμμετέχω για πρώτη φορά σε forum και το κάνω μόνο για ένα λόγο: Επειδή έτυχε να "βάλω" τα συστήματα Romano LPG στην Ελληνική αγορά, 

πριν από 8 χρόνια, το 2010 στη Θεσσαλονίκη. Η εμπειρία μου λέει ότι, αυτά τα συστήματα που σκέπτεστε να τοποθετήσετε είναι και τα τρία από πολύ καλά ώς

κορυφαία (Θέση 1-2 BRC και Romano και 3 Lovato)

Η αξιοπιστία - ποιότητα των κιτ LPG, προσδιορίζεται κυρίως από την αξιοπιστία - ποιότητα των εξής εξαρτημάτων:

1. Της μεμβράνης των μπεκ

2. Της μεμβράνης του πνεύμονα (του ρυθμιστή της πίεσης)

3. ECU (εγκέφαλος) και λογισμικό διαχείρισης LPG (LPG ECU και software)

Στα Romano εκτός από τις μονάδες διαχείρισης που παλιά ήταν ΑΕΒ, τα άλλα εξαρτήματα τα κατασκευάζουν οι ίδιοι

και ο ιδρυτής της εταιρίας εργάστηκε επί πάρα πολλά χρόνια στην BRC. Τα Romano έχουν την ποιότητα των BRC αλλά χαμηλότερη τιμή.

Οι μεμβράνες τους είναι άριστης ποιότητας με αποτέλεσμα η απόδοση του κιτ να είναι τέτοια που να μην υπάρχουν προβλήματα με

κατανάλωση, σκορτσαρίσματα, δυσκολία στις χαμηλές θερμοκρασίες κ.λπ.

Προσωπικά, είχα πουλήσει γύρω στα 800 κιτ Romano μέχρι το 2012 στη Β. Ελλάδα και είχα μόνο 10-12 περιπτώσεις σοβαρών βλαβών,

κυρίως με συστήματα άμεσου ψεκασμού (VW FSI). 

Εκείνο που έχει σημασία είναι:

Ο μηχανικός ή ηλεκτρολόγος που θα το τοποθετήσει να είναι σωστά εκπαιδευμένος και να γνωρίζει το πως

συμπεριφέρεται το υγραέριο ως καύσιμο κινητήρα εσωτερικής καύσης του αυτοκινήτου, ιδίως όταν η μετατροπή αφορά

ορισμένα αυτοκίνητα όπως NISSAN, TOYOTA, HONDA, FORD, DAIHATSU, OPEL (π.χ. Inisgnia Turbo) για τα οποία ο εγκαταστάτης πρέπει

να ενημερώσει σχετικά και να προστατέψει την περιουσία του πελάτη του ρυθμίζοντας κατάλληλα το πρόγραμμα του

υγραερίου.

Στη δική σας περίπτωση μπορείτε να βάλετε με ασφάλεια οποιοδήποτε από αυτά τα συστήματα. Το αυτοκίνητό σας

δεν έχει ιστορικό "δυσανεξίας" στο υγραέριο. Όμως, να θυμάστε ότι:

1. Η θερμοκρασία καύσης του LPG είναι σχεδόν κατά 50% υψηλότερη σε σχέση με τη βενζίνη, άρα, πατάμε γκάζι και ανεβάζουμε στροφές προσεκτικά.

Ευτυχώς, και τα τρία κιτ δίνουν τη δυνατότητα μικτού ψεκασμού κατεβάζοντας τη θερμοκρασία καύσης στις περιοχές που θέλουν προσοχή (εδώ, θα φανεί

ο σωστός εγκαταστάτης).

2. Το μίγμα LPG είναι πολύ πιο φτωχό, άρα, η δουλειά των πολλαπλασιαστών δυσκολεύει. Αν το αυτοκίνητο έχει μαζέψει χιλιόμετρα και ώρες κίνησης

στην πόλη, μπορεί σύντομα μετά την μετατροπή να παραδώσει το πνεύμα κάποιος πολλαπλασιαστής.

3. Μην αγοράσετε την πιο φτηνή δεξαμενή LPG.

4. Μην χρησιμοποιείτε καθαριστικά, βελτιωτικά και λιπαντικά βαλβίδων στο αυτοκίνητό σας.

Ελπίζω να βοήθησα εσάς και οποιονδήποτε άλλο συμμετέχοντα.

Καλή χρονιά να έχουμε!

Autoscope - Δημήτρης Πατρίκης 

Σημείωση: Περισσότερα  διαβάσετε στην ιστοσελίδα μου και θα δείτε στο κανάλι μου.

 

 

 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PATRIKIS είπε

Καλημέρα και χρόνια πολλά!

 

ορισμένα αυτοκίνητα όπως NISSAN, TOYOTA, HONDA, FORD, DAIHATSU, OPEL (π.χ. Inisgnia Turbo) για τα οποία ο εγκαταστάτης πρέπει

να ενημερώσει σχετικά και να προστατέψει την περιουσία του πελάτη του ρυθμίζοντας κατάλληλα το πρόγραμμα του

υγραερίου.

 

Autoscope - Δημήτρης Πατρίκης 

Σημείωση: Περισσότερα  διαβάσετε στην ιστοσελίδα μου και θα δείτε στο κανάλι μου.

Σε Honda CRV του 2008 που εχω βαλει εγω σε τι επρεπε να με ενημρωσει ? Ειχε βαλει NIGS το 2012 και ειχα συνεχεια προβλήματα με το λαμπακι μηχανης και αλλαξα εγκεφαλο σε omvl odb (ή καπως ετσι) 14 μηνες τωρα χωρις πρόβλημα.

Ουσιατικα η εγκατασταση εγινε από εξουσιοδοτημενο Honda αλλα υπεθυνη δηλωση μαλον "αγορασμενη" από άλλο εγκαταστατη.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε Honda CRV του 2008 που εχω βαλει εγω σε τι επρεπε να με ενημρωσει ? Ειχε βαλει NIGS το 2012 και ειχα συνεχεια προβλήματα με το λαμπακι μηχανης και αλλαξα εγκεφαλο σε omvl odb (ή καπως ετσι) 14 μηνες τωρα χωρις πρόβλημα.

Ουσιατικα η εγκατασταση εγινε από εξουσιοδοτημενο Honda αλλα υπεθυνη δηλωση μαλον "αγορασμενη" από άλλο εγκαταστατη.

Καλημέρα,

Να σας ενημερώσει ότι πολύ συχνά τα Honda με υγραεριοκίνηση καίνε βαλβίδες και ότι θα έπρεπε να προσέξει πάρα πολύ τη ρύθμιση τοποθετώντας ένα κατάλληλο σύστημα LPG. Βεβαιωθείτε ότι, το σύστημα που έχετε τώρα, κάτω από ορισμένες συνθήκες, συνήθως στην επιτάχυνση και γενικά στο φορτίο με υψηλές στροφές, αντικαθιστά ένα μέρος του αερίου με βενζίνη. Αυτό μειώνει τη θερμοκρασία της καύσης και "ξεκουράζει" τις βαλβίδες. Βέβαια, αν όλα είναι καλά τώρα, προφανώς η ρύθμιση στο σύστημά σας είναι η σωστή και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. To 90% και παραπάνω των βεβαιώσεων είναι "αγορασμένες". Όμως, αν ο τεχνίτης/συνεργείο είναι ευσυνείδητος επαγγελματίας, αυτό νομίζω ότι δεν έχει μεγάλη σημασία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, PATRIKIS είπε

Καλημέρα,

Να σας ενημερώσει ότι πολύ συχνά τα Honda με υγραεριοκίνηση καίνε βαλβίδες και ότι θα έπρεπε να προσέξει πάρα πολύ τη ρύθμιση τοποθετώντας ένα κατάλληλο σύστημα LPG

Παράξενο που καίνε βαλβίδες τα Honda γιατί η ρύθμιση των διακενων είναι εύκολη στους περισσότερους κινητήρες. Δεν αρκεί να βάλεις ένα καλό σύστημα σε καλό εγκαταστατη και να αφήσεις το αυτοκίνητο στη μοίρα του. 

Πέρα από ιταλικά συστήματα, δεν υπάρχουν άλλα αξιόλογα? Κάποια ολλανδικά prins, vialle τα έχετε ακουστά? Απ ότι ξέρω πέρα από τους Ιταλούς, Ολλανδοί και Πολωνοί έχουν μεγάλη εμπειρία στο lpg. 

Επεξ/σία από jp77s
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω ρυθμισα βαλβιδες στα 40000 με υγραεριο με κοστος μονο 30 ευρω. σε Honda CRV.Μικρο το κοστος .

 

Οι κακοι εγκαταστατες ομως δεν το λενε οπως και σε εμενα και το διαβασα το internet οτι θελουν ρυθμιση λογω υγραεριου .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
1 ώρα πριν, PATRIKIS είπε

Καλημέρα,

Να σας ενημερώσει ότι πολύ συχνά τα Honda με υγραεριοκίνηση καίνε βαλβίδες και ότι θα έπρεπε να προσέξει πάρα πολύ τη ρύθμιση τοποθετώντας ένα κατάλληλο σύστημα LPG. Βεβαιωθείτε ότι, το σύστημα που έχετε τώρα, κάτω από ορισμένες συνθήκες, συνήθως στην επιτάχυνση και γενικά στο φορτίο με υψηλές στροφές, αντικαθιστά ένα μέρος του αερίου με βενζίνη. Αυτό μειώνει τη θερμοκρασία της καύσης και "ξεκουράζει" τις βαλβίδες. Βέβαια, αν όλα είναι καλά τώρα, προφανώς η ρύθμιση στο σύστημά σας είναι η σωστή και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. To 90% και παραπάνω των βεβαιώσεων είναι "αγορασμένες". Όμως, αν ο τεχνίτης/συνεργείο είναι ευσυνείδητος επαγγελματίας, αυτό νομίζω ότι δεν έχει μεγάλη σημασία.

Για τις βεβαιώσεις έχεις δίκιο.

Συμφωνώ μαζί σου ένα 20% γνωρίζει πραγματικά να ρυθμίζει.

Για βαλβίδες θα " καθήσουν" μετά τις 150.000 χλμ με γκάζι

Το κύριο είναι η ρύθμιση του χάρτη του κίτ στο δρόμο και όχι με σταματαμένο το όχημα 

Έλεγχο ή ρύθμιση διάκενων κάνουμε ανα 40.000 χλμ.

Έχω σε Honda υγραέριο και έχω διανύσει 120.000 χιλιόμετρα με υγραέριο 

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Eχω ένα Toyota yaris 1300 του 15 τι σύστημα προτεινεται;;;λίγη βοήθεια παιδιά γιατί δεν ξέρω τι μου γίνεται με τόσα συστήματα που υπάρχουν στην αγορα;;; 

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Nekpa είπε

Eχω ένα Toyota yaris 1300 του 15 τι σύστημα προτεινεται;;;λίγη βοήθεια παιδιά γιατί δεν ξέρω τι μου γίνεται με τόσα συστήματα που υπάρχουν στην αγορα;;; 

Το καλυτερο ειναι να βρεις ενα συνεργειο οπου σε βολευει και να πας να σου πουν απο κοντα για καποια προσφορα καθως και τι "ταιριαζει" με τον κινητηρα σου.Υπαρχουν κιτ με 600 ευρω και υπαρχουν και με 1000.Σαν γνωστες μαρκες ειναι οι lovato,landirenzo, brc, prins. Επισης πρεπει να δεις κ αναλογως την μαρκα που θα επιλεξεις που και ποσα  συνεργαζομενα συνεργεια εχει σε περιπτωση βλαβης.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nekpa είπε

Eχω ένα Toyota yaris 1300 του 15 τι σύστημα προτεινεται;;;λίγη βοήθεια παιδιά γιατί δεν ξέρω τι μου γίνεται με τόσα συστήματα που υπάρχουν στην αγορα;;; 

Το σύστημα το 20 % είναι . Ο εγκαταστάτης παίζει ρόλο και η ρύθμιση του κίτ.

