Επισκέπτης Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Στην αρχή του έτους, η Bugatti είχε αποκαλύψει ότι δούλευε σε μια 3D εκτυπωμένη δαγκάνα δισκόφρενου. Σχεδόν 12 μήνες μετά, η εταιρία πόσταρε ένα βίντεο που δείχνει στιγμιότυπα από δοκιμές της δαγκάνας σε φρεναρίσματα από ταχύτητες που φτάνουν τα 400 km/h. Όταν φρενάρουμε, η κινητική ενέργεια μετατρέπεται (κυρίως) σε θερμότητα μέσω της τριβής, οπότε η 3D-printed δαγκάνα έπρεπε να αποδείξει ότι αντέχει σε θερμοκρασίες που ξεπερνούν τους 1000 βαθμούς Κελσίου, και απ’ ότι φαίνεται στο παρακάτω βίντεο, τα καταφέρνει μια χαρά. Η χρήση μετάλλων, όπως το τιτάνιο σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι κάτι εντελώς νέο για την τεχνολογία των 3D εκτυπωτών. H Boeing για παράδειγμα χρησιμοποιεί τέτοια εργαλεία για prototyping και δοκιμές εδώ και αρκετά χρόνια, ενώ το 787 πετάει με 3D-printed ακροφύσια ψεκασμού καυσίμου. Μέταλλα όπως το τιτάνιο λιώνουν πρώτα με την βοήθεια ισχυρών λέιζερ σε περιβάλλον αδρανούς αερίου αργού, και στην συνέχεια “χτίζουν” τα στρώματα του προς κατασκευή κομματιού με την διαδικασία του “near net shape”. Η διαδικασία του “χτισίματος” ελέγχεται 600 φορές το δευτερόλεπτο, οπότε οποιαδήποτε περίπτωση αστοχίας υλικού ή ανάγκη για επιφανειακό φινίρισμα εξαλείφονται. Επειδή αυτές οι τεχνολογίες κατασκευής είναι αρκετά κοστοβόρες αλλά και χρονοβόρες, οι εφαρμογές τους είναι περιορισμένες, ενώ χρειάστηκαν αρκετά χρόνια μέχρι να τις δούμε να περνούν σε κάποια περίπτωση που να αφορά την αυτοκίνηση. Φυσικά, η Bugatti στοχεύει να εφοδιάσει με τις νέες δυνατότερες και ελαφρύτερες δαγκάνες τα Chiron και Divo, τα οποία είναι πανάκριβες υλοποιήσεις hypercar οπότε μιλάμε για ένα πεδίο χωρίς όρια κόστους. Αν περιμένετε να τις δείτε στο επόμενο VW σας, θα πρέπει να περιμένετε αρκετά χρόνια ακόμη μέχρι να δούμε τέτοιες τεχνολογίες να εξορθολογίζονται για μαζική παραγωγή. Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4πιστονη δανγκανα με σωληνάκια υψηλής πίεσης και αντοχή στην θερμοκρασία . η αλλαγή μόνο για τα τακακια θα κοστίζει όσο ένα iPhone x max μόνο για τον ένα τροχό . αν βαλουμε και της δισκοπλακες 2χηνες εξτρα ανετα.πάντως φαίνεται ότι ανταποκρινετε πολύ καλά στους 1000 βαθμούς Επεξ/σία 25 Δεκεμβρίου 2018 από Επισκέπτης
coffeex Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, lenovo2014 είπε 4πιστονη δανγκανα με σωληνάκια υψηλής πίεσης και αντοχή στην θερμοκρασία . η αλλαγή μόνο για τα τακακια θα κοστίζει όσο ένα iPhone x max μόνο για τον ένα τροχό . αν βαλουμε και της δισκοπλακες 2χηνες εξτρα ανετα.πάντως φαίνεται ότι ανταποκρινετε πολύ καλά στους 1000 βαθμούς Αυτά τα λεφτά είναι στραγάλια για αυτούς που έχουν τέτοια αυτοκίνητα. 12 1
TheGrisGrisMan Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) ...αν και όποιος δεν εχει φρενάρει με «κόντρα», δεν ξερει τι σημαίνει style 😆 Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2018 από TheGrisGrisMan 1
tsakvas Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 13 λεπτά πριν, lenovo2014 είπε 4πιστονη δανγκανα με σωληνάκια υψηλής πίεσης και αντοχή στην θερμοκρασία . η αλλαγή μόνο για τα τακακια θα κοστίζει όσο ένα iPhone x max μόνο για τον ένα τροχό . αν βαλουμε και της δισκοπλακες 2χηνες εξτρα ανετα.πάντως φαίνεται ότι ανταποκρινετε πολύ καλά στους 1000 βαθμούς 8πιστονη ειναι ! 1
Anaisthitos Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 απο αισθητικης αποψης παντως ειναι το κατι αλλο!
NT1G Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 29 λεπτά πριν, lenovo2014 είπε 4πιστονη δανγκανα με σωληνάκια υψηλής πίεσης και αντοχή στην θερμοκρασία . η αλλαγή μόνο για τα τακακια θα κοστίζει όσο ένα iPhone x max μόνο για τον ένα τροχό . αν βαλουμε και της δισκοπλακες 2χηνες εξτρα ανετα.πάντως φαίνεται ότι ανταποκρινετε πολύ καλά στους 1000 βαθμούς Αναφορά σε κείμενο If you own a Bugatti Veyron – which I'm sure most of you do – then you know all too well how much it costs to operate. An annual service will set you back $20000, while a fresh set of tires will cost you anywhere from $30000 to $42000, and need to be replaced every 2500 miles (4000 kilometers). 3
basilis_k6 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 45 λεπτά πριν, tsakvas είπε 8πιστονη ειναι ! 6pot φαινεται. ωραιο το βιντεάκι...ψαρωτικο
tsakvas Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 18 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε 6pot φαινεται. ωραιο το βιντεάκι...ψαρωτικο τα εντυπα την παρουσιαζουν ως 8
Grim Ripper Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Παιδιά επειδή λεφτά για κανονική Bugatti δεν υπάρχουν, ενδιαφέρεται κανείς μου πάρει αυτήν; 😛 https://www.skroutz.gr/s/15353105/Lego-Technic-Technic-Bugatti-Chiron-42083.html 2
basilis_k6 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, tsakvas είπε τα εντυπα την παρουσιαζουν ως 8 οντως 8 ειναι τα 2 κρύβονται λίγο όταν την βγαζει αλλα οταν ξεβιδωνει ειναι 8.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, tsakvas είπε 8πιστονη ειναι ! διπλή σε κάθε τακακι ναι 1 ώρα πριν, mjaros είπε Τα μέταλλα δεν παθαίνουν τίποτα. Τα τακάκια και οι δίσκοπλάκες καίγονται και μετά δεν πιάνουν τα φρένα. στα κλασικά αυτοκίνητα σε αυτά μάλλον πιθανόν να πιάνουν πάλι αλλά όχι όπως ήταν αναμενόμενο. δύο φορές να πατήσει τόσο φρένο από τα 400 χιλιόμετρα πάει για αλλαγή
Alexaras1991 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δηλαδή κάθε φορά που φρενάρεις θα βγάζεις σπίθες; Δεν θα έχει κάποιο είδος ψύξης να το αποτρέψει αυτό; 1
Piterakos83 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 impressive αλλά προτιμώ koenigsegg. 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα