Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετώ το φόρουμ. Οπως λεει και ο τιτλος, ανεβαινει η σταθμη του λαδιου, δηλαδη κατεβαινει πετρελαιο στο καρτερ με τα χιλιομετρα.(π.χ. σε 10.000 κατεβαζει 700 ml πετρελαιο). Αυτα που μπορω να σκεφτω ειναι ειτε γινεται καποιος λαθος χειρισμος στις αναγεννησεις που μακαρι να ειναι αυτο (λαθος ψεκασμος), ειτε φαγωμενα ελατηρια που ειναι και ακραιο. Απο τηλεφωνα σε αντιπροσωπειες δεν εβγαλα ακρη και καποια στιγμη θα παω σε αντιπροσωπεια για δυο πραγματα :

- να το συνδεσω στο διαγνωστικο και να κανω οτιδηποτε ειναι εφικτο (αναβαθμιση,επαναπρογραμματισμος μπεκ κ.λ.π)

- μετρηση συμπιεσης

Υπαρχει καποιος που να εχει εμπειρια πανω στο θεμα;

Δημοσ.

Καλό θα ήταν να μη το δουλέψεις με παραπάνω λάδι από τη ένδειξη max.

Από όσο ξέρω αυτό γίνεται λόγω αποτυχημένων αναγεννήσεων του DPF.

Στη αντιπροσωπεία τι σου είπαν;

Τα περισσότερα χιλιόμετρα που κανείς μήπως είναι εντός πόλης;

Δημοσ.

Λογικά έχεις μπουκωμένο dpf.Πηγαινε βάλτο σε ένα διαγνωστικό να δεις το ποσοστό πλήρωσης του,λογικά θα είναι υψηλό.Πρεπει να βγει και να καθαριστεί ότι άλλο και να κανείς θα έχεις ξανά προβλήματα.Ποσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι?Καινουριο το έχεις πάρει?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό συνήθως γίνεται γιατί δεν προλαβαίνει να τελειώσει ο κύκλος της αναγέννησης του φίλτρου μικροσωματιδίων. Συμβαίνει κυρίως σε αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται κατά κόρον σε συχνές αστικές διαδρομές μικρής διάρκειας. Δεν το αφήνεις ποτέ με τη στάθμη  στο κάρτερ  στο max. Ακόμα και μετά από αλλαγή λαδιών να αφήνεις τη στάθμη στο μέσον μεταξύ min-max. Δεν ξέρω πόσο παραπάνω από το max είσαι . Σε συμβουλεύω όταν η στάθμη υπερβαίνει κατά πολύ το max να μην το βάλεις καν μπροστά αν δεν αλλάξεις πρώτα λάδια και φίλτρο λαδιού, στην ανάγκη πήγαινέ το στο συνεργείο με οδική βοήθεια, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνει ο κινητήρας σου "φευγάτος" ,  aka Runaway Diesel,   με σχεδόν σίγουρη την ολική του καταστροφή.

 

Να και ένα ωραίο σχετικό αρθράκι   :)

https://www.powermag.gr/el/doc-speak-177-runaway-diesel.html

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πηγα στην αντιπροσωπεια να ρωτησω και ειπαν πως η hyundai δινει περιθωριο μεχρι και 2.7 εκατοστα πανω απ το max(?).Επισης εχει βγει αναβαθμιση(124€)(εγκεφαλου) για το i20 (που ειχε αρκετα θεματα με πετρελαια στα λαδια), οπως και για το i30( ειχαν δυο περιπτωσεις αντιστοιχες που διορθωθηκε το θεμα).

Κινειται και στη πολη αρκετα το τελευταιο καιρο αλλα κυριως κανει αρκετα χιλιομετρα εξω. Συνολικα εχει 150.000χλμ .Απ το σεπτεμβρη περιπου, απ τα 9.000 χιλιαδες χιλιομετρα που εχει κανει με τα λαδια, τα 500 να ειναι στη πολη; Το dpf δεν νομιζω να εχει θεμα. Αναγεννηση κανει μια φορα ανα 500-600 χιλιομετρα για 10-20 λεπτα. Οπως επισης δεν εχω δει ποτε καπνα να βγαζει απο πισω.

Μεταχειρισμενο ειναι το αμαξι ,ελληνικης αντιπροσωπειας αλλα ποτε δεν ξερεις. Οσο το εχω ψαξει δεν εχω βρει σημαδι για γυρισμενα χιλιομετρα.

Runaway για να συμβει λογικα θα θελει να φτασει μια παλαμη πανω απο το μαξ, δεν νομιζω να γινεται τοσο ευκολα.

Στις 28/12/2018 στις 3:41 ΜΜ, nik0laus είπε

Αυτό συνήθως γίνεται γιατί δεν προλαβαίνει να τελειώσει ο κύκλος της αναγέννησης του φίλτρου μικροσωματιδίων. Συμβαίνει κυρίως σε αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται κατά κόρον σε συχνές αστικές διαδρομές μικρής διάρκειας. Δεν το αφήνεις ποτέ με τη στάθμη  στο κάρτερ  στο max. Ακόμα και μετά από αλλαγή λαδιών να αφήνεις τη στάθμη στο μέσον μεταξύ min-max. Δεν ξέρω πόσο παραπάνω από το max είσαι . Σε συμβουλεύω όταν η στάθμη υπερβαίνει κατά πολύ το max να μην το βάλεις καν μπροστά αν δεν αλλάξεις πρώτα λάδια και φίλτρο λαδιού, στην ανάγκη πήγαινέ το στο συνεργείο με οδική βοήθεια, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνει ο κινητήρας σου "φευγάτος" ,  aka Runaway Diesel,   με σχεδόν σίγουρη την ολική του καταστροφή.

Να και ένα ωραίο σχετικό αρθράκι   :)

https://www.powermag.gr/el/doc-speak-177-runaway-diesel.html

Αυτο το αρθρακι το εχω διαβασει και πραγματικα ειναι καταρα. Δεν νομιζω ομως πως θα επρεπε να κατεβαινουν τοσο ευκολα πετρελαια  στα λαδια σε οτι κατασταση και να βρισκεται το φιλτρο. Το βασικοτερο προβλημα ειναι το γεγονος οτι δεν χρησιμοποιειται εξτρα μπεκ στον καταλυτη, οπως γινεται σε αλλα dieselακια και χρησιμοποιουνται τα ιδια τα μπεκ για την αναγεννηση.

Επεξ/σία από ideal09
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

124€ Για αναβάθμιση στο Hyundai, δωρεαν στα BMW...αξία ανεκτίμητη!

Καλα ναι. Βεβαια στην εγγυηση αν ειναι μπορει να αλλαζουν τα πραγματα αλλα για μενα που ειμαι εκτος, αυτη τη τιμη μου ειπαν. Βεβαια απο αντιπροσωπεια σε αντιπροσωπεια αλλαζουν τα πραγματα. Σε μια αντιπροσωπεια ειχα αλλαξει λαδια-φιλτρο με 70€ και σε αλλη οταν πηγα να ρωτησω τιμη μου ξεφουρνασαν ενα 95€ και εφυγα οπως οπως. Οτι τους κατεβει ειναι, σε καθε νομο που παιρνω τηλεφωνο ακουω διαφορετικες τιμες και απαντησεις. Τρεχα γυρευε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ideal09 είπε

Καλα ναι. Βεβαια στην εγγυηση αν ειναι μπορει να αλλαζουν τα πραγματα αλλα για μενα που ειμαι εκτος, αυτη τη τιμη μου ειπαν. Βεβαια απο αντιπροσωπεια σε αντιπροσωπεια αλλαζουν τα πραγματα. Σε μια αντιπροσωπεια ειχα αλλαξει λαδια-φιλτρο με 70€ και σε αλλη οταν πηγα να ρωτησω τιμη μου ξεφουρνασαν ενα 95€ και εφυγα οπως οπως. Οτι τους κατεβει ειναι, σε καθε νομο που παιρνω τηλεφωνο ακουω διαφορετικες τιμες και απαντησεις. Τρεχα γυρευε.

Πάντως επιβεβαιώνεται αυτό που λέω, νομίζουμε ότι κάποιες μάρκες είναι φθηνές στη συντήρηση. Λες λοιπόν σέρβις λαδιού (κ φίλτρου εκτιμώ) 70-95€, το δικό μου αντιστοιχο σέρβις σταθερή τιμή 80€, στη Ford για το focus 89€....!! Και τα τρία αμάξια 4 λίτρα λάδι 5-30 θα παίρνουν (το BMW παίρνει 4,3 για την ακρίβεια)...άντε βγάλε άκρη τώρα ποια μάρκα έχει φθηνή συντήρηση!

 

ασε που άλλαξα σε ένα Hyundai i10 αερόσακο καθώς κάποια μέρα έτσι απλά σταμάτησε να δουλεύει κ άναβε λαμπάκι και έδωσα 430 ή 440€ με τα εργατικά, ποσό παραπάνω θα είχε δηλαδή σε ένα γερμανικό;

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει μην τρελαθούμε βραδιάτικα ας μην βγάλουμε ακριβότερη τη συντήρηση ενός hyundai από ένα bmw :lol:

Το θέμα είναι ότι σε ένα γερμανικό έχεις πολλές περισσότερες πιθανότητες να πληρώνεις αβαρίες παρά σε ένα κορεάτικο.

Επεξ/σία από turbat0s
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πάντως επιβεβαιώνεται αυτό που λέω, νομίζουμε ότι κάποιες μάρκες είναι φθηνές στη συντήρηση. Λες λοιπόν σέρβις λαδιού (κ φίλτρου εκτιμώ) 70-95€, το δικό μου αντιστοιχο σέρβις σταθερή τιμή 80€, στη Ford για το focus 89€....!! Και τα τρία αμάξια 4 λίτρα λάδι 5-30 θα παίρνουν (το BMW παίρνει 4,3 για την ακρίβεια)...άντε βγάλε άκρη τώρα ποια μάρκα έχει φθηνή συντήρηση!

ασε που άλλαξα σε ένα Hyundai i10 αερόσακο καθώς κάποια μέρα έτσι απλά σταμάτησε να δουλεύει κ άναβε λαμπάκι και έδωσα 430 ή 440€ με τα εργατικά, ποσό παραπάνω θα είχε δηλαδή σε ένα γερμανικό;

70 ευρω αλλα μιλαμε για 5 λιτρα οχι 4. Τελος παντων. Εννοειται δεν ειναι φθηνα τα service και για hyundai δεν βρισκεις και ευκολα ανταλλακτικα.  Το θεμα ειναι οτι εχει λιγοτερες πιθανοτητες να σου βγαλει ζημια. Ο αεροσακος οπως και να εχει εχει μεγαλο κοστος. Σε daihatsu sirion, η αλλαγη λαδιων αναλογα τα κεφια μπορει να αγγιξει και το 100αρικο σε αντιπροσωπεια, γι αυτο και το πας εξω και κανεις τη δουλεια σου με 50 ευρωπουλα. Τωρα αν παρω bmw, ε στην μονο στην αντιπροσωπεια θα την πηγαινω .

Δημοσ.
11 ώρες πριν, ideal09 είπε

1. Runaway για να συμβει λογικα θα θελει να φτασει μια παλαμη πανω απο το μαξ, δεν νομιζω να γινεται τοσο ευκολα.

 2. Δεν νομιζω ομως πως θα επρεπε να κατεβαινουν τοσο ευκολα πετρελαια  στα λαδια σε οτι κατασταση και να βρισκεται το φιλτρο.

1. Έστω ότι είναι 4 cm παραπάνω από το max , το ρισκάρεις ;       

 Βεβαίως  όχι .

2. Στους ντίζελ είναι σχετικά εύκολο να περάσει το καύσιμο στο κάρτερ καθώς λόγω μεγαλύτερου βαθμού συμπίεσης οι πιέσεις που αναπτύσονται μέσα στον κύλινδρο είναι πολύ υψηλές και τα ελατήρια του εμβόλου δεν μπορούν να στεγανοποιήσουν πλήρως τον κύλινδρο όταν η ποσότητα του εγχυόμενου καυσίμου είναι μεγαλύτερη όπως συμβαίνει κατά τη φάση της αναγέννησης , ειδικά δε αν ο κινητήρας τα έχει τα χιλιομετράκια του. Γι αυτό και δεν πρέπει να διακόπτεται η φάση της αναγέννησης.

Δημοσ.

Συνήθως αυτά τα Runaway γίνονται από προβληματικές τουρμπίνες.

Έτυχε να το δω ζωντανά με ένα μικρό Ρενό στην αυλή ενός συνεργείου.Το έκανε σχεδόν αμέσως μόλις  πήρε μπρος ο  κινητήρας.Ο μηχανικός κατάφερε να ανοίξει το καπώ και να σβήσει τον κινητήρα.Τι έκανε δεν ξέρω,δεν τον γνωριζα, κάποιος είχε πει ότι έβγαλε τον πόλο της μπαταρίας, αν και παράξενο ακούγεται.

Τέλος πάντων στο προηγούμενο μου αμάξι ,BMW 320d, παρατηρούσα και εγώ μια κάπως ανεβασμένη στάθμη λαδιού, αλλά μιλάμε για 2,3 και ίσως 4 χιλιοστά.Το αμάξι σχεδόν πάντα δούλευε μέσα στην πόλη.Αλλά ποτέ μου δεν είχα θέμα,ούτε με DPF ,ούτε και με τίποτα άλλο.

Την στάθμη λαδιών πάντα στο μαξ την είχα.

Στο σημερινό μου πεζό 508 κανένα θέμα.

 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, nik0laus είπε

1. Έστω ότι είναι 4 cm παραπάνω από το max , το ρισκάρεις ;       

 Βεβαίως  όχι .

2. Στους ντίζελ είναι σχετικά εύκολο να περάσει το καύσιμο στο κάρτερ καθώς λόγω μεγαλύτερου βαθμού συμπίεσης οι πιέσεις που αναπτύσονται μέσα στον κύλινδρο είναι πολύ υψηλές και τα ελατήρια του εμβόλου δεν μπορούν να στεγανοποιήσουν πλήρως τον κύλινδρο όταν η ποσότητα του εγχυόμενου καυσίμου είναι μεγαλύτερη όπως συμβαίνει κατά τη φάση της αναγέννησης , ειδικά δε αν ο κινητήρας τα έχει τα χιλιομετράκια του. Γι αυτό και δεν πρέπει να διακόπτεται η φάση της αναγέννησης.

Καλα ναι 4 εκατοστα εννοειται πως δεν θα το αφηνα καν να φτασει. Τωρα ειναι κοντα στα 7 χιλιοστα και δεν εχω σκοπο να τα αφησω για πολυ ακομα. Η hyundai οπως ανεφερα θετει ως οριο τα 2.7 εκατοστα

1 λεπτό πριν, palawiaris είπε

Συνήθως αυτά τα Runaway γίνονται από προβληματικές τουρμπίνες.

Έτυχε να το δω ζωντανά με ένα μικρό Ρενό στην αυλή ενός συνεργείου.Το έκανε σχεδόν αμέσως μόλις  πήρε μπρος ο  κινητήρας.Ο μηχανικός κατάφερε να ανοίξει το καπώ και να σβήσει τον κινητήρα.Τι έκανε δεν ξέρω,δεν τον γνωριζα, κάποιος είχε πει ότι έβγαλε τον πόλο της μπαταρίας, αν και παράξενο ακούγεται.

Τέλος πάντων στο προηγούμενο μου αμάξι ,BMW 320d, παρατηρούσα και εγώ μια κάπως ανεβασμένη στάθμη λαδιού, αλλά μιλάμε για 2,3 και ίσως 4 χιλιοστά.Το αμάξι σχεδόν πάντα δούλευε μέσα στην πόλη.Αλλά ποτέ μου δεν είχα θέμα,ούτε με DPF ,ούτε και με τίποτα άλλο.

Την στάθμη λαδιών πάντα στο μαξ την είχα.

Στο σημερινό μου πεζό 508 κανένα θέμα.

Αυτο που εκανε λογικα ηταν να κλεισει την εισαγωγη αερα γιατι οτι και να κανεις αμα δεν καει το πετρελαιολαδο που εχει ρουφηξει δεν παιζει να σταματησει να δουλευει ο κινητηρας βγαζοντας απλα τον πολο.

Δημοσ.

Λογικά αυτό έκανε,ξέρεις μέσα σε αυτό το ντουμάνι που έβγαινε δεν φαινόταν τίποτα.Ήταν και άκρως επικίνδυνο.

Τέλος πάντων,να προσέχετε την στάθμη λαδιού να μην υπερβαίνει το max.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...