adsl2+ Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, NickTG είπε Εν τω μεταξύ αφού δεν πιστεύουμε τον κατασκευαστή για το διάστημα των αλλαγών γιατί τον πιστεύουμε για τις προδιαγραφές του λαδιού? Ποιος μας λέει πως δεν προτείνει κάποιο που καταστρέφει αργά και σταθερά τον κινητήρα ώστε να αναγκαστούμε να αλλάξουμε αμάξι? Αν το κάνει αυτό θα αγοράζαμε πάλι από τον ίδιο κατασκευαστή ; Το ποιο φτηνό συνθετικό λάδι με τις εργοστασιακές προδιαγραφές αν βάζεις και αλλάζεις ανά 10000 χλμ ο κινητήρας φθείρεται φυσιολογικά , η αδιαφορία της συντήρησης σκοτώνει πρόωρα το κινητήρα .
meletis_m Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Σε κάθε αλλαγή να προτιμάς και καινούργιο φίλτρο λαδιού ( μηδαμινό κόστος ~ 10€). Με γνωστό που έχει πάρει καινούργιο αμάξι με service reminder μου είπε οτι παράγοντα παίρνει και το τρόπο οδήγησης και εάν οδηγάς εντός ή εκτός πόλης. Η τακτική εμένα είναι ανα 8500 χλμ μαζί με φίλτρο από καινούργιο το είχα αγοράσει το 2003. Έχω φτάσει στις 430.000χλμ
Ringo106 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 https://www.skroutz.gr/s/8182739/Castrol-Edge-Titanium-FST-LL-5W-30-4lt.html#reviews Castrol Edge 5-30 και εγω προτείνω !!! Αλλαγή κάθε 8.000km ή στο έτος. Όταν κάποιος κάνει 8.000Km το χρόνο και κατεβαίνει κέντρο με μιάμιση ώρα+++ αναμμένο τον κινητήρα .... στην κίνηση δεν έχει την ίδια φθορά με κάποιον που κάνει τα ίδια χιλιόμετρα από Αττική Οδό για 20' κάθε μέρα...😉 3
paylidis Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, Ringo106 είπε https://www.skroutz.gr/s/8182739/Castrol-Edge-Titanium-FST-LL-5W-30-4lt.html#reviews Castrol Edge 5-30 και εγω προτείνω !!! Αλλαγή κάθε 8.000km ή στο έτος. Όταν κάποιος κάνει 8.000Km το χρόνο και κατεβαίνει κέντρο με μιάμιση ώρα+++ αναμμένο τον κινητήρα .... στην κίνηση δεν έχει την ίδια φθορά με κάποιον που κάνει τα ίδια χιλιόμετρα από Αττική Οδό για 20' κάθε μέρα...😉 Το ίδιο λάδι βάζω και εγώ από τότε που σταμάτησα την αντιπροσωπεία και οι αλλαγές μου είναι ανα 8000 χλμ. Έχω σχεδόν 170 χιλ χλμ και από αλλαγή σε αλλαγή δεν λείπει σταγόνα λάδι. Ο φιλος ωστόσο δεδομένου ότι είναι στην εγγύηση το σωστό θα ήταν να πάει να κάνει το σέρβις στην vw 1
moure Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Σε ένα αυτοκίνητο του 2000 οκ να τα αλλάξεις στα 8000-10000 χλμ αλλά σε ένα του 2018 είναι υπερβολή.Οι κινητήρες έχουν αλλάξει όπως και τα λιπαντικά. 1
alkis13 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Και η αγορα. Το αυτοκινητο πρεπει να χαλαει για να ρεει το χρημα. Η εποχες του toyota yaris 2000 εχουν φυγει και δεν γυρνανε πισω. Οι κινητηρες ως προς την διαβρωση ειναι πιο ευαίσθητοι, έχουν αλουμίνιο βλέπεις. Οποτε αντιψυκτικό 2-3 χρονακια θελει αλλαγη. Ειδικά όταν δεν κανουμε πολλα χιλιομετρα τότε θέλει ανα 2 ετη αυστηρα. Το κοστος των λαδιων και φιλτρου, με το κοστος+ ταλαιπωρία που μπορεί να προκύψει από μαυρισμένα νερά που θα έχουν γίνει τα λάδια, δε συγκρίνεται. 10,000km τα full συνθετικα (αυτα που γραφουν 30k) και 7k τα ημι-συνθετικα. 1
moure Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 36 λεπτά πριν, alkis13 είπε Και η αγορα. Το αυτοκινητο πρεπει να χαλαει για να ρεει το χρημα. Η εποχες του toyota yaris 2000 εχουν φυγει και δεν γυρνανε πισω. Οι κινητηρες ως προς την διαβρωση ειναι πιο ευαίσθητοι, έχουν αλουμίνιο βλέπεις. Οποτε αντιψυκτικό 2-3 χρονακια θελει αλλαγη. Ειδικά όταν δεν κανουμε πολλα χιλιομετρα τότε θέλει ανα 2 ετη αυστηρα. Το κοστος των λαδιων και φιλτρου, με το κοστος+ ταλαιπωρία που μπορεί να προκύψει από μαυρισμένα νερά που θα έχουν γίνει τα λάδια, δε συγκρίνεται. 10,000km τα full συνθετικα (αυτα που γραφουν 30k) και 7k τα ημι-συνθετικα. Έχεις κάνει ανάλυση λαδιών και έχεις βγάλει το συμπέρασμα ότι στις 10000 θέλουν αλλαγή? 2
alkis13 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Λογω τουρμπινας παντα. Συμβουλες και τη γνωμη του δινει ο καθενας. Κρατα τα 30.000Km εσυ και μακαρι να μη παθει τιποτα.
vasilllis Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 7 ώρες πριν, adsl2+ είπε Αν το κάνει αυτό θα αγοράζαμε πάλι από τον ίδιο κατασκευαστή ; Το ποιο φτηνό συνθετικό λάδι με τις εργοστασιακές προδιαγραφές αν βάζεις και αλλάζεις ανά 10000 χλμ ο κινητήρας φθείρεται φυσιολογικά , η αδιαφορία της συντήρησης σκοτώνει πρόωρα το κινητήρα . Προσπαθω να καταλαβω.Ο κατασκευαστης λοιπον σου προτεινει να αλλαζεις λαδια ανα 2 χρονια ή 30000 χλμ για να χαλασει το οχημα αλλα εξακολουθουμε και τον εμπιστευομαστε αλλα στην ποιοτητα του λαδιου μας λεει αληθεια?Δεν στεκουν αυτα τα δυο. 51 λεπτά πριν, alkis13 είπε Λογω τουρμπινας παντα. Συμβουλες και τη γνωμη του δινει ο καθενας. Κρατα τα 30.000Km εσυ και μακαρι να μη παθει τιποτα. 1000 μελη,1000 γνωμες και η μονη που δεν μετραει ειναι του κατασκευαστη? 54 λεπτά πριν, moure είπε Έχεις κάνει ανάλυση λαδιών και έχεις βγάλει το συμπέρασμα ότι στις 10000 θέλουν αλλαγή? Πολυ σωστη παρατηρηση.Εξαρταται βεβαια απο πολλους παραγοντες. 1
NickTG Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 8 hours ago, adsl2+ said: Αν το κάνει αυτό θα αγοράζαμε πάλι από τον ίδιο κατασκευαστή ; Το ποιο φτηνό συνθετικό λάδι με τις εργοστασιακές προδιαγραφές αν βάζεις και αλλάζεις ανά 10000 χλμ ο κινητήρας φθείρεται φυσιολογικά , η αδιαφορία της συντήρησης σκοτώνει πρόωρα το κινητήρα . Ενώ αν προτείνει διαστήματα αλλαγής που χαλάνε τον κινητήρα θα ψωνίσεις πάλι από αυτόν?
gia_nnis Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Η χρυση τομη ειναι full συνθετικο api sn και τα αλλαζουμε στον 1.5 χρονο δηλαδη πριν μπει ο 2ος χειμωνας.. Αν η χρηση ειναι μονο εντος καλα θα ειναι κοντα στα 10000χλμ να αλλαχτουν.. Εκτος ανετα τα φτανεις 15000χλμ
geo555 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) castrol edge 5/30 ή 5/40 τα βρισκεις γυρω στα 32 ευρω/4lt. και φιλτρο γυρω στα 5 ευρω. στην αντιπροσωπεια θα στα χρεωσουν 60. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2018 από geo555 1
alkis13 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, vasilllis είπε 1000 μελη,1000 γνωμες και η μονη που δεν μετραει ειναι του κατασκευαστη? Δεν είναι λειτούργημα. Επιχειρηση ειναι. Προφανως θελει στα 5+ χρονια να αρχισεις να ξοδευεις σε ανταλλακτικά. Απλά η "καλύτερη" συντήρηση πολλές φορές επιφέρει οικονομικό κέρδος μακροπρόθεσμα. Πχ αν αλλαζεις βαλβολινες, νερα, λαδια νωριτερα προστατευεις σημαντικα μερη που αν χαλασουν κοστιζουν στη καλυτερη κατι λιγοτερο απο 1000€. Μα αν τα βαλει κατω κανεις και αλλαζει ανα τριετια τα "υγρα" και ανα χρονο τα λαδια δεν υπαρχει μεγαλο κοστος. πχ βαλβολινες ακριβης μαρκας εχουν 20€ (2lt), νερα σε αναλογια 50/50 (ακριβη περιπτωση καπου στα 15€, υγρα φρενων 5€ + το κοστος του μηχανικου στη τριετια, φανταζομαι στα 50-70€ που μπορει να συνδιαστει με το σερβις των λαδιων και να ερθουν τα εργατικά φτηνοτερα. Κινητηρας turbo με 30k km το λαδι δε θα βγαλει πολλα χρονια πριν η τουρμπινα αφησει χρονους (με τεραστιο κοστος επισκευης, και σπανια το αποτελεσμα να πλησιαζει το εργοστασιακο). Αλλα πρεπει να αναλογιστει και καποιος οτι ο μηχανικος θελει 50€ στη συντήρηση και 500€ στην επισκευη μιας σοβαρης ζημιας. Αρα η συμβουλη του θα ειναι να ακολουθησεις τον κατασκευαστη. Αφου τοσο αυτος οσο και η εταιρια, μεσω των ανταλλακτικών θα κερδίσουν. Οταν πχ αγοραζεις πχ ελατηρια γιατι εγινε άχρηστος ο κινητηρας με τα λαδια στα 30k km, τοτε απο εκει κερδιζουν, μηχανικος, ανταλλακτικα καταστηματα και aftermarket, η εταιρια κατασκευης για το δικαιωμα που εχει δωσει στην aftermarket εταρια για να κατασκευασει, και ισως το κρατος αν κοψει αποδειξη.
vasilllis Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Συμφωνω οτι η σωστη συντηρηση αποφερει μακροπροθεσμα οικονομια. Διαφωνω στο ποιος γνωριζει καλυτερα ποια ειναι η σωστη συντηρηση.Απο την μια,ο κατασκευαστης(και του οχηματος και του αναλωσιμου) δινει αναλωσιμα για 30000χλμ και απο την αλλη ο μαστρο-Μιχαλης (απο το συνεργειο) και ο death-rider(απο το forum) λενε καθε 10000 να αλλαζεις.Εγω παλι θα γυρισω μερικα χρονια πισω ,που αλλαζανε στα παπακια καθε 2000 χλμ λαδι(επειδη ειχε 700ml),και στα φτιαγμενα καθε 1000.Γιατι λοιπον να μην αλλαζουν τα παιδια καθε 2000?Ποιος βεβαιωνει τα δικα σου λεγομενα οτι το λαδι στα 30000 θα χαλασει την τουρμπινα και οχι στα 10000 ,περα βεβαια απο το προφανες(οτι οσο πιο καινουργιο ,τοσο πιο καλο).
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Καλά σοβαρά μιλάς τώρα;;; Τι ξέρει ο κατασκευαστής που σχεδίασε, μελέτησε και κατασκεύασε το αυτοκίνητο, από τους ειδικούς στα φόρουμ,και ειδικα του insomnia,το top ειδικο forum για αυτοκινητο οπου γνωρίζουν τα πάντα επειδή διαβάζουν όλα τα περιοδικά για αυτοκίνητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα