alkis13 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Και που να ξερει ο κατασκευαστης το εκαστοτε στη περιπτωση μας υγρο τι αντοχη εχει; Ο κατασκευαστης στην ελλαδα λεει τον τυπο του συμβατου ανταλακτικου, πχ dot 4, δεν αναφερει πότε θα αλλαχθει. Και αυτο στις πιο πολλες εταριες. Αρα σημαινει οτι το κραταμε για πάντα; Δε πιστευω οτι ειναι αυστηρα τα παραπανω, πιστευω οτι ειναι το ελαχιστο.
meletis_m Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, alkis13 είπε Και που να ξερει ο κατασκευαστης το εκαστοτε στη περιπτωση μας υγρο τι αντοχη εχει; Ο κατασκευαστης στην ελλαδα λεει τον τυπο του συμβατου ανταλακτικου, πχ dot 4, δεν αναφερει πότε θα αλλαχθει. Και αυτο στις πιο πολλες εταριες. Αρα σημαινει οτι το κραταμε για πάντα; Δε πιστευω οτι ειναι αυστηρα τα παραπανω, πιστευω οτι ειναι το ελαχιστο. Όταν αλλάζονται υγρά φρένων και υγρά συμπλέκτη καλό είναι να καθαρίζονται και τα δοχεία τους. Έχει φασαρία , αλλά πιάνουν απίστευτη βρώμα
alkis13 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δικη μου εικονα. Peugeot 207 (2007) υγρα φρενων dot 4 160k Km. (Αν δεν κανω λαθος το χρωμα τους ειναι διαφανο κανονικα.. ) Στο service ο κατασκευαστης δεν λεει ποτέ για αλλαγή υγρών φρένων.
Joshua21 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 12 λεπτά πριν, alkis13 είπε Peugeot 207 (2007) υγρα φρενων dot 4 160k Km. (Αν δεν κανω λαθος το χρωμα τους ειναι διαφανο κανονικα.. ) Στο service ο κατασκευαστης δεν λεει ποτέ για αλλαγή υγρών φρένων. Αποκλείεται να ισχύει αυτό στα bold, οι κατασκευαστές - τουλάχιστον σε όσα βιβλία συντήρησης έχω δει εγώ - λένε για αλλαγή υγρών φρένων κάθε 2 χρόνια ή κάθε χρόνο σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης. Τα dot 3 4 και 5,1 είναι υγροσκοπικά δηλαδή έλκουν υγρασία από την ατμόσφαιρα, και η υγρασία αυτή όχι μόνο προκαλεί διάβρωση αλλά και χαμηλώνει το σημείο βρασμού. 1
teddy71 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Μην είσαι απολύτως σε αυτό και για το δικό μου, νισσαν Αλμερα, το βιβλίο συντήρησης ακόμη και στο αγγλικό σε ηλεκτρονικη μορφή δεν αναφέρει τίποτα για διάστηματα αλλαγής υγρών φρένων, συμπλέκτη, υδραυλικου τιμονιού, κιβωτιου ταχυτήτων. Αναφερει μόνο έλεγχο ανά 15000. Αλλαγή σε χρονικα ή χιλιομετρικα διαστηματα αναφερει μόνο για λάδι κινητήρα και αντιψυκτικου.
Joshua21 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, teddy71 είπε Μην είσαι απολύτως σε αυτό και για το δικό μου, νισσαν Αλμερα, το βιβλίο συντήρησης ακόμη και στο αγγλικό σε ηλεκτρονικη μορφή δεν αναφέρει τίποτα για διάστηματα αλλαγής υγρών φρένων, συμπλέκτη, υδραυλικου τιμονιού, κιβωτιου ταχυτήτων. Αναφερει μόνο έλεγχο ανά 15000. Αλλαγή σε χρονικα ή χιλιομετρικα διαστηματα αναφερει μόνο για λάδι κινητήρα και αντιψυκτικου. Μην γράφεις ότι να ναι, για τα υγρά φρένων λέει αλλαγή κάθε 30.000km ή 24 μήνες, με υποσημείωση να γίνεται πιο συχνά όταν οι συνθήκες οδήγησης είναι δύσκολες, το έχω υπογραμμίσει με πράσινο χρώμα. Το συγκεκριμένο βιβλίο συντήρησης είναι από primera ΜΥ2000, αλλά ήταν κοινό για όλα τα μοντέλα της nissan. 1 1
d4mage Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Καλημέρα και Καλή Χρονιά σε όλους. Λοιπόν μετά την άμεση ανταπόκριση του μηχανικού 19/12 το πήγα 21/12 το είχα στα χέρια μου. Όλα καλά με το δίσκο πλατό, όμως ρε παιδιά ενώ άλλαξε ιμάντα δυναμό + τεντωτήρα εξακολουθεί να υπάρχει τσίριγμα κυρίως στο ρελαντί, τώρα ας πούμε που έβαλα μπρος το αμάξι να ζεσταθεί. Εννοείται πως δεν έχει τον τότε θόρυβο άλλα υπάρχει. Παίζει ρόλο η θερμοκρασία ή το γεγονός πως είναι καινούργιο;
gia_nnis Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Στις 8/1/2019 στις 8:55 ΠΜ, d4mage είπε Καλημέρα και Καλή Χρονιά σε όλους. Λοιπόν μετά την άμεση ανταπόκριση του μηχανικού 19/12 το πήγα 21/12 το είχα στα χέρια μου. Όλα καλά με το δίσκο πλατό, όμως ρε παιδιά ενώ άλλαξε ιμάντα δυναμό + τεντωτήρα εξακολουθεί να υπάρχει τσίριγμα κυρίως στο ρελαντί, τώρα ας πούμε που έβαλα μπρος το αμάξι να ζεσταθεί. Εννοείται πως δεν έχει τον τότε θόρυβο άλλα υπάρχει. Παίζει ρόλο η θερμοκρασία ή το γεγονός πως είναι καινούργιο; Υπαρχουν καποιοι ιμαντες που ακουγονται ιδιως στην αρχη.. 1
d4mage Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μετά τον ιμάντα πάμε στο κροτάλισμα του αυτοκινήτου ενώ όταν πατάω συμπλέκτη σταματάει. Το δίσκο πλατό αλλαγμένο ούτε μήνα. Αύριο θα επικοινωνήσω με τον μηχανικό να περάσω να το τσεκάρει. Κάπου διάβασα για ρουλεμάν συμπλέκτη. Κάποια γνώμη;
Joshua21 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 4 λεπτά πριν, d4mage είπε Μετά τον ιμάντα πάμε στο κροτάλισμα του αυτοκινήτου ενώ όταν πατάω συμπλέκτη σταματάει. Το δίσκο πλατό αλλαγμένο ούτε μήνα. Αύριο θα επικοινωνήσω με τον μηχανικό να περάσω να το τσεκάρει. Κάπου διάβασα για ρουλεμάν συμπλέκτη. Κάποια γνώμη; Το σετ συμπλέκτη περιέχει ΚΑΙ το ρουλεμάν, οπότε εφόσον είναι αλλαγμένο ούτε μήνα χλωμό να φταίει αυτό. Το πιθανότερο είναι να ακούγεται το ρουλεμάν του μπρίζντερεκ(πρωτεύοντα άξονα στο σασμάν), αν είναι αυτό πρέπει να κατέβει το σασμάν και να ανοιχτεί για να επισκευαστεί. 2
piiii Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Το σετ συμπλέκτη περιέχει ΚΑΙ το ρουλεμάν, οπότε εφόσον είναι αλλαγμένο ούτε μήνα χλωμό να φταίει αυτό. Το πιθανότερο είναι να ακούγεται το ρουλεμάν του μπρίζντερεκ(πρωτεύοντα άξονα στο σασμάν), αν είναι αυτό πρέπει να κατέβει το σασμάν και να ανοιχτεί για να επισκευαστεί. Ισχύει. Τιμή για το δικό μου 5αρι σασμάν group vag εκτός αντιπροσωπείας σε έμπιστο δικό μου μηχανικό 400 ευρώ σύνολο.
Joshua21 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, d4mage είπε Δηλαδή ξανά κατέβασμα και 400αρι; Όχι, το πρώτο βήμα είναι επίσκεψη στον μηχανικό για να το δει. Τα παραπάνω δεν είναι τίποτα άλλο από μια θεωρία για το τι μπορεί να φταίει.
stefan123 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Επισης μπορει να φταιει το ρουλεμαν συμπλεκτη μιας κ οταν πηγα το δικο μου για αλλαγη καποιοι μαστορες μου ελεγαν μονο για δισκο πλατω,ενω ενας μου ειπε μονο τον δισκο για να γλυτωσω λεφτα...Κανα 200ρι ολα το πολυ...Τελικα ενας πραγματικος μαστορας με απειλησε οτι αν το κανω θα του ξαναπληρωσω τα εργατικα επι 2,δηλαδη αλλο ενα 150ρι μιας κ κατα πιθανοτητα δεν θα δουλευε σωστα...Ετσι εσκασα το 340ρι---190 valeo + 150 εργασια και καθαρισα Επισης μπορει να φταιει ενα αλλο ρουλεμαν επαναφορας του συμπλεκτη,στην πανω μερια που ειναι φτηνο κ δεν χρειαζεται να κατεβει τιποτα...Να του το πας να το δει Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2019 από stefan123 1
d4mage Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Όχι, το πρώτο βήμα είναι επίσκεψη στον μηχανικό για να το δει. Τα παραπάνω δεν είναι τίποτα άλλο από μια θεωρία για το τι μπορεί να φταίει. Εννοείται πως θα πάω για τσεκ, άλλωστε μου την έχει καρφώσει που ακούγεται ο ιμάντας δυναμό. Δεν μπορώ να διανοηθώ να πληρώνω νέο σετ και να ακούγεται.Στο θέμα "κροτάλισμα" μου προκαλεί μεγάλη απορία πως μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο που 1000% είναι κάτι με το σασμάν εφόσον ο ήχος σταματάει καθώς πατάω συμπλέκτη. Τι να πω... 1 λεπτό πριν, stefan123 είπε Επισης μπορει να φταιει το ρουλεμαν συμπλεκτη μιας κ οταν πηγα το δικο μου για αλλαγη καποιοι μαστορες μου ελεγαν μονο για δισκο πλατω,ενω ενας μου ειπε μονο τον δισκο για να γλυτωσω λεφτα...Κανα 200ρι ολα το πολυ...Τελικα ενας πραγματικος μαστορας με απειλησε οτι αν το κανω θα του ξαναπληρωσω τα εργατικα επι 2,δηλαδη αλλο ενα 150ρι μιας κ κατα πιθανοτητα δεν θα δουλευε σωστα...Ετσι εσκασα το 340ρι---190 valeo + 150 εργασια και καθαρισα 300 κατοστάρικα έσκασε κι εγώ πριν περίπου 1 μήνα για σετ δίσκο πλατό. Προφανώς και δεν θα κολλούσα σε λίγα παραπάνω εάν υπήρχε πρόβλημα και κάπου αλλού. Εάν παιχτεί να κατεβάσει πάλι σασμάν απλά δεν ξαναπατάω και ψάχνω αλλού. Θέλω να πιστεύω πως δεν θα υπάρξει τέτοια περίπτωση!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα