likos_de Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Είμαι στην cyta και τέλος του μήνα λήγει το συμβόλαιο μου. Με έχουν πάρει τηλέφωνο για ανανέωση αλλά δεν με καλύβει πλέον το 24αρι ίντερνετ (12 πιάνω) και στην περιοχή μου δεν παρέχει η cyta (Vodafone πλέον) vdsl. Με πιέζουν να ανανεώσω το συμβόλαιό μου γιατί αύριο λένε θα εκδοθούν οι λογαριασμοί για τον επόμενο μήνα και θα είμαι εκτός παγίου και θα πληρώσω παραπάνω. Πήγα στην wind και με τον αριθμό του βρόχου μου πιάνω 100αρα στην περιοχή μου. Τους είπα λοιπόν ότι έχω συμβόλαιο το οποίο λήγει τέλος του μήνα και θέλω να μεταφερθώ στην Wind αλλά να μην πληρώσω κάποιο πρόστημο στην cyta. Μου είπαν επειδή η μεταφορά θέλει κάπου στις 10 μέρες για να ολοκληρωθεί και επειδή μεσολαβούν οι γιορτές να κάνω συμβόλαιο και θα το προωθήσουν στις 24 Δεκεμβρίου. Έτσι κάπου στις 10 Ιανουαρίου κατάλαβα θα είμαι στην wind και έτσι θα πληρώσω στην cyta μόνο το πρώτο ~10ημερο του μήνα και όχι πρόστημο. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν δώσουν το οκ στις 24 του μήνα δεν θα το εκλάβει η cyta ως πρόωρη αναχώρηση και θα μου βάλει πρόστημο? Να πάω άμα είναι στην wind για να το μεταφέρουν για μετά τις 1 Ιανουαρίου? Μήπως ο πωλητής της cyta λέει ότι θέλει για να με πείσει να κάνω συμβόλαιο μην πληρώσω παραπάνω?
Fabricated Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 17 λεπτά πριν, likos_de είπε Μήπως ο πωλητής της cyta λέει ότι θέλει για να με πείσει να κάνω συμβόλαιο μην πληρώσω παραπάνω? Δεν ξέρω να απαντήσω στο θέμα σου αλλά αν κάποιος πωλητής σου λεει ψέματα είναι 1000% της wind. Εγώ προτιμώ να κάνεις ακριβώς ότι σου πουν στη cyta να έχεις το κεφαλι σου ήσυχο 1
NikosKallithea Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 ...και σε βλεπω πολύ σιγουρο για το 100αρι της wind Εγω θα ειχα πολλές αμφιβολίες, εχεις ρωτήσει εκει γύρω τι παίζει με τις συνδέσεις της wind
likos_de Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Έχει ο γείτονας μου (μονοκατοικία 1ος όροφος) 50αρι στην Wind εδώ και 2 μήνες και είναι ευχαριστημένος από ότι μου είπε. Βέβαια θα ήθελα να την μετρήσω ο ίδιος αλλά δεν έχω προλάβει τις τελευταίες μέρες. 7 λεπτά πριν, Fabricated είπε Δεν ξέρω να απαντήσω στο θέμα σου αλλά αν κάποιος πωλητής σου λεει ψέματα είναι 1000% της wind. Εγώ προτιμώ να κάνεις ακριβώς ότι σου πουν στη cyta να έχεις το κεφαλι σου ήσυχο Στην cyta μου λένε μόνο να ανανεώσω σε 24αρι για να μην είμαι εκτός παγίου. Στο μόνο που δεν μου φαίνεται να στέκει είναι ο πωλητής στην cyta με την έκδοση λογαριασμών για τον επόμενο μήνα
Fabricated Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Ρωτά στην cyta ποτέ πρέπει να κάνεις αίτηση μεταφοράς για να μην πληρώσεις Ρήτρα λέω εγώ. Και ξανά λέω, πρόσεχε πάρα πολύ τι θα σου ταξουν στην wind, τι θα πάρεις τελικά και τι υποστήριξη θα έχεις...
NikosKallithea Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Εγω θα σου πρότεινα αν είναι να πας wind να ξεχάσεις το 100αρι και να αρκεστείς στο 50αρι
likos_de Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 10 λεπτά πριν, Fabricated είπε Ρωτά στην cyta ποτέ πρέπει να κάνεις αίτηση μεταφοράς για να μην πληρώσεις Ρήτρα λέω εγώ. Και ξανά λέω, πρόσεχε πάρα πολύ τι θα σου ταξουν στην wind, τι θα πάρεις τελικά και τι υποστήριξη θα έχεις... Δυστυχώς πλέον οι εταιρίες είναι λίγες και έχουν γίνει μονοπώλιο. Τα μόνα δίκτυα που υποστηρίζουν vdsl στην περιοχή μου είναι η wind, η nova και φυσικά ο ΟΤΕ. Η nova έχει το 50αρι στα 29+, ο ΟΤΕ φυσικά πιο ακριβώς από όλους στα 32+ και η πιο οικονομική η Wind στα 28 που για να είναι και τόσο οικονομική έχει και τα αρνητικά της φυσικά... Πιανομαι από την καλή εμπειρία του γείτονα για την Wind και από την καινούργια καλωδίωση του σπιτιού και ελπιζω να μην έχω προβλήματα αργότερα... 10 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Εγω θα σου πρότεινα αν είναι να πας wind να ξεχάσεις το 100αρι και να αρκεστείς στο 50αρι Μα για 50αρι λέω και εγώ. Το 100αρι πάει πολύ ακριβά και δεν μου χρειάζεται κιόλας.
poulinos Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 On 19/12/2018 at 01:21, likos_de said: Είμαι στην cyta και τέλος του μήνα λήγει το συμβόλαιο μου. Με έχουν πάρει τηλέφωνο για ανανέωση αλλά δεν με καλύβει πλέον το 24αρι ίντερνετ (12 πιάνω) και στην περιοχή μου δεν παρέχει η cyta (Vodafone πλέον) vdsl. Με πιέζουν να ανανεώσω το συμβόλαιό μου γιατί αύριο λένε θα εκδοθούν οι λογαριασμοί για τον επόμενο μήνα και θα είμαι εκτός παγίου και θα πληρώσω παραπάνω. Πήγα στην wind και με τον αριθμό του βρόχου μου πιάνω 100αρα στην περιοχή μου. Τους είπα λοιπόν ότι έχω συμβόλαιο το οποίο λήγει τέλος του μήνα και θέλω να μεταφερθώ στην Wind αλλά να μην πληρώσω κάποιο πρόστημο στην cyta. Μου είπαν επειδή η μεταφορά θέλει κάπου στις 10 μέρες για να ολοκληρωθεί και επειδή μεσολαβούν οι γιορτές να κάνω συμβόλαιο και θα το προωθήσουν στις 24 Δεκεμβρίου. Έτσι κάπου στις 10 Ιανουαρίου κατάλαβα θα είμαι στην wind και έτσι θα πληρώσω στην cyta μόνο το πρώτο ~10ημερο του μήνα και όχι πρόστημο. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν δώσουν το οκ στις 24 του μήνα δεν θα το εκλάβει η cyta ως πρόωρη αναχώρηση και θα μου βάλει πρόστημο? Να πάω άμα είναι στην wind για να το μεταφέρουν για μετά τις 1 Ιανουαρίου? Μήπως ο πωλητής της cyta λέει ότι θέλει για να με πείσει να κάνω συμβόλαιο μην πληρώσω παραπάνω? δεν κανεις ανανεωση και αφηνεις να παει αοριστου.μολις παει κανεις αιτηση οπου θες.προσοχη με ατακες του στυλ οτι θα στειλουμε την αιτηση σε δεκα μερες.πχ που θα ληξει η παλια σας συνδεση.καποιες φορες δεν το κανουν και θα βρεθεις να πληρωσεις τελος διακοπης για 2,3 ημερες.καλυτερα να πληρωσεις μισο μηνα στην cyta ακομα παρα τελος διακοπης απο βλακεια. 2
nik0laus Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Ο τελευταίος λογαριασμός που έχεις πληρώσει σε ποιο χρονικό διάστημα αναφέρεται; Λογικά αν λήγει το συμβόλαιό σου στο τέλος του μήνα μπορεις να κανεις αίτηση φορητοτητας χωρίς ποινή ζητώντας από το νέο πάροχο να ξεκινήσεις από την επομένη της λήξης του τρέχοντος συμβολαίου
likos_de Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Ο τελευταίος λογαριασμός που έχω πληρώσει κιόλας αναφέρεται για τον μήνα Δεκέμβριο. Πήρα σήμερα τελικά την cyta και μου είπαν τελευταία μέρα του συμβολαίου 1-1-19. Πήγα μετά στην Wind και στην κοπέλα που έκανα την σύνδεση για 50αρα μου λέει μην αγχώνεσαι έλα 2-1 να σου ενεργοποιήσουμε την γραμμή. Ελπίζω και εύχομαι να μην γίνει καμία στραβή και να μου την ενεργοποιήσει νωρίτερα. Wind είναι βέβαια ποτέ δεν ξέρεις. Το κακό είναι ότι έχω υπογράψει συμβόλαιο στις 17-12 με ενεργοποίηση πιο μετά
ikaruga24 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Περιμένεις να λήξει και έπειτα πας στον παροχο της επιλογής σου και ζητάς την κατευθείαν σύνδεση με παραίτηση της δυνατότητας υπαναχωρησης. Αυτό φυσιολογικά θα κινήσει την διαδικασία άμεσα και θα έχεις κερδίσει και κάποιες μέρες.
likos_de Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Επαναφέρω το θέμα και ευτυχώς η wind δεν μου είχε κάνει κάποια ενεργοποίηση της γραμμής πριν την λήξη του συμβόλαιο με την cyta. Πήγα ο ίδιος την επόμενη μέρα που έληξε τι συμβόλαιο και προχώρησα στην ενεργοποίηση. Μου έστειλαν το ρουτερ και με SMS έλεγαν ότι σήμερα θα γίνει η ενεργοποίηση. Το πρωί όντως το ρουτερ της cyta σταμάτησε να δουλεύει και κουμπωσα το technicolor της wind. Δυστυχώς δεν συγχρονιζε ούτε έπαιρνε ip κτλ. Πρώτη μέρα στην Wind και δεν έχω ίντερνετ. Τι πιο λογικό λέω. Παίρνω τηλέφωνο την wind το δηλώνουν βλάβη. Με συνεχόμενα μηνύματα με ενημέρωναν για την πορεία της βλάβης. Μετά από 3 ώρες με παίρνει τεχνικός όπου μου λέει να κουμπώσω το Splitter στην γραμμή ανάμεσα με το ρουτερ και προς μεγάλη μου απογοήτευση ότι το τηλέφωνο δεν είναι voip και θα πρέπει να έχω το splitter κουμπωμένο, πράγμα για το οποίο φοβαμε ότι θα έχω μείωση της ταχύτητας. Και δεν έφτανε αυτό μου λέει ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και θα το δηλώσουν στο ΟΤΕ βλάβη και ότι θα πρέπει αυτός να με συνδέσει μαζί τους (ωραία λέω μπλέξαμε και τον ΟΤΕ τώρα...) Από την μία σκέφτομαι ίσως ότι με βάλουν στην καμπίνα vdsl του ΟΤΕ που είναι απέναντι ακριβώς από το σπίτι μου και άρα θα έχω καλή ταχύτητα (αλλά σκέφτομαι ότι σε αυτό το ενδεχόμενο θα έπρεπε να είχα voip). Από την άλλη φοβάμαι ότι λογο του ότι θα έχω κανονικά τηλέφωνο κουμπωμένο στην πρίζα ότι μπορεί να παίρνω από το Ακ και είμαι ακριβώς στα όρια (λίγο κάτω από 1km). Να σημειώσω ότι παρόλο που δεν είχα ίντερνετ σήμερα το σταθερό δούλευε κανονικά συνδεδεμένο στο Splitter στην πρίζα αλλά και δοκίμασα και χωρίς splitter και πάλι δούλευε. Έχει καμία σχέση το voip με το αν παίρνεις από καμπίνα η δεν έχει να κάνει? Μου φαίνεται δύσκολο η wind να μισθώσει γραμμή από καμπίνα του ΟΤΕ για να μου δώσει εμένα vdsl. Εκτός και αν έχει πάρει γραμμή για άλλους οπότε με χώσει και εμένα κάπου εκεί μέσα 😝
*Kopanos* Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Να δεις που στο τέλος θα παρακαλάς για την 12αρα ταχύτητα που είχες στην cyta... Καλά ξεμπερδέματα με την Wind. 1
NikosKallithea Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 2 ώρες πριν, *Kopanos* είπε Να δεις που στο τέλος θα παρακαλάς για την 12αρα ταχύτητα που είχες στην cyta... Καλά ξεμπερδέματα με την Wind. Αυτο ακριβώς σκέφτηκα και εγω . Σιγα μη σε χώσει η wind
poulinos Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 10 hours ago, likos_de said: Επαναφέρω το θέμα και ευτυχώς η wind δεν μου είχε κάνει κάποια ενεργοποίηση της γραμμής πριν την λήξη του συμβόλαιο με την cyta. Πήγα ο ίδιος την επόμενη μέρα που έληξε τι συμβόλαιο και προχώρησα στην ενεργοποίηση. Μου έστειλαν το ρουτερ και με SMS έλεγαν ότι σήμερα θα γίνει η ενεργοποίηση. Το πρωί όντως το ρουτερ της cyta σταμάτησε να δουλεύει και κουμπωσα το technicolor της wind. Δυστυχώς δεν συγχρονιζε ούτε έπαιρνε ip κτλ. Πρώτη μέρα στην Wind και δεν έχω ίντερνετ. Τι πιο λογικό λέω. Παίρνω τηλέφωνο την wind το δηλώνουν βλάβη. Με συνεχόμενα μηνύματα με ενημέρωναν για την πορεία της βλάβης. Μετά από 3 ώρες με παίρνει τεχνικός όπου μου λέει να κουμπώσω το Splitter στην γραμμή ανάμεσα με το ρουτερ και προς μεγάλη μου απογοήτευση ότι το τηλέφωνο δεν είναι voip και θα πρέπει να έχω το splitter κουμπωμένο, πράγμα για το οποίο φοβαμε ότι θα έχω μείωση της ταχύτητας. Και δεν έφτανε αυτό μου λέει ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και θα το δηλώσουν στο ΟΤΕ βλάβη και ότι θα πρέπει αυτός να με συνδέσει μαζί τους (ωραία λέω μπλέξαμε και τον ΟΤΕ τώρα...) Από την μία σκέφτομαι ίσως ότι με βάλουν στην καμπίνα vdsl του ΟΤΕ που είναι απέναντι ακριβώς από το σπίτι μου και άρα θα έχω καλή ταχύτητα (αλλά σκέφτομαι ότι σε αυτό το ενδεχόμενο θα έπρεπε να είχα voip). Από την άλλη φοβάμαι ότι λογο του ότι θα έχω κανονικά τηλέφωνο κουμπωμένο στην πρίζα ότι μπορεί να παίρνω από το Ακ και είμαι ακριβώς στα όρια (λίγο κάτω από 1km). Να σημειώσω ότι παρόλο που δεν είχα ίντερνετ σήμερα το σταθερό δούλευε κανονικά συνδεδεμένο στο Splitter στην πρίζα αλλά και δοκίμασα και χωρίς splitter και πάλι δούλευε. Έχει καμία σχέση το voip με το αν παίρνεις από καμπίνα η δεν έχει να κάνει? Μου φαίνεται δύσκολο η wind να μισθώσει γραμμή από καμπίνα του ΟΤΕ για να μου δώσει εμένα vdsl. Εκτός και αν έχει πάρει γραμμή για άλλους οπότε με χώσει και εμένα κάπου εκεί μέσα 😝 α. αν παρεις vdsl θα πρεπει να παρεις απο το kv του οτε.αν παρεις adsl θα παρεις απο το αστικο κεντρο. β.μπορει να εχεις vdsl απο το kv και κανονικη τηλεφωνια.ετσι γινεται και forthnet.δεν χανεις σε ταχυτητα μην αγχωνεσαι.παρα πολυ μικρη διαφορα. ειτε παρεις απο το αστικο κεντρο adsl ειτε vdsl απο το Kv αν γινει κατι στο χαλκο παει βλαβη σε οτε οπως γινοταν και με cyta. vdsl ζητησες εσυ οπως γραφεις ή σου ξεφυγε και εννοουσες adsl?αν ειναι adsl τοτε αστικο κεντρο και πανω κατω ιδιες ταχυτητες με cyta.αν ζητησες vdsl τοτε σε 1Km αποσταση δεν παιζει να σε βαλουν στο αστικο κεντρο οποτε θα παρεις απο το Kv του οτε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα