d4mage Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δυστυχώς έγινε το κακό λίγο πριν κλείσει η χρονιά στο ibiza 2005 1.200cc. Σήμερα έφυγε συνεργείο το αργότερο μέχρι τέλος της εβδομάδας ελπίζω να το έχω το αυτοκίνητο στα χέρια μου. Για δίσκο πλατό μου είπε σετ 100-120€ (να βάλω μια «καλή μάρκα σχετικά» χωρίς να γνωρίζω τι μάρκα θα μπει) και άλλα τόσα εργασιακά επειδή θα κατεβεί σασμάν. Ανέκαθεν ήξερα για το υψηλό εργασιακό κόστος της βλάβης δεν ξέρω όμως σε τι τιμές κυμαίνονται τεντωτήρας + ιμάντας δυναμό. Υπολογίζω μάξιμουμ τιμή για δίσκο πλατό 300€ πέφτω μέσα ένα 100άρικο πάνω για τα άλλα δύο (αυτά πάνε σετ άραγε;) ή πέφτω έξω -/+ επίσης τα εργατικά για ιμάντα/τεντωτήρα πόσο περίπου πάνε, λογικά θα μου χρεώσει έξτρα εργατικά από αυτά για δίσκο... Όπως και να χει έγινε, δεν έχει κάποια σημασία απλά θέλω να ξέρω αν η τιμή είναι καλή. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2018 από d4mage
ELTASSOS Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Na αλλαξεις και αντλια νερου με τα ιδια εργατικα...χρεωνεσαι την αντλια μονο. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, d4mage είπε Ανέκαθεν ήξερα για το υψηλό εργασιακό κόστος της βλάβης Δεν είναι βλάβη αλλά αναλώσιμο.
Joshua21 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, amagawd είπε Δεν είναι βλάβη αλλά αναλώσιμο. Από την άλλη όμως τα συνεργεία την αλλαγή δίσκου και ιμάντα εκκεντροφόρου τα χρεώνουν ως επισκευές και όχι ως συντήρηση...
papoys1 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Αν αλλάξεις ιμάντα κ.λ.π. να πάρεις όλο το σετ μαζί με αντλία νερού όπως είπαν και άλλοι. Κόστος εξαρτάται το αυτοκίνητο, το μάστορα το συνεργείο.Μπες στα ανταλακτικά και ρίξε καμιά ματιά να δεις που είσαι. Για το δικό μου κόστος ολόκληρου του σετ με αντλία 150 ευρώ σύν 70 εργατικά.. 4
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Από την άλλη όμως τα συνεργεία την αλλαγή δίσκου και ιμάντα εκκεντροφόρου τα χρεώνουν ως επισκευές και όχι ως συντήρηση... Εργασία και ανταλλακτικό χρεώνουν.. σε κανένα χαρτί δεν γράφει συντήρηση ή επισκευή.
meletis_m Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Σέτ συμπλέκτη λογικά θα βάλει κάποιο exedy ,Luk,Valeo. Οι τιμές κυμαίνονται στο πλαίσιο που είπες 120-150€ , λογικά θα αλλαχτούν και τα λάδια κιβωτίου. Για σέτ ιμάντα εκκεντροφόρου-αντλία νερού δές της Skf. Άλλαξε την τώρα να μήν πληρώνεις 2 φορές εργασία 1
thanasisxask Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Για ιμάντα δυναμό μίλησε ο άνθρωπος.
LouCi4er Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 group vag και exedy ή Valeo δεν παει,καλυτερα Luk και Sachs.Για σετ χρονισμου πες τους αν γινεται για INA και αντλια νερου Hepu ή Saleri.Μακρια απο Bosch-Hella και πολλα Valeo,ολα ειναι made in China.Ξερω πολυ καλα οτι ακομα και στην Ουγκαντα να φτιαχνεται ενα Valeo ανταλακτικο,οι προδιαγραφες ειναι Valeo αλλα αυτο το made in china οταν το βλεπω μου ερχεται να ξερασω,δεν μπορω. 3
d4mage Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 11 ώρες πριν, amagawd είπε Δεν είναι βλάβη αλλά αναλώσιμο. Το αναλώσιμο δεν χαλάει; όταν χαλάει δεν είναι βλάβη, φθορά τέλος πάντων;
Joshua21 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 11 ώρες πριν, amagawd είπε Εργασία και ανταλλακτικό χρεώνουν.. σε κανένα χαρτί δεν γράφει συντήρηση ή επισκευή. Αν δεις τον τιμοκατάλογο εργασιών οποιασδήποτε αντιπροσωπείας θα διαπιστώσεις το ακριβώς αντίθετο, πως κάποιες εργασίες είναι κατηγοριοποιημένες ως συντήρηση και κάποιες ως επισκευές. Ειδικά η αλλαγή σετ συμπλέκτη είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα εργασίας που περιγράφεται ως επισκευή.
d4mage Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 11 ώρες πριν, papoys1 είπε Αν αλλάξεις ιμάντα κ.λ.π. να πάρεις όλο το σετ μαζί με αντλία νερού όπως είπαν και άλλοι. Κόστος εξαρτάται το αυτοκίνητο, το μάστορα το συνεργείο.Μπες στα ανταλακτικά και ρίξε καμιά ματιά να δεις που είσαι. Για το δικό μου κόστος ολόκληρου του σετ με αντλία 150 ευρώ σύν 70 εργατικά.. 150€ με την αντλία άμα όπως μου είπε ο μηχανικός άλλα και εσείς εδώ, 100-120€ πάει το σετ του δίσκου, το βλέπω νορμάλ, 70€ εργατικά όμως δεν μου κολλάει, έσω ακούσει για την περίπτωση του δίσκο πλατό πως αυτό που καίει δεν είναι το κόστος του ανταλλακτικού όσο τα εργατικά που κυριολεκτικά αγγίζουν την τιμή του ανταλλακτικού. Χθες κιόλας έγινε η παραγγελία, μαζί με ιμάντα - τεντωτήρα, μεσολαβούν γιορτές οπότε δεν είμαι για μεγάλες αναμονές. Δεν μου ανέφερε κάτι για αντλία νερού, να πήρε την πρωτοβουλία να παραγγείλει και αντλία; Who knows, εννοείται πως δεν θα κολλούσα στα χρήματα, δεν ήξερα ότι ντε και καλά πάνε μαζί. Ας πούμε για τεντωτήρα μου είπε πως θα πάρει, δεν μου είπε μόνο για τον ιμάντα. Για αντλία καμιά αναφορά.
chsam Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, d4mage είπε 100-120€ πάει το σετ του δίσκου, το βλέπω νορμάλ, 70€ εργατικά όμως δεν μου κολλάει, έσω ακούσει για την περίπτωση του δίσκο πλατό πως αυτό που καίει δεν είναι το κόστος του ανταλλακτικού όσο τα εργατικά που κυριολεκτικά αγγίζουν την τιμή του ανταλλακτικού. Και εγω που ειχα ρωτησει για το fiat bravo μου ειπαν 120-150 το σετ και αν θυμαμαι καλα καπου 100 εργατικα γιατι εχει αρκετη δουλεια αυτη η αλλαγη και μεσα σε αυτη θα ηταν και οι βαλβολινες που θα εβαζε.οποτε τα 70 ειναι μια χαρα. 1
alkis13 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Το δισκοπλατο, δεν ειναι ζημια, ειναι φθορα, οπως αλλαζεις ελαστικά. Για τις τιμες των ανταλλακτικων που θες, υπαρχουν πολλα ελληνικα site για να τις δεις. Το αμαξι σου ειναι του 2005. Να ρωτησω: -Αλλαζεις υγρα του κυκλωματος ψυξης ανα 3 χρονια; Ή περιμενεις το αντιδιαβρωτικο να δουλευει για παντα; -Υγρα φρενων; (ανα 3) -Υγρα τιμονιου (υδραυλικο δεν ειναι; ) (ανα 5) -Βαλβολινες; (ανα 80κ Km) Ψαχνοντας ιαπωνικα αυτοκινητα και ευρωπαικα, παρατηρησα πως οι ιαπωνικες προδιαγραφες συντηρησης ειναι πολυ αυστηροτερες σε σχεση με τα ευρωπαικα. Και οντως η λογικη λεει οτι ενα υγρο περιπου 5L δε μπορει να δουλευει για παντα και να ψυχει το αυτοκινητο. Ουτε το υγρο φρενων δε θα αντεξει για παντα, θα παρει υγρασια το ατιμο. Spoiler Βλαβη θα ηταν αν σου εσπαγε κανενα ρουλεμαν κιβωτιου (καλα κρασια εκει), η αν χαλουσε το τιμονι.
bromiaris Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, alkis13 είπε Το αμαξι σου ειναι του 2005. Να ρωτησω: -Αλλαζεις υγρα του κυκλωματος ψυξης ανα 3 χρονια; Ή περιμενεις το αντιδιαβρωτικο να δουλευει για παντα; -Υγρα φρενων; (ανα 3) -Υγρα τιμονιου (υδραυλικο δεν ειναι; ) (ανα 5) -Βαλβολινες; (ανα 80κ Km) Ψαχνοντας ιαπωνικα αυτοκινητα και ευρωπαικα, παρατηρησα πως οι ιαπωνικες προδιαγραφες συντηρησης ειναι πολυ αυστηροτερες σε σχεση με τα ευρωπαικα. Και οντως η λογικη λεει οτι ενα υγρο περιπου 5L δε μπορει να δουλευει για παντα και να ψυχει το αυτοκινητο. Ουτε το υγρο φρενων δε θα αντεξει για παντα, θα παρει υγρασια το ατιμο. Θα αντικαταστήσει τα παραπάνω με καινούργια, ίδιων προδιαγραφών, όποτε του λέει ο κατασκευαστής και όχι αυθαίρετα και μπακαλίστικα σε 2-3-4 χρόνια…
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα