Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εκτός της κακής ποιότητας υπηρεσιών έφτασα προσφάτως να αντιμετωπίζω και ειρωνικές απαντήσεις από τους υπαλλήλους της εξυπηρέτησης της vodafone. 3 ώρες αναμονής χωρίς τη δυνατότητα επανακλησης από αυτούς. Κάθε φορά ξεκινάς απο την αρχή με το πρόβλημα που μπορεί συνεχίζει επι μήνες όπως το δικό μου. Παραθέτω συνομιλία μου με τεχνικό και το φοβερό ύφος του που μου λέει οτι η γη είναι κύβος και όχι σφαίρα και εγώ με το ζόρι πρέπει να τον πιστέψω. Να γιατί θα αλλάξω πάροχο αμέσως.

00:00:01 Vodafone : Καλώς ήρθες στο Live Chat!

00:00:01 Vodafone : Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία με τη Vodafone. Ένας εκπρόσωπός μας θα είναι σύντομα διαθέσιμος.

00:01:40 Εγώ : Μίλησα και προηγουμένως με εκπρόσωπο και το προβλημά μου είναι η σύνδεση του internet.

00:44:15 Vodafone : καλησπερα σας

00:44:24 Vodafone : τι ακριβος προβλημα αντιμετοπιζετε ?

00:45:22 Εγώ   : Αν δείτε το ιστορικό και μετρησετε θα δείτε συνεχεις διακοπές

00:46:29 Εγώ   : Ηρθε τεχνικός δύο φορές και το πρόβλημα δεν λύνεται

00:48:12 Εγώ   : Έφερα δικό μου τεχνικό και μέτρησε τη γραμμή στο σπίτι και στην είσοδο της πολυκατοικίας και αποφάνθηκε οτι το προβλημα είναι στο DSLAM

00:49:43 Εγώ   : Η γραμμή μου κατά τη μέτρηση είχε εκατομμύρια λάθη σε 20 δευτερόλεπτα

00:49:59 Εγώ    : Στην παροχή

00:57:05 Vodafone : Απο οτι βλεπω ο τεχνικος αναφερει οτι δεν υπαρχουν σφαλματα στην παροχη σας

00:57:26 Εγώ    : ΟΚ

00:57:30 Vodafone : εχετε ενημερωθει για spliter στην γραμμη σας

00:58:07 Vodafone : και αν καποια συσκευη τηλεφωνου δεν συνδεετε μαζι με το router στην ιδια μπριζα του ΟΤΕ

00:58:12 Εγω  : Έχω αλλάξει σπλιτερ φίλτρα και όλα τα καλώδια καθώς και το ρουτερ

00:58:28 Vodafone : θα πρπει να εχει τηλεφωνικο φιλτρο

00:58:49 Εγώ   : Ναι τα έχω κάνει όλα απο 5 φορές

00:59:09 Εγώ   : Δύο μήνες έχω το πρόβλημα

00:59:11 Vodafone : θα πρεπει να τα αλαξετε

00:59:32 Vodafone : δεν φενετε καποιο καλωδιακο προβλημα στην γραμμη σας'

01:01:54 Εγώ  : Ακούστε με .Ο τεχνικός σας την πρώτη φορά μου είπε να αλλάξω την καλωδίωση όπως και έκανα. Τα προβλήτα δεν σταματήσαν και έτσι ξαναήρθε και ανακάλυψε οτι η γραμμή δεν έχει πρόβλημα..... αλλά εγώ δεν έχω ιντερνετ κάθε μέρα κάποιες ώρες

01:02:26 Εγώ   : Αν δεν είχα πρόβλημα δεν θα σας απασχολούσα

01:04:02 Vodafone : μαλιστα

01:04:14 Vodafone : αυτο που μου αναφερετε συμβενει στο wifi ?

01:04:34 Εγώ   : Τι εννοείται?

01:05:14 Vodafone : Oτι σε συνδεση wifi εχετε τις αποσυνδεσεις?

01:07:07 Εγώ   : Ακούστε είμαι τεχνικός Υ/Η και δικτύων και σας λέει για λάθη που γεμίζουν τη μνήμη του ρουτερ με αποτέλεσμα να αποσυνδέεται. πέφτει το DSL άρα δεν υπάρχει σύνδεση στο ιντερνετ

01:07:20 Vodafone :  μαλιστα

01:07:33 Vodafone : τοτε θα πρεπει να κανετε οτι σας ειπα παραπανω

01:07:43 Vodafone : αλαγη

01:07:48 Vodafone ς : spliter filter

01:08:11 Εγώ    : Πόσες φορές το μήνα ?

01:08:25 Vodafone : ειναι προβλημα καλωδιοσης σας

01:08:30 Vodafone : και οχι γραμμης

01:08:35 Εγώ  : Τα έχω αλλάξει τρεις φόρες σε δύο μήνες

01:08:53 Εγώ   : Το πρόβλημα είναι της γραμμής.

01:08:59 Εγώ   : 100%

01:09:02Vodafone : συνεπως τοτε φτεει το καλωδιο του dsl.

01:09:57 Εγώ   : Δεν ξέρω πόσα γνωρίζεται από δικτυακές δομές αλλά τα λάθη μπορούν πλεον να εντοπιστούν ως προς την προέλευση

01:10:17 Εγώ   : και ειδικά από έμπειρους τεχνικούς

01:10:28 Vodafone : τα παντα

01:12:14 Εγώ   : Σας λέω οτι μέτρηση στην παροχή της πολυκατοικίας βρήκε εκατομύρια λάθη αρα απο που προέρχονται απο την καλωδίωση της πολυκατοικίς ή απο τον παροχο?

01:13:02 Vodafone : απο την πολυκατοικια

01:14:37 Εγώ   : Προφανώς με ειρωνεύεστε

 

 

Φιλικά,

Vodafone

 

Οπως καταλαβαίνεται μετά η συνομιλία σταμάτησε με πρωτοβουλία του"τεχνικού" κοινώς με γείωσε.

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με την Siri θα είχες πιο επικοδομητικό διάλογο...

Επεξ/σία από ThReSh
Δημοσ.

καποιος κατι δεν μας λεει καλα.υπαρχουν errors στον κατανεμητη ή οχι.ειναι ολες τις ωρες?ποσα  errors? δυο φορες οου ηρθε ο τεχνικος τι τεσταρε και τι βρηκε?

****Ακούστε είμαι τεχνικός Υ/Η και δικτύων και σας λέει για λάθη που γεμίζουν τη μνήμη του ρουτερ με αποτέλεσμα να αποσυνδέεται. πέφτει το DSL ****

επισης ειναι λαθος οπως το αναφερεις και δεν υφιστατε.δεν γεμιζει καμια μνημη

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδη εχω και εγω παρομοιο ζητημα. Πολυ πιθανο να εχεις και εσυ προβλημα με το υπογειο καλωδιο του ΟΤΕ μεχρι τον κατανεμητη σου. Επειδη ομως "εχεις υπηρεσια", κανενας παροχος δεν "ενοχλει" τον ΟΤΕ. Αφου εχεις φερει δικο σου τεχνικο, προχωρα σε καταγγελια στην ΕΕΤΤ με αναγραφει του ιστορικου. Υπομονη εδω γιατι χρειαζεται ΠΟΛΥΣ καιρος για να βγαλεις ακρη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε νομίζω . Και εγώ είχα παρόμοιο διάλογο για errors και απότομο θόρυβο κάθε βραδύ .Έτοιμος ήμουν να τη βρίσω τη μαντάμ -βάλτε βγάλτε - τεχνικός δεν ήταν και ας συστήθηκε σαν οτι ναναι. Χτυπα ξύλο να μην είναι με υπόγειο με είχαν 4 μηνες με πρόβλημα .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.
On 19/12/2018 at 10:52, Getta Robo said:

Επειδη εχω και εγω παρομοιο ζητημα. Πολυ πιθανο να εχεις και εσυ προβλημα με το υπογειο καλωδιο του ΟΤΕ μεχρι τον κατανεμητη σου. Επειδη ομως "εχεις υπηρεσια", κανενας παροχος δεν "ενοχλει" τον ΟΤΕ. Αφου εχεις φερει δικο σου τεχνικο, προχωρα σε καταγγελια στην ΕΕΤΤ με αναγραφει του ιστορικου. Υπομονη εδω γιατι χρειαζεται ΠΟΛΥΣ καιρος για να βγαλεις ακρη. 

Μια χαζή ερώτηση. Το ιστορικό στην καταγγελία, το κάνεις upload σαν αρχείο; Γιατί στα κουτάκια που σου έχει συνήθως δεν χωράει.

Δημοσ.

Λοιπον για να ξεκαθαρισουμε το τεχνικο τηλεφωνικο κομματι ολων των εταιρειων θα σας πω πως λειτουργουν.Ο ΟΤΕ για παραδειγμα μιας και δουλευει η γυναικα μου εκει εχει δωσει το εργο του 11888 και ολες τις υπηρεσιες τεχνικων θεματων κτλ σε εταιρεια εξωτερικη που αναλαμβανει τηλεφωνικα κεντρα.Οπως και των τραπεζων.Δηλαδη μιλατε με παιδακια 19 εως 40 χρονων 4ωρους η 6ωρους 360 ευρω.Ειναι παντελως ασχετοι και λενε οτι τους εχουν πει να λενε.Γι αυτο και μονιμως προτεινουν τις ιδιες λυσεις.ΔΕΝ ειναι τεχνικοι!Οποτε μη ζοριζεστε τσαμπα.Ολες οι εταιρειες το ιδιο παραμυθι κανουν.Ακομα και στη ΦΑΓΕ να παρεις τηλεφωνο αυτοι θα το σηκωσουν,δεν ειναι εκπροσωποι μεσα απο τη ΦΑΓΕ.Απλα μετα στελνουν mail στα κεντρικα και οποτε το δουν.

Δημοσ.
1 hour ago, VonLoutsos said:

Μια χαζή ερώτηση. Το ιστορικό στην καταγγελία, το κάνεις upload σαν αρχείο; Γιατί στα κουτάκια που σου έχει συνήθως δεν χωράει.

Το ειχα στειλει συνοπτικα και μετα ειχα στειλει και email, μου απαντησαν στο γραμμα μετα κανονικα με οτι τους ειχα γραψει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και από εμένα. διαβάζοντας την παραπάνω συνομιλία και βρίσκοντας αρκετά λάθη και από τις δυο πλευρές θα ήθελα να παραθέσω τα εξής:

Πρωτα από όλα κάποια πράγματα που αναφέρει ο κύριος leondas, για όσους γνωρίζουμε το δίκτυο δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση, για μνήμες κτλ.

Ωστόσο μιας και εργάζομαι σαν τεχνικός πεδίου θα ήθελα να ενημερώσω ότι οι τεχνικοί των εταιριών που πάνε για ελέγχους γραμμών, ελέγχουν στην εισαγωγή (escalit η χαλυβδινο κουτί) με συγκεκριμένο analyzer το οποίο κάνει συγκεκριμένη καταγραφή για όλα τα στοιχεία και δυσλειτουργίες της γραμμής. Ο κύριος παραπάνω αναφέρει ότι έφερε δικό του τεχνικό για να ελέγξει, και καλά έκανε. Αν λοιπόν είναι τόσο βέβαιος και ο τεχνικός του πήγε με αναλυτή στην εισαγωγή και μέτρησε ότι δεν μέτρησαν 2 τεχνικοί πεδίου τότες μπορεί πολύ εύκολα να κλείσει ένα ραντεβού με τεχνικό της Vodafone και να παραβρίσκεται εκεί και ο δικός του τεχνικός.(όπως έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές από συνδρομητές άλλης εταιρίας που εργάζομαι.) Και εκεί βρίσκονται όλα. 

Αυτό όσο αφορά το τεχνικό κομμάτι και τις γνώσεις η μη του δικτύου.

Εγω σε αυτό που ήθελα να σταθώ είναι η παράθεση του διαλόγου με το όνομα του τεχνικου από την υποστήριξη μέσω Chat της vodafone. Και όχι σαν παράθεση απόδειξης του ότι κάποιος γνωρίζει η δεν γνωρίζει αλλά του ίδιου του ονόματος. Πέρα από το ότι είναι καθ'όλα παράνομο για μένα είναι εξαιρετικά ανήθικο. Θα μπορούσε να ανέβει η συνομιλία εκπροσώπου της εκάστοτε εταιριας χωρίς το όνομα του. Θα παρακαλούσα να αφαιρεθεί η συγκεκριμένη ανάρτηση για τον παραπάνω λόγο.

Ωστόσο για να ενημερώσω τον συνδρομητή της Vodafone που προσωπικά αμφιβάλω για τις τεχνικές γνώσεις του, όπως και για τις αναφορές του τεχνικού της vodafone(αν και αναφέρει το feedback των τεχνικών πεδίου) , ότι μπορεί να πράξει με βάση τα παραπάνω και αν όντως το πρόβλημα είναι εξωτερικό που με τόση σιγουριά αναφέρει να κάνει καταγγελία σύμβασης στην vodafone.

Επίσης να ενημερώσω ότι το Chat της vodafone δεν τελειώνει με αυτό τον τρόπο, φαίνεται έχει παίξει κοπτοραπτικη.

Καλό απόγευμα σε όλους!

Επεξ/σία από Pegaso660
  • Thanks 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Pegaso660 είπε

Καλησπέρα και από εμένα. διαβάζοντας την παραπάνω συνομιλία και βρίσκοντας αρκετά λάθη και από τις δυο πλευρές θα ήθελα να παραθέσω τα εξής:

Πρωτα από όλα κάποια πράγματα που αναφέρει ο κύριος leondas, για όσους γνωρίζουμε το δίκτυο δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση, για μνήμες κτλ.

Ωστόσο μιας και εργάζομαι σαν τεχνικός πεδίου θα ήθελα να ενημερώσω ότι οι τεχνικοί των εταιριών που πάνε για ελέγχους γραμμών, ελέγχουν στην εισαγωγή (escalit η χαλυβδινο κουτί) με συγκεκριμένο analyzer το οποίο κάνει συγκεκριμένη καταγραφή για όλα τα στοιχεία και δυσλειτουργίες της γραμμής. Ο κύριος παραπάνω αναφέρει ότι έφερε δικό του τεχνικό για να ελέγξει, και καλά έκανε. Αν λοιπόν είναι τόσο βέβαιος και ο τεχνικός του πήγε με αναλυτή στην εισαγωγή και μέτρησε ότι δεν μέτρησαν 2 τεχνικοί πεδίου τότες μπορεί πολύ εύκολα να κλείσει ένα ραντεβού με τεχνικό της Vodafone και να παραβρίσκεται εκεί και ο δικός του τεχνικός.(όπως έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές από συνδρομητές άλλης εταιρίας που εργάζομαι. Και εκεί βρίσκονται όλα. 

Αυτό όσο αφορά το τεχνικό κομμάτι και τις γνώσεις η μη του δικτύου.

Εγω σε αυτό που ήθελα να σταθώ είναι η παράθεση του διαλόγου με το όνομα του τεχνικου από την υποστήριξη μέσω Chat της vodafone. Και όχι σαν παράθεση απόδειξης του ότι κάποιος γνωρίζει η δεν γνωρίζει αλλά του ίδιου του ονόματος. Πέρα από το ότι είναι καθ'όλα παράνομο για μένα είναι εξαιρετικά ανήθικο. Θα μπορούσε να ανέβει η συνομιλία εκπροσώπου της εκάστοτε εταιριας χωρίς το όνομα του. Θα παρακαλούσα να αφαιρεθεί η συγκεκριμένη ανάρτηση για τον παραπάνω λόγο.

Ωστόσο για να ενημερώσω τον συνδρομητή της Vodafone που προσωπικά αμφιβάλω για τις τεχνικές γνώσεις του, όπως και για τις αναφορές του τεχνικού της vodafone(αν και αναφέρει το feedback των τεχνικών πεδίου, ότι μπορεί να πράξει με βάση τα παραπάνω και αν όντως το πρόβλημα είναι εξωτερικό που με τόση σιγουριά αναφέρει να κάνει καταγγελία σύμβασης στην vodafone.

Επίσης να ενημερώσω ότι το Chat της vodafone δεν τελειώνει με αυτό τον τρόπο, φαίνεται έχει παίξει κοπτοραπτικη.

Καλό αόγευμα σε όλους!

 

Κάνε μου μια χάρη και κλείσε τις παρενθέσεις σε παρακαλώ πολύ. 

ΕΙΜΑΣΤΕ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΙ !

Δημοσ.

Έγινε μόλις!!😉

1 ώρα πριν, HateMe είπε

Κάνε μου μια χάρη και κλείσε τις παρενθέσεις σε παρακαλώ πολύ. 

ΕΙΜΑΣΤΕ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΙ !

Έγινε μόλις!!😉

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με την ευκαιρία καλησπέρα μια και είστε τεχνικός σε απότομο  θόρυβο κάθε βράδυ - όχι από το  κoυτι της εισαγωγής μου ποιος το μετράει και πως ; αν το πρόβλημα είναι εξωτερικό γιατί γράφετε στην αναφορά εντός ορίων ; - μιλάω για μέτρηση SNR στο ζεύγος που φαίνεται αμέσως ότι δεν είναι σωστή με direct καλώδιο router στην εισαγωγή.Γιατί δεν δίνετε ένα χαρτί με ακριβώς και σε απλά λόγια τι βρήκατε - την τεχνική έκθεση βλάβης  αντί να πρέπει να ζητήσει να διαβάσει από το tablet για τη τζίφρα στα γρήγορα και εξω ; Βλέπω τι υπέγραψα η μόλις αποδεκτικα χρέωση /βεβαίωσα κάτι άλλο από την επίσκεψη  ; Kαταγγελία σύμβασης πως θα κάνει αν δεν έχει τη βεβαίωση  ; Ευχαριστώ πολύ .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

2 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

Με την ευκαιρία καλησπέρα μια και είστε τεχνικός σε απότομο  θόρυβο κάθε βράδυ - όχι από το  κoυτι της εισαγωγής μου ποιος το μετράει και πως ; αν το πρόβλημα είναι εξωτερικό γιατί γράφετε στην αναφορά εντός ορίων ; - μιλάω για μέτρηση SNR στο ζεύγος που φαίνεται αμέσως ότι δεν είναι σωστή με direct καλώδιο router στην εισαγωγή.Γιατί δεν δίνετε ένα χαρτί με ακριβώς και σε απλά λόγια τι βρήκατε - την τεχνική έκθεση βλάβης  αντί να πρέπει να ζητήσει να διαβάσει από το tablet για τη τζίφρα στα γρήγορα και εξω ; Βλέπω τι υπέγραψα η μόλις αποδεκτικα χρέωση /βεβαίωσα κάτι άλλο από την επίσκεψη  ; Kαταγγελία σύμβασης πως θα κάνει αν δεν έχει τη βεβαίωση  ; Ευχαριστώ πολύ .

Καλησπέρα σας! Αρχίζοντας από το τέλος να αναφέρω εκ νέου ότι αν κάποιος τεχνικός πεδίου πάρει μέτρηση στην εισαγωγή οφείλει να καταγράψει και να παραδώσει το σχετικό εγγραφο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά. (είτε δηλωθεί σαν βλάβη προς το δίκτυο είτε προς τον χώρο είτε επιλυθεί με οποιοδήποτε τρόπο από τον ίδιο). Αν όπως παραπάνω υπάρχει πρόβλημα με την κάθετη η την οριζόντια καλωδίωση, ευθύνη πελάτη, χρειάζεται να έρθει τεχνικός του να ελέγξει και να επιδιορθώσει. Αν θεωρεί η αν όντως υπάρχει πρόβλημα στην εισαγωγή προς τα εξω, κάτι σπάνιο στην περίπτωση που έχει ελεγχτεί 1 και 2 φορές από τεχνικό εταιρίας, ιδανικό είναι σε κοινό ραντεβού να εντοπιστεί το παραπάνω με συγκεκριμένα εργαλεία και αντιστοίχως να οριστούν οι ευθύνες με κοινή αποδοχή και αν προκύψει ευθύνη στο δίκτυο τότε μπορεί ο συνδρομητής της εκάστοτε εταιρίας να ζητήσει αποζημίωση για αυτό(συνήθως με πιστώσεις) είτε και την αποχώρηση του χωρίς επιβάρυνση ανάλογα με την βλάβη. Αυτό γίνεται και σε μεγαλύτερο βαθμό όταν ένας πάροχος έχει διαφωνία με τον οτε και ορίζεται συνδυαστικό ραντεβού για να υπάρξει κοινή αποδοχή. 

Όσο για την "τζίφρα" ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να δει τι υπογράφει και να ζητήσει εξηγήσεις για το κάθε τι αναγράφεται καθώς και να πάρει αντίγραφο αυτης της έκθεσης. Μην παραβλέπετε ποτέ ωστόσο την φοβερή εντατικοποίηση που έχουν υποστεί οι τεχνικοί πεδίου και γενικότερα σε κάθε εταιρία για το πόσα ραντεβού πρέπει να καλύψουν μέσα στη μέρα κτλ. 

Για χρεώσεις τεχνικών κτλ έχει να κάνει με την εταιρία και θα πρέπει αν και εφόσον υπάρξει να υπάρχει πλήρης ενημέρωση,  για το ποιες περιπτώσεις χρεώνονται, προς τον συνδρομητή κατά την ανάθεση του τεχνικού μέσω τηλεφώνου και αφού διαπιστωθεί η βλάβη

Τα παραπάνω που αναφέρονται στην αρχή με κάθε επιφύλαξη έχει να κάνει με την βλάβη, ωστόσο για να μην μπερδευόμαστε η γραμμή από τους τεχνικούς των εταιριών κατά βάση μετριούνται σε εισαγωγή και κεντρική πρίζα. Αναλόγως δηλώνονται οι παραπάνω βλάβες - προς οτε, αν είναι άλλος πάροχος και δηλώνει βλάβη στο δίκτυο - προς χώρο, δηλαδή ευθύνη πελάτη από εισαγωγή σε πρίζα - η επίλυση είτε με επαναμικτονόμιση λόγω οξείδωσης των καλωδίων είτε με οποιοδήποτε άλλο τρόπο.

Καλό βράδυ σε όλους!

Επεξ/σία από Pegaso660
  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...