Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ξέρεις μήπως άμα είναι Ευρωπαϊκή αποθήκη ? Πρώτη φορά κάνω αγορά από abercrombie. Συμφωνώ με την ποιότητα !

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, GrecoPrimo είπε

Ξέρεις μήπως άμα είναι Ευρωπαϊκή αποθήκη ? Πρώτη φορά κάνω αγορά από abercrombie. Συμφωνώ με την ποιότητα !

Ολλανδία. Άφοβος.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Thanks 1
Δημοσ.

Βγάζει πάρα πολλές φορές προσφορές (όπως και η αδερφή εταιρία, ίδια αποθήκη, ίδιος site κτλ Hollister) οπότε γραφτείτε στο newsletter 

Δημοσ.

χμ,μμμμ δεν μπορώ να κάνω παραγγελία.. Υπερφόρτωσε το σύστημα? 😂

Μέσω paypal μόλις πατήσω "Submit Order with obligation to pay" (και ενώ έχω κάνει κανονικά login sto PP) εν συνεχεία το κουμπί γίνεται Γκρι και κολλάει εκεί..

Διαθέσιμα όσα προϊόντα φυσικά έχω επιλέξει!

Έκανε κανείς παραγγελία πρόσφατα μέσω PP να μου πει αν όλα ΟΚ?

Δημοσ.

:( Δεν μπορώ να καταλάβω.. Είτε μέσω PP είτε απευθείας κάρτα, μόλις πατήσω "Submit Order With Obligation To Pay" το κουμπί γκριζάρει και παγώνει εκεί το πράγμα!

Και δοκίμασα με διάφορους browsers. 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Konsmal είπε

Τι μεταφορικά περίπου;

Μεταφορικά 10 ευρώ και έρχονται από Ολλανδία όπως και τα Ηollister (ίδια εταιρεία).

Από 70 ευρώ και πάνω free μεταφορικά.

Επεξ/σία από lionheart75
Δημοσ.
2 ώρες πριν, lefgiap είπε

:( Δεν μπορώ να καταλάβω.. Είτε μέσω PP είτε απευθείας κάρτα, μόλις πατήσω "Submit Order With Obligation To Pay" το κουμπί γκριζάρει και παγώνει εκεί το πράγμα!

Και δοκίμασα με διάφορους browsers. 

Το ίδιο και εμένα. Αν βρω κάτι θα σου πω.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, lefgiap είπε

:( Δεν μπορώ να καταλάβω.. Είτε μέσω PP είτε απευθείας κάρτα, μόλις πατήσω "Submit Order With Obligation To Pay" το κουμπί γκριζάρει και παγώνει εκεί το πράγμα!

Και δοκίμασα με διάφορους browsers. 

Πρόσφατα πήγα να κάνω παραγγελία και παρομοίως κόλησα στο 'proceeding' αν και μου έδωσε αριθμό παραγγελίας.Μετά μια μέρα αναμονής και δοκιμών, επικοινώνησα μαζί τους αλλά ο τύπος δεν ήξερε μία και ούτε φαινόταν πρόθυμος να το ψάξει.Είχα μια υποψία τι έφταιγε.
Τα προϊόντα που παρήγγειλα ήταν όλα με έκπτωση (συγκεκριμένα σε 2 προϊόντα σου έδινε έκπτωση,σε 3 επιπλέον έκπτωση, σε 4+ τη μέγιστη έκπτωση (40%)).Δυστυχώς μετά μία ώρα ο τύπος δεν μου απάντησε παρά μόνο ότι δεν είχε χρεωθεί η κάρτα μου.Εγώ ανάμεσα στα 4 προϊόντα είχα παραγγείλει και 1 κολώνια (ένα πάμφθηνο δείγμα, βασικά, για να φτάσω τον αριθμο των 4 προϊοντων ώστε να έχω τη μέγιστη έκπτωση).Οι όροι αγοράς ανέφεραν ότι δεν υφίστανται έκπτωση οι κολώνιες και κάτι άλλα προϊόντα.Τελικά,από μόνος μου, άλλαξα την κολώνια μ' ένα άλλο ένδυμα και η παραγγελία έφυγε άμεσα.Φυσικά και επιβαρύνθηκα με το πολλαπλάσιο κόστος του 4ου ενδύματος αντί του δείγματος της κολώνιας αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε άλλη λύση ώστε να έχω τη μέγιστη έκπτωση στο σύνολο της αγοράς.Ωστόσο, αυτή η εξέλιξη θα μπορούσε να αποφευχθεί αν η εταιρεία μου έστελνε την αρχική παραγγελία (με την κολώνια χωρίς έκπτωση) με τη μέγιστη έκπτωση στη συνολική παραγγελία καθώς είχα 4 είδη.Δυστυχώς όμως δεν το έκανε αναγκάζοντάς με να κολήσω στο "proceeding order" αδικαιολόγητα και χωρίς κάποια λογική.
Όπως και να 'χει έλεγξε τους όρους αγοράς ή επικοινώνησε μαζί τους στο chat ή στο fb και θα βρεις μια άκρη.Η A&F είναι κορυφαία εταιρεία για πελάτες με απαιτήσεις.π.χ εγώ προτιμούσα ελληνικά ρούχα αλλά που όλοι ξέρουμε τι κορυφαία ποιότητα έχει το ελληνικό βαμβάκι.Δυστυχώς όμως τα τελευταία χρόνια είναι σχεδόν αδύνατον να βρεις 100% βαμβακερά ενδύματα ελληνικής κατασκευής κάτι στο οποίο η A&F δεν κάνει συμβιβασμούς.

Δημοσ.

δεν εχουμε αντιστοιχο thread με εκπτωσεις για ρουχα/παπουτσια κτλ απο online shops , σωστα;;

ταιριαζει στο υφος του insomnia?

αν ναι , μηπως να φτιαξουμε;

 

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, kwstasplevras είπε

Πρόσφατα πήγα να κάνω παραγγελία και παρομοίως κόλησα στο 'proceeding' αν και μου έδωσε αριθμό παραγγελίας.Μετά μια μέρα αναμονής και δοκιμών, επικοινώνησα μαζί τους αλλά ο τύπος δεν ήξερε μία και ούτε φαινόταν πρόθυμος να το ψάξει.Είχα μια υποψία τι έφταιγε.
Τα προϊόντα που παρήγγειλα ήταν όλα με έκπτωση (συγκεκριμένα σε 2 προϊόντα σου έδινε έκπτωση,σε 3 επιπλέον έκπτωση, σε 4+ τη μέγιστη έκπτωση (40%)).Δυστυχώς μετά μία ώρα ο τύπος δεν μου απάντησε παρά μόνο ότι δεν είχε χρεωθεί η κάρτα μου.Εγώ ανάμεσα στα 4 προϊόντα είχα παραγγείλει και 1 κολώνια (ένα πάμφθηνο δείγμα, βασικά, για να φτάσω τον αριθμο των 4 προϊοντων ώστε να έχω τη μέγιστη έκπτωση).Οι όροι αγοράς ανέφεραν ότι δεν υφίστανται έκπτωση οι κολώνιες και κάτι άλλα προϊόντα.Τελικά,από μόνος μου, άλλαξα την κολώνια μ' ένα άλλο ένδυμα και η παραγγελία έφυγε άμεσα.Φυσικά και επιβαρύνθηκα με το πολλαπλάσιο κόστος του 4ου ενδύματος αντί του δείγματος της κολώνιας αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε άλλη λύση ώστε να έχω τη μέγιστη έκπτωση στο σύνολο της αγοράς.Ωστόσο, αυτή η εξέλιξη θα μπορούσε να αποφευχθεί αν η εταιρεία μου έστελνε την αρχική παραγγελία (με την κολώνια χωρίς έκπτωση) με τη μέγιστη έκπτωση στη συνολική παραγγελία καθώς είχα 4 είδη.Δυστυχώς όμως δεν το έκανε αναγκάζοντάς με να κολήσω στο "proceeding order" αδικαιολόγητα και χωρίς κάποια λογική.
Όπως και να 'χει έλεγξε τους όρους αγοράς ή επικοινώνησε μαζί τους στο chat ή στο fb και θα βρεις μια άκρη.Η A&F είναι κορυφαία εταιρεία για πελάτες με απαιτήσεις.π.χ εγώ προτιμούσα ελληνικά ρούχα αλλά που όλοι ξέρουμε τι κορυφαία ποιότητα έχει το ελληνικό βαμβάκι.Δυστυχώς όμως τα τελευταία χρόνια είναι σχεδόν αδύνατον να βρεις 100% βαμβακερά ενδύματα ελληνικής κατασκευής κάτι στο οποίο η A&F δεν κάνει συμβιβασμούς.

Με έσωσες. Ακριβώς το ίδιο είχα κάνει με την κολόνια και είχα κολλήσει καμία ώρα. Ούτε ο υπάλληλος τους στο chat δεν μπορούσε να με βοηθήσει. Μόλις έβγαλα την κολόνια προχώρησε κανονικά. Είσαι θεός!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...