Xzidique Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2018 Είμαι κάτοχος Honor 8 και στα καλά καθούμενα μπήκε σε boot-loop. Το επέστρεψα στο public που το είχα αγοράσει παρέα με την extra εγγύηση του καταστήματος, και μετά από 3 εβδομάδες στο service πήγα σήμερα να ρωτήσω τι γίνεται, και η απάντηση που παίρνω είναι πως η εγγύηση δεν ισχύει γιατί η συσκευή έχει στραβώσει. Το τηλέφωνο μέχρι που μπήκε σε boot-loop δούλευε μια χαρά, σπασμένη οθόνη δεν έχει και με το έτσι θέλω θέλουν να μου αλλάξουν μητρική πλακέτα, οθόνη και να με χρεώσουν 190.00€. Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να δώσω τόσα χρήματα για την επισκευή γιατί με λιγότερα το αγοράζω μεταχειρισμένο. Ξέρει κάποιος να με συμβουλέψει στο τι να κάνω για να βρω το δίκιο μου; Σας ευχαριστώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις