IoannisSM Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Έχω εξωτερικό 2tb Intenso για αποθήκευση βίντεο. Παρατήρησα ότι χάθηκε 1 βίντεο. Κάνω έλεγχο με HD sentinel και δείχνει bad sectors με υγεία 9%. Χρονικά είναι ακόμα για λίγες μέρες στην εγγύηση. Μου τον αλλάζουν; αγορά από παμπλικ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ναι τον επιστρεφεις στο καταστημα και θα γινει αντικατασταση η πιστωτικο. Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2018 από Mr_Terror 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
IoannisSM Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δειχνει μονιμα το μηνυμα: There are 3642 bad sectors on the disk surface. The contents of these sectors were moved to the spare area. Ετρεξα με HD Sentinel το exdended test και το περασε. Τι μπορει να συμβαινει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xristaras12 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 και το μήνυμα θα συνεχίσει να το δείχνει. Ο αριθμος των κατεστραμμένων τομέων δεν μειώνεται. Σου λέει οτι έχεις 3642 κατεστραμμένους τομείς και έχεις αλλα 9% ελεύθερους για αντικατάσταση, απο εκει και μετά αρχίζει η απώλεια δεδομένων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
IoannisSM Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, Xristaras12 είπε και το μήνυμα θα συνεχίσει να το δείχνει. Ο αριθμος των κατεστραμμένων τομέων δεν μειώνεται. Σου λέει οτι έχεις 3642 κατεστραμμένους τομείς και έχεις αλλα 9% ελεύθερους για αντικατάσταση, απο εκει και μετά αρχίζει η απώλεια δεδομένων. Εμπίπτει στην αντικατάσταση λόγω εγγύησης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Πηγαινε στο καταστημα πες στον τεχνικο οτι εχει υγεια 9% να το τσεκαρει και ο ιδιος και θα στον αλλαξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diskimpex Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Στις 22/12/2018 στις 1:27 ΜΜ, IoannisSM είπε Έχω εξωτερικό 2tb Intenso για αποθήκευση βίντεο. Παρατήρησα ότι χάθηκε 1 βίντεο. Κάνω έλεγχο με HD sentinel και δείχνει bad sectors με υγεία 9%. Χρονικά είναι ακόμα για λίγες μέρες στην εγγύηση. Μου τον αλλάζουν; αγορά από παμπλικ. Τυχερος εισαι που το αναγνωριζει το προγραμμα και το ειδες .Πολλοι εχουν θεμα με τους κοντρολερ τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Στις 24/12/2018 στις 4:05 ΜΜ, Diskimpex είπε Τυχερος εισαι που το αναγνωριζει το προγραμμα και το ειδες .Πολλοι εχουν θεμα με τους κοντρολερ τους. + 10000000000000 Οι 2.5ρηδές έχουν προβληματικές παρτίδες (2/2 αγορασμένοι και RMA'D μέσα σε έναν μήνα λειτουργίας). Βασικά όσο τον γεμίζεις δεδομένα παρόλο που το wd data lifeguard δε βρίσκει προβλήματα στην επιφάνεια του δίσκου, τα windows αρχίζουν και χτυπάνε σταδιακά spotfix errors και στην ουσία να χάνεις ότι δεδομένο υπάρχει εκεί (γεμίζει μηδενικά). Αν ο δίσκος σας αργεί να κάνει fast format σε ntfs, επιτόπου επιστροφή γιατί ανήκει στην προβληματική παρτίδα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Camel4 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπερα σε ολους.Για να μην ανοιγω νεο θεμα. Εχω και εγω εναν Intenso 4tb 2.5ρη αγορασμενο απο Κωτσο τον Νοεμβριο '18... Τον εχω αποκλειστικα για ταινιες και σειρες. Αρχισα να παρατηρω οτι συνεχως μου καταστρεφει αρχεια βιντεο. Αν παω να παιξω καποιο αρχειο με καποιον player μου γραφει οτι ειναι corrupted. Να πω οτι στην δικια μου περιπτωση οτι με HD Sentinel δεν μου δειχνει καποιο προβλημα.Επισης με EasyUs τον εκανα surface test για bad sectors και δεν ειχε κανενα θεμα.Επισης αρκετα checkdisk με τα windows χωρις προβλημα (εκτος απο 1 φορα). Τελος να αναφερω οτι συνεχως (κατα διαστηματα) ακουγεται ενα κλικ, ιδιο οπως οταν κλεινει αυτοματα για "εξοικονομηση ενεργειας". Οποτε υπαρχουν λυσεις?Οπως να αλλαξω external case (κατι σε RaidSonic π.χ.)? Επεξ/σία 2 Απριλίου 2019 από Camel4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
samtwo Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 27/12/2018 στις 5:19 ΠΜ, ilos είπε + 10000000000000 Οι 2.5ρηδές έχουν προβληματικές παρτίδες (2/2 αγορασμένοι και RMA'D μέσα σε έναν μήνα λειτουργίας). Βασικά όσο τον γεμίζεις δεδομένα παρόλο που το wd data lifeguard δε βρίσκει προβλήματα στην επιφάνεια του δίσκου, τα windows αρχίζουν και χτυπάνε σταδιακά spotfix errors και στην ουσία να χάνεις ότι δεδομένο υπάρχει εκεί (γεμίζει μηδενικά). Αν ο δίσκος σας αργεί να κάνει fast format σε ntfs, επιτόπου επιστροφή γιατί ανήκει στην προβληματική παρτίδα. Αυτό ακριβώς έπαθα και εγώ 2 φορές αλλά ευτυχώς τον έχω για back up (intenso 4tb) 2.5". Το θέμα είναι ότι όλα τα προγράμματα τον δείχνουν οκ... θα τον δεχθούν πίσω στα πλαίσια της εγγύησης? Τον έχει στείλει πίσω γιαυτό το λόγο? Επεξ/σία 4 Απριλίου 2019 από samtwo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, samtwo είπε Αυτό ακριβώς έπαθα και εγώ 2 φορές αλλά ευτυχώς τον έχω για back up (intenso 4tb) 2.5". Το θέμα είναι ότι όλα τα προγράμματα τον δείχνουν οκ... θα τον δεχθούν πίσω στα πλαίσια της εγγύησης? Τον έχει στείλει πίσω γιαυτό το λόγο? Εμένα στον κωτσό 2/2 τους πήραν πίσω. Στον 2ο απαίτησα πιστωτικό και πήρα έναν 3.5 intenso που ξέρω δεν έχουν τέτοια θέματα. Μάλλον ο controller τους δεν έχει native υποστήριξη για ntfs για αυτό και αν παρατηρήσεις έρχονται preformated fat32 (αν είναι δυνατόν). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
samtwo Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, ilos είπε Εμένα στον κωτσό 2/2 τους πήραν πίσω. Στον 2ο απαίτησα πιστωτικό και πήρα έναν 3.5 intenso που ξέρω δεν έχουν τέτοια θέματα. Μάλλον ο controller τους δεν έχει native υποστήριξη για ntfs για αυτό και αν παρατηρήσεις έρχονται preformated fat32 (αν είναι δυνατόν). Σε πόσο χρόνο μετά την αγορά τους πήραν πίσω? γιατί εγω τον έχω κοντά 6μηνο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, samtwo είπε Σε πόσο χρόνο μετά την αγορά τους πήραν πίσω? γιατί εγω τον έχω κοντά 6μηνο Δε παίζει ρόλο αυτό, έχουν 2 έτη εγγύηση. Και τους 2 τους επέστρεψα προσωπικά μέσα στους 2-3 πρώτους μήνες αφού άρχισαν να βαράνε spotfix errors. Κακώς στον 2ο έχασα και κάποια δεδομένα (ευτυχώς όχι σημαντικά), αφού έβλεπα παρουσίαζε τα ίδια προβλήματα εξαρχής με το αργό fast format. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
samtwo Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Θα τον επιστρέψω άμεσα να δούμε βέβαια τι θα στείλουν πίσω πάλι γιατί είναι γενικευμένο μάλλον το θέμα με intenso τελικά. Σε περίπτωση πιστωτικού πάντως δεν βλέπω κάποια παρόμοια συμφέρουσα επιλογή πάρα μόνο ένα Toshiba σε stock clearence προσφορά . Thanks για τις πληροφορίες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, samtwo είπε Θα τον επιστρέψω άμεσα να δούμε βέβαια τι θα στείλουν πίσω πάλι γιατί είναι γενικευμένο μάλλον το θέμα με intenso τελικά. Σε περίπτωση πιστωτικού πάντως δεν βλέπω κάποια παρόμοια συμφέρουσα επιλογή πάρα μόνο ένα Toshiba σε stock clearence προσφορά . Thanks για τις πληροφορίες! Πάρε 3.5ρηδες intenso ΑΦΟΒΑ. Έχω 10 από δαύτους, ούτε ένα πρόβλημα ως τώρα.😍 Επεξ/σία 4 Απριλίου 2019 από ilos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα