Mareini Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Καλησπέρα! Αγόρασα τηλεόραση smart kydos 43". Την παρέλαβα από την κουριερ την Τετάρτη την πήγα σπίτι την άνοιξα και έδειχνε πολύχρωμες γραμμές. Τηλεφώνησα στο κατάστημα αλλά δεν τους πρόλαβα γιατί ήταν αργά. Την επόμενη μέρα ξανά τηλεφώνησα και μου είπαν να την πάω από το κατάστημα τους για να την ελέγξουν. Πήγα, την άφησα και την επόμενη μέρα μου τηλεφώνησαν και μου είπαν ότι είναι σπασμένη και σαν να μην έφτανε αυτό με κατηγόρησαν ότι εγώ την έσπασα. Όμως κάτι τέτοιο δεν ίσχυε φυσικά. Ο υπάλληλος ήταν πολύ ειρωνικός και αγενής και μ είπε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι. . Τηλεφώνησα στα κεντρικά όπου εξήγησα τι έγινε φυσικά με πολλά νεύρα και τώρα περιμένω απάντηση. Να σημειώσω ότι καθως η υπάλληλος της κουριερ μου έφερνε την τηλεόραση την είδα ότι την έσερνε και πως σε ένα σαλιπατακι που υπήρχε και δεν την σήκωσε πάρα μόνο την άφησε να πέσει. Επίσης το καταστημα που έκανα την αγορά ειναι το pablic.
Xristaras12 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Η πληρωμή είχε γίνει στο κατάστημα; ηλεκτρονικά; Προσωπικά μόνο και μόνο που είδες το πως σου την έφεραν ΔΕΝ θα παραλάμβανα καν.
Mareini Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Στο κατάστημα. Εκείνη την στιγμή δεν έδωσα σημασία δυστηχως. Χαζομάρα μου το ξέρω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα