Mhlogiatros Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ για την απάντηση !Καλές γιορτές και καλή υπομονή έχω δει το χαμό που γίνεται αυτές τις μέρες . Μου έχουν τύχει αρκετά σπάνια και δυστυχώς θέλει μεγάλη πίεση για να μετρήσουν παραπέρα από εισαγωγή και κεντρική πρίζα - λένε ότι μόνο ο ΟΤΕ μετράει από που περνάει οι άλλοι απαγορεύεται να αγγίζουν . Επεξ/σία 21 Δεκεμβρίου 2018 από Mhlogiatros
poulinos Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 On 21/12/2018 at 01:49, Mhlogiatros said: Ευχαριστώ για την απάντηση !Καλές γιορτές και καλή υπομονή έχω δει το χαμό που γίνεται αυτές τις μέρες . Μου έχουν τύχει αρκετά σπάνια και δυστυχώς θέλει μεγάλη πίεση για να μετρήσουν παραπέρα από εισαγωγή και κεντρική πρίζα - λένε ότι μόνο ο ΟΤΕ μετράει από που περνάει οι άλλοι απαγορεύεται να αγγίζουν . δεν ειναι θεμα πιεσης.πριν την εισαγωγη ειναι το καφαο και μετραει μονο ο οτε αφου ειναι δικο του.πριν την χωνευτη ειναι το box(εξαρτατε την περιπτωση γιατι υπαρχουν και ενδιαμεσα) που το box ειναι ευθυνη οτε και ανηκει στον οτε και απαγορευεται να πειραξει ο παροχος.δεν ειναι θεμα πιεσης ειναι θεμα οτι απαγορευεται. ο παροχος μετα μπορει να μετρησει και στο dslam του εκτος αν μιλαμε για vdsl/adsl απο τα νεα kv που ουτε εκει μπορει να μετρησει αν δεν ανηκει σε αυτον
stifler12 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 καλο δεν ειναι να σβηστουν τα ονοματα .υπαρχει και το GDPR
poulinos Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2018 13 minutes ago, stifler12 said: καλο δεν ειναι να σβηστουν τα ονοματα .υπαρχει και το GDPR done 10 hours ago, Mhlogiatros said: Με την ευκαιρία καλησπέρα μια και είστε τεχνικός σε απότομο θόρυβο κάθε βράδυ - όχι από το κoυτι της εισαγωγής μου ποιος το μετράει και πως ; αν το πρόβλημα είναι εξωτερικό γιατί γράφετε στην αναφορά εντός ορίων ; - μιλάω για μέτρηση SNR στο ζεύγος που φαίνεται αμέσως ότι δεν είναι σωστή με direct καλώδιο router στην εισαγωγή.Γιατί δεν δίνετε ένα χαρτί με ακριβώς και σε απλά λόγια τι βρήκατε - την τεχνική έκθεση βλάβης αντί να πρέπει να ζητήσει να διαβάσει από το tablet για τη τζίφρα στα γρήγορα και εξω ; Βλέπω τι υπέγραψα η μόλις αποδεκτικα χρέωση /βεβαίωσα κάτι άλλο από την επίσκεψη ; Kαταγγελία σύμβασης πως θα κάνει αν δεν έχει τη βεβαίωση ; Ευχαριστώ πολύ . μερικα πραγματα για να λυθουν μερικες αποριες γενικοτερα. ο οτε στην γραμμη δεν μετραει συγχρονισμο οταν ο παροχος δωσει βλαβη αλλα μετραει τα χαρακτηριστικα του χαλκου.δηλαδη εξωτερικες φορτισεις ,βραχυκυκλωματα κτλ οπως και συνεχεια χαλκου οτι δηλαδη ο χαλκος ξεκιναει απο την αιθουσα παροχων και φτανει μεχρι τον πελατη. αν τα ηλεκτρικα χαρακτηριστικα βγουν εντος οριων ακομα και αν εχεις αποσυνδεσεις ο οτε δεν θα κανει τιποτα και θα κλεισει την βλαβη.εκει ο παροχος πρεπει να το δωσει για χαμηλο/ανυπαρκτο συγχρονισμο (το οποιο το χρεωνεται) ωστε ο οτε να αλλαξει ζευγαρι. ο παροχος οταν ερθει να μετρησει βεβαια θα μετρησει συγχρονισμο οπως και αν η γραμμη κανει αποσυνδεσεις περα απο τα ηλεκτρικα χαρακτηριστικα της γραμμης. οι μετρησεις απο τον οτε θα γινουν απο argus και copperbox το οποιο θα μετρησει εξωτερικες φορτισεις σε συνεχες/εναλλασομενο ρευμα σε tip-ring/ring-ground/tip-ground. μετα μετρανε capacitance και isolation resistance. 2
leondas Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 Στις 20/12/2018 στις 6:49 ΜΜ, Pegaso660 είπε Καλησπέρα και από εμένα. διαβάζοντας την παραπάνω συνομιλία και βρίσκοντας αρκετά λάθη και από τις δυο πλευρές θα ήθελα να παραθέσω τα εξής: Πρωτα από όλα κάποια πράγματα που αναφέρει ο κύριος leondas, για όσους γνωρίζουμε το δίκτυο δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση, για μνήμες κτλ. Ωστόσο μιας και εργάζομαι σαν τεχνικός πεδίου θα ήθελα να ενημερώσω ότι οι τεχνικοί των εταιριών που πάνε για ελέγχους γραμμών, ελέγχουν στην εισαγωγή (escalit η χαλυβδινο κουτί) με συγκεκριμένο analyzer το οποίο κάνει συγκεκριμένη καταγραφή για όλα τα στοιχεία και δυσλειτουργίες της γραμμής. Ο κύριος παραπάνω αναφέρει ότι έφερε δικό του τεχνικό για να ελέγξει, και καλά έκανε. Αν λοιπόν είναι τόσο βέβαιος και ο τεχνικός του πήγε με αναλυτή στην εισαγωγή και μέτρησε ότι δεν μέτρησαν 2 τεχνικοί πεδίου τότες μπορεί πολύ εύκολα να κλείσει ένα ραντεβού με τεχνικό της Vodafone και να παραβρίσκεται εκεί και ο δικός του τεχνικός.(όπως έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές από συνδρομητές άλλης εταιρίας που εργάζομαι.) Και εκεί βρίσκονται όλα. Αυτό όσο αφορά το τεχνικό κομμάτι και τις γνώσεις η μη του δικτύου. Εγω σε αυτό που ήθελα να σταθώ είναι η παράθεση του διαλόγου με το όνομα του τεχνικου από την υποστήριξη μέσω Chat της vodafone. Και όχι σαν παράθεση απόδειξης του ότι κάποιος γνωρίζει η δεν γνωρίζει αλλά του ίδιου του ονόματος. Πέρα από το ότι είναι καθ'όλα παράνομο για μένα είναι εξαιρετικά ανήθικο. Θα μπορούσε να ανέβει η συνομιλία εκπροσώπου της εκάστοτε εταιριας χωρίς το όνομα του. Θα παρακαλούσα να αφαιρεθεί η συγκεκριμένη ανάρτηση για τον παραπάνω λόγο. Ωστόσο για να ενημερώσω τον συνδρομητή της Vodafone που προσωπικά αμφιβάλω για τις τεχνικές γνώσεις του, όπως και για τις αναφορές του τεχνικού της vodafone(αν και αναφέρει το feedback των τεχνικών πεδίου) , ότι μπορεί να πράξει με βάση τα παραπάνω και αν όντως το πρόβλημα είναι εξωτερικό που με τόση σιγουριά αναφέρει να κάνει καταγγελία σύμβασης στην vodafone. Επίσης να ενημερώσω ότι το Chat της vodafone δεν τελειώνει με αυτό τον τρόπο, φαίνεται έχει παίξει κοπτοραπτικη. Καλό απόγευμα σε όλους! Εισαι δηλαδη σιγουρος οτι τα βγαζω απο το κεφαλι μου αυτα μηπως θα ηθελες να σου προωθησω το mail της VODAFONE
Romanzo Criminale Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 Επειδή είχα και εγώ πρόβλημα, δες λίγο μήπως περνάει κάποιο καλώδιο ρεύματος κοντά από του τηλεφώνου ή κάποιο φως (χωρίς γείωση) ανάβει το βράδυ και περνάει κοντά από το καλώδιο. Εγώ με λάθη σε συγκεκριμένες ώρες τις ημέρες ανακάλυψα ότι ο δήμος έχει βάλει δικά του φώτα, χωρίς γείωση και ήρθαν και τα ξήλωσαν μετά από καταγγελία και τώρα είμαι μια χαρά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα