Tormentor_ Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Ηρθε η ώρα για το πρώτο service στα 19k km και κάπου είχα διαβάσει στο forum οτι μπορώ να πάρω εγώ λάδια για να βάλουν ώστε να γλιτώσω κάποιο κόστος. Πόσα λίτρα πρέπει να πάρω? Υπάρχει πρόταση για συγκεκριμένη μάρκα λαδιού? Αν ναι θα εκτιμούσα και πληροφορίες για το που μπορώ να τα βρω
paylidis Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Μην ξανά αφήσεις το σέρβις στον tsi στα τόσα πολλά χλμ. Το αργότερο στις 9000 χλμ να κανείς αλλαγή λαδιών αλλιώς θα τον πάρεις σε 3-4 χρόνια σε τζαμποσακουλες. Εκτιμω ότι έχεις εγγύηση όποτε θα πρέπει να βάλεις αυτά που πουλάει - βάζει η αντιπροσωπεία
Tormentor_ Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 ναι εχω εγγυηση, άρα ακυρο τα λαδια απο αλλου. Το manual ελεγε για την εκδοση μου οτι η πρωτη αλλαγη να γινει μαζι με το πρώτο service, το οποιο ειναι προγραμματισμένο και σε ειδοποιεί ο υπολογιστης. Γιατί να το έχω πάει στα 9κ?
paylidis Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Το 9 είναι ένα παράδειγμα. Εγώ πχ ενώ λέει ανα 25000 το κάνω ανα 8-9. Αν δε το κανείς κατά πάσα πιθανότητα θα διαλύσεις πολύ σύντομα το μοτέρ σου (αρχικά θα αρχίσει να σου καίει πολύ λάδι). Τα χλμ που λένε οι κατασκευαστές είναι παράλογα για να μείνουν μέσα τα λαδια στο ελληνικό κλίμα. Εγώ στη θέση σου ανα 8-9-10 χιλιάδες χλμ θα τα άλλαζα. 3
georgerapp Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Όπως αναφέρθηκε ποτέ ξανά τόσα χιλιόμετρα και ας λένε 30.000. Σου λένε βέβαια και στον χρόνο επάνω. Έκανες μέσα σε ένα χρόνο 19.000; Όπως και να έχει εάν ήταν δικό μου θα πήγαινα σε επίσημο αντιπρόσωπο για το ετήσιο σέρβις αλλά εάν έκανα πάνω από 10.000 θα έκανα και μόνος μια αλλαγή. Shell HELIX ULTRA EXTRA 5W-30 Shell Helix Ultra Extra 5W-30 - Specification/Approvals ACEA:C2 ACEA C3 ACEA A3/B4 BMW Longlife-04 / BMW LL-04 VW 504.00 / VW 507.00 Chrysler MS-11106 Fiat - Meets the requirements of Fiat 9.5535 S1 Porsche C30 PSA B71 2290 approved Mercedes Benz 229.51 Πολύ καλά λάδια. Χρησιμοποιώ shell σε βενζίνες τέτοιες αλλά η κυρία δουλειά μου είναι τα πετρέλαια και εκεί βάζω rimulla και οι κινητήρες μένουν κυριολεκτικά πεντακάθαροι. Επίσης ποτέ ποτέ ποτέ ποτέ δε θα σκεφτείς το κόστος στο λάδι και ας το αγοράζεις από έξω. Να βρεις μια σωστή τιμή για ένα συγκεκριμένο προϊόν ναι ΑΛΛΑ φθηνό λάδι ΠΟΤΕ. 1
papoys1 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Για καλύτερη προστασία του κινητήρα γιατί τα 20.000 είναι πολλά. Και εμένα 25.000 λέει η opel για το vectra αλλά εγώ στις 7 με 8 χιλιάδες τα αλλάζω.Βέβαια άλλοι μου λένε βλακεία κάνω, αλλά εγώ μόνος τα αλλάζω βάζω τα ημισυνθετικά 10-40 και μου κοστίζουν μόνο γύρω στα 12 ευρώ.Η μηχανούλα έχει 267.000 χιλιόμετρα λαδάκια δεν καίει οπότε τους αφήνω να λένε.'Οπως είπε και ο φίλος από πάνω.Κάνε μόνος μία αλλαγή ενδιάμεσα να μην χάνεις και την εγγύηση. 3 1
teddy71 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Ασχέτως τι λένε τα μανιουαλ και οι υπολογιστές κάνε συχνές αλλαγές λαδιών αν δες να κρατήσεις τον κινητήρα για πολλά χρόνια. Το λάδι είναι το αίμα του κινητηρα. Μέχρι 10.000χλ με τα ίδια λάδια το πολύ επίσης τσεκαρε κάθε 1-2 μήνες την στάθμη τους, τα vw φημίζονται για τη υψηλη καταναλωση λαδιού, μη τυχόν και στεγνώσει από λάδι 3
georgerapp Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Επίσης μιας και το πιάσαμε το θέμα με τον ίδιο τρόπο θα σκέφτεστε για τα αντιψυκτικά,θα τα αλλάζετε δίχως τσιγκουνιες κάθε 60.000 περίπου με ΠΑΝΤΑ ακριβό ποιοτικό αντιψυκτικό. Εδώ ισχύει ο κανόνας ότι δίνεις περνεις. Με καλά λάδια αντιψυκτικά πάντα σε καλή κατάσταση και σωστή τροφοδοσία τα αμάξια θα λυπάστε να τα δώσετε. Επίσης να συμπεριφέρεστε στο ρεζερβουάρ ως εξής. Ποτέ δε θα είστε λαμπάκι 20 ευρώ λαμπάκι. Στις βενζίνες έτσι θα καιτε τις αντλίες οι οποίες είναι εβαπτιζομενες σε πολλά αμάξια κ χρειάζεται όγκος στην δεξαμενή για να είναι καλυμμένες και στα πετρέλαια οι επιστροφές από τον κινητήρα που είναι ζεματιστες ανεβάζουν την θερμοκρασία στο λίγο πετρέλαιο που έχει η δεξαμενή η αυτό αχνιζει. Η αχνά όταν ξανά υγροποιηθεί μόλις πέσει η θερμοκρασία με το σβήσιμο της μηχανής δε θα ξαναγίνει πετρέλαιο αλλά κόλλα και ο κάτοχος πετρελαίου με τακτική ψορολεμε θα γίνει καλό γιουσουφακι σε έναν τρόμπα μπεκα. Καλά λάδια/αντιψυκτικά/ψηλά το καύσιμο και καλό και τέλος!!!! 3
Liapisftw Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Ποτέ ξανά αλλαγή στα τόσα χιλιόμετρα.. Έχω scirocco 1.4tsi και στις 8.000 το πάρα πολύ του αλλάζω λάδια.. Άσε τι λένε οι αντιπροσωπείες και τα long life λάδια.. όταν σου σπάσει θα κάνουν τις πάπιες και θα πληρωνεις κερατιατικα 3
vasilllis Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Εγω παντως εχω τα golf tsi 1,4.Λαδια βαζω Longlife τα οποια ειναι στα 20000 ή διετια.τον χρονο κανω γυρω στα 7000-9000 και στους 18-20 μηνες βγαζει ειδοποιηση για αλλαγη(δεν φτανει στα 2 χρονια). Ακομα δεν συμπληρωνω σταγονα λαδι και δεν καιει ουτε 300ml απο αλλαγη σε αλλαγη.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Tormentor_ είπε Ηρθε η ώρα για το πρώτο service στα 19k km και κάπου είχα διαβάσει στο forum οτι μπορώ να πάρω εγώ λάδια για να βάλουν ώστε να γλιτώσω κάποιο κόστος. Πόσα λίτρα πρέπει να πάρω? Υπάρχει πρόταση για συγκεκριμένη μάρκα λαδιού? Αν ναι θα εκτιμούσα και πληροφορίες για το που μπορώ να τα βρω Λάδια βάζεις αυτά που έχουν τις προδιαγραφές για το αμάξι σου. Για πιο πολλές λεπτομέρειες υπάρχει το www.vwclub.gr όπου υπάρχει ενότητα για Polo και εκεί θα βρεις καλύτερες απαντήσεις για το συγκεκριμένο δικο σου μοντέλο. Ποτε μου δεν κατάλαβα γιατί δεν ρωτάτε σε ειδικό φόρουμ για το αμάξι σας,και ρωτάτε σε ενα εντελώς άσχετο φόρουμ για αυτοκίνητα. Σχετικα με τα χλμ,καλό είναι να μην το αφήνεις χωρίς αλλαγή πέρα των 15.000χλμ ή 2-2.5 χρόνια.Δεν θα πάθει τιποτα με μια δύο φορές,αλλά καλό είναι να αλλάζονται ανα 10 με 15.000χλμ. Και πάντα λάδια με προδιαγραφές του κατασκευαστη.
NickTG Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Εν τω μεταξύ αφού δεν πιστεύουμε τον κατασκευαστή για το διάστημα των αλλαγών γιατί τον πιστεύουμε για τις προδιαγραφές του λαδιού? Ποιος μας λέει πως δεν προτείνει κάποιο που καταστρέφει αργά και σταθερά τον κινητήρα ώστε να αναγκαστούμε να αλλάξουμε αμάξι? 1
gia_nnis Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, Tormentor_ είπε Ηρθε η ώρα για το πρώτο service στα 19k km και κάπου είχα διαβάσει στο forum οτι μπορώ να πάρω εγώ λάδια για να βάλουν ώστε να γλιτώσω κάποιο κόστος. Πόσα λίτρα πρέπει να πάρω? Υπάρχει πρόταση για συγκεκριμένη μάρκα λαδιού? Αν ναι θα εκτιμούσα και πληροφορίες για το που μπορώ να τα βρω Θα σου πουν για καποια εκπτωση.. και μολις τους πεις θα σας φερω εγω τα λαδια θα σου πουν χανεις ομως την εκπτωση αλλα και παλι θα γλυτωσεις καποια ευρω.. Μπορεις να το πας και εκτος αντιπροσωπειας και δεν χανεις την εγγυηση.. Θα σου πουν ομως αν σας παθει κατι θα εχετε διαφορετικη αντιμετωπιση.. Παιζουν με την ψυχολογια του πελατη.. Στο εγχειριδιο γραφει ποσα λιτρα παιρνει https://www.skroutz.gr/s/8182739/Castrol-Edge-Titanium-FST-LL-5W-30-4lt.html#reviews https://www.skroutz.gr/s/6139227/Aral-SuperTronic-LongLife-III-5W-30-4L.html 3
papoys1 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, jmmys είπε Λάδια βάζεις αυτά που έχουν τις προδιαγραφές για το αμάξι σου. Για πιο πολλές λεπτομέρειες υπάρχει το www.vwclub.gr όπου υπάρχει ενότητα για Polo και εκεί θα βρεις καλύτερες απαντήσεις για το συγκεκριμένο δικο σου μοντέλο. Ποτε μου δεν κατάλαβα γιατί δεν ρωτάτε σε ειδικό φόρουμ για το αμάξι σας,και ρωτάτε σε ενα εντελώς άσχετο φόρουμ για αυτοκίνητα. Σχετικα με τα χλμ,καλό είναι να μην το αφήνεις χωρίς αλλαγή πέρα των 15.000χλμ ή 2-2.5 χρόνια.Δεν θα πάθει τιποτα με μια δύο φορές,αλλά καλό είναι να αλλάζονται ανα 10 με 15.000χλμ. Και πάντα λάδια με προδιαγραφές του κατασκευαστη. Με ξεπερνάει στην κυριολεξία.Στην Ελλάδα δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη σε κανένα γιατί στην ουσία όλοι λαμόγια είναι και κοιτάνε όχι πως να συντηρήσουν σωστά ένα αμάξι αλλά πως να κονομήσουν περισσσότερα.Έφτασα τα 120.000 χιλιόμετρα έβαζα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής σε εξειδικευμένο και την τελευταία φορά μου έκαψε κοντά ένα λίτρο στις 8.000 χιλιόμετρα και τα μοσχοπλήρωνα. Άλλαξα τακτική τα αλλάζω πλέον μόνος (πολλοί κοροιδεύουν αλλά σκασίλα μου ) με 10/40 ημισυνθετικά , (τέτοιο ιξώδες προτείνει η οπελ για το δικό μου), από το lidl κάθε 7-8 χιλιάδες χιλιόμετρα με κόστος 10-12 ευρώ το αμαξάκι έφτασε τις 267.000 χιλιόμετρα και σπάνια σε κάποια αλλαγή να κάψει 200-300 γραμμάρια οπότε ούτε συμπλήρωμα χρειάζεται αν γεμίζεις μέχρι πάνω στην ένδειξη. Όσο για τα ειδικά φόρουμ.προσωπικά τα αποφεύγω γιατί μου τη δίνουν και πολλές φορές τσακώνομαι με κάτι παπαγαλάκια που κυκλοφορούν σε αυτά και πάνε να κατευθύνουν το κοπάδι εκεί που έχουν συμφέρουν και μου θυμίζουν γιατρούς που συνταγογραφούν φάρμακα με το κιλό για να πάνε τζάμπα διακοπές στην Αυστραλία ας πούμε. Από την άλλη σίγουρα κάποιος που είναι στην εγγύηση είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιεί τα λάδια που προτείνονται.Όταν τελειώσει αποφασίζει και πράττει.Απόψεις καταθέτουμε. Edit.Υπόψη ότι στις 128.000 χιλιόμετρα έχω κάνει και μετατροπή καυσίμου σε υγραέριο με ότι αυτό συνεπάγεται για κινητήρα και βαλβίδες. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα