vste Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Συγκλονιστικο video clip και εξαιρετικο τραγουδι απο τους Rammstein. Τετοια κριτικη στην ιστορια της χωρας μας πιστευω θελουμε και εμεις. ΠΡΟΣΟΧΗ! Το video clip περιεχει καποιες σκληρες εικονες. Ακολουθει αναλυση μετεφρασμενη απο Google Translate (οποτε apologies για ολα τα μαργαριταρια): Πριν το αναλύσω μόνο μερικές γενικές παρατηρήσεις: η περσόνα της μαύρης κυρίας στο βίντεο είναι η «Γερμανία» και εκπροσωπεί τη Γερμανία (το έθνος / τον λαό) και σε πολλές σκηνές όπου εμφανίζεται τα χρώματα μαύρο, κόκκινο και χρυσό (χρώματα του η γερμανική σημαία) κυριαρχούν. Το βίντεο καθώς και οι στίχοι είναι μια κριτική κριτική για την ιστορία της Γερμανίας. Κύριες σκηνές του βίντεο: Η πρώτη σκηνή με τους Ρωμαίους στρατιώτες αναφέρεται στη μάχη του δάσους Teutoburg, την πρώτη φορά που οι γερμανικές φυλές λύθηκαν υπό τον Αρμίνιο εναντίον των Ρωμαίων και τους έστησαν ενέδρα στην πορεία τους πίσω στο χειμερινό στρατόπεδό τους + εξολόθρευσαν εντελώς πολλές λεγεώνες – οι Ρωμαίοι δεν θα επέστρεφαν ποτέ και δεν θα οχυρωθούν στον Ρήνο – αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί ως η γέννηση της γερμανικής ταυτότητας. Οι κόκκινες ακτίνες λέιζερ σε όλο το βίντεο νομίζω ότι είναι κατευθυντήριο νήμα (η γερμανική έκφραση "roter Faden"" μεταφράζεται σε "κόκκινη κλωστή" και μεταφράζεται σε κατευθυντήρια αρχή / κατευθυντήρια γραμμή μιας ιστορίας) Όταν η Germania (μαύρη κυρία) με χρυσή πανοπλία (μαύρος κόκκινος χρυσός ως κύρια χρώματα της σκηνής σπρώχνει το πρότυπο στο έδαφος, ανασταίνει όλους τους νεκρούς μεσαιωνικούς ιππότες - μια αναφορά στη δύναμη του γερμανικού λαού που ανέκαμψε κατά καιρούς σε όλη την ιστορία από καταστροφές (ειδικά, αλλά όχι μόνο) στον Μεσαίωνα (σταυροφορίες, εισβολή Ούννων, πανούκλα κ.λπ.) - το πρόσθετο νόημα νομίζω ότι είναι το γεγονός ότι οι Γερμανοί ακολούθησαν πολλές φορές τις χώρες τους έκκληση για πόλεμο - ακόμα κι αν ήταν ήδη χτυπημένοι επάνω (π.χ. μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο) Η επόμενη σκηνή (πυγμαχία) είναι από τη βρυχηθμένη δεκαετία του '20, την περίοδο μεταξύ των δύο παγκοσμίων πολέμων όπου η κοινωνία της ανώτερης τάξης είχε παρακμάσει στις πλάτες των απλών ανθρώπων + γεννήθηκε η βιομηχανία του θεάματος. Η επόμενη σκηνή δείχνει την καταστροφή του Χίντενμπουργκ (διάσημο γερμανικό αεροσκάφος που ανατινάχτηκε στις φλόγες) σε μια περίοδο αυξανόμενης εκβιομηχάνισης τη δεκαετία του 1930. Η επόμενη σκηνή είναι από την κομμουνιστική ελίτ στην ανατολική Γερμανία που επιδίδονταν σε πάρτι και σαμπάνια ενώ οι απλοί άνθρωποι ήταν φτωχοί και η κύρια ιδέα του κομμουνισμού θα έπρεπε να είναι η ισότητα των ανθρώπων. Στη συνέχεια, η σκηνή στον Μεσαίωνα – όπου οι μοναχοί (που αντιπροσωπεύουν την εκκλησία) γλεντούν στη Γερμανία (τη γη) και καταπιέζουν τον κοινό λαό (κάτω από το τραπέζι). Η σκηνή στη φυλακή παραπέμπει και πάλι στη βρυχηθμένη δεκαετία του '20, καθώς η Germania είναι ντυμένη με μια πρωσική στολή καταστέλλοντας τον γερμανικό λαό. Επιπλέον, τα χρήματα πετιούνται από όλους, μια αναφορά στον μεγάλο πληθωρισμό στη Γερμανία μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο. Στη συνέχεια, οι πύραυλοι (οι Γερμανοί των Ναζί δούλευαν στους πρώτους πολεμικούς πυραύλους που ονομάζονταν V1 και V2 (V σημαίνει «Vergeltung» που μεταφράζεται σε αντίποινα – ταιριάζει στην εικόνα με τους πυραύλους, οι στίχοι είναι μια αλλοίωση στο «über» ένα γερμανικό προ- συλλαβή/πρόθεμα που σημαίνει πάνω. "Überheblich (επιβλητικός / αλαζονικός), Überlegen (ανώτερος) Übernehmen (αναλαμβάνοντας), Übergeben (παράδοση), überraschen (έκπληξη), Überfallen (ενέδρα), "Deutschland, Deutschland über allen" (Γερμανία, Γερμανία, Γερμανία πάνω από ΟΛΟΥΣ). Η γραμμή "Deutschland, Deutschland über alleN" (Γερμανία πάνω από όλους) είναι μια αναφορά σε έναν από τους στίχους του πρώην εθνικού ύμνου της Γερμανίας που χρησιμοποιήθηκε από το 1922 έως το 1945 και αποκλείστηκε μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο επειδή ήταν πολύ εθνικιστικός Σε αυτόν τον στίχο υπήρχε μια γραμμή "Deutschland, Deutschland über alleS" (μια λεπτή διαφορά με τη γραμμή στην έκδοση του Rammstein που μεταφράζεται σε "Γερμανία, Γερμανία πάνω από όλα") Ο πραγματικός στίχος με αυτή τη γραμμή γράφτηκε ήδη το 1842, πολύ πριν ο Ο σχηματισμός της Γερμανίας ως Έθνους (που συνέβη μόλις το 1871) – επομένως το «Γερμανία, η Γερμανία πάνω από όλα» σχετιζόταν με τη σημασία της ένωσης των πολλών γερμανικών υπουργείων, βασιλείων και δουκάτων σε ένα έθνος. Μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, αυτός ο στίχος μπήκε στον εθνικό ύμνο της Γερμανίας καθώς μιλούσε για τον πατριωτισμό του γερμανικού λαού, αλλά αργότερα απέκλεισε επίσημα τον ύμνο, καθώς θεωρήθηκε πολύ εθνικιστικός. Σήμερα αυτός ο στίχος/γραμμή είναι γενικά αποδοκιμασμένος και θα συνδεόταν με τον Νεοεθνικισμό. Η χρήση αυτής της γραμμής στη σκηνή με τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, συμπεριλαμβανομένης της ανεπαίσθητης αλλαγής από το "Γερμανία πάνω από όλα" (που έχει ήδη την εθνικιστική χροιά) σε "Γερμανία πάνω από όλους" που φέρει ένα ακόμη πιο εθνικιστικό / ρατσιστικό νόημα είναι μια πολύ έξυπνη διπλή αναφορά. στο δόγμα της φυλετικής υπεροχής στο Τρίτο Ράιχ. Οι κρατούμενοι του στρατοπέδου συγκέντρωσης έχουν ραμμένα σύμβολα στα μπουφάν τους για τις ομάδες που κυνηγούσαν και σκότωσαν οι Ναζί (κίτρινο αστέρι για τους Εβραίους, ροζ τρίγωνο για τους ομοφυλόφιλους, κόκκινο σύμβολο για τους πολιτικούς αντιπάλους (κομμουνιστές). Η Γερμανία είναι στο πλευρό των Ναζί και έχει ένα μάτι (αντιπροσωπεύοντας τα στραβά μάτια που πολλοί Γερμανοί έστρεψαν στις φρικαλεότητες του ναζιστικού καθεστώτος. Η σκηνή όπου η Τιλ είναι ντυμένη γυναίκα αναφέρεται στην αριστερή τρομοκρατική ομάδα που ονομάζεται "Rote Armee Fraktion" - μια τρομοκρατική ένωση στη δεκαετία του 1970 που ευθύνεται για πολλές πολιτικές δολοφονίες και δολοφονίες καθώς και για μια περίφημη απαγωγή Γερμανών Διπλωματών στη Στοκχόλμη. Στη συνέχεια, υπάρχει η σκηνή με τον πάσσαλο όπου καίγονται βιβλία από τους Ναζί και άνθρωποι καίγονται από την εκκλησία (ανάκριση). Αργότερα ο μοναχός (εκκλησία) και ο στρατιώτης των Ναζί αγκαλιάστηκαν (καθώς η εκκλησία δεν πήγε ενάντια στους Ναζί όταν ήρθαν στην εξουσία και και οι δύο οργανώσεις ήταν υπεύθυνες για πολλή μισαλλοδοξία και ταλαιπωρία στην εποχή τους. Η σκηνή όπου η Germania είναι ντυμένη στα λευκά με ένα Halo νομίζω ότι αναφέρεται στο θετικό, τη δύναμη του γερμανικού λαού που ανέκαμψε κατά καιρούς από αρκετές καταστροφικές καταστροφές στην ιστορία του. Αργότερα γεννά κουτάβια που εκπροσωπούν τον γερμανικό λαό. Τα κουτάβια είναι από μια σπάνια ράτσα σκύλων (Leonbergers), ο πληθυσμός του οποίου εξαφανίστηκε σχεδόν και στους δύο παγκόσμιους πολέμους (συμβολίζεται με τα σκυλιά που φορούσαν μάσκες αερίων), αλλά ανέκαμψαν μετά τους πολέμους. Σε αυτές τις σκηνές τα μέλη του συγκροτήματος φορούν διαστημικές στολές – κατά την άποψή μου μια αναφορά στο (ελπίζω) καλύτερο μέλλον του γερμανικού λαού. Στην τελευταία σκηνή του outro μπορείτε για άλλη μια φορά να δείτε τη Germania με εθνικά χρώματα (μαύρο, κόκκινο χρυσό) με μαύρο κραγιόν, κόκκινα μάτια και χρυσή πανοπλία μπροστά σε κόκκινο/μαύρο φόντο κρατώντας έναν αετό, το εραλδικό σύμβολο της Γερμανίας. Τέλος, βρείτε παρακάτω τους στίχους του τραγουδιού που μεταφέρουν τέλεια το μήνυμα της προβληματικής σχέσης που έχουν πολλοί Γερμανοί με την πατρίδα τους, που θέλουν να είναι περήφανοι για αυτό αλλά δεν μπορούν λόγω της δύσκολης ιστορίας τους: Μια ακόμη παρατήρηση σε μια από τις πιο σημαντικές γραμμές των στίχων: Η γραμμή σε αυτό το τραγούδι "So jung und doch so alt" (Τόσο νέος και όμως τόσο μεγάλος) αναφέρεται στο γεγονός ότι ο γερμανικός λαός με την ταυτότητά του ήταν εδώ για χιλιάδες χρόνια, ωστόσο το πραγματικό κράτος της Γερμανίας ως έθνος ιδρύθηκε πολύ αργά (1871) με την ενοποίηση πολλών μίνι κρατών (Πρωσία, Έσσια, Σαξωνία, Βαυαρία κ.λπ.) Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2022 από vste 5
efkola Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2022 8 ώρες πριν, Thulogur είπε Στη μνήμη του σπουδαίου αυτού τραγουδιστή που έφυγε τόσο νωρίς... ένα κομμάτι από το πολυαγαπημένο "Soldiers of sunrise" των Viper πριν από 35 χρόνια. 2
Cyber_Spartacus Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2022 The Ghost of Tom Joad : Bruce Springsteen & Tom Morello Mom, wherever there’s a cop beatin’ a guy Wherever a hungry newborn baby cries Where there’s a fight ‘gainst the blood and hatred in the air Look for me Mom I’ll be there Wherever there’s somebody fightin’ for a place to stand Or decent job or a helpin’ hand Wherever somebody’s strugglin’ to be free Look in their eyes Mom you’ll see me. 4
JennyP Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2022 Bohren and der club of gore - Constant fear 1
Coscas Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Και μιάς και θυμηθήκαμε τους Manfred Mann's σε προηγούμενα πόστς, ας ακούσουμε ένα τραγούδι που και αυτό το έκαναν διασκευή οι Manfred Mann's (ήταν εκπληκτικοί στις διασκευές και αναδείκνυαν τα κομμάτια του Springsteen, του Dylan και της Αrmatrading) FM Rock, συνήθως δεν άκουγα, εκτός απο εξαιρέσεις Αυτό, που όπως έγραψα, διασκεύασαν οι Manfred Mann's Band, είναι από τις εξαιρέσεις Ian Thomas - The Runner (1981) Και αφού ανέφερα την Joan Armatrading, ας ακούσω τον ΥΜΝΟ! Προσέξτε την χροιά της φωνής και πόσο μοιάζει με της Tracy Chapman που βγήκε αργότερα. Σίγουρη επιρροή. Γι' αυτό και έκανε πάταγο (η Tracy Chapman) Οταν μιά γυναίκα συνθέτει εκτός του ότι ερμηνεύει και παίζει και πιάνο, αξίζει τον θαυμασμό Η Joan Armatrading, είναι από τις πολύ υποτιμημένες. Ειδικά στην Ελλάδα. Και στο εξωτερικό, αναγνωρίστηκε πολύ αργότερα και στα 80's Joan Armatrading - Visionary Mountains (1972) Ακούστε τι κάνει το άτομο! Φυσικά, δική της σύνθεση Ανετα στέκεται το τραγούδι και σήμερα Respect!!! JOAN ARMATRADING - NEVER IS TOO LATE (1977) Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2022 από Coscas 3
JennyP Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2022 Στις 7/2/2022 στις 10:11 ΜΜ, lovesucks είπε Αγαπημένο συγκρότημα!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις