Anastasia72 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Καλημέρα Την προηγούμενη πέμπτη αγόρασα από το κατάστημα της Media Markt μια τηλεόραση 65 ιντσών, μοντέλο LG 65UK6400PLF. Επειδή είναι μεγάλων διαστάσεων, ζήτησα και πλήρωσα να μου την φέρουν στο σπίτι. Με μεγάλη μου χαρά μου είπαν ότι θα μου την φέρουν την επόμενη μέρα και έτσι έγινε. Παρέλαβα το κουτί χωρίς να έχει κανένα χτύπημα, όταν όμως την άνοιξα διαπίστωσα ότι η οθόνη ήταν σπασμένη! Τους πήρα αμέσως τηλέφωνο και αυτοί με καθησυχασαν ότι το επόμενο πρωί θα έρθουν να την πάρουν και στη συνέχεια την Δευτέρα δηλαδή θα μου φέρουν μια άλλη. Ξέχασα να σας ενημερώσω ότι ο υπάλληλος την ώρα της αγοράς επέμενε να κάνω 5 έτη εγγύηση και την οποία έκανα χωρίς να μου αναφέρει για την εγγύηση της οθόνης ότι ήταν έξτρα και κάλλιστα θα μπορούσα να είχα κάνει. Στη συνέχεια όντως ήρθαν το Σάββατο το πρωί να την πάρουν. Το ίδιο απόγευμα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν ισχύει το ραντεβού της Δευτέρας και ότι έπρεπε να την στείλουν στο service της LG για έλεγχο.... από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι με περιμένει καθότι για τον έλεγχο θα χρειαστεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα και εμείς ζούμε ένα δράμα! Είμαι σίγουρη ότι η οθόνη δεν έσπασε στα χέρια μου πράγμα που όμως δεν μπορώ να αποδείξω! Εδωσα τα λεφτά μου χωρίς να την έχω βάλει ούτε στην μπρίζα και ίσως με κατηγορήσουν ότι την έσπασα μόνη μου! Πως μπορώ να βρω το δίκαιο μου???? Μήπως υπάρχουν κάποιες κινήσεις που πρέπει να κάνω γιατί αισθάνομαι ότι με κοροϊδεύουν. Σας ευχαριστώ!
dpolal Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Μήπως θα ήταν καλύτερα να περιμένεις πρώτα να δείς τί θα σου απαντήσουν και μετά να αρχίσεις να ψάχνεις το δίκιο σου ;;;
zorans Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Και εγώ νομίζω ότι πρέπει να κάνεις λίγο υπομονή. Μου μοιάζει για την συνήθη διαδικασία όλο αυτό. Μάλιστα το ότι από Δευτέρα θα σου έφερναν καινούργια έτσι χωρίς έλεγχο, μου κάνει και λίγο περίεργο. Από Δευτέρα τα ξαναλέμε.
Anastasia72 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Ναι, αυτό κάνω! Ομως δεν ξέρω πόσο πρέπει να περιμένω και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μου την αντικατέστησαν αμέσως όπως μου είχαν αρχικά πει.
isay Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Θα συμφωνησω με τους προηγουμενους (υπομονη και χαλάρωσε) και τις επομενες φορές που θα κάνεις τετοιες απομακρυσμένες παραλαβές θα τραβάς βιντεο κατά το ανοιγμα. 1
james9tito Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Εχω παθει το ιδιο με κωτσοβολο. Το ψυλλιαστηκα γιατι φαινοταν το κουτι χτυπημενο οταν μου το εφερε η μεταφορικη αλλα λογω φελιζολ σκεφτηκα αποκλειεται να εχει σπασει. Την εστησα κανονικα και τοτε ειδα οτι στην πανω αριστερη γωνια ηταν σπασμενη. Τηλεφωνο κατευθειαν κωτσο , ενω ταυτοχρονα εστελνα μειλ με φωτογραφιες κλπ. Ο πωλητης μου ειπε οτι θα στειλει παλι την acs Να την παραλαβει ενω μου προτεινε αλλο μοντελο μιας και αυτη ηταν τελευταια. Αρκεστηκα σε αυτο και εντος 3ημερου ειχα καινουρια. Θεωρω πως μιας και μιλαμε για doa θα επρεπε να σου δωσουν αλλη χωρις πολλα πολλα. Ισως και εσυ δεν τους πιεσες δεν ξερω. Τωρα περιμενεις να δεις τι θα σου πουνε.
Anastasia72 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Σε κάποιο forum διάβασα ότι είναι στο χέρι τους να με εξυπηρετήσουν ή όχι. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να είμαι όσο πιο ευγενική γίνεται και δεν έχω κάνει καμία φασαρία. Κάποιες φίλες μου, μου είπαν ότι πρέπει να γίνω πιο πιεστική αλλά προσωπικά δεν μου βγαίνει εύκολα να το κάνω. Μήπως θα έπρεπε να μιλήσω με τον προϊστάμενο τους? ή να περιμένω?
Doubt Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Στις 20/12/2018 στις 1:01 ΜΜ, Anastasia72 είπε Σε κάποιο forum διάβασα ότι είναι στο χέρι τους να με εξυπηρετήσουν ή όχι. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να είμαι όσο πιο ευγενική γίνεται και δεν έχω κάνει καμία φασαρία. Κάποιες φίλες μου, μου είπαν ότι πρέπει να γίνω πιο πιεστική αλλά προσωπικά δεν μου βγαίνει εύκολα να το κάνω. Μήπως θα έπρεπε να μιλήσω με τον προϊστάμενο τους? ή να περιμένω? Να περιμένεις. Στις 20/12/2018 στις 10:56 ΠΜ, Anastasia72 είπε εμείς ζούμε ένα δράμα! Υπερβολική σε βρίσκω. Χαλάρωσε και καλές γιορτές.
vagosvts7 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 20/12/2018 στις 1:01 ΜΜ, Anastasia72 είπε Σε κάποιο forum διάβασα ότι είναι στο χέρι τους να με εξυπηρετήσουν ή όχι. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να είμαι όσο πιο ευγενική γίνεται και δεν έχω κάνει καμία φασαρία. Κάποιες φίλες μου, μου είπαν ότι πρέπει να γίνω πιο πιεστική αλλά προσωπικά δεν μου βγαίνει εύκολα να το κάνω. Μήπως θα έπρεπε να μιλήσω με τον προϊστάμενο τους? ή να περιμένω? Από την στιγμή που έχεις doa στην αλλάζουν κατευθείαν.. Μου έχει τύχει με τηλεόραση Samsung απο το Κωτσοβολο που ήταν ξεκολλημενο το πάνελ.. Μου έλεγαν να μιλήσω με τη Samsung να δούμε τι θα πούνε κτλ και αγριεψα και τους λέω ότι έχω δικαίωμα doa και πρέπει να γίνει αντικατάσταση με καινούργια και έτσι έγινε.. Αν και μίλησα με τη Samsung πριν, μου είπαν ότι θα έπρεπε να έρθει τεχνικός να δει το θέμα να το αναφέρει στη εταιρία και να μου πουν στο τέλος ότι χρειάζεται επισκευή όχι αντικατάσταση και έτσι θα γινόταν αν είχα μόνο την εγγύηση και όχι το δικαίωμα doa.. Από τη στιγμή που έχεις δικαίωμα doa επιβάλλεται να σου κάνουν αντικατάσταση με καινούργια.. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2018 από vagosvts7
stefanosnik Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Στις 20/12/2018 στις 1:01 ΜΜ, Anastasia72 είπε Σε κάποιο forum διάβασα ότι είναι στο χέρι τους να με εξυπηρετήσουν ή όχι. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να είμαι όσο πιο ευγενική γίνεται και δεν έχω κάνει καμία φασαρία. Κάποιες φίλες μου, μου είπαν ότι πρέπει να γίνω πιο πιεστική αλλά προσωπικά δεν μου βγαίνει εύκολα να το κάνω. Μήπως θα έπρεπε να μιλήσω με τον προϊστάμενο τους? ή να περιμένω? Τι έγινε τελικά? Ενημέρωσε να ξέρουμε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα