Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 28/12/2018 στις 3:19 ΜΜ, vasilllis είπε

Εγω παλι θα γυρισω μερικα χρονια πισω ,που αλλαζανε στα παπακια καθε 2000 χλμ λαδι(επειδη ειχε 700ml),και στα φτιαγμενα καθε 1000.

Εγώ στο παπί ακόμα κάθε 2000 αλλάζω 😛😛😛

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

στο προηγούμενο μου αμάξι 1.4 170  άλογα ο κατασκευαστής έλεγε αλλαγή ανά 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. εγώ άλλαζα κάθε 20.000. τα λάδια έβγαιναν πεντακάθαρα και χωρίς να έχει κάψει σταγόνα. ίσως τα διαφορετικά υλικά με νέες επιστρώσεις καθώς και η μέθοδος παρασκευής τους παίζουν ρόλο στην καταπόνηση του λαδιού και στις θερμοκρασίες που ανεβαίνουν.

το αμάξι μου έβγαλε 8 χρόνια (160.000) απροβλημάτιστα και τα λάδια μου κόστισαν 500€. θεωρητικά αν άλλαζα κάθε 8κ θα είχα δώσει 1200€ ( 60€ η αλλαγή)

Δημοσ.
Στις 28/12/2018 στις 3:19 ΜΜ, vasilllis είπε

Συμφωνω οτι η σωστη συντηρηση αποφερει μακροπροθεσμα οικονομια.

Διαφωνω στο ποιος γνωριζει καλυτερα ποια ειναι η σωστη συντηρηση.Απο την μια,ο κατασκευαστης(και του οχηματος και του αναλωσιμου) δινει αναλωσιμα για 30000χλμ και απο την αλλη ο μαστρο-Μιχαλης (απο το συνεργειο) και ο death-rider(απο το forum) λενε καθε 10000 να αλλαζεις.Εγω παλι θα γυρισω μερικα χρονια πισω ,που αλλαζανε στα παπακια καθε 2000 χλμ λαδι(επειδη ειχε 700ml),και στα φτιαγμενα καθε 1000.Γιατι λοιπον να μην αλλαζουν τα παιδια καθε 2000?Ποιος βεβαιωνει τα δικα σου λεγομενα οτι το λαδι στα 30000 θα χαλασει την τουρμπινα και οχι στα 10000 ,περα βεβαια απο το προφανες(οτι οσο πιο καινουργιο ,τοσο πιο καλο).

Πλεον τα λαδια βγαινουν απο sl-sn και εχουν πολυ καλες ανοχες!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...