Δές Πολωνικά ή Ιταλικά ( BRC, Lovato, EuropeGas -> Συνδύασε το με μπέκ βενζίνης)

Σίγουρα να ενεργοποιηθεί η λίπανση  με βενζίνη οποιοδήποτε σύστημα και να βάλεις σε σχέση με το φορτίο /στροφές κινητήρα.

Με 850-900€ βάζεις αξιόλογο σύστημα  

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως;

  • Like 3
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Nekpa είπε

Eχω ένα Toyota yaris 1300 του 15 τι σύστημα προτεινεται;;;λίγη βοήθεια παιδιά γιατί δεν ξέρω τι μου γίνεται με τόσα συστήματα που υπάρχουν στην αγορα;;; 

Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο?  Το αυτοκίνητο σου είναι σχετικά καινούριο.  Πόση κατανάλωση έχεις? 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Nekpa είπε

Eχω ένα Toyota yaris 1300 του 15 τι σύστημα προτεινεται;;;λίγη βοήθεια παιδιά γιατί δεν ξέρω τι μου γίνεται με τόσα συστήματα που υπάρχουν στην αγορα;;; 

18 ώρες πριν, Nekpa είπε

Eχω ένα Toyota yaris 1300 του 15 τι σύστημα προτεινεται;;;λίγη βοήθεια παιδιά γιατί δεν ξέρω τι μου γίνεται με τόσα συστήματα που υπάρχουν στην αγορα;;; 

 

6 ώρες πριν, panoskatos είπε

Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο?  Το αυτοκίνητο σου είναι σχετικά καινούριο.  Πόση κατανάλωση έχεις? 

Αν κανεις πανω από 12000-15000 τον χρονο καλη σκεψη .Για πιο λιγα κατσε εκει που εισαι .

Όπως εχει αναφερθεί πολλες φορες πρωτα βρες ένα καλο εγκαταστατη.

Οικονομικο οφελος καπου στο 40% σε καυσιμα .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το υγραέριο δεν είναι για όλους.

Πρώτο και βασικό πρέπει να κάνεις πολλά χιλιόμετρα και σίγουρα πάνω από 15.000.

Να έχεις αυτοκίνητο πολλών κυβικών πάνω από 1600 αν έχεις πιο μικρό και τα 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο είναι λίγα.

Το αυτοκίνητό σου να είναι παλαιότερης τεχνολογίας ώστε να ρισκάρεις λιγότερο αν δεν σου κάτσει καλά το υγραέριο.Επίσης οι παλαιότερης μηχανές είναι πιο φιλικές με υγραέριο.Οι πιο καινούργιες θέλουν παράλληλους ψεκασμούς οπότε η οικονομία ειδικά στα μικρού κυβισμού πάει περίπατο.

Πρέπει  στην οδήγηση να ρίξεις νερό στο κρασί σου.Όχι πολλά γκάζια όχι πολλές στροφές και μεγάλες ταχύτητες γιατί οι κινητήρες και κυρίως οι βαλβίδες ζορίζονται πολύ με το υγραέριο.

Με λίγα λόγια σε yaris 1300 του 2015 θα έλεγα μην βάζεις υγραέριο εκτός και κάνεις πάνω από 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο και είσαι αποφασισμένος να συμμορφωθείς με τα παραπάνω.

Επεξ/σία από papoys1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...