Whargoul Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε Το όποιο βίντεο δείχνει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, τα καινούργια BEV ηλεκτρικά είναι καλύτερα από το μέσο αμερικάνικο αυτοκίνητο ηλικίας ~12 ετών, που στην κατηγορία συμπεριλαμβάνονται τα πάντα. Από muscle cars μέχρι τεράστια 8κύλινδρα SUV. Σύγκριση με ένα σύγχρονο αμάξι κατηγορίας Euro 6 (να μην πούμε για το Euro7 που έρχεται) δεν τολμά να κάνει κανείς. Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2018 από Whargoul
De@th L0rd Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Whargoul είπε Το όποιο βίντεο δείχνει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, τα καινούργια BEV ηλεκτρικά είναι καλύτερα από το μέσο αμερικάνικο αυτοκίνητο ηλικίας ~12 ετών, που στην κατηγορία συμπεριλαμβάνονται τα πάντα. Από muscle cars μέχρι τεράστια 8κύλινδρα SUV. Σύγκριση με ένα σύγχρονο αμάξι κατηγορίας Euro 6 (να μην πούμε για το Euro7 που έρχεται) δεν τολμά να κάνει κανείς. Το είδες όλο το βίντεο ή μπα; Δηλαδή εσύ προτιμάς κάποια εκατομμύρια αμάξια ντήζελ/βενζίνη σε αστικά κέντρα που ένας θεός ξέρει τι ρύπους εκπέμπουν(ασυντήρητα, EGR deleted, καίνε λάδια αβέρτα) , ή ηλεκτρικά που η ρύπανση θα είναι μόνο στο εργοστάσιο παραγωγής και θα μπορεί να ελέγχεται; Τα υλικά των αυτοκινήτων, επειδή είχαμε παλιά ξύλινα ταμπλό και σιδερένια που σάπιζαν και ήταν επικίνδυνα, δε θα έπρεπε να τα είχαμε αλλάξει με πλαστικά γιατί μολύνουν περισσότερο το περιβάλλον. Εγώ πάντως θα προτιμούσα στα αστικά κέντρα να επιτρέπονται μόνο ηλεκτροκίνητα στο μέλλον. Δεν αντέχεται η μπόχα του ντίζελ, ακόμη σε πιο εκσυγχρονισμένες χώρες από την Ελλάδα. Είναι βρωμιά, είναι σιχαμένο είναι καρκίνος καθαρά κ ξάστερα. Όποιος δε το καταλαβαίνει αυτό και κολλάει στις euro μαλακίες, που έχουν κάνει το αυτοκίνητο ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ με ηλεκτρονικά προκειμένου να επιτύχουν χαμηλούς ρύπους κ καταναλώσεις, και συνήθως το αμάξι είναι για πέταμα στα 7 χρόνια επειδή όλο και κάτι πάει στραβά. Δηλαδή τι είναι πιο οικολογικό ,ένα καλοσυντήρημένο αυτοκίνητο του 90 που δε καίει λάδια και έχει υψηλότερες εκπομπές CO2, και ελαφρά πιο υψηλή κατανάλωση, ή τα αμαξια που βγαίνουν όσο πιο ψεύτικα κ πολύπλοκα γίνεται μετά το 2012 ειδικά, και καταλήγουν στη πρέσα μέσα στη δεκαετία ενώ το άλλο συνεχίζει κ κινείται; Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2018 από De@th L0rd 1
Whargoul Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, De@th L0rd είπε Το είδες όλο το βίντεο ή μπα; Δηλαδή εσύ προτιμάς κάποια εκατομμύρια αμάξια ντήζελ/βενζίνη σε αστικά κέντρα που ένας θεός ξέρει τι ρύπους εκπέμπουν(ασυντήρητα, EGR deleted, καίνε λάδια αβέρτα) , ή ηλεκτρικά που η ρύπανση θα είναι μόνο στο εργοστάσιο παραγωγής και θα μπορεί να ελέγχεται; Τα υλικά των αυτοκινήτων, επειδή είχαμε παλιά ξύλινα ταμπλό και σιδερένια που σάπιζαν και ήταν επικίνδυνα, δε θα έπρεπε να τα είχαμε αλλάξει με πλαστικά γιατί μολύνουν περισσότερο το περιβάλλον. Εγώ πάντως θα προτιμούσα στα αστικά κέντρα να επιτρέπονται μόνο ηλεκτροκίνητα στο μέλλον. Δεν αντέχεται η μπόχα του ντίζελ, ακόμη σε πιο εκσυγχρονισμένες χώρες από την Ελλάδα. Είναι βρωμιά, είναι σιχαμένο είναι καρκίνος καθαρά κ ξάστερα. Όποιος δε το καταλαβαίνει αυτό και κολλάει στις euro μαλακίες, που έχουν κάνει το αυτοκίνητο ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ με ηλεκτρονικά προκειμένου να επιτύχουν χαμηλούς ρύπους κ καταναλώσεις, και συνήθως το αμάξι είναι για πέταμα στα 7 χρόνια επειδή όλο και κάτι πάει στραβά. Δηλαδή τι είναι πιο οικολογικό ,ένα καλοσυντήρημένο αυτοκίνητο του 90 που δε καίει λάδια και έχει υψηλότερες εκπομπές CO2, και ελαφρά πιο υψηλή κατανάλωση, ή τα αμαξια που βγαίνουν όσο πιο ψεύτικα κ πολύπλοκα γίνεται μετά το 2012 ειδικά, και καταλήγουν στη πρέσα μέσα στη δεκαετία ενώ το άλλο συνεχίζει κ κινείται; Ναι το είδα το βιντεο, γι αυτό και γνωρίζω τις λεπτομέρειες του. Το ότι δεν αντέχεις την μποχα του Diesel συγκεκριμένα, δεν σημαίνει ότι τα BEV είναι και φιλικότερα στο περιβάλλον από ένα σύγχρονο αμάξι. Εξού και όλες οι συγκρίσεις γίνονται με τον μέσο όρο των αμαξιών που κυκλοφορούν δλδ με τα απαρχαιωμένα diesel που αναφέρεις, που δεν καλύπτουν καν τις προδιαγραφές Euro 4. και όχι με αμάξι που μπορείς να αγοράσεις σήμερα από την βιτρίνα. Εαν όλα τα αμάξια που κυκλοφορούν ήταν καινούργια, προφανώς δεν θα είχες προβλήματα με τα καυσαέρια γιατί θα ήταν τουλάχιστο 3 φορές λιγότερα. Χωρίς καν να υπολογίσουμε τα υβριδικά και τα μελλοντικά. Όσο για την ζωή των νέων αμαξιών, αυτή είναι άλλου παπά Ευαγγέλιου. Εξάλλου δεν υπάρχει κάτι που να δείχνει ότι τα BEV θα έχουν περισσότερη ζωή. Αντιθέτως ένα μεγάλο πρόβλημα είναι η ζωή των μπαταριών τους, και η μείωση του Range που επέρχεται με τον καιρό. Πάρε ένα BEV που σήμερα κάνει μετά βίας 400 χιλιόμετρα σε βέλτιστες περιβαλλοντικές συνθήκες, που πρέπει να το φορτίζει μέχρι το 90% και να μην αδειάζει κάτω από το 10-20%, να δούμε πόσο χρήσιμο θα είναι σε ένα χειμώνα σε 8 χρόνια.
nikosdoc Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ είδα όλο το βίντεο. Και μου έκανε εντύπωση το εξής: Στο βίντεο μία από τις βασικές παραδοχές είναι η εκπομπή CO2 από τα θερμικά αυτοκίνητα. Πόση όμως: Στο βιντεο αναφέρει 528g/mile ΔΗΛΑΔΗ σε SI 330g/km. Πήρε δηλαδή μια Rolls Royce Dawn 6.6 ή μια ΒΜW 760 και τα συνέκρινε με το Leaf... Το δικό μου αυτοκίνητο πάντως, που μόνο αργό δε το λες (0-100 σε 7,7) έχει 127g/km... Κρίμα, γιατί έκανε καλή ανάλυση κατά τα άλλα... Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2018 από nikosdoc
Thanar Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Στις 27/12/2018 στις 10:30 ΜΜ, likor είπε superchargers coming soon/προς εγκατάσταση), σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σπάρτη, Λαμία, και Ιωάννινα. Δηλαδη ενας τουριστας με Tesla θα εχει πεντε σημεια φορτισης στην Ελλαδα. Και σιγουρα θα περασει απο Σπάρτη και Ιωάννινα. Ενω στους αυτοκινητόδρομους δεν προβλεπεται φορτιστής! Τα σημεία αυτά που παρουσιάζονται στο site της Tesla είναι "προσεγγιστικά". Εννοείται πως οι Superchargers θα είναι δίπλα σε αυτοκινητόδρομους, καθώς η λογική της Tesla είναι να τους χρησιμοποιείς μόνο σε ταξίδια και όχι καθημερινά. Στις 28/12/2018 στις 12:17 ΠΜ, mezzanine είπε ...αν είναι να καίμε πετρέλαιο, αεριο η λιγνίτη για να φτιάξουμε ρεύμα και να φορτιζουμε μπαταρίες μονο για το εφε τοτε αστο καλύτερα. Ακόμη και αν το 100% της ενέργειας που φορτίζεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, προέρχεται από καύση άνθρακα (για λιγνίτη για να πω την αλήθεια δεν ξέρω), είναι πάλι καλύτερο περιβαλλοντικά από τη χρήση αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, έχουν γίνει πολλές έρευνες γι' αυτό. Αλλά και να μην ήταν, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μόνο πιο "πράσινο" μπορεί να γίνει όσο περνάν τα χρόνια, καθώς αυτή είναι η τάση στην παραγωγή ηλεκτρισμού. Στις 30/12/2018 στις 9:30 ΜΜ, nikosdoc είπε Πήρε δηλαδή μια Rolls Royce Dawn 6.6 ή μια ΒΜW 760 και τα συνέκρινε με το Leaf... Στις ΗΠΑ αυτός είναι ο μέσος όρος αυτοκινήτων που κυκλοφορύν... BMW 760 και pick-ups.
Fubar.gr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 14 ώρες πριν, Thanar είπε Ακόμη και αν το 100% της ενέργειας που φορτίζεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, προέρχεται από καύση άνθρακα (για λιγνίτη για να πω την αλήθεια δεν ξέρω), είναι πάλι καλύτερο περιβαλλοντικά από τη χρήση αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, έχουν γίνει πολλές έρευνες γι' αυτό. Δέν ισχύει αυτό, ούτε το άλλο που λένε οτι ακόμα και αν φορτίζεις απο γεννήτρια είναι καλύτερα. Αυτός ο μύθος έχει προκύψει απο λανθασμένη σύγκριση της κατανάλωσης MPGe των ηλεκτρικών με την κατανάλωση MPG των συμβατικών.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα